رشد توکن چیلیز پس از بازی بارسلونا و پاری‌سن ژرمن

رشد توکن چیلیز پس از بازی بارسلونا و پاری‌سن ژرمن

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از بازی اخیر لیگ قهرمانان بین پاری‌سن ‌ژرمن و بارسلونا، اتفاق جالبی در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد که ارتباط بین نتایج دنیای فوتبال و نوسانات بازار کریپتو را نشان می‌دهد. در این پست به بررسی رشد توکن چیلیز پس از بازی بارسلونا و پاری‌سن ژرمن می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

رشد توکن چیلیز پس از بازی بارسلونا و پاری‌سن ژرمن

شب گذشته، پاری‌سن ژرمن با پیروزی ۴ بر ۱ در مقابل بارسلونا، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. این پیروزی نه تنها هواداران آنها، بلکه سرمایه‌گذاران توکن هواداری این تیم، یعنی PSG را شاد کرد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این توکن در طول بازی ۱۳ درصد افزایش یافت. در مقابل، ارزش توکن هواداری بارسلونا، BAR، با عقب افتادن این تیم در بازی، ۱۲ درصد سقوط کرد.

این دو توکن طرفداری در شبکه چیلیز (Chiliz) که توسط Socios.com مدیریت می‌شود، معامله می‌شوند. این سیستم به هواداران اجازه می‌دهد تا به تصمیمات مختلف مربوط به تیم ورزشی مورد علاقه خود رای دهند و به رویدادهای انحصاری دسترسی داشته باشند.

با افزایش فعالیت‌ها در شبکه چیلیز در پی بازی شب گذشته، قیمت ارز دیجیتال بومی این شبکه، یعنی CHZ هم رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد و تا نزدیکی ۰٫۱۱۲ دلار افزایش یافت.

این رشد قیمتی برای چیلیز در حالی ثبت شده که بازار کلی کریپتو در رکود به سر می‌برد.

چیلیز با ادغام فناوری بلاکچین با دنیای ورزش و سرگرمی و افزایش تعامل طرفداران از طریق پاداش‌ها و تجربیات انحصاری، جایگاه خود را در دنیای ارز دیجیتال تثبیت کرده است.

عملکرد قیمتی این رمزارز نیز با وجود نوسانات ذاتی بازار کریپتو، همچنان قوی است و انعطاف‌پذیری خوبی را به نمایش می‌گذارد.

به همین دلیل، کارشناسان بازار نسبت به آینده چیلیز بسیار خوش‌بین هستند و انتظار دارند که قیمت آن در سال جاری از مرز ۱ دلار نیز فراتر رود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT