تکنیکال اتم 25 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال اتم 25 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت اتم پس از آزمایش حمایت ۱۰.۲۰ دلاری در تاریخ ۱۰ مه، افزایش یافت. این اتفاق نشان می‌دهد گاوها در حال خرید در کف هستند. در این پست به تحلیل تکنیکال اتم 25 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتم 25 اردیبهشت

تکنیکال اتم 25 اردیبهشت

تکنیکال اتم 25 اردیبهشت

در حال حاضر، فروشندگان به دنبال توقف رالی اتم حوالی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۱.۲۸ دلار) هستند. با این حال، کفه بازار به نفع خریداران است که احتمال شکسته شدن میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به سمت بالا را افزایش می‌دهد. در این صورت، احتمالا رمزارز بومی شبکه کازموس تا خط روند نزولی مشخص شده در نمودار صعود می‌کند.

خط روند نزولی مذکور سطح بسیار مهمی برای خرس‌ها به شمار می‌رود و در صورتی که به سمت بالا شکسته شود، الگوی مثلثی نزولی در نمودار اتم بی‌اعتبار خواهد شد.

همزمان با پیش‌بینی صعودی، باید نیم نگاهی به حمایت ۱۰.۲۰ دلاری نیز داشته باشیم. در صورتی که این حمایت از دست برود، الگوی مثلث نزولی مذکور تکمیل می‌شود و در ادامه قیمت ATOM ممکن است تا ۸.۵۰ دلار سقوط کند.

تکنیکال اتم 25 اردیبهشت

تکنیکال اتم 25 اردیبهشت

تحلیل نمودار اتم در تایم فریم ۴ ساعته حاکی از فشار فروش احتمالی همزمان با افزایش قیمت است. با این حال، پرایس اکشن کازماس در حال تشکیل الگوی سر و شانه معکوس است و در صورتی که قیمت از ۱۱.۳۰ دلار فراتر برود این الگو تکمیل می‌شود. در ادامه، قیمت ممکن است تا ۱۲ دلار و ۱۲.۵۰ دلار صعود کند.

در سمت دیگر، در صورت کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه، می‌توان گفت خرس‌ها کنترل بازار را به دست گرفته‌اند. در ادامه قیمت ممکن است تا حمایت مهم ۱۰.۲۰ دلاری کاهش یابد. در این صورت، احتمالا برای مدت طولانی شاهد نوسان قیمت بین محدوده ۱۰.۲۰ تا ۱۱.۳۰ دلاری خواهیم بود.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT