تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

زمان مطالعه 3 دقیقه

احتمال اینکه CHZ دوباره مسیر خود را به سمت بالا تغییر دهد بسیار کم است و می تواند برای مدتی این رالی نزولی ادامه یابد. در این پست به تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر می پردازیم.

خرید آنی چیلیز

چندین سرمایه گذار به خرید ارز چیلیز [CHZ] توصیه کردند، زیرا پیش بینی می کردند با شروع جام جهانی فیفا، به دلیل محبوبیت آن به عنوان یک پروژه ورزشی مبتنی بر بلاک چین، عملکردی عالی داشته باشد. با این حال، اینطور نبوده است، زیرا CHZ در هفت روز گذشته 30.56 درصد کاهش یافته است.

طبق گفته‌های سایت کوین مارکت کپ، این توکن از زمان شروع جام جهانی قطر 2022، فقط بین 22 تا 23 نوامبر، سود کمی داشته است. این افزایش قیمت، بسیار ناچیز به نظر می رسد زیرا ارزش CHZ در 24 ساعت گذشته تنها 2.56 درصد افزایش یافته است.

تحلیل تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

با توجه به این موضع می توان چنین استنباط کرد که اثر معکوس پیش بینی می تواند مربوط به خرید درشایعه و فروش با خبر باشد. در پیشبرد این رویداد، Santiment فاش کرد که نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) به 21.97 درصد رسید. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران CHZ می‌توانند از افزایش‌ها سود کسب کنند.

با معامله قیمت در 0.172 دلار و کاهش شاخص MVRV به 20.05٪، دو برابر شدن قیمت ارز چیلیز ممکن است امری دشوار باشد.

تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

به همین ترتیب، حجم CHZ در نقطه ای قابل مقایسه با نسبت MVRV قرار داشت. به گفته Santiment، حجم توکن نسبت به روز گذشته 24.32 درصد از ارزش خود را از دست داده است. این بدان معناست که تعداد تراکنش‌هایی که از طریق شبکه چیلیز انجام می‌شد به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود.

تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

به نظر می رسد که رویدادهای ناگوار بیشتری در اطراف اکوسیستم Chiliz گسترش یافته است. در زمان انتشار، معاملات توکن های NFT نتوانست کاهش قیمت و حجم را جبران کند. این موضع استنباط می‌کند که معامله‌گران مالکیت کلکسیون‌های غیر قابل تعویض مرتبط با Chiliz را نادیده گرفته‌اند. از این رو، علاقه کلی به توکن به طور غیرمنتظره ای کاهش یافته است.

ارز چیلیز را نگه داریم یا بفروشیم؟

همچنین بین خرید و فروش ارز چیلیز 57000 تفاوت وجود دارد. به این منظور که سرمایه گذاران با فروش توکن CHZ به مقدار 620 هزار نقدینگی ایجاد کرده اند، به این معنی بود که احتمال فشار فروش زیاد است. با این حال، تفاوت جزئی بین عرضه داخل و خارج می‌تواند احتمال خنثی کردن فروش را نشان دهد.

تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

طبق نشانه های نمودار چهار ساعته، شانس CHZ به دلیل وضعیت شاخص حرکت جهت (DMI) به حداقل رسیده است. بر اساس داده های این معیار CHZ احتمالاً در رالی نزولی باقی می ماند. این به این دلیل بود که شاخص جهت دار متوسط (زرد) در 45.68 از کنترل تداوم کاهش قیمت پشتیبانی می کرد.

تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

تکنیکال چیلیز (CHZ) 6 آذر

نگاهی به میانگین متحرک نمایی (EMA) همچنین نشان می دهد که ارز چیلیز برای سقوط بیشتر آماده است. به این دلیل که EMA 50 (نارنجی) بالای EMA 20 (آبی) قرار دارد. از این رو، بعید به نظر می رسد که این کاهش قیمت در کوتاه مدت متوقف شود.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT