جایگزین Wix برای ساخت سایت

10 جایگزین Wix برای ساخت سایت در سال 2024

زمان مطالعه 7 دقیقه

Wix یک ابزار سازنده وبسایت همه کاره است که برای کمک به کاربران غیرفنی و راه اندازی یک وبسایت حرفه ای طراحی شده است. این ابزار میزبانی یکپارچه، ابزارهای طراحی کاربر پسند و یک طرح رایگان برای مشاغلی که از دامنه wixsite.com استفاده می‌کنند ارائه می‌دهد. جایگزین Wix برای ساخت سایت را بشناسید. جایگزین Wix برای ساخت سایت را بشناسید.

اما اگر صاحب کسب و کار تجارت الکترونیک هستید یا به دنبال گزینه های سفارشی سازی بیشتر باشید، ممکن است بخواهید گزینه های Wix را بررسی کنید.

بهترین جایگزین های Wix

۱. Shopify

2. Squarespace

3. WordPress

4. Weebly

5. Zyro

6. GoDaddy

7. IONOS

8. HostGator

9. Jimdo

10. Webnode

اینکه سازنده وبسایت مناسب برای کسب و کار شما کدام است؛ به بودجه، اهداف و سطح مهارت فنی شما بستگی دارد. این ده پلتفرم جایگزین های خوب Wix برای صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک با طیف وسیعی از نیازها، سطوح مهارت فنی و اهداف رشد هستند. در این مقاله یک بررسی کلی از هر یک آورده شده است تا به شما در انتخاب سازنده وبسایت مناسب کمک کند.

1.جایگزین Wix برای ساخت سایت:  Shopify

Shopify بهترین جایگزین Wix برای صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک است. شامل یک سازنده وبسایت قدرتمند با بیش از 100 قالب پاسخگو برای موبایل و یک ویرایشگر drag and drop است. Shopify همچنین به توسعه دهندگان وب یا صاحبان مشاغلی که به عملکرد خاصی نیاز دارند اجازه می‌دهد تا سایت های خود را برای رفع نیازهای خود سفارشی کنند.

Shopify به منظور پشتیبانی از مشاغل تجارت الکترونیک ساخته شده است و شامل ویژگی های داخلی برای کمک به کاربران برای ایجاد و راه اندازی فروشگاه های آنلاین قدرتمند است. ویژگی های پیشرفته شامل تقسیم بندی مشتری، محاسبات مالیات فروش، ایجاد برچسب حمل و نقل و ایجاد تخفیف است. همه برنامه ها پشتیبانی 24/7 مشتری، لیست محصولات نامحدود، پهنای باند نامحدود و حداکثر 1000 مکان موجودی را ارائه می‌دهند.

ویژگی های کلیدی:

اتوماسیون بازاریابی

پشتیبانی از پرداخت های بین المللی

اپلیکیشن موبایل کاملا کاربردی

پهنای باند نامحدود

قیمت گذاری:

Basic: 39 دلار در ماه

Shopify: ۱۰۵ دلار در ماه

Advanced: ۳۹۹ دلار در ماه

Enterprise: برای اطلاع تماس بگیرید

2. Squarespace

Squarespace یک سازنده وبسایت متمرکز بر طراحی با ویرایشگر drag and drop، صدها الگو، یک کتابخانه عکس استوک و ابزارهای وبلاگ نویسی یکپارچه است. Squarespace تجربه طراحی ساختارمندتری را نسبت به Wix ارائه می‌دهد و آن را به گزینه ای برای صاحبان مشاغل با حداقل تجربه طراحی تبدیل می‌کند. کسانی که می‌خواهند یک وبسایت جذاب بدون سرمایه گذاری هنگفت در طراحی گرافیک و توسعه وب ایجاد کنند.

این ویژگی های محدودتری را برای مشاغل تجارت الکترونیک نسبت به سایر گزینه های Wix ارائه می‌دهد و عملکرد تجارت الکترونیک فقط با برنامه های سطح بالاتر در دسترس است. برخی از ویژگی های بازاریابی، مانند بنرهای تبلیغاتی و پاپ آپ ها، تنها با گزینه های با قیمت بالاتر ارائه می‌شوند.

ویژگی های کلیدی:

پشتیبانی 24/7 مشتری

نام های دامنه سفارشی رایگان

ویرایشگر کشیدن و رها کردن

ابزارهای بازاریابی ایمیلی

سازنده لوگو آنلاین

قیمت گذاری:

Personal: 16 دلار در ماه

Business: 23 دلار در ماه

Commerce, Basic: 27 دلار در ماه

Commerce, Advanced: 49 دلار در ماه

3.جایگزین Wix برای ساخت سایت: WordPress

WordPress یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) رایگان و محبوب است. وردپرس نسبت به بسیاری از رقبا منحنی یادگیری تندتری دارد و میزبانی وب یکپارچه را ارائه نمی‌دهد، اما کاربران با دانش پیشرفته کدنویسی می‌توانند از توانایی سفارشی سازی آن بهره مند شوند. وردپرس همچنین یک نرم افزار منبع باز است، به این معنی که هر کسی می‌تواند یک افزونه یا افزونه طراحی شده برای کار با پلتفرم ایجاد کند.

سایت های وردپرس به طور خاص برای تجارت الکترونیک طراحی نشده اند. اگرچه کاربران با دانش فنی محدود می‌توانند با استفاده از افزونه ها به عملکرد چشمگیری دست یابند، اما ادغام افزونه های متضاد می‌تواند منجر به خطا شود.

ویژگی های کلیدی:

بیش از 60000 پلاگین و 10000 تم

نرم افزار رایگان و متن باز

ابزارهای تجارت الکترونیک در دسترس با افزونه WooCommerce

قیمت: رایگان

4. Weebly

Weebly متعلق به Square است و برای حمایت از مشاغل تجارت الکترونیک طراحی شده است. این یک سازنده وب با قابلیت drag and drop و میزبانی رایگان یکپارچه ارائه می‌دهد. برنامه های با قیمت بالاتر نیز نام های دامنه سفارشی را ارائه می‌دهند. اگرچه همه برنامه های Weebly شامل ویژگی های تجارت الکترونیک هستند، اما فقط برنامه های با هزینه بیشتر به کاربران امکان حذف تبلیغات Square یا فروش محصولات دیجیتال را می‌دهند.

ویژگی های کلیدی:

لیست محصولات نامحدود

محاسبه خودکار مالیات

پشتیبانی چت و ایمیل در همه برنامه ها؛ پشتیبانی تلفنی در طرح های سطح بالاتر

قیمت گذاری:

طرح رایگان

Personal: 10 دلار در ماه

Professional ای: 12 دلار در ماه

Performance: 26 دلار در ماه

5. Zyro

وب ساز Zyro به کاربران با تجربه فنی محدود کمک می‌کند تا یک وبسایت با استفاده از هوش طراحی مصنوعی ایجاد کنند. مجموعه ای از ابزارهای هوش مصنوعی، از جمله نویسنده هوش مصنوعی، ویرایشگرهای تصویر هوش مصنوعی، نقشه حرارتی هوش مصنوعی، تولیدکننده عنوان وبلاگ هوش مصنوعی، تولید کننده شرایط و ضوابط هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

یکی از اشکالات اصلی پلتفرم Zyro این است که به کاربران اجازه نمی‌دهد در طول فرآیند طراحی، قالب ها را تغییر دهند. Zyro همچنین تعداد محصولاتی را که صاحبان مشاغل می‌توانند بفروشند محدود می کند. برای طرح فروشگاه پیشرفته، سقف 2500 است.

ویژگی های کلیدی:

پشتیبانی 24/7 مشتری

ابزارهای گوگل آنالیتیکس

ابزارهای هوش مصنوعی

میزبانی رایگان

ابزارهای CRM یکپارچه

قیمت گذاری:

Website: 11.99 دلار در ماه

Advanced Store: 14.99 دلار در ماه

6.جایگزین Wix برای ساخت سایت: GoDaddy

GoDaddy یک ارائه دهنده میزبانی وبسایت است که همچنین سازنده وبسایت GoDaddy را با drag and drop ارائه می‌دهد، یک طرح رایگان سخاوتمندانه دارد و شامل بیش از 100 قالب وبسایت است. صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک باید برای طرح تجارت، که لیست نامحدود محصولات را امکان پذیر می‌کند و تا 1000 فروش در بازار و کانال های اجتماعی را در ماه پشتیبانی می‌کند، مشترک شوند.

اگرچه فقط مشترکین گران ترین طرح می‌توانند محصولات را به صورت آنلاین لیست کنند، اما محصولات سطح پایین‌تر Godaddy هم به کاربران امکان می‌دهند پرداخت ها را بپذیرند و قرار ملاقات ها را از طریق پلتفرم بپذیرند، که می‌تواند آن را به انتخاب خوبی برای ارائه دهندگان خدمات آنلاین تبدیل کند.

ویژگی های کلیدی:

پشتیبانی 24/7 مشتری

سیستم نوبت دهی

یک سال ایمیل رایگان

داشبورد تجزیه و تحلیل وبسایت و بازاریابی

قیمت گذاری:

رایگان

Basic: 9.۹۹ دلار در ماه

Premium: 14.99 دلار در ماه

Commerce: ۲۰.۹۹ دلار در ماه

7. IONOS

ارائه دهنده میزبانی وب IONOS دارای یک ویرایشگر drag and drop است و پشتیبان گیری روزانه و پشتیبانی سفارشی 24/7 ارائه می‌دهد. همچنین یک سازنده وبسایت هوش مصنوعی جدید ارائه می‌کند که می‌تواند یک وبسایت کاملاً قابل تنظیم بر اساس اطلاعات کسب‌وکار اولیه و ویژگی ترجمه داخلی ایجاد کند و ساخت یک وبسایت چند زبانه را آسان می‌کند.

برخی از کاربران سازنده IONOS را کمتر از Wix بصری می‌دانند و برنامه های کم هزینه آن فضای ذخیره سازی کل سایت و همچنین تعداد صفحات وب را که می‌توانید در سایت خود داشته باشید محدود می‌کند.

ویژگی های کلیدی:

پشتیبانی 24/7 مشتری

ویژگی های ترجمه زبان داخلی

ایمیل گنجانده شده

سازنده وبسایت هوش مصنوعی

قیمت گذاری:

Starter: 12 دلار در ماه

Plus: 18 دلار در ماه

Pro: 28 دلار در ماه

8. HostGator

HostGator یک میزبان وبسایت است که برنامه های کم هزینه و دسترسی به یک رابط سازنده وب کاربر پسند با drag and drop ارائه می‌دهد. طرح اولیه آن یک دامنه رایگان و بیش از 150 قالب بهینه شده برای موبایل ارائه می‌دهد و طرح های گران تر آن پرداخت های آنلاین و قرار ملاقات ها و لیست محصولات نامحدود را ارائه می‌دهد. فروش در بازار و مالیات بر فروش خودکار نیز برای طرح های سطح بالاتر در دسترس است.

ویژگی های کلیدی:

150 قالب بهینه شده برای موبایل

وبلاگ داخلی

نام دامنه رایگان

گواهی SSL رایگان

ابزار رسانه های اجتماعی

قیمت گذاری:

وبسایت 4.95 دلار در ماه

وبسایت و بازاریابی: 7.95 دلار در ماه

فروشگاه آنلاین: 13.95 دلار در ماه

بازارهای آنلاین: 19.95 دلار در ماه

9.جایگزین Wix برای ساخت سایت: Jimdo

Jimdo یک جایگزین Wix ارزان تر است که برای افراد و صاحبان مشاغل کوچک ایجاد شده است. این یک طرح رایگان با یک زیر دامنه jimdosite.com و برنامه های پولی است که دامنه های سفارشی را مجاز می‌کند و از پردازش پرداخت، فروش اجتماعی و کدهای تخفیف پشتیبانی می‌کند. برنامه های تجارت الکترونیک همچنین با ابزارهای فروش فیسبوک ادغام می‌شود و به شما امکان می‌دهد محصولات را در پلتفرم های متا بفروشید.

اکثر برنامه ها فضای ذخیره سازی، پهنای باند و تعداد صفحات وب را محدود می‌کنند، بنابراین Jimdo ممکن است برای کسب‌وکارهایی با سایت های کوچک ارزشمندتر باشد.

ویژگی های کلیدی:

پشتیبانی شخصی در طرح های گران تر

نام دامنه رایگان

سازنده drag and drop

بدون کارمزد معامله

قیمت گذاری:

رایگان

Starter: 9 دلار در ماه

Growth: 14 دلار در ماه

10. Webnode

Webnode سه طرح تجارت الکترونیک را ارائه می‌دهد که هر کدام با Google Analytics یکپارچه شده، یک حساب ایمیل ارائه می‌دهند و دارای ویژگی های پشتیبانی مشتری ممتاز هستند. ابزار طراحی کاربرپسند آن می‌تواند به کاربران بدون تجربه طراحی کمک کند تا یک سایت تجارت الکترونیک بسازند که عناصر طراحی مانند پس زمینه ویدیو و جلوه های پیمایش اختلاف منظر را ادغام کند.

همه برنامه های Webnode فضای ذخیره سازی را محدود می‌کنند، بنابراین برای صاحبان مشاغلی که به سایتی با ظرفیت ذخیره سازی عظیم داده نیاز ندارند و می‌خواهند به برخی از ابزارهای طراحی پیشرفته دسترسی داشته باشند، انتخاب خوبی است.

ویژگی های کلیدی:

بیش از 100 قالب پاسخگو برای موبایل

گالری تصاویر استوک

اپلیکیشن سایت ساز موبایل

ثبت نام های عضویت

قیمت گذاری:

Standard: 12.90 دلار در ماه

Profi: 22.90 دلار در ماه

Business: 31.90 دلار در ماه

چه زمانی باید دنبال جایگزین برای Wix باشید؟

وقتی تجارت شما رشد می‌کند، متوجه شوید که Wix دیگر نیازهای شما را برآورده نمی‌کند. در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می‌دهد زمان تغییر به یک جایگزین Wix فرا رسیده است:

شما به ویژگی های تجارت الکترونیک پیشرفته تری نیاز دارید

Wix محاسبه خودکار مالیات، مدیریت موجودی، سیستم POS بین المللی یا امکان پذیرش پرداخت ها به ارزهای مختلف را ارائه نمی‌دهد. همچنین تعداد کل محصولاتی را که می‌توانید بفروشید محدود می‌کند، افزونه ها و ادغام های کمتری را نسبت به برخی از رقبا ارائه می‌دهد.

وقتی که شما می‌خواهید طراحی خود را بهبود دهید

کاربران سازنده وبسایت Wix نیازی به دانش کدنویسی ندارند. Wix همچنین شامل پارامترهای طراحی کمتری نسبت به برخی از رقبا است، به این معنی که برخی از دانش طراحی گرافیک می‌تواند مفید باشد. اگر هدف شما ساخت سریع سایتی با ظاهر حرفه ای و بدون استخدام یک متخصص طراحی گرافیک باشد، سایر سازندگان وبسایت می‌توانند گزینه بهتری باشند.

شما همیشه در حال تجارت الکترونیک هستید

Wix از طیف وسیعی از اهداف پشتیبانی می‌کند – و اگر هدف اصلی شما فروش آنلاین محصولات نیست، Wix می‌تواند یک انتخاب مقرون به صرفه باشد. با این حال، اگر هدف اصلی شما تجارت الکترونیک است، ممکن است با یک پلتفرم تجارت الکترونیک هدفمند مانند Shopify بهتر باشید.

با تجزیه و تحلیل Shopify کسب و کار خود را به جلو ببرید

گزارش های کاربرپسند و قابلیت های تجزیه و تحلیل Shopify به شما کمک می‌کند تصمیمات بهتر و سریع تری بگیرید. از میان داشبوردها و گزارش های از پیش ساخته شده انتخاب کنید یا خودتان آن را بسازید تا روندها را شناسایی کنید، از فرصت ها استفاده کرده و تصمیم گیری خود را افزایش دهید.

بهترین جایگزین برای Wix برای ساخت وب سایت چیست؟

جایگزین های زیر می‌توانند انتخاب های قوی برای مشاغل تجارت الکترونیک باشند:

  • Shopify
  • Squarespace
  • Weebly
  • Zyr

چرا باید جایگزین های Wix را برای وبسایت خود در نظر بگیرم؟

بسیاری از کسب‌وکار ها برای ویژگی های پیشرفته تجارت الکترونیک مانند مدیریت موجودی، تقسیم بندی مشتری، یا فهرست های نامحدود محصولات، به جایگزین Wix می‌روند.

آیا Shopify جایگزین خوبی برای Wix برای وبسایت های تجارت الکترونیک است؟

بله، Shopify یک سازنده وبسایت ممتاز را ارائه می‌دهد که به طور خاص برای پشتیبانی از مشاغل تجارت الکترونیک در همه اندازه ها طراحی شده است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT