بهترین افزونه امنیتی وردپرس

7 بهترین افزونه امنیتی وردپرس برای ایمن نگه داشتن سایت شما

حدود 90000 حمله هکر در دقیقه در وب سایت های وردپرسی وجود دارد. شایع ترین دلایل پشت این حملات امنیتی عبارتند از گذرواژه های ضعیف، وب سایت های قدیمی و مشکلات مربوط به فایل های اصلی. بهترین افزونه امنیتی وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

به غیر از داده ها و ضررهای مالی، آسیب پذیری های امنیتی بر اعتبار وب سایت و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تأثیر می گذارد. یکی از راه های ایمن سازی سایت های وردپرس نصب یک افزونه امنیتی است.

افزونه های امنیتی وردپرس شامل ویژگی هایی برای نظارت بر تغییرات، اسکن بدافزار و محدود کردن تلاش های ورود به سیستم برای محافظت از وب سایت ها در برابر حملات مخرب است.

در این مقاله، ما هفت بهترین افزونه امنیتی وردپرس را برای محافظت از وب سایت شما فهرست می کنیم.

7 بهترین افزونه امنیتی وردپرس

بیایید نگاهی به هفت افزونه برتر امنیتی وردپرس در دسترس برای محافظت از سایت شما بیندازیم.

بهترین افزونه امنیتی وردپرس Wordfence Security

بهترین افزونه امنیتی وردپرس

بهترین افزونه امنیتی وردپرس

آمار امنیتی Wordfence:

دانلود: 4,000,000+

امتیاز: 4.7/5

مناسب ترین برای: همه وب سایت ها

قیمت: فریمیوم

یکی از بهترین پلاگین های وردپرس، Wordfence Security، داشبوردی کاربرپسند با ویژگی های عالی، نمایش خلاصه فایروال وب سایت شما، اسکن مسائل امنیتی و تلاش های هک ارائه می دهد.

این افزونه امنیتی محبوب از اصطلاحات مبتدی استفاده می کند و یک دکمه راهنما را برای توضیح عملکرد هر ویژگی نمایش می دهد. این افزونه همچنین هشدارهای امنیتی را از طریق ایمیل برای فعالیت های مشکوک یا به روز رسانی های ضروری ارسال می کند.

نسخه رایگان Wordfence نسبت به اکثر افزونه های امنیتی ویژگی های بیشتری ارائه می دهد. مجوز Wordfence Premium را دریافت کنید، که با قیمت 99 دلار در سال برای یک وب سایت، برای ابزارها و پشتیبانی پیشرفته تر در دسترس است.

ویژگی های کلیدی

Wordfence دارای ویژگی های امنیتی مانند فایروال وب سایت، محافظت از نیروی brute force، اسکن بدافزار و تنظیمات امنیتی ورود به سیستم است. علاوه بر این، در اینجا چند عنصر دیگر وجود دارد که Wordfence Security را از سایر افزونه ها متمایز می کند:

Blocking builder – تمام قوانین مسدودسازی را متمرکز می کند و به شما این امکان را می دهد که از سایت خود همانطور که می خواهید محافظت کنید، از جمله مسدود کردن ترافیک بر اساس IP، نام میزبان، مرورگر یا ارجاع دهنده. مجوز حق بیمه شامل یک ویژگی مسدود کردن کشور است.

ترافیک زنده – ورود کاربران، تلاش های هک و درخواست های مسدود شده را در زمان واقعی نشان می دهد. علاوه بر این، این ابزار بازدیدهای خزنده‌های موتورهای جستجو را نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد فقط ترافیک مربوط به امنیت یا تمام ترافیک را ثبت کنید.

جستجوی WHOIS – مالک آدرس‌های IP یا دامنه‌هایی را نشان می‌دهد که درگیر فعالیت‌های مخرب در سایت وردپرس شما هستند. این به شما کمک می کند تا هرگونه IP بدی را از دسترسی به سایت خود مسدود کنید.

احراز هویت دو مرحله ای – با برنامه هایی مانند Google Authenticator، FreeOTP و Authy ادغام می شود تا امنیت ورود در سایت های وردپرس را برای همه کاربران بهبود بخشد. همچنین در صورتی که دستگاه احراز هویت خود را گم کنید یا به اشتباه ورودی سایت را حذف کنید، کدهای بازیابی را ارائه می دهد.

فایروال برنامه وب – حملات شناخته شده و در حال ظهور را مسدود می کند و در عین حال به بازدیدکنندگان عادی اجازه می دهد از فایروال عبور کنند. Wordfence همچنین از این ابزار برای آشنایی با سایت وردپرس شما و به اشتراک گذاشتن راه های محافظت از آن استفاده می کند.

بهترین افزونه امنیتی وردپرس WP Cerber Security

آمار امنیتی WP Cerber:

دانلود: 200000+

امتیاز: 4.9/5

بهترین مناسب برای: وب سایت های ساده

قیمت: فریمیوم

WP Cerber Security یک افزونه عالی برای محافظت از سایت وردپرس شما در برابر آسیب پذیری های امنیتی شناخته شده است. داشبورد گزارش آموزنده آن تعداد فعالیت های مخرب کاهش یافته، نظرات اسپم رد شده و آدرس های IP بد شناسایی شده را نشان می دهد.

WP Cerber Security بهترین افزونه امنیتی وردپرس از نظر مستندات و راهنماها است. علاوه بر این، برنامه های پریمیوم پشتیبانی ارائه شده توسط متخصصان امنیتی اختصاصی وردپرس را ارائه می دهند.

این افزونه وردپرس یک نسخه رایگان برای وب سایت های نامحدود ارائه می دهد. علاوه بر این، دو گزینه برای نسخه پولی WP Cerber Security وجود دارد:

نسخه پریمیوم برای یک وب‌سایت تنها ۹۹ دلار در سال هزینه دارد، با محافظت لایه‌ای اضافی از هرزنامه، اسکن خودکار بدافزار و پشتیبانی حرفه‌ای.

بسته ارزشی برای پنج وب سایت 399 دلار در سال هزینه دارد که همان ویژگی های امنیتی و پشتیبانی برتر و توسعه دهنده را ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی

WP Cerber Security با ویژگی‌های امنیتی مانند ابزار قفل، احراز هویت دو مرحله‌ای و امنیت ورود به سیستم reCAPTCHA، محافظت عالی از ورود به سیستم را ارائه می‌کند. به غیر از اینها، در اینجا برخی ابزارها و عملکردهای دیگر موجود در افزونه WP Cerber Security برای محافظت از وب سایت شما وجود دارد:

به لیست‌های دسترسی – آدرس‌های IP خاصی را از دسترسی به داشبورد و ویژگی‌های وردپرس خود محدود کنید و در عین حال از فرم‌های ورود و ثبت نام در برابر ربات‌ها محافظت کنید.

سخت‌سازی امنیت – با ارائه گزینه‌هایی برای غیرفعال کردن ویژگی‌ها و محافظت از ناحیه مدیریت، امنیت وب‌سایت وردپرس را تقویت می‌کند.

بازرس ترافیک – درخواست های HTTP مخرب را با استفاده از یک فایروال برنامه کاربردی وب پیچیده آگاه از زمینه، تجزیه و تحلیل و مسدود می کند.

یکپارچگی سایت – همراه با یک اسکنر امنیتی برای بررسی آسیب پذیری های امنیتی شناخته شده و فایل های اخیراً تغییر یافته در سایت وردپرس، افزونه ها و تم ها. نسخه پولی WP Cerber Security دارای پاکسازی خودکار بدافزارها و فایل‌های مشکوک است.

Cerber Anti-Spam – از یک موتور تخصصی برای محافظت از نظرات، ثبت نام و فرم های تماس در برابر اکانت های هرزنامه استفاده می کند.

iThemes Security

آمار امنیتی iThemes:

دانلود: 1,000,000+

امتیاز: 4.6 / 5

بهترین مناسب برای: وب سایت های بزرگ

قیمت: فریمیوم

iThemes Security یک افزونه کاربرپسند است که راه اندازی سریع و ساده را ارائه می دهد. برای اینکه این فرآیند برای کاربران همه سطوح تخصص قابل درک باشد، تنظیمات را به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌کند: انواع سایت، ویژگی‌ها، گروه‌های کاربری، پیکربندی، اعلان‌ها و سایت امن.

داشبورد امنیت iThemes داده‌های مربوط به اسکن بدافزار، کاربران ممنوعه، حملات brute force و قفل‌ها را ارائه می‌کند. برخلاف سایر افزونه‌ها، امنیت iThemes به شما امکان می‌دهد صفحه داشبورد را ویرایش کنید تا فقط اطلاعات لازم را ارائه دهید.

برای ابزارهای با کیفیت بیشتر، روی iThemes Security Pro سرمایه گذاری کنید. قیمت بسته به تعداد وب سایت های وردپرسی متفاوت است:

بلاگر – 80 دلار در سال برای محافظت از یک وب سایت وردپرس.

کسب و کار کوچک – 127 دلار در سال برای محافظت از 10 وب سایت.

طلا – 199 دلار در سال برای محافظت از وب سایت های نامحدود.

ویژگی های کلیدی

نسخه رایگان iThemes Security دارای ویژگی‌های امنیتی اولیه مانند محافظت در برابر حملات brute force و اجرای قوی رمز عبور است.

از سوی دیگر، iThemes Security Pro شامل اسکن بدافزار برنامه ریزی شده، احراز هویت دو مرحله ای و کلیدهای امنیتی وردپرس است.

این افزونه وردپرس همچنین ویژگی های منحصر به فردی مانند:

تشخیص تغییر فایل – شما را در مورد هر گونه تغییر فایل در نصب وردپرس خود مطلع می‌کند، خواه شما آن‌ها را ایجاد کنید یا نه.

حفاظت از نیروی brute force محلی و شبکه – وب سایت وردپرس شما را در برابر حملات مخرب ایمن می کند. گزینه محلی تلاش های ورود به سیستم را نظارت می کند و کاربران مشکوک را ممنوع می کند. گزینه شبکه آدرس های IP بد را در سراسر شبکه امنیت iThemes با بیش از 1 میلیون سایت مسدود می کند.

گروه های کاربری – سطوح مختلف امنیتی را برای کاربران خاص وردپرس فعال کنید. دو گزینه برای تقسیم گروه ها وجود دارد: دنبال کردن گزینه های پیش فرض گروه یا سفارشی کردن خود.

داشبورد امنیتی – داشبورد افزونه امنیتی وردپرس خود را ویرایش کنید تا فقط اطلاعات لازم را نمایش دهید. همچنین می‌توانید ابزارهای خاص را مستقیماً روی داشبورد فعال و غیرفعال کنید.

ثبت امنیت – همه رویدادهای امنیتی را در سایت وردپرس خود پیگیری کنید. نظارت بر اطلاعات در صورت بروز نقض امنیتی ضروری است زیرا به شما امکان می دهد سریع اقدام کنید.

بهترین افزونه امنیتی وردپرس All In One WP Security & Firewall

آمار همه در یک WP امنیت و فایروال:

دانلود: 1,000,000+

امتیاز: 4.8/5

بهترین مناسب برای: وب سایت های ساده

قیمت: رایگان

All In One WP Security & Firewall یک افزونه امنیتی رایگان وردپرس است که ویژگی ها و توصیه های کاربر پسندی را برای محافظت از سایت شما ارائه می دهد و آن را به بهترین افزونه امنیتی وردپرس برای مبتدیان با وب سایت های کوچک یا شخصی تبدیل می کند.

این افزونه امنیتی و فایروال دارای یک داشبورد ساده و قابل تنظیم است که ابزارهایی را که باید برای محافظت از وب سایت خود پیاده سازی کنید را به نمایش می گذارد.

علاوه بر این، این افزونه رایگان امنیت وب سایت شما را با استفاده از یک سیستم درجه بندی ارزیابی می کند. این امتیاز تعیین می کند که چند ویژگی دیگر باید برای بهبود امنیت وب سایت خود فعال کنید.

اگرچه این یک افزونه رایگان است، اما تعداد زیادی ویژگی، از جمله چندین گزینه برای تغییر تنظیمات پیش‌فرض، مانند نام کاربری مدیر و صفحه ورود، ارائه می‌کند تا حدس زدن آن‌ها برای هکرها دشوار باشد.

این افزونه امنیتی وردپرس همچنین فایل ها و پوشه های اصلی وردپرس را اسکن می کند و تنظیمات مجوز ناامن را برجسته می کند.

ویژگی های کلیدی

گزینه ای برای استفاده از فایل htaccess. برای تنظیم تنظیمات امنیتی پیشرفته و قوانین فایروال با All In One WP Security & Firewall وجود دارد. برای کسانی که نمی خواهند از این رویکرد پیروی کنند، در اینجا برخی از ویژگی های دیگر موجود از طریق داشبورد وردپرس شما آورده شده است:

قفل ورود به سیستم – با محدود کردن تعداد تلاش‌های ورود به سیستم و خروج خودکار کاربران مشکوک، به جلوگیری از به خطر انداختن سایت وردپرس شما توسط مهاجمان کمک می‌کند.

Honeypot ثبت نام – یک فیلد مخفی را در فرمی فقط برای ربات ها اضافه می کند. اگر فیلد حاوی مقدار باشد، به احتمال زیاد یک ربات فرم را ارسال کرده است.

حفاظت brute force مبتنی بر کوکی – اکثر حملات ورود به سیستم brute force را متوقف می کند و بار سرور را کاهش می دهد.

حفاظت از کپی – این گزینه را می دهد تا بازدیدکنندگان از انتخاب و کپی متن از وب سایت شما جلوگیری کنند. پلاگین امنیتی به طور خودکار این ابزار را هنگامی که یک کاربر ادمین وارد می شود غیرفعال می کند.

قفل بازدیدکننده – سایت وردپرس شما را در حالت تعمیر و نگهداری قرار می دهد تا از دسترسی موقت بازدیدکنندگان به محتوای آن جلوگیری کند. این ابزار برای جلوگیری از تمام ترافیک هنگام بررسی مسائل یا انجام تعمیرات مفید است.

Security Ninja

آمار امنیتی نینجا:

دانلود: 10000+

امتیاز: 4.8/5

بهترین مناسب برای: وب سایت های بزرگ

قیمت: فریمیوم

Security Ninja یک افزونه فریمیوم است که اکثر ویژگی های خود را تحت نسخه پریمیوم ارائه می دهد. یکی از ابزارهای منحصر به فرد این افزونه، ماژول تستر امنیتی است که بیش از 50 آزمایش را در سایت شما انجام می دهد تا فایل های اصلی وردپرس، مجوزهای MySQL و تنظیمات PHP را بررسی کند.

این افزونه توضیحات مفصلی را برای هر آزمایش ارائه می دهد، از جمله نحوه رفع دستی هرگونه مشکل امنیتی – Security Ninja از سایت شما بدون ایجاد هیچ تغییر مستقیم محافظت می کند.

Security Ninja همچنین پس از شناسایی آسیب‌پذیری‌ها، عمدتاً از طریق افزونه‌های نصب‌شده قدیمی، هشدارهای ایمیلی ارسال می‌کند و حساب‌های کاربری وردپرس را با رمزهای عبور ضعیف برجسته می‌کند. علاوه بر این، این افزونه وردپرس دارای لیستی از IP های بد شناخته شده است و به طور خودکار آنها را مسدود می کند.

نسخه پریمیوم شامل فایروال وب سایت اضافی، اسکنر بدافزار و گزارشگر رویداد است. برنامه های قیمت گذاری این افزونه عبارتند از:

شروع کننده – از یک وب سایت با 49.99 دلار در سال یا پرداخت یکباره 139.99 دلار محافظت می کند.

به علاوه – از سه وب سایت با قیمت 129.99 دلار در سال یا 249.99 دلار برای پرداخت یک بار محافظت می کند.

حرفه ای – از پنج وب سایت با قیمت 199.99 دلار در سال یا 399.99 دلار برای پرداخت یک بار محافظت می کند.

آژانس – از 10 وب سایت با 249.99 دلار در سال یا یک بار پرداخت 599.99 دلار محافظت می کند.

ویژگی های کلیدی

نسخه رایگان این افزونه بیشتر شما را در مورد آسیب پذیری های وب سایت و قدرت امنیتی مطلع می کند، در حالی که نسخه پریمیوم ویژگی هایی مانند:

اسکنر هسته – فایل های اصلی وردپرس شما را با یک کپی اصلی امن مقایسه می کند و هر گونه تغییر، کد مخرب یا فایل های ناشناخته را به شما هشدار می دهد.

فایروال ابری – حاوی حدود 600 میلیون IP است که برای توزیع بدافزار و انجام حملات brute force شناخته شده است. این ابزار هر شش ساعت یک بار با تجزیه و تحلیل فایل های گزارش میلیون ها وب سایت به روز می شود.

اسکنر برنامه ریزی شده – هر روز به طور خودکار تست های اسکنر اصلی را اجرا می کند و در صورت وجود هرگونه تغییر یا فعالیت مشکوک بلافاصله به شما اطلاع می دهد.

گزارشگر رویدادها – نظارت، ردیابی و گزارش هر تغییر در قسمت مدیریت و قسمت جلویی سایت. این ابزار همچنین فیلترهایی را ارائه می دهد تا بتوانید به دنبال رویدادهای خاص بگردید.

White Label – این گزینه را می دهد که پلاگین را با برچسب سفید برچسب گذاری کنید، به جای آن از نام و نشان تجاری خود استفاده کنید. این یک ویژگی عالی برای توسعه دهندگان و آژانس هایی است که راه حل های میزبانی شده را برای مشتریان خود ارائه می دهند.

بهترین افزونه امنیتی وردپرس BulletProof Security

آمار امنیتی ضد گلوله:

دانلود: 50000+

امتیاز: 4.8/5

بهترین مناسب برای: کاربران پیشرفته

قیمت: فریمیوم

BulletProof Security نسبت به سایر پلاگین ها پیشرفته تر است و استفاده از آن به دانش فنی نیاز دارد. چیزی که واقعاً BulletProof Security را به بهترین افزونه امنیتی برای کاربران پیشرفته تبدیل می کند، استفاده از فایل htaccess برای محافظت بهتر از وب سایت شما است.

BulletProof Security دارای یک جادوگر راه اندازی با یک کلیک برای کمک به پیکربندی افزونه است. نسخه رایگان ویژگی های امنیتی کافی را برای یک وب سایت متوسط ارائه می دهد، از جمله اسکنر بدافزار خود، محافظت از ورود به سیستم و ثبت خطا.

افزونه BulletProof Security Pro با پرداخت یکباره 69.95 دلار برای وب سایت های نامحدود در دسترس است. این نسخه پریمیوم با 30 روز ضمانت بازگشت وجه و ویژگی های امنیتی اضافی مانند بازیابی خودکار برای فایل های اصلاح شده و نظارت بر فایل ها در زمان واقعی ارائه می شود.

ویژگی های کلیدی

اگر از جادوگر راه اندازی با یک کلیک استفاده می کنید، بیشتر ویژگی ها از تنظیمات پیش فرض استفاده می کنند. با این حال، شما به راحتی می توانید آنها را از طریق صفحه تنظیمات افزونه تنظیم کنید.

برخی از ویژگی های قابل توجه این افزونه عبارتند از:

ضد هرزنامه JTC – وب سایت را در برابر ربات هایی که تلاش می کنند از طریق فرم ورود به سیستم وردپرس وارد سیستم شوند، محافظت می کند.

Idle Session Logout (ISL) – از جاوا اسکریپت برای نظارت بر فعالیت بازدیدکنندگان با نگاه کردن به زمانی که بازدیدکنندگان صفحه کلید را فشار می دهند، چرخاندن و حرکت ماوس، و قرار دادن انگشتان روی صفحه لمسی استفاده می کند. اگر در مدت زمان تعیین شده هیچ فعالیتی انجام ندهند، این افزونه بازدیدکننده را از سیستم خارج می کند.

پشتیبان گیری از پایگاه داده – یک فایل زیپ پشتیبان یا آرشیو برای پایگاه داده شما ایجاد می کند. گزارش پشتیبان‌گیری پایگاه داده اطلاعات پایگاه داده شما را ذخیره می‌کند تا در صورت وجود تهدید امنیتی یا حمله، بتوانید آن را بازیابی کنید.

اسکنر بدافزار MScan – فایل‌های هسته، افزونه و موضوع را برای حذف کدهای مخرب و بدافزار اسکن می‌کند. این ابزار اسکن بدافزار از مقایسه هش فایل برای فایل‌های وردپرس و تطبیق الگو برای فایل‌های غیر وردپرس استفاده می‌کند.

اشکال‌زدایی UI|UX – اسکریپت‌های پلاگین یا تم را شناسایی می‌کند که باعث ایجاد مشکل می‌شوند و می‌تواند تهدیدات امنیتی را به سایت شما اضافه کند. با استفاده از این اطلاعات، افزونه و تم خراب را حذف کنید یا اسکریپت را تعمیر کنید.

Sucuri Security

آمار امنیتی Sucuri:

دانلود: 800000+

امتیاز: 4.3/5

بهترین مناسب برای: توسعه دهندگان وب و مشاغل آنلاین

قیمت: رایگان

Sucuri Security یک افزونه امنیتی محبوب در بین توسعه دهندگان وب و مشاغل آنلاین است. حتی اگر این افزونه امنیتی وردپرس به دانش فنی بیشتری نیاز دارد، یک مرور کلی امنیتی و کنترل عالی بر روی سایت شما ارائه می دهد.

این افزونه روزانه کل وب سایت شما را اسکن می کند تا تغییرات را جستجو کند و توصیه های امنیتی ارائه می دهد. اگر می خواهید فرکانس اسکن بدافزار را تغییر دهید، منابع سرور خود را از قبل بررسی کنید.

این افزونه امنیتی وردپرس از یک کلید API فایروال برای محافظت از سایت شما در برابر حملات و جلوگیری از آلودگی و آلودگی مجدد بدافزار استفاده می کند. علاوه بر این، این برنامه امنیتی قدرتمند وب، تلاش‌های تزریق SQL و حملات brute force را مسدود می‌کند.

نسخه رایگان Sucuri Security ویژگی‌های اساسی پلاگین امنیتی مانند محافظت در برابر حملات brute force و ابزار ضد هرزنامه را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال ویژگی های پیشرفته تر مانند حذف بدافزار و بهبود عملکرد صفحه هستید، Sucuri یک پلت فرم امنیتی با چهار طرح قیمت گذاری ارائه می دهد:

پایه – با 199.99 دلار در سال برای یک سایت، گزینه ای عالی برای وبلاگ نویسان و وب سایت های کوچک است.

حرفه ای – با قیمت 299.99 دلار در سال برای یک سایت، اسکن های امنیتی مکرر و حذف بدافزار را فراهم می کند.

کسب و کار – با 499.99 دلار در سال برای یک سایت، بالاترین فرکانس اسکن را ارائه می دهد.

Enterprise – با قیمت سفارشی موجود است، با پیکربندی سفارشی و پشتیبانی اختصاصی 24/7 ارائه می شود.

سخت شدن امنیتی

برخلاف سایر افزونه‌های وردپرس، ویژگی اسکنر امنیتی Sucuri فقط می‌تواند آسیب‌پذیری‌ها را در صفحات وب پیدا کند. نمی‌تواند فایل‌های اصلی را که بک‌اند سایت را کنترل می‌کنند اسکن کند.

اگر تهدیدات امنیتی در وب سایت وردپرس شما وجود دارد، Sucuri Security اعلان های فوری ارسال می کند تا بتوانید به سرعت مشکل را حل کنید. علاوه بر این، سایر ویژگی های آن عبارتند از:

پاکسازی کش (برای کاربران ممتاز) – عملکرد وب سایت شما را با گزینه های ذخیره سازی متعدد بهبود می بخشد. تنظیمات توصیه شده کش را از تمام صفحات و فایل های وب سایت پاک می کند، اما گزینه ای نیز برای تنظیم سطح کش روی حداقل وجود دارد. فایل‌های CSS، جاوا اسکریپت و رسانه از قوانین خاصی برای ذخیره‌سازی پنهان استفاده می‌کنند.

وظایف برنامه ریزی شده – به طور خودکار اقدامات ثبت شده در پایگاه داده شما توسط یک افزونه یا یک موضوع را اجرا می کند. این ابزار همچنین به تولید فایل های پشتیبان، ارزیابی قدرت امنیتی و حذف عناصر استفاده نشده کمک می کند.

کلیدهای مخفی یا امنیتی – رمزگذاری بهتر اطلاعات ذخیره شده در کوکی های کاربر را تضمین می کند. یک کلید مخفی با تبدیل اطلاعات به یک رشته تصادفی، پیچیده و طولانی از کاراکترها در فایل wp-config.php، هک کردن را دشوارتر می کند.

محافظت در برابر حدس زدن رمز عبور و حملات brute force – قبل از در نظر گرفتن حمله brute force، حد تلاش برای ورود را انتخاب کنید.

تعمیر هرزنامه سئو – هرزنامه سئو را شناسایی می کند، عفونت را حذف می کند و اطمینان می دهد که وب سایت را مجددا آلوده نمی کند.

در افزونه امنیتی وردپرس به دنبال چه چیزی باشید

هنگام جستجوی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس، عناصر زیر را در نظر بگیرید:

هزینه. اکثر افزونه های امنیتی یک نسخه رایگان را ارائه می دهند و یک نسخه پریمیوم برای ویژگی های پیشرفته ارائه می دهند.

امکانات. پلاگین های امنیتی وردپرس معمولا ویژگی های امنیتی اولیه مشابهی مانند اسکنرهای بدافزار، احراز هویت دو مرحله ای و محافظت از نیروی brute force را ارائه می دهند. در حالی که ممکن است این موارد برای اکثر وب سایت ها کافی باشد، برای مثال ممکن است برخی از ویژگی های منحصر به فرد برای ایمن سازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک مورد نیاز باشد.

راحتی در استفاده. مطمئن شوید که یک افزونه وردپرس مناسب با سطح تخصص خود انتخاب کنید.

چرا یک پلاگین امنیتی وردپرس برای ایمن سازی سایت شما ضروری است؟

افزونه های امنیتی وردپرس ابزارها و عملکردهایی را برای ایمن نگه داشتن وب سایت شما ارائه می دهند. برخی از رایج ترین ویژگی ها عبارتند از اسکن بدافزار، حفاظت از هرزنامه، و گزارش های امنیتی منظم.

به غیر از ایجاد یک لایه امنیتی اضافی برای وب سایت وردپرس خود، در اینجا برخی از مزایای اصلی نصب یک افزونه امنیتی آورده شده است:

از برند خود محافظت کنید یک نقض امنیتی می تواند به برند وب سایت آسیب برساند. اگر وب سایت شما با مشکلات امنیتی مانند پیام های هرزنامه در بخش نظرات مواجه شود، بازدیدکنندگان آن را جدی نمی گیرند.

داده های خصوصی را ایمن نگه دارید وب سایت ها اغلب اطلاعات حساس در مورد صاحبان و بازدیدکنندگان خود را ذخیره می کنند. برای محافظت از کسب و کار شما، به خصوص اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید، ضروری است که هکرها را از سرقت داده های خصوصی خودداری کنید.

بهبود رتبه سئو حملات امنیتی اغلب بر عملکرد و رتبه وب سایت در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. محافظت از وب سایت خود با استفاده از یک افزونه امنیتی باعث بهبود رتبه سئو آن می شود.

اعلان‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنید. اکثر افزونه های امنیتی وردپرس در صورت وجود تهدیدات احتمالی، اعلان ارسال می کنند.

حفاظت از ورود هکرها از حملات brute force به عنوان یکی از روش های دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند. اکثر افزونه های امنیتی وردپرس این گزینه را برای محدود کردن تلاش برای ورود به سیستم و اجرای احراز هویت دو مرحله ای برای محافظت از وب سایت و کاربران آن ارائه می دهند.

فایل های خراب را تعمیر کنید وردپرس در صفحه دانلود خود تمامی فایل های اصلی خود را ارائه می کند. افزونه های امنیتی وردپرس آنها را با فایل های وب سایت شما مقایسه می کنند تا هرگونه اطلاعات خراب را شناسایی کنند.

ارتباطات محافظت شده شما می توانید با جلوگیری از دسترسی پیام های اسپم و حساب ها به وب سایت خود، اعتبار کسب کنید و با بازدیدکنندگان یا مشتریان ارتباط بهتری برقرار کنید.

کنترل بیشتری روی وب سایت داشته باشید. افزونه های امنیتی وردپرس ویژگی هایی را برای مناطق امن در وب سایت شما ارائه می دهند که اغلب توجه کافی را به خود جلب نمی کنند. با استفاده از این ابزارها، کنترل بیشتری بر محافظت از وب سایت خود دارید.

تعمیر سریع. ابزارها و ویژگی‌های مختلف به حذف فوری تهدیدات امنیتی کمک می‌کنند و از مشکلات جدی‌تر در وب‌سایت جلوگیری می‌کنند.

هنگام انتخاب یک افزونه امنیتی وردپرس، مطمئن شوید که فقط مناسب ترین افزونه را برای نیازهای وب سایت خود نگه دارید. استفاده از افزونه های متعدد باعث کندی سایت وردپرس شما می شود و حتی ممکن است آن را خراب کند.

آیا می توانم از سایت وردپرس خود بدون افزونه های امنیتی محافظت کنم؟

روش های دیگر برای ایمن سازی سایت های وردپرس شامل استفاده از یک موضوع قابل اعتماد و به روز رسانی منظم نرم افزار وردپرس است. اگر تصمیم گرفتید از یک افزونه امنیتی استفاده نکنید، در اینجا چند راه دیگر برای ایمن سازی سایت شما وجود دارد:

میزبانی وب قابل اعتماد – امنیت بیشتری در برابر حملات سایبری و نظارت منظم برای محافظت از سرور وب سایت شما فراهم می کند.

امنیت و مدیریت رمز عبور – رمزهای عبور قوی ایجاد کنید و آنها را با خیال راحت ذخیره کنید، بنابراین نیازی به حفظ کردن آنها نیست. بهترین تولید کننده رمز عبور و ابزارهای مدیریتی عبارتند از NordPass، LastPass و 1Password.

گواهی لایه سوکت های امن (SSL) – داده های مبادله شده بین وب سایت شما و کاربران آن را رمزگذاری می کند. اگر SSL داشته باشید، رهگیری اطلاعات برای مهاجمان دشوارتر خواهد بود. اگر هنوز یکی را ندارید، می‌توانید با یکی از برنامه‌های میزبانی ما یک گواهی SSL رایگان در Hostinger دریافت کنید.

نتیجه

در این مقاله، ما هفت بهترین افزونه امنیتی وردپرس را برای محافظت از وب سایت شما فهرست کرده ایم. هر افزونه ویژگی های امنیتی مناسب برای انواع مختلف وب سایت ها را ارائه می دهد. در اینجا خلاصه ای از هر افزونه امنیتی وردپرس آورده شده است:

Wordfence Security – مناسب برای همه وب سایت ها، این افزونه ویژگی های عالی و اصطلاحات کاربر پسند را برای درک آسان ارائه می دهد. همچنین دارای اسناد گسترده ای است که به کاربران کمک می کند تا همه ابزارهای خود را پیاده سازی کنند.

WP Cerber Security – در میان سایر ویژگی‌های امنیتی ضروری، یک ابزار ضد هرزنامه قوی ارائه می‌دهد که آن را برای وب‌سایت‌های ساده عالی می‌کند.

امنیت iThemes – با یک راه‌اندازی ساده، ما این افزونه را برای وب‌سایت‌هایی با بودجه بالاتر توصیه می‌کنیم، زیرا بیشتر ویژگی‌های آن فقط در نسخه پولی موجود است.

All In One WP Security & Firewall – این افزونه امنیتی رایگان وردپرس دارای ویژگی های بسیاری برای ایمن سازی تنظیمات پیش فرض است، مانند نام کاربری مدیر و صفحه ورود به سیستم. برای وب سایت های ساده ای که به دنبال ابزارهای امنیتی مقرون به صرفه هستند عالی است.

Security Ninja – راه حل های امنیتی عملی بیشتری را ارائه می دهد. ویژگی قابل توجه این افزونه ماژول تستر امنیتی آن است.

امنیت ضد گلوله – ابزارهای پیشرفته آن به دانش فنی بیشتری برای استفاده نیاز دارند. با این حال، این افزونه یک جادوگر راه اندازی با یک کلیک را برای کمک به پیکربندی ابزارها ارائه می دهد.

Sucuri Security – محبوب در میان توسعه دهندگان وب و مشاغل آنلاین، این افزونه از یک کلید امنیتی برای فایروال وب سایت استفاده می کند.

مزایای اصلی افزونه های امنیتی وردپرس شامل بهبود رتبه سئو، محافظت از برند سایت شما و تعمیر فایل های خراب است. با این حال، راه های دیگر برای تقویت امنیت وب سایت شما شامل داشتن گواهی SSL و استفاده از یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد است. در بخش نظرات زیر، اگر قبلاً از هر یک از این افزونه های وردپرس استفاده کرده اید یا توصیه های دیگری دارید، به ما اطلاع دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT