تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۱۹ آذر

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۱۹ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

بهبود قیمت بیت کوین در حدود 44500 دلار، مرحله ای از عدم قطعیت و اصلاح را در بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. در نتیجه، لونا کلاسیک (LUNC) یک اصلاح قابل توجه را تجربه کرد و به سطح روانی 0.0002 دلار کاهش یافت. علیرغم این کاهش شدید، اصلاح در پارامترهای سطوح اصلاحی فیبوناچی، نشان می دهد که جهش چشمگیر قیمت احتمالا دوباره اتفاق خواهد افتاد. در این پست به تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۱۹ آذر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۱۹ آذر 

سطح حمایت 0.0002 دلار و 38.2 درصد فیبوناچی سطح حمایت قوی را برای خریداران ارائه می دهد.
این کاهش در قیمت لونا کلاسیک در بلند مدت سالم است.

حجم معاملات روزانه در ارز دیجیتال لونا کلاسیک 575 میلیون دلار است که نشان دهنده ضرر 41 درصدی است.

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۱۹ آذر 

تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک ۱۹ آذر 

در پنج روز گذشته، قیمت Terra Classic یک مرحله اصلاحی را پشت سر گذاشته است که منجر به کاهش 28 درصدی ارزش آن از 0.00028 دلار به 0.0002 دلار شده است. این کاهش در سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2 درصد حمایت پیدا کرده است، موقعیتی که اغلب برای حفظ یک رالی بلندمدت سالم تلقی می شود.

اگر قیمت LUNC بتواند به بالاتر از این سطح برسد، یک رالی معکوس بالقوه می تواند قیمت را به نوسان 0.00028 دلار برگرداند، با شکست بالاتر از این سطح، تایید قوی تر از روند صعودی را ارائه می دهد.

برعکس، اگر روند نزولی ادامه یابد، حمایت قابل توجه بعدی می تواند در سطح 50 درصد فیبوناچی، حدود 0.000167 دلار باشد. شکست زیر این سطح ممکن است نشان دهنده کاهش حرکت صعودی باشد و نگرانی هایی را در مورد پایداری روند بهبود ایجاد کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT