شارژ بروکر ویندزور با تتر

شارژ بروکر ویندزور با تتر ( آپدیت ۱۴ دی ۱۴۰۲) | آموزش تصویری

پیرو مشکلات پیش آمده در زمینه پرفکت مانی برای ایرانیان؛ بروکر ویندزور نیز خدمات واریز و برداشت خود از طریق پرفکت مانی را غیر فعال کرده است. از این رو شما می توانید نسبت به شارژ بروکر ویندزور با تتر اقدام نمایید که مراحل حال در این مطلب خدمت شما اعلام خواهد شد.

شارژ بروکر ویندزور با تتر

۱-برای شارژ اکانت کاربری خود در ویندزور؛ ابتدا وارد سایت اول پرداخت شوید.

۲-سپس بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک نمایید.

۳-در صفحه سفارشات بر روی گزینه خدمات بازارهای مالی کلیک فرمایید.

در صفحه باز شده بر روی گزینه اول؛ شارژ بروکر ویندزور کلیک فرمایید.

پس از باز شدن صفحه زیر اطلاعات را مطابق زیر وارد فرمایید

پس از کلیک بر روی گزینه ثبت سفارش؛ وارد درگاه پرداخت بانکی خواهید شد و نسبت به پرداخت هزینه ریالی اقدام می فرمایید و روال همانند سابق در زمینه شارژ بروکر برای شما انجام خواهد شد.

در زمان انجام سفارش از سمت کارشناس؛ میبایست تصویر تراکنش و رسید انتقال در اکانت شما ضمیمه شود که این مورد از سمت مجموعه انجام می شود.

آپدیت جدید

پیرو هماهنگی انجام شده با بروکر مورد نظر؛کاربران جهت شارژ بروکر خود میبایست نسبت به ساخت کیف پول تتر اقدام نموده؛ سپس کیف پول خود را از لینک زیر شارژ نمایند و در آخر از کیف پول خود نسبت به شارژ و پرداخت در بروکر اقدام نمایند:

شارژ کیف پول تتر

درباره بروکر ویندزرو

کارگزاری ویندزور windsor از معتبرترین بروکرهای معاملاتی بین‌المللی است که از زبان فارسی پشتیبانی کرده و خدمات بروکری خود را به صورت نامحدود به کاربران و تریدرهای ایرانی ارائه می‌دهد. تریدرها با شارژ حساب ویندزور می‌توانند به بیش از 70 ابزار معاملاتی دسترسی داشته و در بزرگترین بازارهای مالی اعم از سهام، ارز، طلا، نفت، شاخص‌ها، کالا و … در قاره‌های اروپا، آسیا و آفریقا فعالیت کنند.

بروکر ویندزور با بیش از 30 سال سابقه و رعایت بالاترین سطح استاندارد اروپا، جزء پلتفرم‌های معاملاتی شناخته شده است که امکان قرار دادن نقدینگی بالا در آن وجود دارد.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT