کارمزد انتقال تتر از تراست ولت

کارمزد انتقال تتر از تراست ولت؛ مقایسه کارمزد شبکه‌های مختلف

زمان مطالعه 4 دقیقه

اتریوم، بهترین شبکه برای انتقال تتر! شاید این جمله در نگاه اول کمی عجیب باشد، اما تا قبل از ظهور رقبای اتریوم، این شبکه بهترین گزینه برای انتقال تتر و سایر ارزها بود. زمانی که شبکه‌های پالیگان و سولانا فعالیت خود را شروع کردند، خدماتی مشابه اتریوم اما سریع‌تر و با هزینه کمتر ارائه دادند. همین ویژگی باعث شد تا مخاطبان برای انتقال ارزهای خود مانند تتر،‌ به سراغ شبکه‌های جایگزین بروند.

به‌مروز‌زمان تعداد شبکه‌ها برای انتقال ارز افزایش یافت که سردرگمی کاربران را به همراه داشت. از‌همین‌رو در این مقاله قصد داریم بهترین شبکه برای انتقال تتر را معرفی کنیم و کارمزد هر شبکه را بررسی کنیم.

شبکه اتریوم؛ امن‌ترین و گران‌ترین شبکه برای انتقال تتر

اولین نکته قابل توجه در مورد شبکه اتریوم، کارمزد این شبکه است. برای انتقال ارز در این شبکه، باید حداقل ۰.۹۸۳ دلار کارمزد بپردازید که اگر در طول روز سه انتقال داشته باشید، این مبلغ به 2.949 دلار خواهد رسید. شاید در نگاه اول چشم‌گیر نباشد، اما اگر از روش آربیتراژ کسب درآمد می‌کنید، مبلغ هنگفتی از سرمایه شما برای پرداخت کارمزدها از دست می‌رود.

انتقال ارز در شبکه اتریوم ممکن است بین چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد؛ زیرا در هر ثانیه فقط 13 تراکنش را پردازش می‌کند. البته که راهکارهای مقیاس پذیری این شبکه در حال پیاده سازی هستند، اما باز هم شبکه اتریوم نسبت به رقبا بسیار کند عمل می‌کند! ناگفته نماند که اتریوم به دلیل استفاده از قراردادهای خودکار هوشمند، امنیت بسیار بالایی دارد و برای انتقال ارز دیجیتال تتر مناسب خواهد بود.

شبکه ترون؛ سریع‌ترین شبکه برای انتقال تتر با کارمزد 0.95 دلار

شبکه ترون که یک بلاکچین منبع باز است، توسط معامله‌گران و تریدران بسیاری استفاده می‌شود؛ زیرا بسیار سریع و ارزان است. این شبکه 2 هزار تراکنش را در ثانیه پردازش می‌کند و انتقال شما در کسری از ثانیه انجام خواهد شد. هزینه تراکنش‌ها نیز در شبکه ترون بسیار پایین است و مبلغی بین 0.95 تا ۱.۹۳ خواهد بود.

هزینه تراکنش باتوجه‌به تعداد ارزها مشخص خواهد شد. اگر قصد انتقال تتر در تراست ولت با شبکه ترون را دارید، فقط کافی است در کیف پول و صرافی این شبکه را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در حساب ولت شما باید مقداری ترون برای پرداخت هزینه کارمزد موجود باشد.

پالیگان؛ شبکه‌ای امن و ارزان برای انتقال تتر از تراست ولت

پالیگان نیز به‌عنوان یکی از شبکه‌های بلاکچینی، برای بهبود مقیاس پذیری اتریوم و راه‌حل لایه دومم فعالیت می‌کند. این شبکه با ماشین مجازی اتریوم به اسم (EVM) کار می‌کند و مکانیزم عمل آن شبیه به اتریوم است. البته که پالیاگان فراتر از یک راه‌حل برای مشکلات اتریوم است و به‌عنوان یک رابط بین شبکه‌های بلاکچین کاربرد دارد.

توسعه دهندگان پالیگان، برای حفظ امنیت این ارز از ماژولارهای اتریوم استفاده کرده‌اند؛ به‌همین‌خاطر امنیت بسیار بالایی دارد. علاوه‌بر امنیت، شبکه پالیگان کارمزدی برابر با ۰.۰۰۵ USD دارد که نسبت به سایر شبکه‌ها بسیار کم است. ویژگی‌ جذاب پالیگان نسبت به اتریوم، سرعت انتقال ارزها است. طبق نظرات کاربران، شبکه پالیگان ارزها را در 2 ثانیه انتقال می‌‌دهد و امنیت آن نیز بسیار خوب است.

سولانا؛ تجربه‌ انتقال امن و سریع با کارمزد پایین

برای انتقال ارز تتر از تراست ولت به صرافی داخلی یا سایر کیف پول‌ها، شبکه‌های بسیاری وجود دارد، اما سریع‌ترین شبکه سولانا است. این شبکه در هر ثانیه حداقل 50 هزار تراکنش را پردازش می‌کند و لقب سریع‌ترین شبکه انتقال را به خود اختصاص داده است. کارمزد جابه‌جای سولانا نیز کمتر از 1 دلار است و کمترین کارمزد انتقال تتر از تراست ولت را بین شبکه‌ها دارد.

از مزیت‌های شبکه سولانا می‌توان به سرعت بالا، کارمزد کم و دیفای اشاره کرد. دیفای به‌معنای غیرمتمرکز بودن این شبکه است و شبکه‌های دیفای  امکاناتی مانند خرید و فروش رمزارز‌ها، دریافت و پرداخت وام، سپرده‌گذاری و سوددهی را دارند. ناگفته نماند که رمز ارز سولانا نیز طرفداران بسیاری دارد؛ زیرا سوددهی آن بالا است.

اسمارت چین هوشمند بایننس؛ گزینه‌ای مناسب برای انتقال تتر

صرافی جهانی بایننس که بهترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال است، یک شبکه اختصاصی برای پردازش تراکنش‌های خود در نظر گرفته است. البته این شبکه یک کوین اختصاصی با نام BNB کوین دارد که رقیب اصلی بیت کوین محسوب می‌شود. زنجیره هوشمند بایننس با اتریوم سازگار است و همین ویژگی باعث شده تا بین کاربران محبوبیت بسیاری کسب کند.

اسمارت چین هوشمند بایننس برای پردازش تراکنش‌ها سرعت نسبتا مناسبی دارد و در ثانیه 2 هزار تراکنش را پردازش خواهد کرد. البته توجه داشته باشید برای انتقال تتر شبکه بایننس، به یک پل ارتباطی نیاز دارید.

شبکه تتر اومنی؛ یکی از شبکه‌های تتر که عملکرد موفقی نداشت!

شبکه امنی به‌عنوان یکی از پلتفرم‌‌های مبتنی بر بیت کوین، یکی از اولین شبکه‌ها برای انتقال ارز بود. کارمزد انتقال تتر از تراست ولت با استفاده از این شبکه نسبتا مناسب بود؛ اما پس از ظهور سایر شبکه‌ها اومنی به به پروژه‌های ناموفق پیوست.

بسیاری از افراد فعال در حوزه ارز دیجیتال، حتی نام این شبکه را نشنیده‌اند و اطلاعاتی در مورد اومنی ندارند. کارمزد شبکه اومنی بسیار بالا بود و سرعت پایینی داشت.

نوع شبکه؛ عامل تعیین کننده کارمزد انتقال تتر از تراست ولت

کارمزد انتقال تتر از تراست ولت باتوجه‌به نوع شبکه متفاوت است. برای مثال در برخی از شبکه‌ها مانند ترون کارمزد نسبت به تعداد ارزها مشخص می‌شود. در برخی دیگر از شبکه‌ها مانند سولانا یا پالیگان، کارمزد انتقال ارز ثابت خواهد بود. اگر میزان کارمزد و سرعت شبکه برای شما اهمیت دارد، بهتر است به سراغ شبکه‌های ترون، سولانا و اتریوم بروید.

این مطلب جنبه تبلیغاتی داشته و اول پرداخت هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با ندارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT