تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۹ آذر

تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۹ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

شیبا اینو یک الگو فنجان و دسته را تشکیل داده است و یک الگوی کف دو قلو در بازه زمانی روزانه می‌تواند یک شکست را به دنبال داشته باشد. در این پست به تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۹ آذر ۱۴۰۲ می پردزایم.

تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۹ آذر 

با رالی صعودی سکه های میم در طول هفته، روند قیمت شیبا اینو شتاب بیشتری می گیرد و به شکل گیری یک الگوی صعودی ادامه می دهد. قیمت SHIB در ده روز گذشته 25 درصد افزایش یافته است و به ثبت کندل های صعودی ادامه می دهد. علاوه بر این، بیت کوین به مرز 45 هزار دلار نزدیک می شود و احساسات مثبتی را در میان کسانی که برای خرید شیبا اقدام کرده اند به وجود آورده است.

آیا الگو کف دوقلو می تواند به SHIB کمک کند تا بالاتر از 0.00001 دلار بالا برود؟

شیبا اینو یک جهش قابل توجه انجام می دهد و یک چرخش معکوس ایجاد می کند و یک الگوی کف دوقلو ایجاد می کند.
قیمت شیبا اینو با جهش 52 درصدی به سطح 0.000010 دلار در عرض 52 روز می رسد و یک رالی صعودی را ادامه می دهد.
حجم معاملات روزانه شیبا اینو با جهش 10 درصدی به 318,122,311 دلار رسید

تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۹ آذر ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال شیبا اینو ۱۹ آذر ۱۴۰۲

روند بهبود مداوم در بیت کوین، نه تنها برای میم کوین ها بلکه کل بخش آلت کوین را افزایش می دهد. همانطور که قیمت شیبا اینو به روند بهبود خود ادامه می‌دهد، خریداران یک الگوی ادامه روند به نام الگوی کف دوقلو ایجاد می‌کنند. SHIB در 52 روز گذشته 52 درصد جهش کرد و به نقطه عطف روانی 0.000010 دلار رسید.

قیمت شیبا اینو به مقاومت این الگوی صعودی در 0.00001073 دلار نزدیک می شود و یک شکست صعودی را نشان می دهد. تشدید تقاضا که به حرکت درآوردن میم کوین مشهود است در روند افزایشی حجم معاملات روزانه مشخص است.

تجزیه و تحلیل تکنیکال نشان می دهد که یک الگوی کف دوقلو قدرتمند شکل می گیرد و هدف شکست احتمالی آن به لطف یک تقاطع صعودی اخیر در اندیکاتور MACD به طور فزاینده ای قابل دستیابی به نظر می رسد. این نشان دهنده یک تغییر قابل توجه در حرکت است که به روند صعودی کمک می کند.

در بازه زمانی روزانه این چشم انداز صعودی را بیشتر تقویت می کند و ساختار تکنیکال قوی را نشان می دهد. سیگنال خرید واضح در اندیکاتور MACD نشان دهنده حرکت صعودی قوی است.

با این حال، معامله گران باید محتاط باشند و فعالان بازار باید مراقب یک شکست صعودی باشند که ممکن است منجر به یک مرحله اصلاحی جدید شود.

آیا قیمت SHIB به 0.000014 دلار می رسد؟

روحیه بازیابی قوی که منجر به اجرای صورت حساب در بازار کریپتو می شود، شانس اصلاح را به حداقل می رساند. علاوه بر این، سیگنال‌های صعودی داده‌ شده توسط اندیکاتورها از احتمال شکست و یک صعود جدید برای شیبا اینو حمایت می‌کنند.

علاوه بر این، تا زمانی که خریداران برتری را در سطح روانی 0.00001 دلار حفظ کنند، میم کوین یک روند شکست را نشان خواهد داد. در صورت شکست، قیمت شیبا اینو تا مرز 0.000014 دلار افزایش می یابد. برعکس، یک معکوس نشان دهنده یک اصلاح قوی است، اما احتمال آن کم می باشد.

واگرایی میانگین متحرک: تا زمانی که MACD در بالای منطقه خنثی باقی می ماند، مسیر کمترین مقاومت به طور محکم به سمت بالا باقی می ماند و راه را برای شکست احتمالی کف دو قلو و هدف آن هموار می کند.
شاخص قدرت نسبی: خط RSI روزانه مسیر صعودی پیش بینی شده را نزدیک به منطقه یک شبه ادامه می دهد و منعکس کننده یک روند صعودی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT