تکنیکال لیدو (LDO) 25 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال لیدو (LDO) 25 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت لیدو پس از سقوط تا حمایت ۱.۶۰ دلاری، بار دیگر افزایش یافته و به مقاومت سربار در ناحیه میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱.۹۵ دلار) رسیده است. در این پست به تحلیل تکنیکال لیدو (LDO) 25 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لیدو (LDO) 25 اردیبهشت

تکنیکال لیدو (LDO) 25 اردیبهشت

تکنیکال لیدو (LDO) 25 اردیبهشت

فروشندگان احتمالا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه محافظت خواهند کرد. با این حال، در صورت شکسته شدن این مقاومت، قیمت LDO می‌تواند تا خط روند نزولی مشخص شده در نمودار صعود کند. در این سطح احتمالا شاهد تشدید فشار فروش از جانب خرس‌ها خواهیم بود.

در ادامه، در صورتی که خریداران از کاهش احتمالی قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه جلوگیری کنند، می‌توان گفت احساسات معامله‌گران از فروش در زمان افزایش قیمت به خرید در زمان ریزش قیمت تغییر کرده است. چنین سناریویی راه را برای بهبود قیمت و شکسته شدن خط روند نزولی به سمت بالا باز می‌کند.

در سمت مقابل، در صورتی که خرس‌ها قیمت را به زیر ۱.۶۰ دلار کاهش دهند، روند نزولی دوباره از سر گرفته خواهد شد.

تکنیکال لیدو (LDO) 25 اردیبهشت

لیدو (LDO) 25 اردیبهشت

با توجه به تایم فریم ۴ ساعته، خریداران در تلاشند تا قیمت را به بالای مقاومت سربار ۱.۹۸ دلاری برسانند. در صورت موفقیت، الگوی کف دو قلو با هدف ۲.۳۹ دلار در نمودار تکمیل می‌شود. در صورت عبور لیدو از هدف ۲.۳۹ دلاری، قیمت ممکن است تا ۲.۶۰ دلار صعود کند.

در سمت دیگر، در صورت کاهش قیمت از سطوح فعلی یا پس زده شدن از مقاومت ۱.۹۸ دلاری و سقوط آن به زیر میانگین‌های متحرک، قیمت ممکن است برای مدتی بین ۱.۵۷ تا ۱.۹۸ دلار نوسان کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT