دلایل صعود شیبا در اردیبهشت ۱۴۰۳

دلایل صعود شیبا در اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت Shiba Inu در هفته گذشته 25 درصد کاهش یافته است، اما عوامل اساسی نشان می دهد که یک رالی صعودی چشمگیر به زودی اتفاق خواهد افتاد! یکی از این محرک ها، هاوینگ بیت کوین است که انتظار می رود اواخر این هفته انجام شود. در این پست به دلایل صعود شیبا در اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

دلایل صعود شیبا در اردیبهشت ۱۴۰۳

حرکت نهنگ های شیبا

شیبا اینو یکی از بدترین ارزهای رمزنگاری شده است که در طول سقوط قیمت ارزهای دیجیتال مداوم بازار تحت تاثیر قرار گرفته است و قیمت شیبا پس کمی بهبود، 18 درصد در این هفته کاهش یافته است. با این حال، برخی از شاخص های خوش بینانه نشان می دهد که قیمت shib ممکن است در کوتاه مدت به سمت بالا حرکت کند.

یکی از این عوامل افزایش فعالیت نهنگ ها است که طی آن سرمایه گذاران بزرگ متعددی، برای خرید شیبا در بهترین قیمت اقدام می کنند.

همانطور که در Etherscan مشاهده شد، یک نهنگ بیش از 107 میلیارد دارایی از کوین بیس در 14 آوریل جمع آوری کرد، زمانی که SHIB به پایین ترین سطح شش هفته ای سقوط کرد. سایر سرمایه گذاران بزرگ نیز با خرید میلیاردها توکن در روزهای بعد، وارد بازار شدند.

چنین حرکت هایی از سوی نهنگ ها می تواند تاثیر مثبتی بر ارزش SHIB بگذارد زیرا خرید مقدار قابل توجهی از دارایی ها عرضه موجود در بازار را کاهش می دهد و آن را کمیاب تر می کند. معاملات بزرگ از سوی سرمایه گذاران نیز ممکن است بر احساسات مثبت بازار تأثیر بگذارد و به طور بالقوه باعث ایجاد شور و شوق در بین معامله گران در صنعت شود.

معاملات شیبا اینو

داده دیگری که ارزش مشاهده دارد، زیر نظر گرفتن معاملات شیبا اینو است که در چند روز گذشته کندل های قرمز عظیمی را ایجاد کرده است (طبق داده های CryptoQuant).

دلایل صعود شیبا در اردیبهشت ۱۴۰۳

دلایل صعود شیبا در اردیبهشت ۱۴۰۳

افزایش قدرت به استفاده از پلتفرم های غیر امانی (noncustodial) به جای صرافی ها می تواند یک صعود را برای دارایی های دیجیتال داشته باشد زیرا این احتمال وجود دارد که فشار فروش را کم کند.

هاوینگ بیت کوین

آخرین دلیل که از اهمیت بالایی برخوردار است، نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین 2024 می باشد (برنامه‌ریزی شده برای پایان این هفته). رویداد مهمی که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و طی آن پاداش را که برای اعتبارسنجی بلاک‌ های بلاک چین به ماینرها تعلق می گیرد به نصف کاهش می‌ دهد.

این منجر به کاهش نرخی می شود که در آن بیت کوین جدید ایجاد و وارد گردش می شود. این چرخه ادامه دارد و به نوبه خود، کاهش پاداش بعدی می تواند قیمت دارایی را بالا ببرد (با فرض اینکه تقاضا افزایش یابد یا ثابت بماند).

از لحاظ تاریخی، هاوینگ بیت کوین با تجدید حیات مجدد ارزهای دیجیتال اولیه و کل بازار دارایی دیجیتال دنبال شده است، به همین بهانه شیبا اینو نیز می تواند رالی صعودی سال 2021 را تکرار کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT