خرید ملک در دبی

بهترین 7 منطقه برای خرید ملک در دبی

زمان مطالعه 5 دقیقه

انتخاب یک منطقه خوب عامل مهمی است که در هنگام خرید ملک باید در نظر گرفته شود. این مقاله بهترین مناطق برای خرید ملک در دبی را نشان می دهد.

بهترین 7 منطقه برای خرید ملک در دبی

بهترین مکان ها برای خرید ملک در دبی کدامند؟ دبی شهری متنوع با طیف وسیعی از محله ها و پیشرفت ها است که هر کدام ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. بهترین مکان برای خرید ملک در دبی در نهایت به ترجیحات شخصی، سبک زندگی و بودجه شما بستگی دارد. همانطور که گفته شد، در اینجا برخی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مکان ها برای خرید ملک در دبی آورده شده است:

1.خرید ملک در دبی: نخل جمیرا

این جزیره دست ساز یکی از نمادین ترین مکان های دبی است که ویلاها و آپارتمان های لوکس در اطراف جزیره ای به شکل درخت خرما ساخته شده اند. مناظر خیره کننده ساحلی و طیف وسیعی از امکانات رفاهی سطح بالا، از جمله هتل های مجلل و کلوپ های ساحلی را ارائه می دهد. نخل جمیرا یک جزیره دست ساز است که در سواحل دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این جزیره توسط شرکت دولتی دوبی نخیل توسعه داده شده است و یکی از بزرگترین جزایر مصنوعی در جهان است.

2.خرید ملک در دبی: دبی مارینا

دبی مارینا که در امتداد اسکله قرار دارد ترکیبی از آپارتمان های بلند و خانه های شهری را ارائه می دهد. بین مهاجران و گردشگران محبوب است و طیف وسیعی از امکانات رفاهی، از جمله اسکله تفریحی، رستوران، و خرید را ارائه می‌دهد. این منطقه به‌خاطر ساختمان‌های مرتفع خیره‌کننده‌اش که منظره‌ای پانوراما از مارینا و خلیج عربی را ارائه می‌دهند، معروف است. این یک مقصد محبوب برای متخصصان جوان و خانواده هایی است که به دنبال یک سبک زندگی پر جنب و جوش و پویا در دبی هستند.

3. مرکز شهر دبی

این منطقه به خاطر مناظر خیره کننده اش از برج خلیفه و فواره دبی شناخته شده است. این یک انتخاب محبوب برای کسانی است که از سبک زندگی شهری پر جنب و جوش، با گزینه های خرید، غذاخوری و سرگرمی فراوان لذت می برند. ناگفته نماند که برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان در این محله قرار دارد که دارای انواع املاک مسکونی و تجاری نیز می باشد. مرکز شهر دبی یک منطقه به خوبی توسعه یافته و بسیار شهری است، با زیرساخت های کلاس جهانی که به ساکنان خود یک سبک زندگی راحت و راحت ارائه می دهد.

4. روستای جمیرا

سیرکل جمیرا ویلج سیرکل (JVC) یک منطقه مسکونی واقع در دبی، امارات متحده عربی است. حلقه روستای جمیرا در مرکز دبی جدید، امکانات مورد نیاز برای زندگی مجلل در محیطی آرام را برای ساکنان خود فراهم می کند. بیش از 2000 ویلا لوکس وسیع و خانه شهری خصوصی در محله کوچک و دردار در یک محیط روستایی آرام قرار دارند. اما چیزی که این مکان را متمایز می کند، کالیبر امکاناتی است که ارائه می شود. خانواده هایی که به دنبال فرار از شلوغی شهر هستند و در عین حال از امکانات شهری لذت می برند، جمیرا ویلج سیرکل را بهترین محله خواهند یافت. بیش از 3100 خانه و بیش از 2800 ویلا در جامعه دوست داشتنی موجود است که دارای وسایل خانه فوق مدرن نیز می باشد. مدارس و سایر امکانات در نزدیکی، جامعه را به مکانی ایده آل برای اقامت تبدیل کرده است.

5.خرید ملک در دبی: مزارع عربی

این جامعه ترکیبی از ویلاها و خانه های شهری را ارائه می دهد و در بین خانواده ها محبوب است. مجموعه ای از امکانات رفاهی از جمله پارک، زمین گلف و مرکز اجتماعی را ارائه می دهد. Arabian Ranches در بخش جنوب غربی دبی و در نزدیکی تقاطع جاده القدره و جاده شیخ محمد بن زاید واقع شده است. این یک جامعه دردار است که مساحتی بالغ بر 1650 هکتار را پوشش می دهد. Arabian Ranches به گونه ای طراحی شده است که یک جامعه دوستدار خانواده باشد و طیف وسیعی از املاک مسکونی، پارک ها و سایر امکانات را ارائه می دهد. این جامعه ترکیبی از سبک های معماری عربی و مدیترانه ای، با محوطه سازی سرسبز و فضاهای سبز را نشان می دهد. Arabian Ranches یک سبک زندگی آرام و مجلل را با حس اجتماعی قوی ارائه می دهد. این یک انتخاب محبوب برای خانواده ها است که طیف وسیعی از فعالیت ها و رویدادها را برای ساکنان در هر سنی ارائه می دهد. 10 محله برتر برای اجاره آپارتمان در دبی را بررسی کنید.

6.خرید ملک در دبی: شهر بین المللی

اینترنشنال سیتی یک مجتمع مسکونی و تجاری واقع در دبی، امارات متحده عربی است. اینترنشنال سیتی در قسمت شرقی دبی و در نزدیکی تقاطع جاده امارات و جاده العویر واقع شده است. این یک توسعه نسبتاً جدید است که 800 هکتار مساحت دارد. اینترنشنال سیتی مجموعه ای از املاک مسکونی از جمله آپارتمان ها، خانه های شهری و ویلا را ارائه می دهد. این املاک به گونه ای طراحی شده اند که سبک های زندگی و بودجه های مختلف را در خود جای دهند. این یک سبک زندگی متنوع و جهان وطنی، با احساس قوی از جامعه ارائه می دهد. این یک انتخاب محبوب برای مهاجران و متخصصان جوان است که مسکن مقرون به صرفه و دسترسی آسان به سایر نقاط دبی را ارائه می دهد.

Business Bay .7

Business Bay یک منطقه تجاری مرکزی واقع در دبی، امارات متحده عربی است. این هتل در قلب دبی و در مجاورت مرکز شهر دبی و کانال دبی واقع شده است. این یک توسعه با کاربری ترکیبی است که مساحتی بالغ بر 64 میلیون فوت مربع را پوشش می دهد. Business Bay دارای مجموعه ای از املاک تجاری از جمله برج های اداری، هتل ها و فضاهای خرده فروشی است. این منطقه یک انتخاب محبوب برای مشاغلی است که به دنبال یک آدرس معتبر در دبی هستند. مجموعه ای از املاک مسکونی از جمله آپارتمان ها و پنت هاوس ها را ارائه می دهد. این املاک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبک‌های زندگی و بودجه‌های مختلف را در خود جای دهند و مناظر خیره‌کننده‌ای از کانال دبی و خط افق شهر ارائه می‌دهند. باز هم، بهترین مکان برای خرید ملک در دبی به ترجیحات و بودجه شخصی شما بستگی دارد. مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات دبی، تحقیقات خود را انجام دهید و به دنبال مشاوره حرفه ای باشید.

خرید ملک در دبی

خرید ملک در دبی

ملک مناسب خود را توسط ایمتیلاک گلوبال انتخاب کنید

املاک مناسب خود را انتخاب کنید توسط ایمتیلاک گلوبال ایمتیلاک گلوبال شراکت موفقی با توسعه دهندگان املاک و مستغلات دارد و تجربه آن در بازار املاک دبی به شما کمک می کند تا تصمیمات سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را بگیرید. ایمتیلاک گلوبال از دانش و تخصص خود استفاده می کند تا ملک مناسب را با قیمت هایی که بودجه و نیازهای شما را برآورده می کند به شما ارائه دهد. خدمات ما شامل خدمات قبل، حین و پس از فروش و همچنین تضمین سند مالکیت و خدمات مدیریت ملک می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با تیم Imtilak Global تماس بگیرید!

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT