بهترین توکن های فوتبال در آستانه چمپیونشیپ 2024

بهترین توکن های فوتبال در آستانه چمپیونشیپ 2024

برخی از موارد محبوب عبارتند از توکن هواداران پاری سن ژرمن، که با قیمت 3.27 دلار با ارزش بازار 65.31 میلیون دلار و توکن هواداران یوونتوس با 2.13 دلار، در بازار معامله می شود. تعدادی از این فن توکن‌ها در بلاک چین Socios در دسترس هستند، که ارز دیجیتال چیلیز را نیز ارائه می‌کند که به عنوان شاخصی برای عملکرد کلی بخش توکن فن در نظر گرفته می‌شود. در این پست به معرفی بهترین توکن های فوتبال در آستانه چمپیونشیپ 2024 می پردازیم.

بهترین توکن های فوتبال در آستانه چمپیونشیپ 2024

هرچند که توکن‌های هواداری به منظور نشان دادن حمایت از تیم مورد علاقه شما ایجاد شده‌اند، اما شما می‌توانید در صورت تمایل و حتی به عنوان یک سرمایه‌گذاری، نگاهی به سایر گزینه‌های موجود در بازار داشته باشید. ارزهای دیجیتال ورزشی گوناگونی در بازار برای خرید وجود دارند، اما تعداد محدودی از آن‌ها این پتانسیل را دارند که بر اساس رویدادهای آتی و تغییر و تحولات مختلف شانس افزایش قیمت داشته باشند.

توکن هواداری لاتزیو

این باشگاه که در سال ۱۹۰۰ راه‌اندازی شده است، یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال در ایتالیا است. به همین علت صاحبان این مجموعه تصمیم گرفتند تا فن توکن لاتزیو را عرضه کنند. این فن توکن در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و ارزش بازاری در حدود ۲۶ میلیون دلاری دارد. بالاترین قیمت فن توکن لاتزیو در تاریخ ۲۱ام اکتبر ۲۰۲۱ با ۳۵.۷۶ دلار و کمترین ارزش قیمت آن در ۱۲ ماه می با ۰.۹۰ دلار به‌ثبت رسیده است. در حال حاضر قیمت هر یک توکن لاتزیو 2.265 دلار است.

توکن هواداری منچستر سیتی

یکی دیگر از دارایی‌های دیجیتال محبوب فن توکن منچسترسیتی است. کلاب طرفداران منچستر سیتی که با نام Cityzens نیز شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های طرفداری را در میان تیم‌های فوتبال داراست. این ارز دیجیتال ورزشی در حال حاضر ارزش بازاری ۲۵ میلیون دلاری دارد. افزایش محبوبیت این باشگاه، می‌تواند در نهایت به رشد قیمت فن توکن سیتی کمک کند. در حال حاضر قیمت هر توکن من سیتی 2.67 دلار است.

بهترین توکن های فوتبال در آستانه چمپیونشیپ 2024

بهترین توکن های فوتبال در آستانه چمپیونشیپ 2024

توکن هواداری بارسلونا

یکی از تیم‌های قدیمی کشور اسپانیا که طرفداران فراوانی در سراسر جهان دارد، بارسلونا است. این تیم محبوب جزو اولین مجموعه‌های ورزشی بود که توکن هواداری خود را در سال ۲۰۲۰ عرضه کرد. این توکن که روی زنجیره Chiliz توسعه یافته است،در حال حاضر قیمت این توکن 2.325 دلار است. بالاترین قیمت فن توکن بارسلونا نیز مانند دیگر فن توکن ها به ۳ سال پیش و در ۲۱ام آوریل سال ۲۰۲۱ بازمی‌گردد. در آن زمان این توکن قیمتی حدود ۷۹ دلار داشت. این فن توکن امروز رشد 0.90800 درصدی داشته است و در قیمت 2.321 معامله میشود.

توکن هواداری اتلتیکو مادرید

یکی دیگر از باشگاه‌های اسپانیایی و محبوب، اتلتیکو مادرید است. این تیم جزو اولین مجموعه‌های ورزشی است که توکن هواداری خود را راه‌اندازی کرد تا از این طریق ارتباط عمیق و گسترده‌تری با طرفدارانش برقرار کند. وجود این دارایی ارزشمند به طرفداران اجازه می‌دهد تا علاوه‌ بر بهره‌مندی از مزایای مختلف، امکان مشارکت در برخی تصمیم‌گیری‌های مهم باشگاه را داشته باشند. با آنکه قیمت فن توکن اتلتیکو مادرید در حال حاضر با فاصله قابل‌توجهی از اوج قیمتی خود در ۱۶ام مه ۲۰۲۱ قرار دارد؛ اما بسیاری از هواداران امیدوارند با تغییرات بزرگ در این تیم بار دیگر شاهد اوج‌گرفتن بهای این توکن باشند.قیمت این توکن با 3.86900 کاهش قیمت امروز در 2.932 دلار معامله میشود.

توکن هواداری یوونتوس

یکی دیگر از باشگاه‌های ایتالیا که محبوبیت فراوانی دارد، یوونتوس است. تیم یوونتوس نیز مانند بسیاری از باشگاه‌های مطرح ایتالیا، تلاش کرد تا خود را با تغییرات روز و طرح‌های جدید حمایت از طرفداران وفق دهد. این تیم با فراهم‌کردن فرصت برای خرید توکن هواداری یوونتوس، توانست حجم قابل‌توجهی از علاقه‌مندان به فوتبال را به سمت و سوی خود جذب کند. این دارایی دیجیتال اکنون در رتبه ۹۱۶ در فهرست ارزهای وب‌سایت کوین مارکت کپ قرار دارد و دارای ارزش بازاری ۱۷.۷ میلیون دلاری است. در حال حاضر قیمت این توکن 2.133دلار است.

توکن هواداری آث میلان

باشگاه آ ث میلان با ۱۲۳ سال قدمت یکی دیگر از مجموعه‌های محبوب در کشور ایتالیاست. این تیم نیز مدتی است با معرفی توکن هواداری آ ث میلان، طرفداران خود را بیش از پیش مورد حمایت قرار داده است. طرفداران این تیم پر سابقه ایتالیایی، با خرید فن توکن آث میلان قدرت خود را به رخ رقیبانشان می‌کشند. در حال حاضر این دارایی دیجیتال دارای ارزش بازاری تقریبا ۱۵ میلیون دلاری و یکی از توکن‌های طرفداری با پتانسیل بالا تلقی می‌شود. قیمت این توکن امروز 2.105دلار است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT