نحوه فروش در Pinterest

نحوه فروش در Pinterest (راهنمای گام به گام در سال 2022)

زمان مطالعه 11 دقیقه

از هر 10 کاربر Pinterest ، هشت نفر برند یا محصول جدیدی را از طریق این پلتفرم پیدا کرده‌ اند، و نظرسنجی اخیر نشان می‌ دهد که اثربخشی بازاریابی Pinterest در سال 2022 نسبت به تاثیر سال 2021 در واقع 140 درصد افزایش یافته است.

Pinterest در سال 2015 تجارت اجتماعی را اضافه کرد. اکنون، تبدیل از خواسته ها به خرید با دکمه خرید Pinterest و سایر ویژگی ‌ها امکان‌ پذیر است.

نقد کردن درآمد ارزی

بنابراین، چگونه از آن برای فروشگاه آنلاین خود می توانید استفاده کنید؟ در اینجا راهنمای نحوه فروش در Pinterest برای شما آورده شده است.

چرا محصولات خود را در Pinterest بفروشیم؟

Pinterest یک کانال ایده آل برای فروش آنلاین محصولات به چند دلیل کلیدی است:

مخاطب آماده خرید است. بسیاری از کاربران Pinterest می ‌خواهند برند ها و محصولات جدیدی را در این پلتفرم کشف کنند و بسیاری از آنها نسبت به کاربران کانال ‌هایی مانند فیس ‌بوک یا تیک ‌تاک آمادگی خرید بیشتری دارند. طبق گفته Pinterest، «پینر های هفتگی در مقایسه با سایر پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی، هفت برابر بیشتر احتمال دارد بگویند Pinterest تأثیرگذار ترین پلتفرم در راه خریدشان است».

شما می دانید که چه کسی را هدف قرار دهید. اکثر کاربران Pinterest زنانی هستند که درآمد مناسبی دارند. آنها اغلب برای الهام گرفتن و ایده ‌هایی برای پروژه ‌ها به Pinterest مراجعه می‌ کنند – مکانی ایده ‌آل برای فروش محصولات برای بهبود خانه، آشپزی، صنایع دستی و «پروژه‌ های» مشابه.

می توانید تلاش خود را با تبلیغات پولی افزایش دهید. تبلیغات Pinterest به شما این امکان را می دهد که در تلاش های خود هدفمند تر شوید.

اگر بازاریابی Pinterest جزء اصلی استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما باشد، این ارزشمند است. بعلاوه، برند هایی که در Pinterest تبلیغ می کنند، دوبرابر بازدهی هزینه تبلیغات را دریافت می کنند و از نظر هزینه هر تبدیل، کارآمدتر از سایر شبکه های تبلیغات اجتماعی هستند.

بینش هایی در مورد مخاطب خاص شما ارائه می دهد. Pinterest بینش خاصی در مورد مخاطبان شما با Pinterest Analytics ارائه می دهد، که به شما کمک می کند ببینید چه محتوایی خوب عمل می کند، چه کسانی به برند شما علاقه مند هستند، و آن افراد چه علایق دیگری دارند.

Pinterest دارای ویژگی ها و ابزارهای خرید آنلاین است. Pinterest یک ویژگی کاتالوگ برای برند ها برای آپلود محصولات خود دارد.

بازرگانانی که این کار را انجام می دهند، پنج برابر بیشتر از برند هایی که محصولات خود را اضافه نمی کنند، سود کسب می کنند.

یکی دیگر از ویژگی ‌های Pinterest Try On است که از واقعیت افزوده (AR) استفاده می‌ کند تا به خریداران امکان آزمایش مجازی را بدهد یا ببینند محصولات در خانه ‌هایشان چگونه به نظر می ‌رسند.

Pinterest به طور یکپارچه با فروشگاه Shopify شما ادغام می شود. فروشگاه Shopify خود را به Pinterest متصل کنید تا پین ‌ها را منتشر کنید، کاتالوگ ‌های محصول و داده‌ های موجودی را همگام کنید، تبلیغات را اجرا کنید و عملکرد را پیگیری کنید. برنامه Pinterest Shopify رایگان و با نصب آسان است.

نحوه راه اندازی Pinterest

برای ایجاد یک حساب تجاری به وب سایت Pinterest مراجعه کنید. اگر قبلاً یک حساب شخصی Pinterest دارید، لازم است با ایمیل حرفه ‌ای خود یک حساب تجاری جدید ایجاد کنید. نام تجاری یا برند تجاری، عکس (شما می توانید از لوگوی خود استفاده کنید)، وب سایت، مکان و زبان خود را وارد کنید.

در مرحله بعد، اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار خود وارد کنید. این شامل صنعت یا جایگاه شما و اهداف تجاری شما می شود.

سپس به Pinterest بگویید که یک «خرده فروشی یا بازار آنلاین» هستید.

در مرحله بعد، توجه داشته باشید که از کدام کانال های فروش برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنید، از جمله Shopify برای فروشگاه آنلاین خود و هر بازار شخص ثالث، مانند Etsy.

اگر قصد دارید از ابزار های تبلیغاتی پولی آن به عنوان آخرین مرحله استفاده کنید، می توانید به Pinterest بگویید. اگر در این مرحله مطمئن نیستید اشکالی ندارد می توانید بعدا تصمیم بگیرید.

حساب تجاری Pinterest خود را تنظیم کنید

شما همچنین می توانید حساب شخصی Pinterest خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. انجام این کار پست ها و فالوور های شما را حفظ می کند، اگر قبلاً دنبال کنندگان Pinterest به دست آورده اید و می خواهید از آن مخاطبان برای تجارت خود استفاده کنید، گزینه خوبی است.

به تنظیمات خود بروید و گزینه های «مدیریت حساب» را پیدا کنید. روی «تبدیل حساب» کلیک کنید، جایی که «تبدیل به حساب تجاری» را در زیر «تغییرات حساب» مشاهده می ‌کنید.

مراحلی مشابه مراحل بالا را طی خواهید کرد که در آن اطلاعات کسب و کار خود را وارد خواهید کرد. اگر تصمیم به تبدیل مجدد به یک حساب شخصی و ایجاد یک حساب تجاری جداگانه دارید، می توانید بعداً این کار را لغو کنید.

اکانت خود را به Shopify یا سایر فروشگاه های تجارت الکترونیک خود پیوند دهید

می توانید فروشگاه Shopify و حساب Pinterest خود را برای تبلیغ محصولات در وب سایت خود از طریق پلت فرم رسانه های اجتماعی پیوند دهید. می توانید برنامه Pinterest Shopify را نصب کنید یا به صورت دستی تگ Pinterest را به Shopify اضافه کنید.

برنامه Pinterest Shopify همگام سازی فروشگاه آنلاین و موجودی شما را با کانال رسانه های اجتماعی ساده می کند. هنگامی که این دو را با برنامه Pinterest Shopify ادغام می کنید، می توانید به سرعت پین های محصول را منتشر کنید، دسترسی ارگانیک را افزایش دهید، تبلیغاتی با اعتبار رایگان ایجاد کنید و عملکرد را با برچسب Pinterest پیگیری کنید. به علاوه، کاتالوگ محصولات شما به طور خودکار روزانه به روز می شود.

به سادگی به فروشگاه برنامه Shopify بروید و برنامه Pinterest Shopify را پیدا کنید. بر روی دکمه “افزودن برنامه” کلیک کنید و برای تنظیم آن از دستورات روی صفحه پیروی کنید. فقط چند کلیک طول می کشد. همچنین می توانید مراحل ذکر شده در اینجا را برای انجام این فرآیند به صورت دستی دنبال کنید.

نکات مهم برای فروش در Pinterest

اکنون شما آماده هستید تا اولین فروش خود را در Pinterest انجام دهید! اما کار های بسیار بیشتری وجود دارد که می ‌توانید برای کمک به ایجاد کسب ‌و کار به غیر از ایجاد حساب کاربری و انتشار محصولات خود انجام دهید. شما همچنین باید برای به حداکثر رساندن فروش خود، اهدافی را پشت استراتژی بازاریابی Pinterest خود قرار دهید.

روی تصاویر با کیفیت بالا تمرکز کنید

Pinterest یک پلتفرم بصری است. به همین دلیل است که تصاویر و عکاسی با کیفیت بالا برای این کانال از ضروریات بازاریابی دیجیتال هستند.

Pretty Presets برندی است که به دلیل جلوه های بصری خود موفق شد. Pinterest به یک منبع ترافیک برتر برای تاجر تبدیل شده است و 10 درصد از فروش آن را به خود اختصاص داده است.

Pinterest نیاز به رویکردی خلاقانه و جذاب دارد، حتی اگر محصولات شما ماهیت بصری نداشته باشند. عکس ‌ها و گرافیک ‌های کسل‌ کننده و بی ‌درخشش در مقایسه با گرافیک ‌ها و عکس‌ های چشم ‌نواز برند های دیگر، به‌سرعت در پایین فید های افراد قرار می ‌گیرند.

کاتالوگ ها

کاتالوگ های Pinterest یک ویژگی است که فقط برای حساب های تجاری دارای وب سایت ادعا شده و روش های تجاری که الزامات Pinterest را از نظر خط مشی حمل و نقل، خط مشی بازگشت و در دسترس بودن تماس برآورده می کند، در دسترس است.

شما همچنین باید یک منبع داده برای محصولات خود داشته باشید—اگر یک فروشنده Shopify هستید، این فروشگاه Shopify شما خواهد بود.

پس از راه‌اندازی کاتالوگ، یک برگه «خرید» در نمایه Pinterest خود خواهید داشت که حاوی پین ‌های قابل خریدی است که اقلام شما را برای فروش نشان می‌ دهد. این محصولات و پین ‌ها همچنین زمانی که کاربران جستجو های عمومی و غیر مارکی انجام می‌ دهند نشان داده می ‌شوند.

علاوه بر این، می ‌توانید آن محصولات را به پین ‌های تبلیغاتی پویا تبدیل کنید (در این مورد بیشتر توضیح می ‌دهیم در ادامه)، که شروع تبلیغات پرداختی هدفمند را آسان ‌تر می ‌کند. بازرگانی که محصولات را در کاتالوگ خود آپلود می کنند، پنج برابر بیشتر از آنهایی که این کار را انجام نمی دهند، سود می کنند.

با برنامه Pinterest Shopify، کاتالوگ محصولات شما به طور خودکار به صورت روزانه همگام‌ سازی می ‌شود—بنابراین می ‌دانید که همیشه بهترین کار خود را در پلتفرم رسانه‌ های اجتماعی انجام می ‌دهید.

فروشنده ی فعال Shopify، AreYouGame.com، علاوه بر فروشگاه آنلاین، از Pinterest به عنوان یک کانال فروش نیز استفاده می کند.

پس از راه اندازی مجدد سایت Shopify، رویکرد خود را در Pinterest اصلاح کرد تا بر محتوای محصول محورتر تمرکز کند. برگه “فروشگاه” آن مجموعه کاملی از محصولات را نشان می دهد. تنها در چهار ماه، این برند از صفر به 700000 رسید.

تابلو ها

تابلو های Pinterest به عنوان پوشه یا دسته بندی برای مجموعه پین ​​های ایجاد شده و انتخاب شده شما کار می کنند. تابلو های خود را سازماندهی کنید تا کاربران بتوانند به راحتی محتوای پین شده شما را مرور کنند و با آن درگیر شوند. تابلو ها همچنین می توانند دید شما را در جستجو افزایش دهند و همچنین فالوور های هدفمند را جذب کنند. به عنوان مثال، افراد می توانند به جای کل حساب، تابلو های فردی را دنبال کنند.

شما ممکن است تابلو هایی را بر اساس علایق یا مضامینی ایجاد کنید که مکمل برند شما هستند و مخاطبان هدف شما به آن علاقه مند هستند یا با دسته بندی های محصول همسو هستند.

برند جواهر SLVR نیویورک تابلو هایی را برای محصولات پرفروش، انگشتر ها، گردنبند ها و محصولات جدید خود انتخاب کرده است.

تابلو های گروهی روش عالی دیگری برای فروش در Pinterest است. تابلو های گروه در کنار سایر تابلو های شما نمایش داده می ‌شوند، اما تفاوت این است که کاربران دیگر و برند ها نیز می ‌توانند پین ‌هایی را به آن برد اضافه کنند.

مهم است که قبل از عضویت، هیئت مدیره های گروه را به دقت بررسی کنید – نمی خواهید نام تجاری خود را ناخواسته با محتوا یا حساب های نامطلوب هماهنگ کنید.

به طور مثال The Little Market با سایر برندهای محلی همکاری کرد تا هیئت گروهی از ایده های هدیه تعطیلات را مدیریت کند.

پین های غنی

پین های غنی به طور خودکار با داده های وب سایت همگام می شوند و آن داده ها را برای کاربران نمایش می دهند.

سه نوع پین غنی به طور کلی وجود دارد:

پین مقاله: پین مقاله شامل عنوان، توضیحات و نویسنده مقاله یا پست وبلاگ می باشد.

پین های محصول: پین های محصول شامل قیمت، در دسترس بودن و اطلاعات محصول است.

پین ‌های دستور غذا: پین‌ های دستور غذا شامل عنوان، اندازه سرو، زمان پخت، رتبه ‌بندی، اولویت رژیم غذایی و فهرستی از مواد تشکیل دهنده است.

ریچ پین ها به ویژه برای برند های تجارت الکترونیک ارزشمند هستند زیرا نیازی به به روز رسانی دستی ندارند. اگر اطلاعات وب سایت خود را به روز کنید، به طور خودکار برای پین های غنی شما نیز به روز می شود.

برای افزودن پین غنی از محصول به یا از فروشگاه Shopify خود، اعتبارسنجی پین غنی Pinterest را باز کنید و سپس صفحه محصول را در سایت Shopify خود باز کنید. URL محصول را کپی کرده و در اعتبار سنج پین قرار دهید و “.oembed” را به انتهای URL اضافه کنید.

این اطلاعات پین غنی مرتبط با آن محصول را به شما نشان می دهد. Shopify را به عنوان گزینه نشانه گذاری انتخاب کنید و روی “Validate” کلیک کنید. پس از مشاهده پیش نمایش، روی «اعمال» کلیک کنید. این گزینه همه محصولات سایت شما را به روز می کند.

پین های تبلیغاتی

پین های تبلیغاتی ابزار تبلیغاتی Pinterest هستند. آنها مشابه Google Ads با تنظیم مناقصه به سبک حراج کار می کنند، و قیمت و بودجه بستگی به این دارد که چه کسی را هدف قرار می دهید. پین ‌های تبلیغ ‌شده در فید های کاربران و در جستجو نشان داده می ‌شوند و مشابه پین ‌های ارگانیک ظاهر می ‌شوند، اما با برچسب «تبلیغ شده».

Pinterest به برند ها این امکان را می ‌دهد که هنگام ساخت پین‌ ها و تبلیغات، تبلیغاتی از بین چندین هدف انتخاب کنند. این اهداف شامل آگاهی از نام تجاری، بازدید های ویدیویی، توجه / ترافیک، تبدیل و فروش کاتالوگ است.

اگر تبلیغات خود را به صورت خلاقانه دارید، می توانید کمپین خود را با تعیین بودجه روزانه و کل، یادداشت جایی که می خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود (فید، جستجو یا هر دو) و انتخاب تاریخ شروع و پایان ایجاد کنید.

اگر می خواهید هزینه تبلیغات خود را به طور مساوی در مدت زمان طولانی تری افزایش دهید، بودجه مادام العمر را انتخاب کنید.

برای تعیین میزان پرداخت روزانه، یک بودجه روزانه ایجاد کنید. بسته به مدت زمانی که می‌ خواهید تبلیغتان اجرا شود، باید بودجه ‌ها را به‌طور خودکار تنظیم کنید.

شما می توانید مشتریان را بر اساس مخاطبان از لیست ایمیل، جمعیت شناسی و مکان هدف قرار دهید. برای ایجاد کمپین ‌های هدفمند تر و مؤثر تر، اضافه کردن علایق و کلمات کلیدی را در نظر بگیرید.

پین ها را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید

Pinterest Analytics بینش های ارزشمندی در مورد نحوه عملکرد حساب، پین ها و تبلیغات شما ارائه می دهد. همچنین می توانید معیارهای خاصی را برای پین های محصول خود مشاهده کنید.

این داده های تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک باید استراتژی شما را در حال حرکت به جلو نشان دهد، بنابراین شما می دانید که کدام نوع محتوا را اولویت بندی کنید و انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می توانید به تجزیه و تحلیل بازاریابی Pinterest خود نگاه کنید تا ببینید کدام پین ها بیشترین بازدید و کلیک را به وب سایت شما می آورند.

سپس می ‌توانید پین ‌های مشابهی را برای پست ‌ها و کمپین ‌های آینده ایجاد کنید و آن محتوا را برای کانال ‌های دیگر تغییر دهید.

SEO Pinterest

سرمایه گذاری در SEO برای Pinterest باعث افزایش دید و ترافیک صفحه و وب سایت شما می شود. هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، افراد بیشتری محتوای شما را می بینند، با پین های شما درگیر می شوند و محصولات شما را کشف می کنند.

کلمات کلیدی جزء اصلی SEO Pinterest هستند، زیرا پلتفرم در درجه اول به عنوان یک موتور جستجو عمل می کند. Pinterest یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی بومی را ارائه می دهد. می ‌توانید با ایجاد یک پین تبلیغاتی و انتخاب «ترافیک» به‌ عنوان هدف تجاری خود به آن دسترسی داشته باشید.

یک بخش کلمات کلیدی را می بینید که در آن می توانید کلمات کلیدی را وارد کنید و پیشنهادات مبتنی بر داده را دریافت کنید – از جمله حجم جستجو.

همچنین می ‌توانید از سایر ابزار های سئوی پولی و رایگان مانند Keyword Tool، Keysearch و Pin Inspector استفاده کنید.

کلمات و عبارات مرتبط با محصولات و پین های خود را از طریق نوار جستجوی Pinterest پیدا کنید. Pinterest به طور خودکار پرس و جو های جستجو را بر اساس داده های جستجوی تاریخی خود Pinterest پیشنهاد می کند.

برای مثال، می ‌توانید پیشنهادات زیر را با عبارت جستجوی «شوینده لباسشویی» ببینید. تاجر Shopify، Roux Maison، استراتژی Pinterest خود را بهینه کرده است تا در بین نتایج پیشنهادی برتر قرار گیرد – نه چندان دور از نام تجاری معروف Tide. سایر کلمات کلیدی برای فکر کردن در مورد ایجاد محتوا ممکن است شامل توزیع کننده ها، ظروف، بطری ها و ذخیره سازی باشد.

چگونه از Pinterest برای فروش محصولات استفاده می کنید؟

در مورد فروش در Pinterest دو نکته کلیدی وجود دارد که باید به خاطر بسپارید: مبتنی بر بصری است و بیشتر شبیه یک موتور جستجو است تا یک سایت شبکه اجتماعی. محتوای Pinterest شما باید با کیفیت بالا، از نظر بصری جذاب و برای مخاطبان مناسب باشد.

ادغام آن با فروشگاه آنلاین خود از طریق برنامه Pinterest Shopify همگام سازی کاتالوگ محصولات و ایجاد پین و تبلیغات محصول را آسان می کند.

دوره آزمایشی رایگان خود را امروز شروع کنید!

پرسش های متداول نحوه فروش در Pinterest

آیا فروش در Pinterest هزینه دارد؟

نه، فروش در Pinterest هزینه ای ندارد. می توانید برنامه Pinterest Shopify را به صورت رایگان به وب سایت خود اضافه کنید.

چگونه یک محصول را در Pinterest بفروشید؟

می توانید با اتصال حساب تجاری خود به فروشگاه Shopify و همگام سازی کاتالوگ محصولات خود، یک محصول را در Pinterest بفروشید. همچنین می توانید از پین های تبلیغاتی، پین های غنی، سئوی Pinterest و تبلیغات هدفمند برای فروش محصول در Pinterest استفاده کنید.

چه چیزی در Pinterest بیشترین فروش را دارد؟

  • جواهرات و لوازم جانبی
  • محصولات زیبایی مانند لاک ناخن
  • کالاهای خانگی
  • تخت سگ و گربه
  • اقلام بهداشتی و سلامتی
  • لوازم جانبی خودرو
  • لباس های مسافرتی

چگونه در Pinterest کسب درآمد کنم؟

شما در Pinterest با ایجاد مخاطبی متشکل از فالوور های درگیر، ایجاد نام تجاری و تبلیغ محصولات خود درآمد کسب می کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT