ارزان ترین درگاه پرداخت اینترنتی

ارزان ترین درگاه پرداخت اینترنتی کدام است؟

درگاه‌های پرداخت اینترنتی، سرویس‌های مالی آنلاینی هستند که به کسب وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی اجازه‌ می‌دهند که مجموعه خود را به سیستم دریافت آنلاین وجه مجهز کنند.برای استفاده از این امکان نیاز است که از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات درخواست دریافت درگاه پرداخت نمایید. ارزان ترین درگاه پرداخت اینترنتی را در ادامه معرفی میکنیم.

درگاه‌های پرداخت متعددی وجود دارد که یکی از محبوب ترین و ارزان ترین آن‌ها شپا است. این درگاه به دو صورت ریالی و دلاری خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد.

اگر‌ می‌خواهید در مورد ارزان‌ترین درگاه پرداخت اینترنتی اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چرا درگاه پرداخت آنلاین شپا را انتخاب کنیم؟

شرکت اندیشه پردازان پالیز با هدف ارائه خدمات پرداخت ریالی و بین‌المللی فعالیت خود را از سال 1396 آغاز نمود و مجوز پرداختیاری از شاپرک و بانک مرکزی را دریافت نمود و خدمات متنوعی ارائه داد. از طریق شپا انواع روش‌های پرداخت در اختیار مالکین کسب وکارها قرار‌ می‌گیرد تا به این ترتیب بتوانند به ساده‎ترین شیوه ممکن مشتریان را به خرید تشویق کنند.

درگاه پرداخت اینترنتی شپا دارای قابلیت تراکنش بدون کارمزد، آنالیز کسب وکار، درگاه پرداخت ایمن و درگاه پرداخت بین‌المللی است. با توجه به این موارد شپا‌ می‌تواند یکی از ارزان‎ترین و ایمن‌ترین درگاه‌های پرداخت باشد.

درگاه پرداخت اینترنتی شپا چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های خاص درگاه پرداخت اینترنتی شپا آن را از درگاه‌های پرداخت متمایز نموده است. از جمله این ویژگی‌ها‌ می‌توان به سوئیچینگ هدفمند، گزارش لحظه‌ای در پنل، پلاگین‌های متنوع، سرویس تسویه و تسهیم و سرویس ریفاند اشاره نمود. لازم است که اشاره کنیم  شپا کاملا زیر نظر شاپرک و بانک مرکزی فعالیت دارد، ازاین‌رو از ایمن‌ترین و معتبرترین درگاه‌های پرداخت واسط محسوب‌ می‌شود . به عبارتی‌ می‌توان گفت که شپا در هنگام تراکنش کاربر را به امن‌ترین درگاه پرداخت مستقیم  وصل‌ می‌نماید.

کارمزد و تعرفه درگاه پرداخت شپا چقدر است؟

درگاه پرداخت آنلاین

درگاه پرداخت آنلاین

درگاه پرداخت اینترنتی شپا تا 45 روز نخست تمامی تراکنش‌های آن رایگان و بدون کارمزد هستند. پس از این بازه زمانی تراکنش‌ها با کارمزد یک درصد تا سقف 2500 تومان انجام‌ می‌شوند. البته این میزان تراکنش دارای سقف مشخصی است و شرایط برای کسب وکارهایی که تراکنش‌های بالایی دارند متفاوت است. ازاین‌رو نیاز است که در هنگام ثبت درخواست درگاه در خصوص تعداد تراکنش‌ها با پشتیبان‌های سایت صحبت کنید.

انواع درگاه پرداخت آنلاین در شپا

به طور کلی دو نوع درگاه پرداخت در شپا وجود دارد، که شامل درگاه پرداخت دلاری و ارزی است. درگاه پرداخت ریالی شپا کاملا امن و سریع است و از طریق آن مشتریان‌ می‌توانند به یکی از بهترین درگاه‌های شاپرک هدایت شوند. تنها سایتی که درگاه پرداخت ارزی و دلاری را در ایران ارائه‌ می‌دهد شپا است. این نوع درگاه پرداخت‌ می‌تواند برای کسب وکارهایی که فعالیت بین‌المللی دارند بسیار کاربردی باشد و به این ترتیب‌ می‌توانند خدمات و محصولات خود را به راحتی به سراسر دنیا عرضه نمایند. در ادامه این دو درگاه را بیشتر مورد بررسی قرار‌ می‌دهیم.

·        درگاه پرداخت ریالی

این درگاه پرداخت به مدت ۴۵ روز بدون کارمزد انواع خدمات مالی به کاربران ارائه‌ می‌دهد. کاربران‌ می‌توانند گزارش تراکنش‌های چند اکانت خود را به صورت لحظه‎ای بر روی یک پنل مشاهده کنند.

·        درگاه پرداخت بین المللی

از طریق درگاه پرداخت بین‎المللی شپا‌ می‌توان تمامی تراکنش‌های ارزی را در بستری امن با پشتیبانی سرویس‌های بین‌المللی به خوبی مدیریت و کنترل نمود. لازم است که اشاره کنیم تراکنش‌های دلاری در شپا از بازه ۴ تا ۲۰ روزه تسویه‌ می‌شوند.

چگونه می‌توان درگاه پرداخت اینترنتی شپا را دریافت نمود؟

اما سوالی که وجود دارد این است که چگونه‌ می‌توان برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی شپا اقدام نمود؟ جهت دریافت درگاه پرداخت آنلاین شپا باید با توجه به نوع وب سایت خود اقدام نمایید. وب سایت‌هایی که دارای اینماد هستند‌ می‌توانند درگاه پرداخت مستقیم بانکی را با کارمزد کمتری دریافت کنند.

درگاه پرداخت شپا

درگاه پرداخت شپا

برای دریافت این درگاه پرداخت و ثبت نام باید در ابتدا از طریق درگاه پرداخت واسط ثبت درخواست دهید، سپس فرم آنلاین را پر نمایید و احراز هویت را انجام دهید تا به این ترتیب درگاه پرداخت شپا برای شما فعال شود. این درگاه به دو صورت ریالی و دلاری قابل سفارش بوده و پس از یک روز کاری برای وب سایت درخواست دهنده فعال‌ می‌شود. لازم است که اشاره کنیم طراحی شپا با هدف کمک به کسب وکارها انجام شده تا بتوانند بدون آنکه در محاسبات مالی آن‌ها اختلالی ایجاد شود فعالیت‌های خود را مدیریت کنند.

نکات مهم در انتخاب درگاه پرداخت

انتخاب یک درگاه پرداخت مناسب‌ می‌تواند تاثیر بسزایی در حفظ امنیت پول مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها به فروشگاه اینترنتی داشته باشد. ازاین‌رو نیاز است که مشاغل مختلف در هنگام انتخاب درگاه پرداخت آنلاین به نکاتی توجه نمایند. از جمله این نکات‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امنیت
  • بدون کارمزد
  • داشتن سازگاری با هر سیستم مدیریت محتوا
  • سرعت و تجربه کاربری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی از دستگاه‌های متفاوت

درگاه پرداخت اینترنتی شپا در میان انواع درگاه‌های پرداخت دارای تمامی فاکتورهای ذکر شده است و‌ می‌تواند انتخاب مناسبی برای مشاغل مختلف باشد.

سخن پایانی

شبکه پرداخت آنلاین شپا از جمله سریع‌ترین و امن‌ترین روش‌های پرداخت اینترنتی محسوب‌ می‌شود که کاملا زیر نظر شاپرک و بانک مرکزی فعالیت دارد و به ارائه خدمات می‌پردازد. این مجموعه با ارائه امکانات ساده و متنوع در اختیار کاربران  توانسته رضایت آن‌ها را جلب نماید. همچنین در راستای جلب رضایت مشتریان درگاه‌های ریالی و بین‌المللی را در سطح جهانی توسعه بخشیده است. ازاین‌رو تمامی کسب وکارها‌ می‌توانند برای امور مالی خود و انجام تراکنش‌های متعدد از آن استفاده نمایند.

امتیاز 4.7/5 - از 12 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT