گرفتن ویزا برای جام جهانی قطر

گرفتن ویزا برای جام جهانی قطر 2022 | ویزای جام جهانی

زمان مطالعه 3 دقیقه

با توجه به اینکه جام جهانی 2022 مورد انتظارترین رویداد امسال است، قطر با برنامه هایی برای اقامت و لذت بردن از جشن های جام جهانی 2022 به محبوب ترین مقصد برای گردشگران و دوستداران فوتبال تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی گرفتن ویزا برای جام جهانی قطر 2022 می پردازیم.

گرفتن ویزا برای جام جهانی قطر 2022

گرفتن ویزا برای جام جهانی قطر 2022

در حالی که قطر اواخر امسال مرزهای خود را به روی جهان باز خواهد کرد، قوانین ویژه جام جهانی در مورد شرایط ورود و ویزا نیز برای میلیون ها هوادار فوتبال از سراسر جهان اجرا خواهد شد.

برای دوستداران فوتبال که مشتاق سفر به قطر و تشویق تیم مورد علاقه خود هستند، اطلاعاتی در مورد شرایط ویزای قطر برای رویداد پایان سال جمع آوری کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای جام جهانی به خواندن ادامه دهید.

آیا می توانم برای جام جهانی به قطر سفر کنم؟

به طور کلی، بله، شما می توانید برای جام جهانی به قطر سفر کنید. قطر در حال حاضر پذیرای مسافران بین المللی از اکثر کشورها است، اما شرایط خاصی را برای مدت زمان جام جهانی معرفی خواهد کرد.

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که مقامات قطری تعلیق ورود بازدیدکنندگان به این کشور را از 1 نوامبر تا 23 دسامبر 2022 اعلام کرده اند. فقط دارندگان کارت هایا، شرکت کنندگان در سیاست هایا با من، شهروندان قطری، ساکنان و شهروندان شورای همکاری خلیج فارس دارای یک قطری هستند. کارت شناسایی، دارندگان ویزای شخصی، مجوزهای ورود به کار و موارد تایید شده بشردوستانه در این مدت مجاز به ورود خواهند بود.

آیا برای ورود به قطر به ویزای جام جهانی نیاز دارم؟

دولت قطر بین 1 نوامبر 2022 و 23 ژانویه 2023 ویزای استاندارد برای بازدید صادر نخواهد کرد. درعوض، افرادی که قصد ورود به قطر را دارند، ابتدا باید کارت هایا و همچنین بلیت مسابقه را دریافت کنند تا بتوانند در این کشور پذیرفته شوند. برای همه مقاصد و اهداف، کارت هایا به عنوان ویزای جام جهانی و همچنین مجوز ورود برای افرادی که مایل به ورود به قطر در طول مسابقات هستند، عمل می کند.

قبل و بعد از این دوره، کسانی که از طریق کشورهای واجد شرایط وارد قطر می شوند، می توانند در بدو ورود ویزا دریافت کنند. اتباع بیش از 80 کشور می توانند بدون ویزا وارد قطر شوند و 95 کشور واجد شرایط دریافت ویزای قطر در بدو ورود هستند.

صدور ویزا برای جام جهانی قطر 2022

درخواست ویزای جام جهانی

همانطور که گفته شد، کارت هایا به عنوان ویزای جام جهانی شما برای جام جهانی عمل خواهد کرد. قبل از درخواست برای کارت هایا، لطفاً توجه داشته باشید که فقط دارندگان بلیط مسابقه می توانند آن را دریافت کنند. شما می توانید درخواست خود را بدون رزرو محل اقامت آغاز کنید. با این حال، اگر شما یک طرفدار بین المللی هستید، درخواست شما تنها زمانی تکمیل می شود که محل اقامت شما از طریق پورتال هایا تایید شود.

برای دریافت کارت هایا خود، اطمینان حاصل کنید که:

. خرید بلیط خود را تکمیل کرده اید

. محل اقامت شما را تایید کرده است

. برای Hayya Card از طریق hayya.qatar2022.qa یا برنامه تلفن همراه (در iOS و Android موجود است) درخواست دهید.

اگر می خواهید در مورد کارت هایا بیشتر بدانید، می توانید مقاله اختصاصی ما را در زیر بررسی کنید.

چه چیز دیگری باید آماده کنم؟

به غیر از کارت هایا، باید موارد زیر را تهیه کنید تا به شما اجازه بازدید از قطر و ورود به استادیوم ها را بدهد.

بلیط بازی جام جهانی خود را ایمن کنید

مسافران می توانند از طریق پورتال رسمی بلیت فیفا، بلیت مسابقه را به صورت آنلاین خریداری کنند. فاز فروش آنلاین لحظه آخری اکنون باز است و تا پایان جام جهانی فوتبال 2022 قطر در 18 دسامبر ادامه خواهد داشت. به علاقه مندان به فوتبال توصیه می کنیم به محض شروع مرحله فروش، بلیط های مورد نظر خود را (به شرط موجود بودن) دریافت کنند، زیرا احتمالاً بلیط ها به سرعت به فروش می رسد.

اپلیکیشن اهتراز را دانلود و نصب کنید

اپلیکیشن Ehteraz یک برنامه اطلاع رسانی COVID-19 است که هنگام آماده شدن برای مهاجرت خود در فرودگاه اجباری است.

تمامی بازدیدکنندگان 18 سال و بالاتر از قطر ملزم به دانلود و نصب اپلیکیشن اهتراز بر روی تلفن همراه خود در بدو ورود به کشور هستند. برای ورود به هر فضای سرپوشیده عمومی، یک وضعیت سبز رنگ (که نشان می دهد کاربر مورد تایید شده COVID-19 ندارد) الزامی است.

می‌توانید اپلیکیشن اهتراز را در اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT