تکنیکال آربیتروم (ARB) 25 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) 25 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

آربیتروم در حوالی محدوده مهم ۱ دلاری حمایت خود را پیدا کرده است و این نشان می‌دهد گاوها به شدت در حال خرید در کف هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) 25 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال آربیتروم (ARB) 25 اردیبهشت

<yoastmark class=

در حال حاضر، فروشندگان به دنبال توقف افزایش قیمت آربیتروم در حوالی ۱.۲۰ دلار هستند. با این حال، بالا بودن فشار خرید احتمال شکسته شدن ۱.۲۰ دلار را افزایش می‌دهد. در این صورت قیمت می‌تواند تا ۱.۴۰ دلار و سپس تا ۱.۵۰ دلار صعود کند.

در صورت کاهش شدید قیمت از محدوده ۱.۲۰ دلاری، پیش‌بینی صعودی در کوتاه‌مدت بی‌اعتبار می‌شود. در نتیجه احتمالا برای چند روز شاهد نوسان آربیتروم بین ۱ تا ۱.۲۰ دلار خواهیم بود.

تکنیکال آربیتروم (ARB) 25 اردیبهشت

تکنیکال آربیتروم (ARB) 25 اردیبهشت

در تایم فریم ۴ ساعته، میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شروع به افزایش کرده و RSI نیز به محدوده مثبت وارد شده که حاکی از کاهش فشار فروش است. خریداران به دنبال این هستند تا قیمت از ۱.۲۰ دلار فراتر برود. در این صورت، الگوی کف دو قلویی با هدف ۱.۳۵ دلار در نمودار آربیتروم تکمیل می‌شود.

در سمت مقابل اما، در صورتی که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، ممکن است تا ۱.۰۵ و سپس ۱ دلار سقوط کند. چنین اتفاقی می‌تواند باعث از سر گرفته شدن روند نزولی شود.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT