صرافی برتر ارز دیجیتال

10 صرافی برتر ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

زمان مطالعه 7 دقیقه

کریپتو را دوست دارید؟ از کارمزدهای گران تراکنش متنفر هستید؟ ما هم! بنابراین، در اینجا بهترین صرافی برتر ارز دیجیتال با کمترین کارمزد وجود دارد.

اگر به دنبال خرید یا فروش ارز دیجیتال هستید، صرافی‌ها پلتفرم‌های ارزشمندی هستند که آمار کلیدی رمزارز، جفت‌های معاملاتی، گزینه‌های ذخیره‌سازی و موارد دیگر را ارائه می‌دهند. در حالی که می توانید ارز دیجیتال را از طریق یک کیف پول نرم افزاری بخرید یا بفروشید، داشتن یک اکانت کاربری در یک صرافی معتبر می تواند درهای زیادی را به روی ساخت نمونه کارها شما باز کند.

با این حال، استفاده از صرافی رمزنگاری می‌تواند پرهزینه باشد، بنابراین یافتن مقرون‌به‌صرفه‌ترین و در عین حال معتبرترین گزینه‌ها می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

1.صرافی برتر ارز دیجیتال Poloniex

پولونیکس یک صرافی آمریکایی است که در سال 2014 توسط Tristan D’Agosta تأسیس شد و با حجم معاملات روزانه بیش از 1 میلیارد دلار، رتبه‌ها را طی کرده و در بین بیست صرافی محبوب رمزنگاری در سراسر جهان قرار گرفته است. Poloniex واقع در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، در واقع برای کسانی که در ایالات متحده زندگی می کنند در دسترس نیست. اما می تواند در مکان های مختلف دیگری از جمله بریتانیا، فرانسه، ژاپن و کانادا استفاده شود.

چیزهای بسیار خوبی در مورد پولونیکس وجود دارد. انواع سکه های پشتیبانی شده، گزینه های شرط بندی و مرکز پاداش، همگی یکی از بهترین ویژگی های پلتفرم را همراهی می کنند: هزینه های پایین آن. در حال حاضر، Poloniex فقط 0.125٪ کارمزد سازنده یا گیرنده دریافت می کند و برای سپرده ها هزینه ای دریافت نمی کند. این بدان معناست که شما می توانید بدون از دست دادن بخش زیادی از سود خود یا پرداخت هزینه های قابل توجهی برای خرید، ارز دیجیتال را روی پلتفرم خرید و فروش کنید.

2. Kraken

کراکن به عنوان یک صرافی بیت کوین و لایت کوین آمریکایی (و همچنین پلتفرمی برای معاملات یورو) شروع شد و اکنون از لیست عظیمی از ارزهای دیجیتال مختلف، از اتریوم تا Aave پشتیبانی می کند. جفت‌های معاملاتی، سکه‌های شرط‌بندی و گزینه‌های تامین مالی زیادی در Kraken وجود دارد و کارمزدهای خرید و فروش آن را تبدیل به یک صرافی برتر کرده است.

Kraken فقط 0.16٪ کارمزد سازنده و 0.26٪ کارمزد خریدار دریافت می کند. کارمزدهای گیرنده اغلب بالاتر از کارمزدهای سازنده است، با توجه به اینکه گیرنده نقدینگی را از بورس خارج می‌کند، که برخلاف آنچه بورس می‌خواهد به سود تبدیل شود. با این حال، این هزینه گیرنده در مقایسه با سایر پلتفرم‌های مبادلاتی هنوز معقول است.

3. Binance

بایننس که به‌عنوان محبوب‌ترین صرافی در جهان راحت می‌نشیند، مورد علاقه هزاران خریدار و فروشنده ارزهای دیجیتال است و دلیل خوبی هم دارد. بایننس نه تنها در بیش از 180 کشور در سرتاسر جهان در دسترس است، بلکه هزینه‌های آن نیز بسیار دوستانه است.

بایننس با کارمزد سازنده و گیرنده تنها 0.1 درصد، خرید و فروش کریپتو را برای هر کسی که مایل است مقرون به صرفه می کند. علاوه بر این، بایننس هیچ کارمزدی را برای سپرده گذاری یا برداشت دریافت نمی کند! به طور کلی، این یک گزینه محکم برای همه چیزهای رمزنگاری است و شما را با هزینه‌های ناامیدکننده‌ای بر سود یا پاداش‌هایتان مواجه نمی‌کند.

4. Pionex

پایونکس یک صرافی کریپتو نسبتاً جوان است که در سال 2019 تأسیس شده است. با این حال، دوران ابتدایی آن در بازار به هیچ وجه مانع رشد آن به عنوان یک صرافی بین المللی نشده است. یکی از بهترین ویژگی‌های پایونکس، گستره ربات‌های تجاری مفید آن است که به کاربران امکان داد و ستد دارایی‌ها، سرمایه‌گذاری خودکار روی توکن‌ها و موارد دیگر را می‌دهد. اما ربات‌های پایونکس تنها ویژگی جذابی نیستند که از آن برخوردار است.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد پایونکس هزینه های فوق العاده پایین سازنده و گیرنده آن است. در حال حاضر، هر دو کارمزد فقط 0.05 درصد هستند، به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری دیگر از صرافی های رمزنگاری محبوب. علاوه بر این، پایونکس برای سپرده ها هزینه ای دریافت نمی کند، اگرچه هزینه برداشت ثابتی وجود دارد که بسته به سکه (coin) متفاوت است.

5.صرافی برتر ارز دیجیتال eToro

eToro که در سال 2007 تأسیس شد، یک شرکت کارگزاری اسرائیلی است که از جمله، یک صرافی رمزنگاری متنوع و قابل اعتماد را برای ساکنان 44 ایالت ایالات متحده ارائه می دهد. ایالت ها (ساکنان نیویورک، هاوایی، مینه سوتا، نوادا و تنسی در حال حاضر نمی توانند از این سرویس استفاده کنند). eToro به کاربران امکان خرید و فروش طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و استلار را می دهد. همچنین برای کسانی که می‌خواهند با استفاده از رمزارز خود درآمد غیرفعالی کسب کنند، گزینه‌های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

از نظر هزینه های سازنده و گیرنده، eToro هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. با این حال، این بدان معنا نیست که تجارت در eToro کاملا رایگان است. این پلتفرم کارمزد اسپرد 0.75 درصد را دریافت می کند که روش دیگری است که صرافی ها می توانند برای تراکنش ها شارژ کنند. علاوه بر این، eToro هیچ گونه کارمزد واریز یا برداشتی دریافت نمی‌کند، و باعث می‌شود که انتقال پول شما به یا از پلتفرم بسیار لذت‌بخش‌تر شود.

6. Bybit

Bybit که در مارس 2018 توسط بن ژو تأسیس شد، یک صرافی ارز دیجیتال سنگاپور است که به یکی از بازارهای جهانی تبدیل شده است که سریع‌ترین رشد را داشته است. بایت با ویژگی‌های عالی مانند معاملات نقدی، مشتقات و معاملات آتی، می‌تواند برای همه کاربران ارزهای دیجیتال مناسب باشد. اما چه چیزی Bybit را از نظر کارمزد به یک انتخاب عالی تبدیل می کند؟

هزینه های کلی Bybit چیزی کم از فوق العاده است. بدون هیچ کارمزد سازنده و کارمزد گیرنده فقط 0.075٪، Bybit تضمین می‌کند که از همه هزینه‌های ناخوشایند صرف نظر از خرید یا فروش رمزارز اجتناب کنید. علاوه بر این، برداشت‌ها و سپرده‌ها در Bybit رایگان است. بنابراین، اگر به دنبال یک صرافی رمزنگاری با کارمزدهای فوق العاده پایین در کل هستید، Bybit بهترین گزینه برای شماست.

7.صرافی برتر ارز دیجیتال CEX.io

CEX.io یکی دیگر از پلتفرم‌های مبادله ارزهای دیجیتال پرکاربرد با طیف وسیعی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز، از جمله معاملات حاشیه، سهام و کارت نقدی رسمی خود است. این صرافی در اکثر کشورهای جهان قابل دسترسی است و در حال حاضر بیش از چهار میلیون کاربر دارد. اما آیا هزینه های صرافی با قابلیت دسترسی و سایر ویژگی های مفید آن مطابقت دارد؟

خوشبختانه، بله! CEX.io 0.16٪ کارمزد سازنده و 0.25٪ کارمزد گیرنده دریافت می کند. علاوه بر این، این پلتفرم برای واریز از اکانت های VISA یا MasterCard کارمزد سنگین تری 2.99٪ دریافت می کند و بسته به اینکه وجوه شما کجا می رود، کارمزد متغیری برای برداشت دریافت می کند.

8. KuCoin

KuCoin در حال حاضر با حجم معاملات روزانه بیش از 320 میلیون دلار و فهرستی از بیش از 500 سکه پشتیبانی شده، به عنوان پنجمین صرافی محبوب ارزهای دیجیتال در جهان قرار دارد. علاوه بر این، KuCoin ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها برای ایجاد سبد ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید، مانند سهام‌داری، معامله حاشیه، وام دادن و موارد دیگر. و علاوه بر همه اینها، کارمزدهای KuCoin نیز بسیار پایین است.

در حال حاضر، هزینه های سازنده و گیرنده KuCoin یکسان است و به ترتیب 0.1٪ خوب است. علاوه بر این، KuCoin برای هر نوع سپرده هزینه ای دریافت نمی کند، اما برای برداشت هزینه می کند. کارمزد برداشت وجه بسته به نوع رمزارزی که جابجا می کنید متفاوت است. به عنوان مثال، برداشت بیت کوین BTC0.0005 برای شما هزینه دارد، در حالی که برداشت پولکادوت 0.1 DOT برای شما هزینه دارد. بهتر است از قبل کارمزدهای KuCoin را بررسی کنید تا بدانید چه نوع هزینه‌هایی متحمل خواهید شد.

9.صرافی برتر ارز دیجیتال  OKX

OKX (OKEx سابق) یک صرافی رمزنگاری مبتنی بر سیشل است که در اکثر کشورهای جهان موجود است. مانند هر یک از صرافی های ذکر شده در اینجا، OKX به شما امکان داد و ستد طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال، از جمله همه نام های بزرگ مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و لایت کوین را می دهد.

با ویژگی های اضافی مانند معاملات مشتقات و معاملات آتی، و همچنین بخش اخبار مفید، این OKX ممکن است برای شما مناسب باشد. اما در مورد کارمزدها چطور؟

OKX 0.1٪ کارمزد سازنده و 0.15٪ کارمزد گیرنده دریافت می کند. همچنین می توانید از واریز و برداشت کاملا رایگان در این پلتفرم لذت ببرید. در حالی که کارمزد گیرنده OKX به اندازه برخی از صرافی های دیگر در لیست ما پایین نیست، همچنان هزینه ها را در مقایسه با بسیاری از پلتفرم های موجود پایین نگه می دارد.

10.صرافی برتر ارز دیجیتال  PrimeXBT

شاید تا به حال نام PrimeXBT را نشنیده باشید، اما این صرافی از بسیاری از سکه های شناخته شده پشتیبانی می کند و کارمزد پایینی دارد.

PrimeXBT 0.05% اسپرد را برای معاملات ارزهای دیجیتال دریافت می کند که یکی از پایین ترین کارمزدهای فهرست شده در اینجا است. صرافی کارمزد برداشت کمی را دریافت می کند، اما این هزینه بر اساس نوع و مقدار ارز دیجیتالی که برداشت می شود تغییر می کند. PrimeXBT هیچ هزینه ای برای سپرده گذاری دریافت نمی کند.

اگر می‌خواهید ارز رمزنگاری شده را به اشتراک بگذارید و درآمد کمی داشته باشید، PrimeXBT این گزینه را ارائه می‌دهد. شما همچنین می توانید در معاملات کپی شرکت کنید، کالاهای سهام را مشاهده کنید و معاملات آتی ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

ارزان ترین صرافی رمزارز چیست؟

هنگام خرید، فروش، انتقال یا انجام هر اقدام دیگری در مبادلات رمزنگاری، هزینه‌های غیرمنتظره می‌تواند گاهی اوقات کل فرآیند را کسل ‌کننده و خسته‌کننده کند. بنابراین، برای اینکه هزینه های خود را در هنگام استفاده از صرافی رمزنگاری به حداقل برسانید، یکی از پلتفرم های بالا را امتحان کنید تا از این هزینه های بد جلوگیری کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT