ویزای ترانزیت قطر 2022

ویزای ترانزیت قطر 2022 : چگونه برای ترانزیت خود در قطر آماده شویم؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

مسافران از سرتاسر جهان اکنون به سمت قطر می آیند. اگر قطر در برنامه سفر شما برای ترانزیت است، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد ویزای ترانزیت قطر 2022 ، الزامات، هزینه، بررسی وضعیت و موارد دیگر بدانید آمده است.

تعیین وقت سفارت 

ویزای ترانزیت قطر 2022

از اول نوامبر 2022، مقامات قطر تعلیق ورود بازدیدکنندگان به این کشور را تا 23 دسامبر 2022 اعلام کرده اند. فقط دارندگان کارت هایا کارت، شهروندان قطری، ساکنان و شهروندان شورای همکاری خلیج فارس دارای کارت شناسایی قطری، دارندگان ویزاهای شخصی، مجوزهای ورود به کار و موارد تایید شده بشردوستانه در این دوره مجاز به ورود خواهند بود.

آیا برای ترانزیت به قطر به ویزا نیاز دارم؟

اگر در طول مدت حمل و نقل خود قصد خروج از فرودگاه را ندارید، نیازی به دریافت ویزای ترانزیت ندارید. با این حال، اگر می خواهید از فرودگاه خارج شوید و قطر را در مدت زمان ترانزیت خود کاوش کنید، موظف به دریافت ویزای ترانزیت هستید.

لطفا توجه داشته باشید که ویزای ترانزیت قطر تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده و برای ترانزیت در فرودگاه های قطر نیازی به ویزا نیست. با این حال، اگر می خواهید قطر را در طول حمل و نقل خود کشف کنید، می توانید در بدو ورود برای ویزا به عنوان جایگزین اقدام کنید.

چگونه می توانم ویزای ترانزیت قطر بگیرم؟

حداقل هفت روز یا حداکثر 90 روز قبل از ورود به قطر می توانید برای ویزای ترانزیت قطر خود اقدام کنید. شما می توانید به همراه پاسپورت خود برای رسیدگی به درخواست ویزای خود از نزدیکترین بلیط هواپیما قطر ایرویز درخواست دهید. پس از درخواست ویزای ترانزیت خود، می توانید با ارسال یک ایمیل به قطر ایرویز به آدرس [email protected] وضعیت درخواست ویزای ترانزیت خود را بررسی کنید.

همچنین می توانید برای ویزای ترانزیت قطر به صورت آنلاین در وب سایت قطر ایرویز اقدام کنید، اما در حال حاضر این سرویس به حالت تعلیق درآمده است.

شرایط ویزای ترانزیت قطر:

شرایط ویزای ترانزیت قطر به شرح زیر است:

  1. مسافران باید یک بلیط تایید شده قطر ایرویز برای پروازهای داخل و خارج از قطر داشته باشند و هر دو پرواز باید توسط قطر ایرویز انجام شود.
  2. گذرنامه با اعتبار حداقل شش ماه از زمان ورود به قطر
  3. نام مسافر باید با نام روی گذرنامه مطابقت داشته باشد.

اعتبار ویزای ترانزیت قطر:

اعتبار ویزای ترانزیت قطر تا 96 ساعت یا 4 روز از زمان صدور می باشد. تمدید ویزای ترانزیت مجاز نیست..

wego

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT