استخراج بیت کوین

6 روش شگفت انگیز استخراج بیت کوین برای محیط زیست

آیا بیت کوین برای محیط زیست خوب است؟ استخراج بیت کوین  میتواند به محیط زیست کمک زیادی کند در ادامه بخوانید.

اکثر مردم بر این باورند که بیت کوین فقط محیط زیست را آلوده می کند، به لطف ادبیات بی پایانی که در مورد پیامدهای منفی آن بحث می کند. با این حال، مطالعات جدید چیز دیگری را نشان می دهد. بیت کوین در خط مقدم مبارزه با تغییرات آب و هوایی قرار دارد.

از عمل به عنوان یک تثبیت کننده شبکه برق کارآمد گرفته تا یکی از موثرترین ابزارهای حذف گازهای انتشار یافته از جو،

1. یک مشتری پیشرو برای انرژی های تجدیدپذیر

اغلب استدلال می شود که استخراج بیت کوین برای محیط زیست مضر است زیرا بیشتر به انرژی از منابعی که محیط را آلوده می کنند بستگی دارد. به عنوان مثال، مرکز تامین مالی جایگزین کمبریج ادعا کرد که زغال سنگ منبع اصلی انرژی برای استخراج بیت کوین است، اما همچنین اذعان کرد که تحقیقات آنها استخراج خارج از شبکه را شامل نشده است. در عوض، همانطور که توسط Batcoinz اشاره شده است، آبی با 23.12٪ بزرگترین منبع انرژی برای تمام استخراج بیت کوین است.

وقتی در نظر می گیریم که استخراج بیت کوین یک سرمایه گذاری پرمصرف است که با گذشت زمان با نصف شدن بیت کوین رقابتی تر می شود، متوجه می شوید که ماینرها به راه هایی برای کاهش هزینه ها و سودده ماندن نیاز دارند. بخش مهمی از این غوغا برای سودآوری شرکت های استخراج بیت کوین، کاهش هزینه های برق است که با منابع تجدیدپذیر امکان پذیر است. این توضیح می دهد که چرا بیت کوین با سبقت گرفتن از بخش هایی مانند بانکداری، صنعتی، طلا و کشاورزی، بر اساس مطالعه Batcoinz، به بالاترین مصرف کننده انرژی پایدار (52.6 درصد) تبدیل شده است.

2. به مدیریت تامین انرژی اضافی کمک می کند

تامین بیش از حد برق به خودی خود آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. در واقع، می تواند سودمند باشد زیرا یک شبکه انرژی پایدار و قابل اعتماد را تضمین می کند. با این حال، راه حل های اجرا شده برای مدیریت برق اضافی محیط زیست را تهدید می کند. پاسخ رایج محدود کردن است. منابع انرژی تجدیدپذیر، که اغلب با تولید نامنظم مواجه هستند، بسته شده اند. این به طور ذاتی منجر به از دست رفتن فرصت برای کاهش اتکا به انرژی مبتنی بر سوخت فسیلی می شود.

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

اثرات زیست محیطی تامین برق اضافی کاملاً به نحوه کاهش آن بستگی دارد. استخراج بیت کوین می تواند از انرژی اضافی استفاده کند و از این رو کاهش و اتلاف را کاهش دهد. منابع انرژی تجدیدپذیر مجبور نخواهند بود در طول تولید انرژی اضافی خاموش شوند زیرا استخراج کنندگان بیت کوین از انرژی استفاده می کنند.

از سوی دیگر، در طول دوره‌های تولید برق عادی، معادن بیت‌کوین را می‌توان به راحتی تنظیم کرد یا خاموش کرد تا انرژی قابل توجهی در شبکه ایجاد شود. از این رو، فرصت کاهش اتکا به انرژی مبتنی بر سوخت فسیلی به حداکثر می رسد.

TeraWulf یک نمونه عالی از یک کارخانه استخراج بیت کوین است که به عنوان یک مخزن انرژی عمل می کند که از نیروی مازاد تولید شده توسط نیروگاه ها استفاده می کند، که در غیر این صورت بدون استفاده باقی می ماند.

3. راه حل عالی برای کمبود برق

کمبود برق به همان اندازه برای محیط زیست عالی نیست. به همین ترتیب، پیامدهای آن می تواند به طور غیر مستقیم به نگرانی های زیست محیطی کمک کند. اول، اتکای ما به سوخت های فسیلی را افزایش می دهد. در هنگام کمبود برق، نیروگاه های معمولی (زغال سنگ و گاز طبیعی) برای پاسخگویی به تقاضا و تشدید انتشار گازهای گلخانه ای فعال می شوند.

ثانیاً، هنگامی که کمبود برق منجر به خاموشی یا قطعی موضعی شود، منابع برق پشتیبان مانند ژنراتورهای دیزل ممکن است برق موقت را تأمین کنند. این ژنراتورها آلاینده ها و گازهای گلخانه ای منتشر می کنند که به آلودگی هوا و تغییرات آب و هوایی کمک می کند.

استخراج بیت کوین یک راه حل عالی برای مدیریت دوره های کمبود انرژی با عمل به عنوان فناوری پاسخگویی به تقاضا است. در اصل، هر زمان که دوره‌های اوج تقاضا رخ می‌دهد و شبکه برق محدود می‌شود، عملیات استخراج بیت‌کوین، به دلیل انعطاف‌پذیری آنها، می‌تواند مصرف انرژی و انرژی هدایت شده به دیگر نیازهای حیاتی را کاهش دهد. بنابراین نیروگاه‌ها این اطمینان را به دست می‌آورند که تولید انرژی تجدیدپذیر را به حداکثر برسانند، زیرا می‌دانند که عرضه آنها همیشه برآورده خواهد شد.

4. راه حل موثر مدیریت اوج بار

مدیریت بار اوج شامل چندین استراتژی و اقدامات مورد استفاده توسط نیروگاه ها و اپراتورهای شبکه برای مدیریت بالاترین سطوح تقاضای برق است. اوج بار زمانی اتفاق می‌افتد که افزایش قابل توجهی در مصرف برق وجود داشته باشد که می‌تواند شبکه برق را تحت فشار قرار دهد و منجر به قطع و ناپایداری شود.

اغلب، شرکت‌های برق، نیروگاه‌های گازی (موتورها یا توربین‌هایی که گاز طبیعی می‌سوزانند) می‌سازند تا در این دوره‌ها یک منبع موقت انرژی اضافی فراهم کنند. این گیاهان گران هستند و کمتر دوستدار محیط زیست هستند. سایر اقدامات کاهشی شامل سیستم‌های شبکه هوشمند، برنامه‌های پاسخگویی به تقاضا، قیمت‌گذاری زمان استفاده و ابزارهای معمول ذخیره‌سازی انرژی است.

عملیات استخراج بیت کوین در تنظیم مصرف انرژی بر اساس تقاضای شبکه انعطاف پذیر است. در دوره‌های اوج بار، جابجایی بار از فعالیت‌های معدنی، برق را برای مصارف حیاتی آزاد می‌کند. این نیاز به نیروگاه های گازی را جبران می کند.

5. راه حل برای کاهش انتشار متان

بر اساس تحقیقات آکادمی علوم استرالیا، متان 30 برابر بیشتر از دی اکسید کربن، رایج ترین گاز گلخانه ای، بر گرمایش جهانی تأثیر دارد.

بزرگترین منابع انتشار گاز متان کشاورزی، سوخت های فسیلی و زباله ها از جمله محل های دفن زباله است. راه حل های زیادی برای کاهش متان از جو پیشنهاد شده است، زیرا UNEP کاهش 45 درصدی را تا سال 2045 هدف قرار داده است.

با این حال، هیچ راه حلی به آنچه استخراج بیت کوین می تواند به آن دست یابد، نزدیک نیست. طبق یک مطالعه توسط Batcoinz، 23 درصد کاهش کل انتشار متان در جهان. این امر در صورتی امکان پذیر است که نیازهای انرژی بیت کوین را بتوان با احتراق متان از منابع قابل جمع آوری متان مانند محل های دفن زباله، گاز شعله ور شده از نیروگاه های گاز و بیوگاز ناشی از فعالیت های کشاورزی فشرده برآورده کرد.

دو شرکت بیت کوین (NodalPower و Vespene Energy) از انرژی حاصل از احتراق متان به دست آمده از محل های دفن زباله استفاده می کنند. بیشتر شرکت های استخراج بیت کوین به طور مشابه برای سودآوری نوآوری می کنند.

6. کاهش زمان روز را برطرف می کند

کاهش زمان روز عبارت است از کاهش یا محدودیت تولید برق به عمد به منظور کاهش عرضه بیش از حد یا در نتیجه عوامل تولید انرژی. منابع انرژی تجدیدپذیر مانند خورشیدی و باد اغلب در معرض نوسانات تولید به دلیل تغییر شرایط آب و هوایی هستند که بر ضریب تولید انرژی آنها تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، انرژی خورشیدی نمی تواند در شب تولید شود. همچنین، در دوره‌های تولید برق بالا که با مصرف برق کم مواجه می‌شود، کاهش عمدی برای ایمنی شبکه اعمال می‌شود.

استخراج بیت کوین با جذب الکتریسیته اضافی تولید شده در دوره های بالا، راه حلی برای کاهش زمان از روز فراهم می کند. معدنچیان می توانند تجهیزات معدنی خود را به طور استراتژیک برای تکمیل تامین انرژی، استفاده کامل از انرژی از منابع انرژی تجدیدپذیر و کاهش اتلاف، استفاده کنند. در نتیجه، استخراج بیت‌کوین به نیروگاه‌های انرژی تجدیدپذیر پایداری لازم برای کار بدون هیچ گونه محدودیتی را می‌دهد و آنها را به جایگزینی قابل اعتماد و عالی برای نیروگاه‌های انرژی فسیلی تبدیل می‌کند. و با اتکای کمتر به دومی، دنیا بیشتر نفس می کشد.

آیا بیت کوین برای محیط زیست مضر است؟

تاثیر زیست محیطی استخراج بیت کوین یک موضوع بحث برانگیز است. مطمئناً، در سال‌های اولیه انقلاب ارزهای دیجیتال، زمانی که شرکت‌ها بدون اینکه زیاد به منبع انرژی خود فکر کنند به استخراج بیت کوین هجوم بردند، این سرمایه‌گذاری برای محیط زیست مضر بود.

اما در پی نگرانی‌های فزاینده، شرکت‌های استخراج بیت کوین نوآورتر شدند و منابع انرژی تجدیدپذیر و پایدار بیشتری را در خود جای دادند. در حالی که این صنعت هنوز از پتانسیل خود برای بهره بردن از محیط زیست فاصله دارد، روز به روز آشکارتر می شود که استخراج بیت کوین شیطان سابق نیست.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT