خواندن کمیک آنلاین به صورت رایگان

10 بهترین راه برای خواندن کمیک آنلاین به صورت رایگان

زمان مطالعه 7 دقیقه

کتاب های کمیک ارزان نیستند! شما می توانید با استفاده از این سایت ها برای خواندن رایگان کمیک های آنلاین در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. خواندن کمیک آنلاین به صورت رایگان را در ادامه بررسی کرده ایم.

برای مطالعه آنلاین کتاب های کمیک به صورت رایگان و قانونی به کجا می توان مراجعه کرد؟ گزینه های متعددی برای شما وجود دارد.

مارول و دی سی با افزایش حضور سینمایی خود طرفداران جدیدی پیدا کرده اند که به معنای تقویت صنعت کمیک است. متأسفانه، بازدید از فروشگاه کتاب های کمیک محلی شما می تواند گران باشد. تک شماره ها معمولاً 3.99 دلار هزینه دارند. مسائل و انواع نقطه عطف حتی بیشتر هزینه می کنند. و برخی از مردم حتی نزدیک یک فروشگاه طنز زندگی نمی کنند.

خوشبختانه با استفاده از این سایت ها می توانید مقداری پول صرفه جویی کنید و به صورت رایگان و کاملا قانونی کمیک های آنلاین را بخوانید.

1.خواندن کمیک آنلاین به صورت رایگان در Marvel Unlimited

برای خواندن رایگان کمیک های مارول به صورت آنلاین به کجا می روید؟ Marvel Unlimited پاسخ واضحی است، اما اکثر آنها آن را صرفاً به عنوان یک سرویس پولی می شناسند. با اشتراک ماهانه یا سالانه، به بیش از 30000 کمیک دسترسی خواهید داشت. برنامه موبایل مربوطه آن یکی از بهترین برنامه های مارول برای طرفداران کتاب های مصور است.

با این حال، نامحدود مجموعه‌ای از طعم‌دهنده‌ها را ارائه می‌دهد و به شما این فرصت را می‌دهد که رابط پنل هوشمند آن را امتحان کنید. ترکیب خوبی از شخصیت های معروف و قهرمانان کمتر شناخته شده وجود دارد، بنابراین می توانید چیزهای زیادی را که دنیای مارول ارائه می دهد کشف کنید.

مطمئناً، اولین سریال‌های زیادی خواهید دید، اما به بررسی ادامه دهید، زیرا مجموعه‌های کوچک دیگری را برای شما به نمایش می‌گذارد که می‌توانید از آن لذت ببرید، از جمله کمیک‌های مربوط به نمایش‌ها و فیلم‌های فعلی و قبلی، مانند پروژه قهرمان مارول در دیزنی+ و انحصاری دیجیتال «Infinity» کمیک» مربوط به سریال لوکی. اگر از برنامه لذت می برید، می توانید با اشتراک ماهانه یا سالانه به Marvel Unlimited بپیوندید. این شامل دانلود برای خواندن آفلاین، نورافکن سازنده و شخصیت، و بسیاری از ویژگی‌های فوق‌العاده Marvel Unlimited می‌شود.

2. DC Universe Infinite

برای خواندن آنلاین کمیک دی سی به کجا می توان رفت؟ DC Kids قبلاً گزینه خوبی بود، و در حالی که هنوز دارای انیمیشن‌هایی است (که شرکت برای آنها بسیار مورد تحسین قرار می‌گیرد و به جوانان نقطه ورود خوبی به کمیک می‌دهد)، انتخاب کمیک آن به هیچ وجه کاهش یافته است. در عوض، DC Universe Infinity، جایگزین ناشر اصلی برای Marvel Unlimited وجود دارد.

اما این قفل منطقه است، بنابراین برای همه در دسترس نیست. به عنوان مثال، در زمان نگارش این مقاله، خوانندگان در بریتانیا مستثنی هستند، زیرا برنامه اصلی که از نسخه های رایگان پشتیبانی می کند هنوز آماده نیست.

با این حال، اگر در آمریکا، کانادا یا سایر مکان‌های منتخب هستید، می‌توانید از نمونه‌ای کوچک اما منصفانه از موارد رایگان لذت ببرید، به‌ویژه نسخه‌هایی که به عنوان بخشی از روز کتاب کمیک رایگان منتشر شده است، رویدادی سالانه در ماه می فروشگاه های مستقل کتاب های مصور

شما نام های بزرگی را در اینجا خواهید یافت، یعنی سوپرمن، بتمن، و جوخه انتحار، بنابراین راهی مناسب برای معرفی خود یا دیگران به دنیای دی سی است.

3.خواندن کمیک آنلاین به صورت رایگان در Libby

اگر می خواهید کمیک آنلاین بخوانید، لیبی یک انتخاب ایده آل است. این خدمات توسط خدمات کتابخانه محلی شما به شما ارائه شده است، شما مجموعه ای از چیزهای رایگان را برای 21 روز قرض می گیرید. به‌علاوه، اگر مطمئن نیستید که عنوان خاصی را می‌خواهید، می‌توانید یک نمونه را قبل از وام‌گیری درست بخوانید.

بخش‌هایی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد، یا می‌توانید آرشیو وسیعی از رمان‌های گرافیکی، مجلات و حتی کتاب‌های صوتی را مرور کنید.

شما به یک کارت کتابخانه نیاز دارید، اما از آنجا که این برنامه توسط کتابخانه های محلی در سراسر جهان حمایت می شود، می توانید در واقع از نزدیکترین کتابخانه خود کارت درخواست کنید. شما می توانید حداکثر 10 عنوان را در یک زمان قرض بگیرید و آنها را نیز به صورت رایگان دانلود کنید، بنابراین اگر به تعطیلات می روید و نمی توانید دسترسی به اینترنت را تضمین کنید، این یک انتخاب برتر است.

4. Dark Horse’s Free Books

Dark Horse با مجوز چندین فرنچایز بسیار دوست داشتنی، یک بازیکن سنگین سنگین است. صفحه کتاب های رایگان این شرکت بازتابی از آن است، که همچنین به عنوان یک راه عالی برای جذب افراد تازه وارد به کمیک عمل می کند.

فرض کنید دوستی دارید که عاشق چیزهای عجیب و غریب است. با معرفی آنها به کمیک های رایگان آنها را جذب کنید! شاید شما عاشق بازی Overwatch هستید. چرا با نمونه‌برداری از مینی‌سریال‌های Dark Horse که در آن جهان گسترش می‌یابند، کمی از پلی استیشن فاصله نگیرید؟

دیگر برندهای محبوبی که در اینجا خواهید یافت عبارتند از Minecraft، The Umbrella Academy، Hellboy، Avatar و Mass Effect.

5.خواندن کمیک آنلاین به صورت رایگان در  DriveThru Comics

 

 

شما دو مورد بزرگ را در اینجا پیدا نخواهید کرد: Marvel و DC در لیست ناشران DriveThru غایب هستند. با این حال، مجموعه بزرگی از کتاب ها با انواع کمیک وجود دارد که ژانرها و سبک ها را در بر می گیرد. و رقبای بزرگ‌تر مارول و دی‌سی مانند Valiant Comics، Top Cow و Aspen Comics را خواهید یافت.

اکثر شماره های اول رایگان هستند و اگر سریال را دوست دارید، می توانید شماره های بعدی را از فروشگاه خریداری کنید. بسیاری از مواردی که رایگان نیستند بر اساس پرداختی که می خواهید در دسترس هستند.

از فیلترهای DriveThru می توان برای مرور ژانرها، قالب ها، ناشران و قیمت ها استفاده کرد. از آنها برای محدود کردن انتخاب کمیک ها استفاده کنید و شروع به کاوش کنید. سخت است که بدانید اینجا چه چیزی پیدا خواهید کرد، اما DriveThru همیشه مکان خوبی برای خواندن کمیک رایگان آنلاین است.

6. Amazon Best Sellers

 

 

ممکن است به آمازون به عنوان مکان خوبی برای یافتن کتاب های کمیک رایگان فکر نکنید. اما اگر می دانید کجا باید جستجو کنید، مقدار شگفت انگیزی از محتوای رایگان در دسترس است.

از لیست پرفروش ترین رمان های کمیک و گرافیک شروع کنید، سپس روی 100 رایگان برتر کلیک کنید تا محبوب ترین عناوین رایگان موجود برای دانلود را ببینید. این DC، Marvel، Dark Horse، Image، و خیلی چیزهای دیگر است.

همچنین می‌توانید فهرست را بر اساس ژانر در سمت چپ صفحه فیلتر کنید، و به شما کمک می‌کند تا کمیک‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید. فهرست هر ساعت به‌روزرسانی می‌شود، بنابراین برای عناوین جدید مرتباً بررسی کنید. به نوعی، اساساً مجموعه ای از محتوای رایگان است، بنابراین اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، این بهترین مکان برای کاوش است.

7. Digital Comic Museum

 

اگر می‌خواهید پیدایش رسانه کمیک را ببینید، موزه کمیک دیجیتال را بررسی کنید. می توانید روزها را صرف خواندن کتاب های کمیک رایگان از عصر طلایی (یعنی دهه 1930 تا 1950) کنید.

عناوین و شخصیت‌ها ممکن است آشنا نباشند – اگرچه کاپیتان مارول، که اکنون به طور گسترده با نام Shazam شناخته می‌شود، ظاهر می‌شود – اما می‌توانید ببینید که چگونه کتاب‌های عصر طلایی تاثیر زیادی بر آثار امروزی داشتند.

در اینجا کتاب های کمیک مدرن پیدا نخواهید کرد. با این وجود، مرور عناوین کلاسیک مربوط به بیش از 70 سال پیش و دیدن اینکه چگونه آثار هنری و داستان سرایی تغییر کرده اند، سرگرم کننده است. ناشران امروزی بر شانه های غول ها ایستاده اند.

8.خواندن کمیک آنلاین به صورت رایگان در  Comic Book Plus

 

کامیک بوک پلاس که در سال 2006 تأسیس شد، موضعی مشابه با موزه کمیک دیجیتال دارد و کمیک های عصر طلایی و نقره ای را در حوزه عمومی به نمایش می گذارد.

با این تفاوت که این سایت فراتر از ندای وظیفه است. این آرشیوی است که کل ژانر را جشن می گیرد، به این معنی که شامل تعدادی ویژگی است که در جای دیگر نخواهید یافت. بخش‌هایی به فن‌زین‌ها، داستان‌های عمومی، کمیک‌های غیرانگلیسی، روزنامه‌ها و مجلات، آگهی‌ها، کتابچه‌ها، پوسترهای اطلاعات عمومی و حتی کتاب‌های رنگ‌آمیزی اختصاص داده شده است.

Comic Book Plus یک منبع عالی برای طرفداران کتاب های مصور، طراحان گرافیک و مورخان است. هنگامی که کاوش را شروع می کنید، توقف آن فوق العاده دشوار است.

9. GoComics

 

همه کمیک ها دارای ابرقهرمان نیستند. کمیک ها بخشی از زندگی روزمره هستند – این از تعداد طنزهایی که می توانید در روزنامه ها پیدا کنید مشهود است. کمیک ها در حال تجدید حیات هستند، و اگر بهترین وب سایت های کتاب های مصور را بشناسید، می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. و GoComics بهترین منبع شما برای نوارهای اشتراکی است.

دو گزینه اشتراک وجود دارد: رایگان و پولی. خوشبختانه، اولی تنها چیزی است که واقعاً به آن نیاز دارید (اگرچه ما خوانندگان را تشویق می کنیم که از این سرویس حمایت کنند). GoComics یک کاتالوگ عظیم شامل کارتون های کمتر شناخته شده و نام های محبوبی مانند Peanuts، Dilbert، و Calvin and Hobbes ارائه می دهد.

به علاوه دو دسته برای گربه مورد علاقه ما که از دوشنبه متنفر است وجود دارد: گارفیلد و گارفیلد کلاسیک!

10.خواندن کمیک آنلاین به صورت رایگان ElfQuest

Elfquest یک کمیک مستقل برنده جوایز است که از اواخر دهه 1970 در حال اجرا است. هر شماره منتشر شده قبل از سال 2014 به صورت رایگان در وب سایت آن موجود است.

اگر به دنیاهای فانتزی گسترده علاقه دارید، این برای شماست. مجموعه های مختلفی در دسترس هستند که ماجراهای شخصیت های مختلف و قوس های داستانی را به تفصیل شرح می دهند.

این مجموعه اکنون با داستان Final Quest که از Dark Horse در دسترس است، به پایان رسیده است. ناشر همچنین مجموعه کامل ElfQuest را در نسخه های جمع آوری شده منتشر کرده است. اما شما می توانید با خواندن بقیه کمیک های آنلاین به صورت رایگان، یک شروع خوب در این سریال داشته باشید.

اکنون به صورت رایگان کمیک های آنلاین را بخوانید

این سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا به صورت آنلاین و مهم‌تر از همه، به صورت قانونی کمیک را بخوانید.

می توانید دوباره به موارد دلخواه خود مراجعه کنید، آثار ناشران مختلف و تیم های خلاق را بررسی کنید و نگاهی اجمالی به گذشته بیندازید تا ببینید عصر طلایی کمیک ها چگونه بوده است. همه رایگان.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT