خدمات بازاریابی ایمیلی

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی برای سال 2023

زمان مطالعه 37 دقیقه

برای یافتن بهترین ها، ما شخصاً ده ها سرویس ایمیل مارکتینگ را آزمایش کردیم. ما یک رویکرد حرفه‌ای و روش‌شناختی ابداع کردیم و همه ویژگی‌های کوچک را مورد آزمایش قرار دادیم – از تنظیم عملیات بازاریابی گرفته تا انفجار واقعی ایمیل‌ها و تجزیه و تحلیل نتایج. ما همچنین به شدت مراقب پشتیبانی بودیم و مکرراً با نمایندگان تماس گرفتیم تا ببینیم واقعاً می‌توانید در زمان نیاز روی چه کسی حساب کنید. بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی را در ادامه معرفی کرده ایم.

پس از ماه ها و ماه ها آزمایش شدید و بررسی دقیق مرزی، مفتخریم که رتبه بندی قطعی خود را از 10 بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی موجود امروز به شما ارائه دهیم. گزارش ما باید به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد، از جمله نقاط قوت، ضعف هر سرویس و موارد استفاده توصیه شده.

حکم صادر شده است. بیایید ببینیم کدام سرویس برای شما بهترین است.

1# ActiveCampaign: بهترین ارزش برای پول

برنامه های پر از ویژگی برای کسب و کارهای در حال رشد

همه طرح ها امکان ارسال نامحدود را دارند

اتوماسیون گسترده و گزینه های CRM

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

ارزش عالی برای پول شما

ActiveCampaign در این لیست قرار دارد زیرا فکر می‌کنم برای پولتان ارزش زیادی به شما می‌دهد، به خصوص با توجه به حجم گسترده ویژگی‌های مفیدی که ارائه می‌دهد – و نه فقط برای بازاریابی ایمیلی. اگر یک کسب و کار در حال رشد هستید، از جمله ابزارهای CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی و یادگیری ماشینی، یک کار همه جانبه عالی است. ما اخیراً آن را در مراحل خود قرار دادیم و بررسی خود را از ActiveCampaign به‌روزرسانی کردیم، همراه با تست‌های عملکرد، هرزنامه و قابلیت تحویل.

ویرایشگر ایمیل برای پیمایش سریع و آسان است و گزینه های شخصی سازی زیادی دارد. اما یکی از موارد مورد علاقه من در مورد ActiveCampaign ابزارهای اتوماسیون آن است. می‌توانید ایمیل‌های پخش، راه‌اندازی و هدفمند، پاسخ‌دهی خودکار، ایمیل‌های قیفی ارسال کنید و ایمیل‌های خود را برای تاریخ‌ها و زمان‌ها و افراد خاص برنامه‌ریزی کنید. به نظر من کار با سازنده اتوماسیون کشیدن و رها کردن بسیار آسان است.

ActiveCampaign با بسیاری از ویژگی‌های داخلی ارائه می‌شود، بنابراین دریافت آن نسبت به سایر سرویس‌ها بیشتر طول کشید. با توجه به ابزارهای قدرتمندی که در ازای آن به دست می آورید، هنوز فکر می کنم این یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

ActiveCampaign آزمایشی 14 روزه رایگان ارائه می دهد – در مقایسه با سایر سیستم عامل ها خیلی طولانی نیست، اما نیازی به کارت اعتباری نیست و هیچ راه اندازی اضافی وجود ندارد.

#2 Sendinblue: بهترین برای مبتدیان

طرح های مقرون به صرفه برای کسب و کارهای رو به رشد

ابزارهایی با کیفیت بالا و آسان برای استفاده

بازاریابی پیامکی علاوه بر کمپین های ایمیلی

طرح رایگان به شما امکان می دهد روزانه 300 ایمیل ارسال کنید

Sendinblue در وب سایت خود وعده های جسورانه ای می دهد و متعهد می شود که راه حل مناسبی برای تقریباً هر نوع کسب و کاری باشد. ممکن است شک داشته باشم که برای من مناسب باشد، اما در بررسی عمیق اخیرم، آن را آزمایش کردم و ناامید نشد. در واقع، من به‌تازگی بررسی خود را با تست‌های عملکرد و قابلیت تحویل بیشتر به‌روزرسانی کرده‌ام که می‌خواهید قبل از ادامه کار بررسی کنید.

این دارای بیش از 60 قالب ایمیل برای انتخاب است – نه به اندازه سایر سرویس ها، اما همه آنها با کیفیت هستند (به علاوه این گزینه وجود دارد که خودتان را ایجاد کنید). همچنین حدود 50 ادغام برای انتخاب وجود دارد – باز هم، تعداد زیادی نیست، اما همه مواردی که واقعاً می خواهید وجود دارد، با برخی از گزینه های عالی برای سایت های تجارت الکترونیک نیز. Sendinblue همه چیز در مورد کیفیت است، نه کمیت.

برای استفاده از ابزارهای Sendinblue، حتی برای ابزارهای بالقوه پیچیده، به هیچ تجربه بازاریابی ایمیلی نیاز ندارید. برای مثال گردش کار اتوماسیون ایمیل را در نظر بگیرید. این می‌تواند حوزه بازاریابی ایمیلی «پیشرفته» خطرناک و خطرناکی باشد، اما 9 الگوی رایج گردش کار در حال حاضر برای اضافه کردن به ویرایشگر تنظیم شده‌اند، که به هر حال، بسیار بصری است.

یکی دیگر از چیزهایی که من واقعاً در مورد Sendinblue قدردانی می کنم، برنامه رایگان آن است که به شما امکان می دهد تا 300 ایمیل در روز ارسال کنید. این مقدار زیادی است، با توجه به اینکه اکثر سرویس های دیگر سقف مشابهی از ایمیل ها را در ماه به شما می دهند. همچنین، برخلاف سایر سرویس‌ها که فقط یک دوره آزمایشی رایگان به شما می‌دهند، می‌توانید تا زمانی که دوست دارید از طرح رایگان Sendinblue استفاده کنید. بنابراین، اگر به دنبال این هستید، به لیست ما از بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ (واقعا) رایگان نگاهی بیندازید.

#3 AWeber: انعطاف پذیرترین ویرایشگر ایمیل

خدمات درجه یک با سالها تجربه

قابلیت تحویل ایمیل پیشرو در صنعت

بیش از 6500 عکس استوک رایگان در دسترس است

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

بیش از 850 ادغام

اگرچه AWeber سالهاست که وجود دارد، اما واقعاً من را شگفت زده کرد. من از «طراح هوشمند» مبتنی بر هوش مصنوعی آن برای ایجاد ایمیل‌های مارکدار فقط با وارد کردن URL وب‌سایت خود استفاده کردم. با وجود اینکه از نتایج اولیه راضی بودم، ویرایشگر ایمیل کشیدن و رها کردن، کنترل کامل سفارشی‌سازی را به من داد.

در مورد ادغام ها، AWeber به روشی بزرگ به آنها توجه می کند. از تجارت الکترونیک و سازندگان وب‌سایت گرفته تا پیامک‌ها و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی – شما آن را نام ببرید، برنامه‌ای برای ادغام آن با ایمیل‌های شما وجود دارد. در حال حاضر بیش از 850 ادغام وجود دارد که همیشه موارد بیشتری اضافه می شود.

اما واقعاً چه چیزی AWeber را از رقبا متمایز می کند؟ ممکن است تعجب کنید که بدانید بسیاری از سرویس‌ها تحویل ایمیل‌های شما را برون‌سپاری می‌کنند – یکی از دلایل بسیاری که ممکن است ایمیل‌های شما در پوشه اسپم قرار بگیرند. AWeber همه چیز را سرتاسر کنترل می کند تا از نرخ تحویل بالاتر اطمینان حاصل کند، و این همان چیزی است که همه ما واقعاً در یک سرویس بازاریابی ایمیلی به دنبال آن هستیم، درست است؟ به‌علاوه، اکنون یک طرح رایگان به جای آزمایش رایگان ارائه می‌دهد، بنابراین نیازی به صرف یک سکه برای بازاریابی ایمیلی خود ندارید.

#4 Omnisend: بهترین برای سایت های تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیلی به طور خاص برای صاحبان فروشگاه های وب طراحی شده است

ویژگی های اتوماسیون آسان برای استفاده حتی در طرح رایگان

ویرایشگر کشیدن و رها کردن بسیار قابل تنظیم

طرح رایگان فوق العاده سخاوتمندانه

Omnisend یک پیشنهاد بازاریابی ایمیل منحصر به فرد را ارائه می دهد: این یک سرویس فقط برای صاحبان فروشگاه های وب است. برای استفاده از آن باید یک سایت تجارت الکترونیک داشته باشید.

اگر به دنبال راهی برای افزایش فروش آنلاین فروشگاه خود از طریق ایمیل مارکتینگ نیستید، می‌توانید از مطالعه خود صرفه‌جویی کنید – Omnisend خدماتی برای شما نیست. اما در این فهرست می‌توانید جایگزین‌های زیادی پیدا کنید.

همانطور که گفته شد، Omnisend یک انتخاب محکم برای ویژگی های اصلی بازاریابی ایمیل است. این همه اصول اولیه را پوشش می دهد – فرم های ثبت نام، گزینه های ساده تقسیم بندی و مدیریت لیست، تست A/B، گردش کار اتوماسیون انعطاف پذیر، و یک ویرایشگر ایمیل کشیدن و رها کردن برای ایجاد کمپین ها.

بزرگترین نقطه قوت آن این است که چگونه برای تبلیغ فروشگاه های آنلاین طراحی شده است. این داده‌های فروش و مشتری را مستقیماً از پلتفرم تجارت الکترونیک شما بیرون می‌کشد و می‌توانید مستقیماً از ایمیل‌های خود با چند کلیک بفروشید.

با این حال، شایان ذکر است که نقطه قوت Omnisend نقطه ضعف آن نیز می باشد. به عنوان مثال، در حالی که تجزیه و تحلیل های فروش محور عالی هستند، موارد صرفاً کمپین محور بسیار اساسی هستند. در مورد الگوهای متمرکز بر محصول و استفاده محدود از صفحات فرود نیز همین داستان وجود دارد.

گذشته از این، برای مبتدیان مناسب است و با یک طرح رایگان چشمگیر ارائه می شود که به شما امکان می دهد تا 500 ایمیل در ماه ارسال کنید. مطمئناً، این مقدار زیادی نیست، اما همچنین به شما امکان دسترسی به تمام ویژگی‌های اصلی موجود در طرح استاندارد و پرو را می‌دهد، و این بخش چشمگیر است.

#5 Mailchimp: روانترین تجربه کاربری

کمپین های ایمیلی را در چند دقیقه بسازید

300+ ادغام برنامه

تیم پشتیبانی برنده جایزه

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

گزارش در زمان واقعی عالی

آه، Mailchimp. این یکی از بزرگ‌ترین نام‌های موجود است، و من مجبور شدم آن را در این لیست قرار دهم. به هر حال، دلیلی وجود دارد که در حال حاضر بیش از 11 میلیون نفر از آن استفاده می کنند. به معنای واقعی کلمه چند دقیقه طول کشید تا یک کمپین ایمیل حرفه ای را گردآوری کنم، بنابراین جای تعجب نیست که تقریباً در بین همه محبوب است.

چیزی که من در مورد Mailchimp بیشتر دوست دارم این است که فقط یک نیروگاه در بازاریابی ایمیلی نیست. ساخت وب‌سایت و دامنه‌ها را نیز پوشش می‌دهد – و چه کسی خدماتی را که به شما امکان می‌دهد همه چیز را در یک مکان مدیریت کنید قدردانی نمی‌کند؟

حتی بهتر از آن، می‌توانستم همه چیز را از طریق اپلیکیشن موبایل مدیریت کنم. شاید استفاده از آن به آسانی نسخه دسکتاپ نباشد، اما من توانستم کمپین ها را ردیابی کنم و همچنین طرح های موبایل را در حال حرکت ایجاد، ویرایش و پیش نمایش کنم.

و هنگامی که کمپین های ایمیل خود را ارسال کردم، تجزیه و تحلیل و گزارش بلادرنگ Mailchimp برای بهینه سازی بیشتر عالی بود. آن‌ها حتی توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده و بینش‌های مبتنی بر داده‌ها را برای من ارسال کردند، و سرویسی که حتی بدون درخواست من به من کمک می‌کند در کتاب من برنده است.

#6 GetResponse: بهترین برای کسب و کارهای در حال رشد

یک راه حل عالی برای مشاغل کوچک

نرخ قابل توجه 99٪ تحویل ایمیل

جستجوگر هرزنامه و سایر ابزارهای بهینه سازی

1000 عکس استوک رایگان گنجانده شده است

اگر قبلاً تجربه ای در زمینه بازاریابی ایمیلی دارید، ممکن است به دنبال سرویسی باشید که بتواند کمی بیشتر انجام دهد. برای من، این GetResponse است. این با در نظر گرفتن کسب و کارهای بزرگتر و تیم های در حال رشد طراحی شده است، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای مبتدیان نباشد. اما اگر کسب‌وکار کوچک‌تری هستید که می‌خواهید روزی بزرگ‌تر شوید، ابزارهایی دارد که ممکن است شما را تحت تأثیر قرار دهد – می‌دانم که وقتی اخیراً بررسی کاملاً آزمایش شده و عمیق خود را جمع‌آوری کردم، آنها مرا تحت تأثیر قرار دادند!

در حالی که سایر سرویس‌ها تست تقسیم اولیه و مدیریت لیست را به شما ارائه می‌دهند، من متوجه شدم که GetResponse بسیار بیشتر و با قیمت بهتر ارائه می‌دهد. من در مورد چهار نوع تست A/B، بیش از 130 ادغام، یک ابزار جستجوگر هرزنامه و ویژگی‌های مفیدی مانند ابزار “زمان کامل” صحبت می‌کنم که به شما کمک می‌کند ایمیل‌ها را در زمان بهینه برای هر مخاطب ارسال کنید.

بله، چیزهای زیادی وجود دارد که شما را مشغول نگه دارد، و یادگیری نحوه استفاده از این پلتفرم نسبت به سایرین لیست بیشتر طول کشید، اما زمانی که با انواع مختلف تست تقسیم کار آشنا شدم، این به طور جدی در به من کمک می کند تا کمپین های ایمیلی خود را بهبود بخشم.

دلیلی وجود دارد که GetResponse می تواند 99٪ نرخ تحویل را داشته باشد – ابزارهای آن واقعاً کار می کنند، و من می توانم آن را تضمین کنم. حتی می‌توانید از مزیت آزمایشی رایگان 30 روزه استفاده کنید و (تقریبا) همه ابزارها را قبل از تعهد بلندمدت امتحان کنید.

#7شماره تماس ثابت: ساده ترین ابزار برای استفاده

مبتدی ترین خدمات در اطراف

بیش از 240 قالب ایمیل با کیفیت بالا

آزمایش اولیه 60 روزه رایگان

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

ابزارهای ردیابی بلادرنگ

پس از آزمایش تمام خدمات اصلی بازاریابی ایمیلی، می توانم بگویم که Constant Contact قطعا ساده ترین ابزار بازاریابی ایمیلی برای استفاده است.

احساس می کردم که شرکت واقعاً تجربه و عملکرد کاربر را در هر مرحله در نظر گرفته است. از داشبورد گزارش‌دهی فوق‌العاده در دسترس گرفته تا ویرایشگر ایمیل با قابلیت کشیدن و رها کردن، استفاده از آن برای من ساده‌تر نبود.

حتی بهتر از آن، هرگز احساس نکردم که سادگی Constant Contact به معنای به خطر افتادن کیفیت است. من به صدها الگوی حرفه‌ای دسترسی داشتم و می‌توانستم تمام جنبه‌های ایمیل‌هایم را شخصی‌سازی کنم – هیچ چیز خارج از محدودیت نبود. من حتی توانستم با استفاده از URL وب سایت خود یک الگوی مارک ایجاد کنم. Constant Contact به طور خودکار آن را اسکن کرد و آرم و رنگ های برند من را برای من کشید.

من کمی ناامید شدم که Constant Contact یک طرح رایگان ارائه نمی دهد (مانند برخی از برنامه های دیگر در این لیست)، اما دوره آزمایشی رایگان 60 روزه آن طولانی ترین دوره آزمایشی رایگانی است که من دیده ام. قبل از اینکه به هر کاری متعهد شوم توانستم با ابزارهای جدید راحت باشم.

#8معیار: ساده، قدرتمند، مقرون به صرفه

ابزاری ساده و قدرتمند برای مبتدیان

ویرایشگر روان، آسان برای استفاده و مبتنی بر بلوک

پشتیبانی 24/7 در چندین زبان

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

ویژگی های اتوماسیون پیشرفته با برنامه های Pro

اگر به وب سایت Benchmark Email نگاهی بیندازید، ممکن است تنها با رابط جذاب این پلت فرم وسوسه شوید. متوجه شدم – زیباست، اما چیزی که ممکن است برای شما جالب باشد این است که محتویات آن به خوبی جلد است. بله، بدون اینکه واقعاً من را تحت تأثیر قرار دهید، نمی توانید آن را در این لیست بالا ببرید.

بنابراین، چه چیزی در مورد آن خوب است؟ خوب، یک ویرایشگر ایمیل ساده وجود دارد که ویرایش آسان به سبک بلوک را فراهم می کند، و یک فرم ساز ساده که به شما امکان می دهد به راحتی فرم های خود را سفارشی کنید. همچنین یک سازنده گردش کار ساده برای اتوماسیون آسان وجود دارد که با 10 الگوی از پیش ساخته شده برای شروع کار همراه است.

Benchmark همچنین یک برنامه بازاریابی ایمیلی رایگان ارائه می دهد. این محدودیت هایی دارد، اما به اندازه کافی به شما امکان می دهد تا با پلتفرم سرعت خود را ارتقا دهید. توصیه می‌کنم برای دسترسی به آن تست بسیار مهم A/B، آن را به یک برنامه حرفه‌ای ارتقا دهید.

با این حال، طرح رایگان به شما امکان دسترسی به پشتیبانی 24/7 ساعته مشتری را می دهد (چیزی که سایر خدمات برای پرداخت هزینه مشتریان صرفه جویی می کنند). پشتیبانی به 9 زبان مختلف در دسترس است – یکی زیبا، معیار.

#9Drip: ویرایشگر عالی برای فروشگاه های آنلاین

یکی از بهترین سازندگان قالب ایمیل

فیلتر کردن و مدیریت آسان مشترکین

بیش از 100 ادغام شخص ثالث

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

تجزیه و تحلیل نسبتاً دقیق

هدف Drip به وضوح افرادی است که کالاهای آنلاین را می فروشند. AKA، جمعیت تجارت الکترونیک. این برای ادغام با انواع پلتفرم‌های فروشگاه آنلاین طراحی شده است تا به شما کمک کند فروش را ردیابی کنید، و کمپین‌های ایمیلی و گردش کار خودکار را در اطراف محصولات خود طراحی کنید.

اما حتی بدون یک فروشگاه آنلاین متصل، این یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی کاملا مناسب با یکی از طراحان قالب ایمیل بهتر است که من دیده ام. منظورم این است که واقعاً باید یک طراح قالب خوب باشد، زیرا فقط 7 قالب از پیش ساخته وجود دارد. اوه، و هیچ سازنده صفحه فرود وجود ندارد.

با این حال، اگر این نوع تمرکز خالص بر روی ایمیل و تجارت الکترونیک به نظر شما درست می رسد، دریپ یک انتخاب محکم است. ابزارهای مدیریت مشترکان ساده و موثر هستند. شما می توانید پلت فرم ایمیل خود را با بسیاری از خدمات دیگر ادغام کنید، و برنامه های قیمت گذاری نیز بد نیستند.

من به طور خاص تجزیه و تحلیل را دوست داشتم. در حالی که نمی‌توانستم داده‌های کافی تولید کنم تا همه نمودارها زیبا به نظر برسند، اما از جزئیات دقیق بودن آمار تحت تأثیر قرار گرفتم. پلتفرم تجزیه و تحلیل همچنین برای ادغام با فروشگاه آنلاین شما طراحی شده است و عملکرد کل تجارت آنلاین شما را پیگیری می کند، نه فقط بازاریابی ایمیلی شما.

#10 Moosend: طرح رایگان قوی و سخاوتمندانه

با قابلیت یادگیری و استفاده آسان

یک سیستم قوی تست A/B

ادغام با Unsplash و Giphy در ویرایشگر ایمیل

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی

ویژگی های جالب اتوماسیون

Moosend مجموعه ای کاملاً قوی از ویژگی های عمومی بازاریابی ایمیلی دارد. و من نمی توانستم از این خوشحال باشم. هر آنچه که برای ارسال ایمیل نیاز دارید اینجاست. یادگیری آن آسان و استفاده از آن آسان است، در عین حال قدرتمند و انعطاف پذیر است.

من به ویژه تحت تاثیر سیستم اتوماسیون قرار گرفتم که به شما امکان می دهد کمپین های ایمیل و گردش کار را به روش های جالبی راه اندازی کنید. به عنوان مثال، من قبلاً سیستمی را ندیده بودم که به من امکان ارسال ایمیل بر اساس آب و هوای محلی مشترکم را بدهد.

سیستم تست A/B به شما امکان می‌دهد انواع مختلف محتوا، از جمله خطوط موضوعی را آزمایش کنید. اما نکته جالب این است که به شما امکان می‌دهد «فرستنده‌های» مختلف را آزمایش کنید – بنابراین می‌توانید ببینید که آیا خوانندگان شما ترجیح می‌دهند ایمیل‌هایی از «درک در شرکت شما» دریافت کنند یا از «YourCompany Inc». این ویژگی بسیار نادر است.

همه اینها را با یک طرح رایگان سخاوتمندانه، قیمت مناسب، و کتابخانه ای از قالب های زیبا ترکیب کنید، و یکی از ده انتخاب برتر ما برای بازاریابی ایمیلی را دارید.

پروژه مقایسه خدمات ایمیل مارکتینگ جهانی – چگونه این کار را انجام دادیم

با توسعه سیستم‌های بازاریابی ایمیلی سفارشی و در سطح سازمانی، با در نظر گرفتن تجربه خودم به این پروژه نزدیک شدم. اینطور نیست که توسعه خدمات ایمیل مارکتینگ، فی نفسه سخت باشد. اما آنها نیاز به توجه دارند. آنها به عشق توسعه دهنده نیاز دارند. بیش از هر چیز، خدمات ایمیل مارکتینگ نیاز به درک عمیق و عمیقی از آنچه کاربران واقعاً نیاز دارند دارند.

در حالی که من (تقریبا) مطمئن بودم که برخی خدمات به درستی انجام می‌دهند، می‌دانستم که همیشه اینطور نخواهد بود. این دنیایی است که ما در آن زندگی می کنیم. بسیاری از شرکت ها تصمیم می گیرند که عجله در توسعه مقرون به صرفه تر است و در عوض بر بازاریابی تمرکز می کنند. هیچ چیز ارزان‌تر از وعده‌ها نیست، و خدا این خدمات را در وعده‌های بزرگ است.

هیچ یک از خدمات بازاریابی ایمیلی کمتر از قدرتمندترین و پیشرفته ترین پلتفرم موجود، مجهز به هر ابزاری که احتمالاً برای موفقیت به آن نیاز دارم، به من وعده نداد. و بساز. و رشد کنند. راستش را بخواهید، همه چیز کمی بیش از حد شبیه یک کتاب خودیاری به نظر می رسید.

هیچ راه گریزی از آن وجود نداشت – من باید در هر سرویس ثبت نام می کردم و در واقع از آن استفاده می کردم تا ببینم چه توانایی هایی دارد. خوشبختانه، مدیر پروژه سخاوتمند من به من کارت سفیدی در مورد بودجه داد که کار را آسان تر کرد.

بنابراین، چگونه متوجه می شوید که کدام سرویس بازاریابی ایمیلی واقعا بهترین است؟

بر خلاف بسیاری از خدمات مبتنی بر اینترنت، پلتفرم های بازاریابی ایمیلی زیادی وجود ندارد. حداکثر ده ها. این واقعیت به تنهایی باعث خوشحالی من شد، زیرا می دانستم همکارم که مسئول خدمات میزبانی وب بود، در نهایت هوشیاری خود بود. ببینید، او مجبور بود صدها میزبان را آزمایش کند. این چیزهای کوچک در زندگی است، اینطور نیست؟

کار بسیار ساده شد. لیستی از تمام خدمات بازاریابی ایمیلی در دسترس امروز تهیه کنید، با همتایانم مشورت کنید تا یک روش آزمایش کامل را طراحی کنند، و شروع می کنیم.

سریع بود؟ نه، نه اینطور نبود. اگر صادقانه بگویم تقریبا یک سال طول کشید. اما من علاقه ای به سریع بودن نداشتم. من واقعاً می خواستم از این خدمات استفاده کنم. با انجام این کار، بسیار مفتخرم که نتایج را به شما ارائه دهم.

یک نکته سریع – من هر سرویس بازاریابی ایمیلی را که به زبان انگلیسی در دسترس بود آزمایش کردم. زبان‌های دیگری هم هستند که من به آنها صحبت نمی‌کنم، بنابراین برخی از خدمات خاص زبان خارج از دسترس من بودند.

آن بودجه کارت بلانچ را که گفتم به خاطر دارید؟ که به کار آمد. من اقدام به استخدام 25 کارشناس ایمیل مارکتینگ از سراسر جهان کردم که روش من را دنبال کردند و هر سرویس محلی را آزمایش کردند. برای مشاهده نتایج آنها، زبان را در گوشه سمت راست بالای این صفحه تغییر دهید.

بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ امروزی کدامند؟

دیگر انگشتت را نمی کشم از میان ده‌ها سرویسی که من آزمایش کردم، اکثر آنها به نتیجه نرسیدند. در واقع، بسیاری حتی نزدیک هم نشدند. به نظر می رسید برخی از آنها حدود پنج سال پیش توسعه را متوقف کرده بودند، در حالی که برخی دیگر هیچ درک درستی از کاری که یک سرویس بازاریابی ایمیلی قرار است انجام دهد نداشتند.

اما ده سرویسی که در این صفحه جمع آوری کرده ام؟ اوه، آنها خوب بودند. نه کاملاً، زیرا این واقعاً یک چیز نیست، اما قطعاً خوب است. هر کدام نقاط ضعف خود را دارند، اما من می‌توانم این را بدون شک به شما بگویم – اینها بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی هستند که می‌توانید با پول خریداری کنید.

من به زودی توضیح خواهم داد که دقیقاً چگونه خدمات را آزمایش کردم و نتایج چه بود، اما چند لحظه وقت بگذارید تا در شکوه آنها غرق شوید. سپس در صورت تمایل لحظه ای دیگر را برای خواندن بررسی کامل اختصاص دهید.

اگر می خواهید یک سرویس ایمیل مارکتینگ را آزمایش کنید، باید واقعاً از آن استفاده کنید

یک سرویس ایمیل مارکتینگ یک ابزار یکپارچه نیست. این یک سازنده لوگو یا مبدل فایل نیست، که باید شما را به سرعت از نقطه A به نقطه B برساند. یک سرویس بازاریابی ایمیلی قلب دائمی کل عملیات کسب و کار آنلاین شما است. بنابراین تنها راه آزمایش آن استفاده از آن برای این منظور است.

یعنی دقیقاً همان کاری را که شما فکر می کنید انجام می دهد. پس از ثبت نام برای یک طرح، به استفاده از هر سرویس ادامه دادم، گویی در حال اجرای یک عملیات بازاریابی واقعی هستم. وارد کردن مخاطبین، راه‌اندازی صفحات فرود و اتوماسیون، و ارسال ایمیل‌های آنها. پس از آن، زمان آن بود که نتایج را تجزیه و تحلیل کنم، مخاطبانم را بر اساس آن تقسیم بندی کنم و تکرار کنم. و تکرار کن و تکرار کن

زیرا ایمیل یک فناوری بی ثبات است. این فقط “کار” نمی کند. نیاز به زمان و تلاش و سرهم بندی دارد. دقیقا همونیه که من بهش دادم این تنها راهی است که به سرویس اجازه می‌دهیم خودش را نشان دهد و ببینیم آیا واقعاً ارائه می‌شود یا خیر.

و اجازه دهید شما راز کوچکی در مورد قابلیت تحویل به شما بگویم. آن «ارقام ارائه خدمات ایمیل مارکتینگ» که ممکن است در جاهای دیگر با آن مواجه شده باشید؟ اعداد زیبایی مانند 84٪، 97٪ یا 54٪ وحشتناک؟ بی معنی هستند کاملا ساخته شده و هیچ عواقبی برای شما ندارد. من یک مقاله کامل در مورد چرایی آن نوشتم، اما به سادگی این را بدانید – این چیزی است که سرویس ارائه می دهد، به علاوه آنچه در آن قرار می دهید، عملیات بازاریابی ایمیلی شما را به پرواز در می آورد.

با این وجود، من چندین ماه برنامه ریزی کرده بودم که از این خدمات استفاده کنم، اما قبل از آن، باید روش شناسی خود را سازماندهی کنم. درست است که من با شرکت‌هایی برای توسعه سیستم‌های بازاریابی ایمیلی سفارشی‌سازی شده همکاری کرده‌ام، بنابراین می‌توانم با اطمینان بگویم که می‌دانم به چه چیزی نیاز دارم. با این حال، من به دنبال چیزی فراتر از آن بودم.

به همین دلیل است که از دوستان و همتایانم در جامعه بازاریابی ایمیلی خواستم تا گرد هم آیند و به پیمان مقدسی که مدت ها پیش بسته بودیم احترام بگذارند. با استفاده از ذهن جمعی خود، که به خودی خود یک منظره قابل مشاهده بود، ما چیزی را ایجاد کردیم که تا حد زیادی دقیق ترین راهنمای آزمایشی است که تا به حال دیده ام.

می خواهید آن را ببینید؟ شما نمی توانید. اکنون یک راز تجاری ثبت شده است.

شوخی کردم – اما واقعاً نمی توانید. ما نسبت به وب‌سایت‌های دیگر که سعی می‌کنند موجو و چیزهای دیگر ما را بدزدند پارانوئید هستیم. اما آنچه من می توانم به شما بگویم اصل ماجراست.

از آنجایی که همه ما با شرکت‌های پردرآمدی که انواع نیازهای پیشرفته دارند کار کرده‌ایم، می‌دانستیم که هر ویژگی زمانی که به صورت سفارشی توسعه می‌یابد چقدر خوب می‌شود (یعنی ده‌ها هزار دلار صرف آن می‌شود). و ما دقیقا می دانستیم که کدام ویژگی مهم است. به این ترتیب، ما موارد آزمایشی خاصی را برای هر ویژگی و جنبه مهم هر سرویس نشان دادیم.

به عبارت ساده، ما آزمایش کردیم که هر سرویس چقدر به یک سیستم بازاریابی ایمیلی رویایی نزدیک می شود، سیستمی که به طور خاص برای نیازهای مشتری سازمانی توسعه یافته است.

نتایج و تجزیه و تحلیل – خدمات در واقع چگونه انجام شد؟

مغز من حتی نمی‌تواند به خاطر بیاورد که چند تماس تلفنی با نمایندگان پشتیبانی داشته‌ام، چه تعداد لیست تماس وارد کرده‌ام، و آزمایش A/B من را به کجا رسانده است. اما نیازی به این کار نیست، زیرا من همه چیز را در صفحات گسترده زیبا جمع آوری کرده ام. اکسل عالی نیست؟

چی، به Google Sheets تغییر دادید؟ شرم بر شما.

به هر حال، من رفتم و همه چیز را طوری سازماندهی کردم که برای هر سرویس پنج بخش داریم:

  • امکانات
  • قابلیت تحویل
  • تجزیه و تحلیل
  • حمایت کردن
  • قیمت گذاری

هر بخش با یک مقدمه کوتاه و جدول شگفت انگیز خود همراه است. و هر جدول با یک بحث عمیق در مورد معیارهای مقایسه دنبال می شود. پس بزن که بریم.

امکانات

جای تعجب نیست که ویژگی ها بخش عمده ای از تحقیقات من را تشکیل می دهند. تعداد زیادی برای بررسی و آزمایش وجود دارد. اینها ابزار بازاریابی شما خواهند بود، و هر چه بهتر باشند، بهتر عمل خواهید کرد.

ادغام های شخص ثالث

خدمات ایمیل مارکتینگ برای مدت طولانی فقط در مورد ایمیل نیست. سال 2023 است، و اگر چیزی برای گفتن به مشترکین خود دارید، احتمالاً می خواهید آن را در چندین کانال پخش کنید.

خدمات بازاریابی ایمیلی عالی به شما این امکان را می دهد که این کار را انجام دهید. هنگام ایجاد ایمیل برای ارسال به لیست خود، می توانید همزمان محتوای آن را در کانال های رسانه های اجتماعی و سایر خدمات شخص ثالث پست کنید.

GetResponse واقعاً در اینجا می درخشد، با انتشار همزمان آسان در فیس بوک، اینستاگرام و بسیاری از سیستم عامل های دیگر.

انتخاب الگو

به جای اینکه وقت خود را برای طراحی ایمیل های خود از ابتدا هدر دهید، الگوها به شما این امکان را می دهند که فقط جاهای خالی را پر کرده و از بین ببرید. برای انواع مختلف ایمیل‌ها به قالب‌های مختلفی نیاز خواهید داشت – به‌روزرسانی خبرنامه با ایمیل کاتالوگ یا دعوت به اقدام تبلیغاتی بسیار متفاوت است.

فراموش نکنیم که قالب ها علاوه بر اینکه چشم نواز و شیک هستند، باید سبک وزن و کدگذاری خوبی نیز داشته باشند.

تنوع زیادی در اینجا مشاهده شد، با ActiveCampaign و Constant Contact واقعاً آن را از پارک خارج کردند. این را نمی توان برای Mailchimp و Drip گفت. به نظر می رسد اولی فکر می کند هنوز دهه 90 است، در حالی که دومی انتخابی بسیار کم دارد که خجالت آور است.

ویرایشگر ایمیل

در حالی که قالب ها ستون فقرات ایمیل شما خواهند بود، احتمالاً باید آنها را تغییر دهید. یک تصویر در اینجا، یک پاراگراف در آنجا، یک صفحه‌آرایی متفاوت – هر آنچه که با محتوا و برند شما مطابقت دارد.

ویرایشگرهای عالی تجربه‌های کشیدن و رها کردن، اشاره و کلیک کردن هستند، تجربه‌هایی که آنقدر واضح هستند که می‌دانید بدون اینکه قبلاً از آن استفاده کرده باشید چه کاری انجام دهید. این در واقع وضعیت اکثر سرویس‌ها است، اگرچه بنچمارک واقعاً با قابلیت‌های ویرایشگر پیشرفته خود درخشید.

ConvertKit برعکس این کار را انجام می دهد و من آنقدر زمان بدی را در استفاده از آن سپری کردم که حتی به یاد آوردن تجربه باعث می شود که بخواهم دراز بکشم.

پاسخگویی موبایل

احتمالاً خودتان قبلاً این را می‌دانید، اما من نمی‌توانم به اندازه کافی بر اهمیت پاسخگویی تلفن همراه تأکید کنم. اکثر خوانندگان شما از تلفن همراه خود استفاده می کنند و یک ایمیل غیر پاسخگو نیز ممکن است مستقیماً به اسپم تبدیل شود.

برخلاف خدماتی که در این لیست قرار نگرفتند، ده نفر برتر ما در اینجا کار خوبی انجام دادند. همه آنها برنده هستند، اما من Mailchimp را تحسین می کنم که به شما اجازه می دهد دقیقاً چگونه ایمیل شما در ده ها تلفن و تبلت مختلف ظاهر شود.

عکس های استوک

یک سرویس ایمیل مارکتینگ بدون ارائه عکس‌های استوک رایگان همچنان می‌تواند خارق‌العاده باشد، اما انجام این کار زندگی شما را بسیار آسان‌تر می‌کند. جست‌وجوی تصویر مناسب در اینترنت زمان و تلاش می‌برد و عکس‌های خوب معمولاً هزینه دارند. یک سرویس با عکس های استوک از این دردسر شما را نجات می دهد.

AWeber و Moosend تنها ارائه دهندگانی بودند که عکس های استوک را به عنوان بخشی از این سرویس ارائه کردند.

پشتیبانی از راست به چپ (RTL).

این مربوط به محتوای زبان‌های RTL مانند عربی، عبری و فارسی است. این کار را نمی کنی؟ به ویژگی بعدی بروید. اما اگر قصد دارید به یکی از این زبان ها بنویسید، باید سرویسی را انتخاب کنید که از RTL پشتیبانی می کند.

دیدن اینکه چگونه برخی از سرویس‌ها، مانند Drip، مطمئن نیستند که از RTL پشتیبانی می‌کنند خنده‌دار بود. آنها بررسی کردند و انجام می دهند. اگرچه ممکن است به دانش HTML نیاز داشته باشد، چیزی نیست که پشتیبانی نتواند به آن کمک کند.

همه خدمات به جز Constant Contact و Moosend در اینجا خوب هستند. این دو به هیچ وجه از RTL پشتیبانی نمی کنند.

شخصی سازی ساده

به جای گفتن «خواننده عزیز»، از داده هایی که در مورد مشترکین خود دارید استفاده کنید و بگویید «جان عزیز» یا «سندی عزیز». این فقط یک لمس زیبا و سطحی نیست. استفاده از نام مشترک شما احساس صمیمیت ایجاد می کند که بلافاصله باعث می شود آنها تمایل بیشتری به خواندن آنچه می خواهید بگویید.

همه سرویس ها در پیاده سازی شخصی سازی عملکرد خوبی داشتند.

محتوای پویا

این برادر بزرگ شخصی سازی است. این به شما امکان می دهد از داده هایی که برای سفارشی کردن محتوا دارید استفاده کنید. به عنوان مثال، بسته به جنسیت خواننده خود می توانید یک تصویر متفاوت ارسال کنید. یا محتوای خود را طوری بیان کنید که برای خوانندگان یک موقعیت جغرافیایی خاص مناسب تر باشد.

این یک ویژگی نادر است که در همه برنامه‌ها به جز گران‌ترین برنامه‌ها وجود دارد، اما با ActiveCampaign از همان ابتدا آن را خواهید داشت. حتی بهتر از آن، رابط بصری ActiveCampaign به شما این امکان را می دهد که به راحتی محتوای پویا را که دلتان می خواهد، اضافه کنید.

تست A/B

یک ویژگی فوق العاده مفید که قرار است بهترین دوست شما شود. در مورد عبارت خاصی در موضوع یا تصویری که استفاده می کنید مطمئن نیستید؟ فقط یک انفجار معمولی ارسال نکنید. یک تست A/B ایجاد کنید و دو نسخه از یک ایمیل ایجاد کنید.

سپس پلتفرم نسخه A را به بخش کوچکی از لیست پستی شما و نسخه B را به بخش دیگری ارسال می کند. نسخه ای که بهترین پاسخ کلیک/باز را دریافت می کند “برنده” می شود و به طور خودکار به بقیه لیست شما ارسال می شود.

در حالی که این یک ویژگی بسیار رایج است، برخی از سرویس ها تست A/B بسیار باگ و غیر قابل اعتماد را ارائه می دهند. و دیگران تست شما را فقط به موضوع محدود می کنند. به نظر من GetResponse و Benchmark برنده اینجا هستند.

فرمت ها را وارد کنید

هنگام وارد کردن لیست مخاطبین، با هر قالبی که به شما داده شده است گیر خواهید کرد. معمولاً این یک CSV است، به همین دلیل است که پشتیبانی از CSV برای اکثر ارائه دهندگان ایمیل حداقل است. اما هرچه انواع فایل‌ها و فرمت‌های وارداتی بیشتری پشتیبانی شوند، آزادی بیشتری خواهید داشت.

به GetResponse و AWeber در اینجا اعتبار داده شده است، و یک پیشنهاد شگفت انگیز برای ActiveCampaign.

واردات شخص ثالث

گاهی اوقات، ممکن است لیست مخاطبینی داشته باشید که می‌خواهید مستقیماً از یک سرویس شخص ثالث وارد کنید، مانند یک CRM یا یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی رقیب.

معیار ورزشی خوب و GetResponse به شما امکان می دهند دقیقاً این کار را انجام دهید، در حالی که AWeber معمولاً از نظر فناوری عالی ناامید می شود.

تقسیم بندی

یکی از مهم ترین ویژگی های یک سرویس ایمیل مارکتینگ، اگر نگوییم مهم ترین ویژگی است. یک لیست پستی از مخاطبینی تشکیل شده است که شما آنها را به چپ و راست جمع آوری می کنید و آنها گیرندگان بازاریابی ایمیلی شما خواهند بود.

اما یک لیست پستی به دور از یک چیز ثابت است. حداقل، این مورد در مورد یک سرویس عالی است. به‌جای اینکه ایمیل‌های خود را به اعضای یک لیست خاص ارسال کنید، بخش‌بندی به شما امکان می‌دهد عمیق‌تر شوید.

چقدر عمیق است؟ خوب، من از طرفداران بزرگ انعطاف پذیری کامل هستم. من می خواهم بتوانم از تمام اطلاعاتی که در یک مخاطب دارم استفاده کنم. تقسیم بندی بر اساس جنسیت، مبدا ثبت نام، تاریخ تولد، مکان – هر چیزی. و سپس ایمیل‌های خاصی را که هر بخش به آن پاسخ می‌دهد تنظیم کنید.

اما این همه چیز نیست. تقسیم بندی رفتاری چیز واقعاً قدرتمندی است. این به این معنی است که بتوانید با واکنش به ایمیل های قبلی خود بخش بندی کنید. به عنوان مثال، با جدا کردن یک کمپین خاص، و ارسال ایمیل فقط به افرادی که روی آن کلیک کرده‌اند – کاربران بسیار درگیر.

بخش بندی همچنین یک راه عالی برای پاک کردن لیست پستی شما و حذف کاربرانی است که با محتوای شما درگیر نیستند و فقط فضا را اشغال می کنند.

Sendinblue و Benchmark برندگان بزرگ اینجا هستند. با کنترل کامل بر لیست های شما، و توانایی ایجاد بخش ها با استفاده از قوانین و شرایط متعدد، احساس می کردم که آنها واقعاً به من اجازه می دهند از اطلاعاتی که جمع آوری کرده ام استفاده کنم.

لیست های سرکوب

بازاریابی ایمیلی ممکن است کثیف شود. رقبای شما ممکن است با استفاده از آدرس های جعلی یا هرزنامه در خبرنامه های شما ثبت نام کنند تا به اعتبار فرستنده شما لطمه بزنند.

برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، باید از یک لیست سرکوب استفاده کنید، که به شما امکان می دهد قوانینی ایجاد کنید و آدرس های ایمیلی را مشخص کنید که هرگز ایمیل های شما را دریافت نکنند.

همه خدمات در اینجا کار بسیار خوبی انجام دادند. می‌توانم بگویم که GetResponse کارها را به‌ویژه آسان کرد، اما واقعاً همه خدمات انجام شد.

صفحات فرود

همچنین به عنوان سایت های کوچک شناخته می شود. زیرا این همان کاری است که خدمات بازاریابی ایمیلی خوب انجام می دهند – بسیار بیشتر از حداقل. آنها به شما اجازه می دهند صفحات فرود ایجاد کنید که می توانید از آنها برای قیف کردن خوانندگان برای ثبت نام در لیست خود و همچنین برای تبلیغ رویدادها، محصولات و موارد دیگر استفاده کنید.

این امر شما را از خرید هاست و ساخت یک وب سایت به خصوص برای پروژه های کوچک و با زمان محدود صرفه جویی می کند. صفحات فرود با یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن کامل و قابل دسترسی از دامنه اصلی شما به شما امکان می دهند کنترل کامل بازاریابی آنلاین را در دست بگیرید.

مایه شرمساری است که Drip اصلاً صفحات فرود را ارائه نمی دهد. همه دیگران انجام می دهند، اما با درجات مختلف موفقیت. صفحات فرود Mailchimp بسیار مشکل ساز هستند و من به شدت از آنها ناامید شدم.

ActiveCampaign قلب من را با یک ویرایشگر عالی و قالب های آماده به دست آورد که به من امکان می داد در حدود نیم ساعت یک صفحه آنلاین زیبا را دریافت کنم.

فرم های ثبت نام

هنگام ساختن یک صفحه فرود با سرویس بازاریابی ایمیلی خود، احتمالاً یک فرم ثبت نام در خبرنامه برای گسترش پایگاه خوانندگان خود اضافه می کنید. اما اگر قبلاً یک وب سایت داشته باشید چه؟ یا اگر شریکی بخواهد شما را ارتقا دهد؟ برای این کار به یک فرم ثبت نام نیاز دارید که می توانید با استفاده از یک لینک ساده در وب سایت دیگری “پیست” کنید.

دریافتم که بسیاری از سرویس‌ها چنین گزینه‌ای را ارائه نمی‌کنند، اما، البته، آنها هرگز این لیست را وارد نکردند. تمام ده موردی که اینجا می بینید انجام دادند. چه کسی این کار را با بیشترین سبک انجام داد؟ شاید GetResponse. حدس می‌زنم رابط گرافیکی بصری آنها را دوست دارم.

اتوماسیون

ویژگی نهایی. خدماتی که واقعاً بهترین خدمات را از خدمات صرفاً خوب جدا می کند. در وقت شما صرفه جویی می کند، شما را با خوانندگانتان مرتبط می کند و استفاده زیبایی از فناوری است.

گزینه ها نامحدود هستند (با اتوماسیون خوب!)، اما ایده ساده است: ایجاد قوانین و سناریوها، و تصمیم گیری در مورد یک توالی واکنش خودکار.

یک ایمیل تولد شخصی با کوپن در تاریخ تولد هر مخاطب ارسال شود؟ بررسی. یک زنجیره ایمیل خوشامدگویی ایجاد کنید که در فواصل زمانی از پیش تعیین شده ارسال می شود و به خوانندگان شما اجازه می دهد شما را بشناسند؟ بررسی. رسیدهای تراکنش، پاسخ‌های پشتیبانی مشتری، یا حتی ایمیل‌ها را به‌طور خودکار انجام دهید تا خواننده‌ای که درگیر نشده‌اید را دوباره به جمع بازگردانید؟ چک کن چک کن

اتوماسیون نیز جایی است که برخی از این خدمات دچار ضعف شدند. حتی در برنامه پیشرفته، Mailchimp واقعاً کاری را که می توانید انجام دهید محدود می کند. و روش دست و پا گیر Constant Contact برای ایمیل خودکار برای من مناسب نبود.

از سوی دیگر، ActiveCampaign، Sendinblue، و ConvertKit کاملاً درست متوجه شدند. آنها به من اجازه می دهند هر کاری را که می خواهم با عملکرد تقریباً نامحدود، رابط های آسان کشیدن و رها کردن، و توانایی ایجاد سناریوهای بسیار دقیق انجام دهم.

ویژگی ها – خط پایین

روی کاغذ، Sendinblue قهرمان مطلق در مورد ویژگی ها است. یک نمره کامل

آیا این بدان معناست که Sendinblue قطعاً باید انتخاب شما باشد؟ در حالی که انتخاب قالب آن شگفت‌انگیز است، و ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند اتوماسیون مانند یک جذابیت کار می‌کنند، هنوز چیزهای زیادی برای گفتن برای سایر سرویس‌ها وجود دارد.

ActiveCampaign، GetResponse، Benchmark و AWeber همگی نتایج عالی را ارائه می دهند، البته به روشی کمی متفاوت. اتفاقاً روش Sendinblue را بیشتر دوست داشتم، اما این من هستم. هیچ کاری نمی توانید با این پنج سرویس انجام دهید – بیشتر به این بستگی دارد که چقدر برای من آسان یا ساده بود.

در مورد Constant Contact، Drip، Moosend، Mailchimp و ConvertKit چطور؟ خب عقب افتادند. کمی، ممکن است اضافه کنم. Mailchimp باگ بود، انتخاب قالب ConvertKit بسیار بد است، و روشی که همه آنها با تست A/B و صفحات فرود کار می‌کنند چندان هموار نیست.

قابلیت تحویل

باز هم می گویم – در اینجا هیچ درصدی با ظاهر خنده دار وجود ندارد. این یک افسانه است. من در مورد ابزارها، سیاست ها و اقدامات امنیتی که هر سرویس دارد صحبت می کنم. از سرویسی استفاده کنید که آنها را ندارد و خطر تحویل گرفتن را دارید. به همین سادگی.

احراز هویت DKIM

سرویسی که احراز هویت DKIM را ارائه نمی کرد، هیچ شانسی برای قرار گرفتن در این لیست نداشت. هیچ یک. بدون انجام خیلی فنی، احراز هویت DKIM به شما امکان می دهد به گیرندگان خود ثابت کنید که در واقع مالک آدرس ایمیل خود هستید.

این فرآیند به پیکربندی نسبتاً سنگینی نیاز دارد، که ممکن است برای آن دسته از شما که از فناوری بیزار هستند، جالب ترین نباشد. سرویس‌ها در اینجا عمدتاً به دلیل راهنماهایی که در مورد موضوع دارند، نحوه تولید کلید آسان و میزان دسترسی عوامل پشتیبانی برای راهنمایی من در این فرآیند متفاوت است.

آفرین به ActiveCampaign و AWeber، مثل همیشه سریع و حرفه ای. احراز هویت با آنها کار سختی بود. و یک اشاره ناپسند به Mailchimp، که بخش DKIM خود را به خوبی پنهان می‌کند، من فکر می‌کردم زمانی اصلاً آن را ندارد.

سیاست هرزنامه فعال

ابتدا معرفی کوتاه با خدمات ایمیل مارکتینگ، شما یک IP را با سایر کاربران به اشتراک می گذارید. ایمیل‌های شما از همان IP ارسال می‌شوند و «شهرت» IP شما بر قابلیت تحویل همه افراد تأثیر می‌گذارد. اگر برخی از کاربران رفتار نادرست داشته باشند و به عنوان هرزنامه علامت گذاری شوند، یا بدتر از آن، ممکن است به خودتان آسیب بزنید. علیرغم اینکه ایمیل های شما کاملاً خوب هستند، ممکن است به همان اندازه که در لیست سیاه قرار گرفته اید بد شود.

به همین دلیل، ما به دنبال خدماتی بودیم که با هرزنامه‌ها مبارزه می‌کنند و احتمال چنین فجایع را به حداقل می‌رسانند. مهم است که آنها دقیقاً نحوه ممنوعیت هرزنامه را در شرایط استفاده خود مشخص کنند (که همه آنها کم و بیش انجام می دهند)، اما این به تنهایی کافی نیست.

یکی از مبتکرانه‌ترین آزمایش‌هایی که ابداع کردیم، آپلود یک CSV پر از مخاطبین هرزنامه بود. ببینید، هرزنامه‌ها گروهی تنبل هستند. آنها لیست تماس ها را می خرند، آنها را وارد می کنند و به بهترین ها امیدوارند. این لیست ها به سرعت شناخته می شوند و تلاش برای آپلود یک نشانه واضح از یک هرزنامه است.

ما سعی کردیم چنین لیستی را وارد کنیم، به امید اینکه ببینیم سرویس‌ها آن را “گرفتن” می‌کنند، دقیقا همان چیزی است که در GetResponse، Benchmark، AWeber و Moosend اتفاق افتاد. همه بقیه ما را بسیار ناامید کردند، زیرا واردات کشف نشد.

سیاست بازاریابی وابسته

دو چیز. اولاً، چه یک بازاریاب وابسته باشید یا نه، همچنان می‌خواهید که سرویس یک خط‌مشی واضح و مختصر در مورد این موضوع داشته باشد. دوم، اگر شما یک بازاریاب وابسته نیستید، قطعاً می خواهید سرویسی را انتخاب کنید که آن را ممنوع می کند.

بازاریابی وابسته غیرقانونی نیست، اما بیایید بگوییم که مستعد ایجاد طرح‌ریزی است. جایی بین خط هرزنامه و غیر هرزنامه. اگر بازاریابی وابسته انجام نمی دهید، استفاده از سرویسی را که به دیگران اجازه می دهد این کار را انجام دهند، ریسک نکنید. Constant Contact و Moosend از این نظر بهترین هستند و اکیداً آن را منع می کنند.

اگر شما یک بازاریاب وابسته هستید، متوجه خواهید شد که سایر خدمات این اجازه را می دهند، البته با شرایط محدود. فقط بدانید که یک حرکت اشتباه ممکن است حساب شما را به حالت تعلیق درآورد.

آی پی خصوصی

هرگز با طرح های اولیه و مقرون به صرفه در دسترس نیست، اما معمولاً بخشی از برنامه های سطح بالاتر است، یک IP خصوصی تمام “مشکلات همسایه” شما را حل می کند. اگر از یک IP خصوصی استفاده می‌کنید، لازم نیست نگران رفتار نادرست آن‌ها باشید و در نتیجه بازاریابی ایمیلی شما صدمه ببیند.

اگرچه تعجب آور نیست که Mailchimp به طور کلی سست هیچ برنامه ای با IP خصوصی ندارد، این واقعیت که AWeber نیز ندارد کاملاً تکان دهنده بود. یکی از نمایندگان GetResponse به من گفت که آنها این گزینه را ندارند، اما متوجه شدم که در واقع در گران ترین طرح موجود است. برو شکل

بقیه موارد در اینجا خوب است و به شما امکان می دهد یک IP خصوصی را به عنوان یک افزونه جداگانه یا به عنوان بخشی از برنامه های سطح بالاتر خریداری کنید. هشدار – ارزان نیست.

قابلیت تحویل – خط پایین

برای من (و برای شما نیز، اگر صادق باشیم – ممکن است هنوز چنین احساسی نداشته باشید)، تست هرزنامه فعال مهم ترین معیار است، و به این ترتیب، GetResponse، Benchmark و Moosend برندگان اینجا هستند.

بازنده بزرگ در اینجا Mailchimp است که به سختی در تست اسپم رد می شود و حتی گزینه IP خصوصی را ندارد.

با شش مورد دیگر، من پیشنهاد می‌کنم عملکرد تحویل‌پذیری خود را بسیار دقیق زیر نظر داشته باشید. ممکن است خوب باشد، اما اگر چیزها عجیب به نظر می رسند، قطعاً به تغییر سرویس ها یا انتقال به یک IP خصوصی فکر کنید.

تجزیه و تحلیل

یکی از بهترین بخش‌های یک سرویس ایمیل مارکتینگ خوب این است که همه آن‌ها با هم جمع شوند. فقط در مقابل یک تابلوی تجزیه و تحلیل دقیق، تماشای نمودارهای باشکوه و نمودارهای دایره ای. تجزیه و تحلیل خوب به شما امکان می دهد دقیقاً بدانید که چگونه کار می کنید و دقیقاً چه کاری باید انجام دهید تا نتایج بهتری بگیرید.

باز می شود

چیزهای اساسی شما می خواهید بتوانید بدانید چه کسی ایمیل شما را باز کرده و چه کسی آن را باز نکرده است. همه به خوبی انجام دادند.

کلیک می کند

کمی عمیق تر بروید – چه کسی در واقع روی یک عنصر در ایمیل شما، پس از باز کردن آن کلیک کرده است. تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از “خدمات” امروز در اینجا لنگ می زنند.

من صدها ایمیل فرستادم و از دستیارانم – متاسفم، همکاران – به طور خاص با عناصر موجود در ایمیل‌ها تعامل کردند تا از درستی تحلیل‌ها مطمئن شوند.

همه چیز خوبه. این ده بهترین هستند، یادتان هست؟

پرش می کند

قرار نیست همه ایمیل های شما به دست مخاطبان برسد. گاهی اوقات، صندوق ورودی ایمیل مخاطب دچار اختلال می شود، که منجر به پرش “نرم” می شود – دوباره امتحان کنید، و ممکن است کار کند. مواقع دیگر، افراد با آدرس‌های جعلی که وجود ندارند ثبت‌نام می‌کنند، بنابراین ایمیل شما برای آنها برای همیشه در بلاتکلیفی باقی می‌ماند. این یک پرش “سخت” است.

همه سرویس‌ها به من امکان دیدن پرش‌ها را می‌دادند، اما سرویس‌های سخت و نرم همیشه با هم همراه بودند.

من دوست داشتم پرش های نرم و سخت از هم جدا شوند، اما هیچ یک از خدمات این را ارائه نکرد. سیستم هایی که من به توسعه آنها کمک کرده ام انجام دادند. حدس می‌زنم اگر واقعاً برای شما مهم است، ثروت اندکی را که برای توسعه آن لازم است سرمایه‌گذاری کنید.

لغو اشتراک

دردناک است، اما برخی از مشترکین شما انصراف می دهند. این به این معنی نیست که لزوماً شما مشکل دارید. یا شاید هم می کند. این کمک می کند که بتوانید ببینید کدام ایمیل منجر به لغو اشتراک افراد شده است، بنابراین می توانید یاد بگیرید که از اشتباهات گران قیمت اجتناب کنید.

همه سرویس‌ها اینجا خوب بود.

محل

آها! و بنابراین خدمات شروع به واگرایی می کنند. همه 10 نفر به من اجازه نمی دهند که دریافت کنندگانم را بر اساس مکان تجزیه و تحلیل کنم. این مایه شرمساری است، زیرا داشتن آن ابزار بسیار خوبی است.

خرابی موقعیت مکانی به من کمک کرد تا متوجه شوم که تحت حمله یک رقیب هستم. ممکن است بپرسید چگونه؟ زیرا پس از ارسال یک خبرنامه شراب به محلی که قرار بود در منطقه سانفرانسیسکو باشد، گزارش های من صدها خواننده را در فیلیپین نشان می داد. من آن آی پی ها را مستقیماً به لیست سرکوب خودم فرستادم.

SendinBlue، Constant Contact، و ConvertKit واقعاً من را ناامید کردند. بدون تفکیک مکان با آن بچه ها. بقیه همه خوب عمل کردند، اگرچه به نظر می رسد چیزی در اطلاعات Mailchimp باگ است. خوانندگانی که می‌دانستم اهل خاورمیانه هستند، به‌عنوان اهل ایالات متحده مشخص شده‌اند. من اینقدر به اون یکی اعتماد نمیکنم

نقشه جهان مکان

در مورد اینکه به من اجازه دهید سریعاً چگونه چیزها را روی نقشه جهان ببینم چطور؟ این ویژگی مبتکرانه با همه سرویس‌هایی که دارای تفکیک موقعیت مکانی بودند در دسترس نبود.

ActiveCampaign، AWeber، و Drip – من به شما نگاه می کنم. این را پیاده کنید، pronto! GetResponse، Benchmark، Moosend این کار را به زیبایی انجام دادند.

تجزیه گرافیکی

داشتن اطلاعات در اختیار شما به معنای درک آسان آن نیست. من از رفتن روی یک میز 200 ردیفی لذت می برم، مطمئناً، اما دوست دارم برخی کمک های بصری تهیه کنم. اما کمک‌های بصری چندان خوب به نظر نمی‌رسند، بنابراین ما به‌جای آن آن را «تجزیه گرافیکی» نامیدیم.

هر چه بیشتر، بهتر است. نمودار دایره ای، نمودار میله ای، نمودار، نمودار توزیع – همه چیز را به من بدهید. اما، متأسفانه، همه خدمات انجام نشد. وای نه. پیشنهادات ضعیف Mailchimp و ConvertKit کافی نیستند. Sendinblue به طور کلی قابل اعتماد نیز در اینجا می لنگد.

برندگان؟ ActiveCampaign، Benchmark و AWeber. با نمودارها و نمودارهای دقیق برای هر نوع گزارش، از کلیک‌ها در طول زمان گرفته تا رشد ماهانه مشترکان، من دقیقاً می‌دانستم که در یک نگاه چه خبر است.

تجزیه و تحلیل – خط پایین

خوشبختانه، همه در مورد اصول اولیه به خوبی عمل کردند – باز کردن، کلیک، پرش، و لغو اشتراک. این بدان معناست که هر ده به شما این پایه را می دهد که بفهمید کمپین های شما چگونه کار می کنند.

اما چه کسی فراتر رفت؟ این معیار خواهد بود. دست پایین، جزئیات بیشتر از این نمی شود. یک دوم بسیار نزدیک AWeber است. اگر آنها فقط نقشه جهان را داشتند که من خیلی دوستش دارم…

بزرگترین بازنده؟ ConvertKit. اگر من خوب بودم، می‌توانستم بگویم که آنها مینیمالیست بودند. اما من نه. و گزارش های تحلیلی آنها به سادگی بد است. آنها واقعاً توپ را روی این رها کردند.

حمایت کردن

هدف همه این پلتفرم ها ارائه خدمات مشابه است، اما هر کدام کارها را کمی متفاوت انجام می دهند. به همین دلیل است که احتمالاً هر از چند گاهی به کمک نیاز خواهید داشت، حتی اگر چیزهای خود را بدانید. اگر مبتدی هستید، پشتیبانی با کیفیت مهم تر می شود.

من کاملاً مطمئن هستم که لازم نیست برای شما توضیح دهم که کانال های پشتیبانی و ساعات کاری به چه معناست، بنابراین بیایید مستقیماً به آنچه در مورد این افراد فکر می کردم بپردازیم.

و برای کسانی از شما که فکر می کنید «چرا باید به حمایت اهمیت بدهم؟ همه چیز به سادگی باید کار کند”… خوب، در دنیای بازاریابی ایمیلی واقعاً اینطور نیست. خیلی چیزها باید با هم کلیک کنند، و غیر معمول نیست که یک اشکال کوچک سر خود را بالا ببرد.

و یک باگ نیز پایان دنیا نیست. شما فقط باید یک نماینده خوب در کنار خود داشته باشید تا به شما کمک کند. هنگامی که اولین گام های خود را با استفاده از یک پلتفرم جدید برمی دارید، داشتن یک فرد آگاه و با تجربه نیز ضرری ندارد.

برای من، نداشتن پشتیبانی تلفنی چیز مهمی نیست. من اهل تلفن نیستم وقتی دوستانم با من تماس می گیرند، به آنها پیام می دهم. صداهای کافی برای مقابله با اوضاع را به دست آورد. و چت زنده خوب پیش از این هرگز من را ناکام نکرده است.

و با این حال، ممکن است از چت کردن با یک انسان واقعی تلفنی، حل مشکلات و ارتباط عاطفی لذت ببرید. اگر پشتیبانی تلفنی همان چیزی است که نیاز دارید، آن را با ActiveCampaign، Benchmark، Sendinblue، AWeber، Constant Contact و Moosend پیدا خواهید کرد.

بازگشت به چت زنده، همچنین به عنوان جایی که در آن است شناخته می شود. من خوشحال شدم که به غیر از Sendinblue، همه سرویس‌ها یک ویژگی چت زنده را اجرا کردند. یا حداقل، همه آنها ادعا کردند که آن را اجرا کرده اند. Mailchimp در اینجا به عنوان یک متخلف بزرگ ظاهر می شود، در واقع هرگز یک نماینده آنلاین ندارد. به طور جدی. هیچوقت باهاشون صحبت نکرد تلاش کردم، اما نشد. دریپ، با 9 تا 5 روز کاری ضعیف، خیلی بهتر نیست.

من از ActiveCampaign، GetResponse، AWeber و Constant Contact بیشتر خوشحال بودم. هر بار که سعی کردم با آنها صحبت کنم، در عرض چند دقیقه پاسخ می گرفتم. ساعات کاری Moosend لیست نشده است، اما به نظر می رسید که وقتی آنها را امتحان کردم همیشه در دسترس بودند.

متأسفانه، باید اشاره کنم که صحبت تلفنی با Moosend ممکن است یکی از بدترین تجربیات پشتیبانی مشتری باشد که تا به حال در زندگی ام دریافت کرده ام. مامور به سرعت پاسخ داد، مطمئنا، اما ادامه داد به ناله و خمیازه به من، تا آنجا که ممکن بود تحقیر آمیز بود. برای او خیلی بد است که بخشی از پروژه مقایسه ما بود. در مورد پشتیبانی Moosend هشدار داده شود!

وقتی در مورد حرفه ای بودن عوامل صحبت می کنم، باید کلاهم را بردارم. به غیر از Moosend debacle و Mailchimp که هرگز در دسترس نبود، همه سرویس‌های دیگر چیزهای خود را می‌دانستند. برخی آن را به خوبی می دانستند، برخی آن را به خوبی می دانستند.

من هرگز احساس نمی کردم که با برخی از پشتیبانی های برون سپاری سر و کار دارم که به سختی با موضوع آشنایی دارم (که مورد استاندارد در دنیای میزبانی وب است).

وقتی از یک نماینده GetResponse خواستم که در بخش بندی به من کمک کند، او دقیقاً می دانست که من را به کجا هدایت کند، من را با یک راهنمای مربوطه مجهز کرد و در حالی که شرط به شرط را در لیست پستی ام قرار می دادم، دستم را گرفت.

من از تیم ActiveCampaign در مورد نحوه اجرای پشتیبانی RTL پرسیدم و علیرغم اینکه “به صورت بومی” به عنوان بخشی از پلتفرم پشتیبانی نمی شود، آنها بلافاصله مراحل لازم برای دستیابی به آن را به من آموزش دادند.

وقتی از بنچمارک در مورد لیست های سرکوب پرسیدم، همینطور بود و وقتی با بقیه صحبت کردم.

پشتیبانی – خط پایین

بنابراین! مطمئن شوید که این سرویس دارای کانال پشتیبانی است که می‌خواهید با آن صحبت کنید، و بر اساس آن انتخاب خود را انجام دهید. مواظب Mailchimp و Moosend باشید، که قطعاً از دست‌آورده‌های این دسته هستند.

من انجام تمام کارهای سنگین را برای شما، ارزشمندترین خوانندگان من، عادت می کنم. من فکر نمی‌کنم عادلانه باشد که با داده‌های خالی، شما را بمباران کنیم و از شما بخواهیم معنی آن را بفهمید. شما می‌خواهید در اسرع وقت این موضوع را به پایان برسانید و به انجام کاری سرگرم‌کننده بازگردید.

اما در این بخش آخر در مورد قیمت‌گذاری، از شما می‌خواهم مقداری از بار را به اشتراک بگذارید. نه به این دلیل که تنبل یا خسته هستم، یا به دنبال این هستم که این شغل را رها کنم، تمام دارایی های زمینی ام را ببخشم و در این زمین قدم بردارم.

دلیل اینکه از شما می‌خواهم در مورد این نتایج با من فکر کنید این است که نیازهای تجاری خاص شما نقش مهمی در این تصمیم دارد. منظورم را به شما نشان خواهم داد.

قیمت طرح پایه

اعداد برای خودشان صحبت می کنند، همانطور که اعداد معمولاً انجام می دهند. بدون شک ارزان ترین راه، ActiveCampaign است. نه، طرح اولیه تمام ویژگی‌های برنامه‌های سطح بالاتر را ندارد، اما بسیار بیشتر از چیزی است که Mailchimp با قیمت دو برابر به شما ارائه می‌دهد.

GetResponse، Benchmark، ConvertKit و Moosend نیز در اینجا به خوبی عمل می کنند. اگر نمی توانید حدود ده دلار در ماه برای اداره درست کسب و کار خود بپردازید، ممکن است شما، دوست من، در تجارت اشتباهی باشید.

در طرف گران تر، ما Sendinblue، Drip و Constant Contact را داریم. آیا ارزش آن را دارند؟ خوب، دریپ می تواند باشد، به خصوص اگر تا حد زیادی در تجارت الکترونیکی هستید. مشخصاً ویژگی‌های نیروگاه Sendinblue دارای قیمت بالایی هستند، بنابراین مطمئن شوید که به آنچه ارائه می‌دهند نیاز دارید.

محدودیت مشترک در مقابل محدودیت ایمیل

آیا قصد دارید ایمیل های مکرر را برای تعداد نسبتاً محدود یا ثابتی از افراد ارسال کنید؟ اگر اینطور است، قطعاً می خواهید سرویسی را انتخاب کنید که مشترکین را محدود کند، اما ایمیل ها را محدود نمی کند – برای مثال ActiveCampaign یا AWeber.

قرار است ایمیل های کمتری ارسال کنید، اما انتظار دارید لیست مخاطبین شما به هزاران کاربر افزایش یابد؟ با سرویسی بروید که ایمیل ها را محدود می کند، اما مشترکین را محدود نمی کند. GetResponse یا Benchmark به خوبی انجام خواهد شد.

این تصمیم مهم است، بنابراین من واقعاً پیشنهاد می کنم در مورد آن فکر کنید. تفاوت در هزینه می تواند به طور تصاعدی رشد کند.

تخفیف های بلند مدت

در دنیای خدمات ایمیل مارکتینگ، چیز زیادی در مورد تخفیف های عمده پیدا نخواهید کرد. موارد جزئی هنگام ثبت نام یک سال آینده در دسترس هستند، و خدمات گاهی اوقات تبلیغات را اجرا می کنند، بنابراین ممکن است خوش شانس باشید.

طرح رایگان در مقابل آزمایش رایگان

ایده “رایگان” عالی است، اما خودتان را مسخره نکنید. این افراد مقدس نیستند و “رایگان” می تواند به سرعت “به طرز مسخره ای گران” شود. این همان چیزی است که برنامه‌های رایگان به آن می‌پردازند – شما را درگیر می‌کنند، شما را متعهد به تنظیم و پیکربندی ساعت‌ها می‌کنند، و سپس، وقتی متوجه شدید که به موارد بیشتری نیاز دارید، به دام می‌افتید.

حتی بدتر از آن، یک طرح رایگان همیشه بسیار محدود است، بنابراین شما واقعا نمی دانید که از خدمات چه انتظاری داشته باشید. مطمئناً یک ایده کلی خواهید داشت، اما آیا همیشه تجارت خود را بر اساس مفاهیم مبهم و احساسات درونی اداره می کنید؟ به یاد بیاورید که چه اتفاقی برای سانتینو کورلئونه افتاد.

به این ترتیب، من واقعاً توصیه می کنم از برنامه های رایگان اجتناب کنید. آزمایش‌های رایگان، مانند آنچه GetResponse ارائه می‌دهد، بسیار بهتر است. شما یک ماه رایگان دریافت می کنید تا با هر چیزی که این سرویس می تواند ارائه دهد بازی کنید. در پایان آن، ایده بسیار خوبی از توانایی آن و احساس شما در استفاده از آن خواهید داشت.

تضمین بازگشت پول

کمی احترام به پشیمانی خریدارم، این تمام چیزی است که من می خواهم. متأسفانه، بیشتر خدمات ضمانت بازگشت پول را ارائه نمی دهند.

تنها دو قدیس در اینجا Constant Contact و ConvertKit هستند. اکنون، من فکر می‌کنم که آزمایش‌های رایگانی که GetResponse و ActiveCampaign ارائه می‌دهند، به شما زمان کافی برای تصمیم‌گیری آگاهانه می‌دهد، اما اگر می‌دانید که بسیار ضعیف هستید، این را در نظر بگیرید.

قیمت گذاری – خط پایین

همانطور که قبلاً گفتم، این واقعاً به شما بستگی دارد.

طرح کسب و کار خود را درک کنید و آنچه را که می خواهید محدود شود انتخاب کنید – مشترکین یا ایمیل ها. این در حال حاضر انتخاب شما را به نصف محدود می کند.

پس از انجام این کار، برنامه های رایگان یا افراد مشهور زیبا حواس شما را پرت نکنید. همانطور که آموزش دیده اید انجام دهید و بدانید که کسب و کار شما ارزش سرمایه گذاری را دارد. استفاده آزمایشی رایگان نیز مشکلی ندارد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به سختی می‌توانید تصمیم بگیرید، بدانید که ConvertKit بیشترین آزادی را به شما می‌دهد – یک طرح رایگان، ضمانت بازگشت پول، قیمت‌های ارزان در همه جا. خدمات مورد علاقه من نیست، اما به طور غیرقابل انکاری مقرون به صرفه است.

توصیه های شخصی من ActiveCampaign برای یک سرویس محدود به مشترکین و GetResponse برای سرویس محدود از طریق ایمیل است. آنها قدرتمند، با پشتیبانی خوب و قیمت بسیار مناسب هستند، به علاوه می توانید هر دو را با یک آزمایش رایگان بررسی کنید

نتیجه گیری و پیشنهادات نهایی

هنگامی که به آن نزدیک می شوید، اکثر سرویس های بازاریابی ایمیلی با نام های بزرگ تقریباً همین کار را انجام می دهند، با مجموعه ویژگی های مشابه. این چیز بدی نیست، به این ترتیب. این فقط به این معنی است که این سرویس ها دیده اند که چه کار می کند و هر کدام سعی کرده اند چرخش خود را در فرمول قرار دهند. اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید.

با این حال، این یکنواختی نسبی انتخاب یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی را برای دراز مدت کمی سخت تر می کند. بنابراین، شما باید به طور خاص به آنچه نیاز دارید، بروید.

کسب و کار شما چیست؟ چقدر می خواهید برای ایمیل های خود وقت بگذارید؟ چه پلتفرم های آنلاین دیگری را می خواهید با بازاریابی ایمیلی خود ادغام کنید؟

ActiveCampaign با ارائه بهترین تجربه کلی مقام اول را به خود اختصاص داد، اما اگر می خواهید ویژگی های تست A/B بهتری داشته باشید، GetResponse یا Benchmark ممکن است برای شما مناسب باشد. اگر به طور خاص می خواهید یک دسته از داده های تجارت الکترونیک در گزارش ها و کمپین های ایمیل خود داشته باشید، Drip ممکن است بهترین انتخاب باشد، حتی اگر در رتبه ششم قرار گرفت.

بهترین کاری که می توانم انجام دهم این است که دقیق ترین داده های ممکن را به شما بدهم. بقیه به خودت مربوطه. هی، تو باهوشی! و من به تو ایمان دارم شما به مکان‌هایی می‌روید، کارهایی انجام می‌دهید و پول زیادی به دست خواهید آورد. بررسی کامل ما را بررسی کنید تا جزئیات بسیار دقیقی از هر سرویس ببینید و در سفر بازاریابی خود موفق باشید!

سوالات متداول

کدام سرویس ایمیل مارکتینگ بهترین است؟

اگر به دنبال یک سرویس ایمیل مارکتینگ هستید که بتواند همه این کارها را انجام دهد – به شما کمک کند کسب و کار خود را توسعه دهید، قابلیت تحویل را بهبود ببخشید، نرخ باز و کلیک را افزایش دهید – Constant Contact همه اینها را پوشش می دهد. به علاوه، این ساده‌ترین سرویس بازاریابی ایمیلی برای استفاده است و یک دوره آزمایشی رایگان 60 روزه را برای شما ارائه می‌کند تا قبل از تعهد به یک برنامه بلندمدت، ویژگی‌های آن را امتحان کنید.

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان چیست؟

برای بهترین برنامه های رایگان در حال انجام، پیشنهاد می کنم ایمیل Sendinblue یا Benchmark را بررسی کنید. بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی به تمام ویژگی های مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت. طرح رایگان Sendinblue به شما امکان می دهد تا حداکثر 300 ایمیل در روز ارسال کنید، در حالی که طرح رایگان Benchmark به شما امکان دسترسی 24 ساعته به خدمات مشتری را می دهد.

آیا بازاریابی ایمیلی همچنان موثر است؟

آره! در واقع، مطالعات نشان می دهد که ایمیل بهترین بازده را در هر سرمایه گذاری بازاریابی به شما می دهد. ما را باور نمی کنید؟ در مورد 5 بهترین ابزار بازاریابی ایمیلی در سال 2023 بخوانید.

برای بهینه‌سازی ارسال ایمیل و اطمینان از دسترسی به افراد مناسب در زمان مناسب، خدمات بازاریابی ایمیلی بهترین گزینه است. خدماتی مانند Constant Contact، GetResponse و SendinBlue می‌توانند به شما در ایجاد کمپین‌های ایمیل حرفه‌ای و موثر در چند دقیقه کمک کنند. Constant Contact حتی یک آزمایش 60 روزه رایگان (اگر در ایالات متحده هستید) به شما ارائه می دهد تا بتوانید خودتان آن را امتحان کنید.

کدام سرویس ایمیل مارکتینگ برای مشاغل کوچک بهترین است؟

خدماتی مانند ActiveCampaign، Constant Contact، و Sendinblue بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ را برای کسب و کارهای کوچک ارائه می‌کنند و همگی به شما این امکان را می‌دهند که در حین رشد خود را افزایش دهید. اگر مطمئن نیستید که کدام سرویس برای شما مناسب است، ما فهرستی از بهترین راه حل های ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک را گردآوری کرده ایم تا به شما در تصمیم گیری کمک کند.

چگونه با ایمیل مارکتینگ درآمد کسب کنید؟

بهترین راه برای کسب درآمد با کمپین های بازاریابی ایمیلی، ادغام ایمیل های خود و با یک پلت فرم تجارت الکترونیکی مانند Shopify است.

برخی از خدمات بازاریابی ایمیلی بیش از سایرین از تجارت الکترونیک پشتیبانی می کنند. به عنوان مثال، GetResponse می تواند به شما کمک کند تا با یک تولید کننده قیف فروش خودکار، کسب درآمد کنید و بازاریابی ایمیلی خود را مدیریت کنید، و با نرخ قابل تحویل 99 درصدی، می توانید مطمئن باشید که مشتریان ایمیل شما را دریافت می کنند.

آیا می توانید بازاریابی ایمیلی را در Wix انجام دهید؟

Wix ممکن است بیشتر به عنوان یک سازنده وب سایت شناخته شود – شاید به دلیل طرح رایگان جذاب آن – اما این پلتفرم یک سرویس بازاریابی ایمیلی به نام Wix Shoutout را نیز ارائه می دهد. برای کسب و کارهای کوچک، با قالب های طراحان و یک ویرایشگر ایمیل بصری، عالی است.

بهترین نرم افزار ایمیل مارکتینگ برای Shopify چیست؟

بسیاری از خدمات بازاریابی ایمیلی وجود دارند که به شما امکان می دهند کمپین های خود را با Shopify ادغام کنید، اما برخی از آنها بهتر از سایرین هستند. من این لیست از پنج ادغام بازاریابی ایمیل Shopify را بررسی می کنم تا به شما در انتخاب مناسب برای کسب و کارتان کمک کنم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT