روش های کسب درآمد از تراست ولت

روش های کسب درآمد از تراست ولت

زمان مطالعه 3 دقیقه

تراست ولت یک پلتفرم ایمن به حساب می‌‎آید که به کمک آن می‌توان به خرید ارز دیجیتال پرداخت و دارایی‌ها را در آن نگه‌داری کرد. این کیف پول از ارزهای دیجیتال متعدد در بیش از ۷۰ بلاک چین پشتیبانی می‌کند و به کمک آن کاربران کنترل کامل کلیدهای خصوصی و دارایی‌های خود را دارند. همچنین، امکان اتصال این کیف پول به انواع صرافی ارز دیجیتال معتبر وجود دارد. در ادامه به معرفی روش های کسب درآمد از تراست ولت می پردازیم.

۱- بازی‌های کریپتویی

بازی‌های دنیای بلاک چین که Play-to-Earn نام دارند، به دلیل ترکیب منحصربه‌فردشان از بازی و فناوری بلاک چین به سرعت محبوبیت پیدا کرده‌اند و به بازیکنان اجازه می‌دهند در عین لذت بردن از گیم‌پلی، ارز دیجیتال به دست آورند. این بازی‌ها، ژانرها و مکانیک‌های مختلفی را در بر می‌گیرند که هر کدام فرصت‌های متفاوتی را برای تعامل و کسب درآمد برای بازیکنان ارائه می‌دهند. خوشبختانه تراست ولت از تعداد قابل توجهی از این بازی‌ها پشتیبانی کرده و از طریق آن می‌توان به جمع‌آوری دارایی‌های دیجیتال مشغول شد و درآمد کسب کرد.

۲- فارم بازده (Yield Farming)

روش های کسب درآمد از تراست ولت

روش های کسب درآمد از تراست ولت

با استفاده از فارم یا ییلد فارمینگ (Yield Farming) می‌توان درآمدزایی داشت. این فارم‌ها پلتفرم‌های غیرمتمرکزی هستند که کاربران را قادر می‌سازند تا دارایی‌های دیجیتال را در استخرهای نقدینگی با هدف ایجاد بازده و بازگشت سرمایه روی ارزهای دیجیتال سهام‌دار یا سپرده شده، وام دهند. کشاورزی بازده به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با قرار دادن ارزهای دیجیتال یا توکن‌ها در یک صرافی غیرمتمرکز (DEX)، بازدهی کسب کنند تا نقدینگی برای توکن‌ها فراهم شود. با کمک تراست ولت، این امکان وجود دارد که کاربران به فارم بازده بپردازند و پول در بیاورند.

۳- استیکینگ

فرآیند استیکینگ از طریق تراست ولت یکی از روش‌های رایج درآمدزایی به حساب می‌آید. استیک کردن شامل قفل کردن ارز دیجیتال برای مشارکت در حفظ و ایمن سازی شبکه بلاک چین است. با انجام این کار، به حفظ شبکه غیرمتمرکز و مقاوم در برابر حملات کمک می‌شود. در ازای آن، پاداش‌هایی مانند ارزهای دیجیتال و توکن به دست می‌آید. در واقع این رویکرد بُرد بُرد، به نفع بلاک‌ چین است و کاربر به طور فعال در سلامت شبکه سهیم است. با نگه داشتن دارایی‌های دیجیتال و قرار دادن آن‌ها در استخرهای نقدینگی، به اعتبارسنجی تراکنش‌ها و حفظ ثبات شبکه کمک می‌شود و در ازای آن، جوایزی به صورت ارز دیجیتال پرداخت می‌شود.

۴- توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)

روش های کسب درآمد از تراست ولت

روش های کسب درآمد از تراست ولت

دنیای هنر دیجیتال و کلکسیون‌ها با همه‌گیر شدن توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) متحول شده است. این روزها صدها پلتفرم و بستر مختلف مرتبط به بازار NFT وجود دارد و تراست ولت از این موضوع غافل نمانده است. هنرمندان، کلسیونرها و حتی تریدرهای بی‌شماری هستند که از این فرصت برای کسب درآمد استفاده می‌کنند و در بازار NFT فعال هستند. پلتفرم‌هایی مانند OpenSea و Nifty Gateway امکان خرید و فروش انواع NFT‌ را فراهم می‌کنند و امکان اتصال تراست ولت به آن‌ها وجود دارد.

۵- مبادله ارزهای دیجیتال (ترید)

مبادله ارزهای دیجیتال یا همان ترید، موضوع داغ این روزهای دنیای ارز دیجیتال به‌شمار می‌آید. ترید، یک فرآیند کلیدی در حوزه ارزهای دیجیتال است که در آن یک نوع ارز با دیگری مبادله می‌شود. این تبادل می‌تواند مستقیما بین دو طرف یا از طریق پلتفرم‌های تخصصی انجام شود. به اصطلاح به این فرآیند سوآپ کریپتو (Crypto Currency Swap) هم گفته می‌شود که به صورت سوآپ زنجیره‌ای یکسان و سوآپ زنجیره‌ای متقابل امکان‌پذیر است. مبادله زنجیره‌ای در همان شبکه بلاک چین رخ می‌دهد و در مقابل، مبادله زنجیره‌ای متقابل شامل تجارت دارایی‌ها در پلتفرم‌های مختلف بلاک چین است که به چالش‌های قابلیت همکاری در دنیای بلاک چین می‌پردازد. این‌جاست که تراست ولت کار را آسان کرده و امکان مبادله و نگهداری ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT