بهترین اپلیکیشن های ردیای فالوور در اینستگرام

بهترین اپلیکیشن های ردیای فالوور در اینستگرام در ۲۰۲۳

راه های خودکار زیادی برای به دست آوردن فالوور وجود ندارد که این کار را برای هر مدیر رسانه های اجتماعی به چالشی خسته کننده تبدیل می کند. ابزارهای زیر این چالش ها را از بین خواهد برد. اگرچه برنامه‌ها به شما اجازه خرید فالوور را نمی‌دهند، اما گزینه‌های قانونی را برای به دست آوردن و مدیریت ارگانیک فالوور ارائه می‌دهند. دراین مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های ردیای فالوور در اینستگرام می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین اپلیکیشن های ردیای فالوور در اینستگرام

می‌توانید بفهمید که چرا مردم شما را آنفالو می‌کنند، چگونه دیده شدن رسانه‌های اجتماعی خود را بهبود ببخشید، و چگونه دنبال‌کنندگان خود را طولانی‌مدت نگه دارید. با کمک این ابزارها، می توانید فالوورهای بیشتری جذب کنید و از خوشحالی فالوورهای فعلی خود اطمینان حاصل کنید.

اپلیکیشن Reports for Followers

قیمت: رایگان
موجود در: اندروید و iOS

Reports for Followers به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام حساب‌هایی را به شما نشان می‌دهد که شما را لغو فالو کرده‌اند، حساب‌هایی که شما را دوباره دنبال نکرده‌اند و حساب‌هایی را که باید براساس حساب‌های مشابهی که قبلاً دنبال کرده‌اید دنبال کنید.

خرید با ویزا ومستر کارت

می‌توانید از این داده‌ها برای تقویت روابط ضعیف، شادتر کردن فالوورها و درک دلایلی که ممکن است یک حساب شما را لغو دنبال کند، استفاده کنید. ممکن است دلایلی مانند پست کردن به ندرت، حساب شما فالو نشود. امیدواریم که رفع این مشکلات رابطه شما با مخاطبان اینستاگرام شما را در درازمدت بهبود بخشد.

اگر یک حساب کاربری با فالوورهای زیادی هستید، ممکن است به سختی متوجه شوید که فالوورها قبل از اینکه خیلی دیر شود از بین بروند.

اپلیکیشن Crodfire

قیمت: رایگان
موجوددر: iOS

Crowdfire یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای اینستاگرام محسوب می شود که فالوورهای غیرفعال شما را شناسایی می کند. اگر فالوورهای غیرفعال خود را می شناسید، می توانید آنها را از مجموعه فالوورهای خود حذف کنید و نسبت خود را اصلاح کنید تا تجزیه و تحلیل بهتری داشته باشید.

همچنین پیام‌های DM خودکار را ارائه می‌کند، تشخیص می‌دهد که مردم شما را دنبال نمی‌کنند و به شما کمک می‌کند فالوورهای جدیدی پیدا کنید.

اپلیکیشن GhostHunter

قیمت: 54.99 دلار در ماه، 32.99 دلار در ماه هنگام پرداخت 6 ماهه
موجود در: iOS و Android

این برنامه برای برندها و اینفلوئنسرها عالی است، زیرا موفقیت در رسانه های اجتماعی فقط به کمیت فالوورها بستگی ندارد، بلکه به کیفیت نیز بستگی دارد

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT