بهترین قالب های Bootstrap Portfolio

بهترین قالب های Bootstrap Portfolio (HTML و WordPress) 2024

زمان مطالعه 14 دقیقه

آیا به دنبال ساخت وب سایت های نمونه کار به روش آسان هستید؟

در این مرحله، تیم هسته بوت استرپ (مارک اتو و جیکوب تورنتون) چارچوب باورنکردنی بوت استرپ را توسعه دادند، مجموعه ای هوشمندانه و ماژولار از ابزارهای توسعه دهنده و قراردادهای برنامه نویسی که وب سایت هایی به طرز شگفت انگیزی قابل تغییر، به راحتی قابل ویرایش و ذاتاً واکنش گرا تولید می کنند.

برای حرفه‌ای‌ها و فریلنسرها از هر نوع که می‌خواهند وارد اینترنت شوند تا کسب‌وکار جدیدی را ثبت کنند و کار خود را به نمایش بگذارند، هیچ چیز بهتر از یک وب‌سایت نمونه کار بوت استرپ قوی نیست. قالب‌های وب‌سایت زیر کرم قالب‌های نمونه کار Bootstrap در دسترس هستند.

بهترین الگوهای نمونه کار خلاقانه

جدیدترین فالب های html و Bootstrap در ایران

Knapp

شما به جای درستی آمدید تا از یک قالب وب سایت نمونه کارها استفاده کنید که هاست و نام دامنه شما را نیز پوشش می دهد. هورای برای Knapp!

این یک پایه قدرتمند است که شما را با حضور آنلاین مرتب می کند و کسب و کار خلاقانه شما را به سطح بعدی ارتقا می دهد.

ما سبک مینیمالیستی تمام عرض Knapp را دوست داریم که فقط روی یک چیز تمرکز می کند – تصاویر شما!

آلبوم های زیبایی بسازید که همه را وادار به ورق زدن کند. همه چیز به سرعت اتفاق می افتد، بدون نیاز به تجربه.

Jevelin (وردپرس)

Jevelin یک قالب وردپرس بسیار انعطاف پذیر است. در اصل، توسعه دهندگان آن را با موفقیت انجام دادند تا با هر موضوع حرفه ای یا شخصی که ممکن است بررسی کنید، مناسب باشد. این برای مشاغل از بزرگ تا کوچک، افراد معمولی یا یک برند بسیار شناخته شده مناسب است. Jevelin کاملاً با نیازهای شما سازگار است. همچنین دارای یک طرح پاسخگو است که به تمام ویژگی ها امکان سفارشی سازی را می دهد. شما می توانید با 40 کد کوتاه دستکاری شده و هزاران ویجت سفارشی کار کنید. به هر یک می توان به صورت جداگانه مفهوم جدیدی را متناسب با وب سایت شما ارائه داد.

جدا از این، WPML برای جنبه های چند زبانه و WooCommerce برای فروشگاه ها دریافت می کنید. با فرم تماس 7 از طریق ایمیل به مشتریان یا دنبال کنندگان دسترسی پیدا کنید. می توانید از ویژگی اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی که از طریق آیکون ها فعال است لذت ببرید. Jevelin نمونه کامل یک نوع معامله همه در یک است! حتی با یک کلیک نصب می شود! آموزش های ویدیویی عالی آن را امتحان کنید تا شما را در تمام مسیر راهنمایی کند! Jevelin را امتحان کنید! Jevelin همچنین پشتیبانی حرفه ای و به روز رسانی رایگان مادام العمر را ارائه می دهد. جولین را دریافت کنید!

Divi (وردپرس)

صرف نظر از مهارت‌ها، استعدادها و تجربه‌هایتان، با Divi، می‌توانید یک نمونه کار آنلاین بسازید که سرها را به خود جلب کند. تعداد زیادی طرح‌بندی آماده وجود دارد که می‌توانید فوراً آن‌ها را وارد بازی کنید. همچنین، مهم نیست که چه حرفه ای دارید و از چه نوع محتوایی می خواهید استفاده کنید، می توانید این کار را به راحتی با Divi انجام دهید. این قالب وب همه کاره و سازگار است و به سرعت نیازها و مقررات شما را برآورده می کند. به طور خلاصه، Divi یک راه حل همه کاره برای تمام ایده های وب سایت شما است.

شما می توانید Divi را به طور کامل مطابق با سلیقه خود سفارشی کنید، اما استفاده از آن خارج از جعبه نیز امکان پذیر است. اگر با نسخه نمایشی کار می کنید که علاقه شما را به همان شکلی که هست برانگیزد، می توانید انتظار ایجاد وب سایت تقریباً فوری را داشته باشید. آن را با آثار خود پر کنید، جزئیات را اضافه کنید، و برای رول کردن آماده هستید.

Webify (وردپرس)

Webify یک تم نمونه کارها Bootstrap عالی بر اساس وردپرس است. انتشار این خبر با یک نمونه کار آنلاین پیچیده کار عاقلانه ای است. شما بسیار حرفه ای تر ظاهر خواهید شد، اما فضای وب خود را نیز تحت کنترل کامل دارید. با Webify، می توانید یک حضور آنلاین قابل توجه ایجاد کنید که همه را شگفت زده کند. نمونه ای را انتخاب کنید که بیشتر با سلیقه شما مطابقت دارد و بر اساس آن شروع به بهبود کنید. می توانید از آن همانطور که هست استفاده کنید و حتی بیشتر در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید. اما صفحه ساز مناسب این کار را انجام می دهد و به طراحی و ویرایش Webify ادامه می دهد.

عملکرد Webify فوق‌العاده سریع است، در حالی که چیدمان روان تضمین می‌کند که همه کارها و پروژه‌های شما به طرز خیره‌کننده‌ای در دستگاه‌های موبایل و دسکتاپ ظاهر شوند. موارد اضافی شامل فید اینستاگرام، پشتیبانی از ویدیو، بهینه سازی سئو و یک مگا منو است.

Pofo

Pofo یک قالب وب سایت اصلی بوت استرپ است که برای افراد خلاق و هنرمند ایده آل است. شما می توانید از 25 دمو آماده استفاده استفاده کنید، اما می توانید شش تا را برای روح خلاق خود مناسب تر کنید. چه بخواهید یک استودیو راه اندازی کنید، یک تجارت کوچک یا معمولی یا یک آژانس، یکی برای شما وجود دارد!

Pofo بیش از 210 صفحه اصلی و 150 عنصر متمایز را ارائه می دهد. سبک‌های هدر پوفو (ناوبری در مرکز، لوگوی بالا یا وسط، نوار سفید، تیره یا بالا) و گزینه‌های پاورقی (آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی، آخرین پست، کادر اشتراک) شیک و به سادگی شگفت‌انگیز هستند. حتی دارای سبک های اصلی فهرست بندی مانند شبکه، سنگ تراشی، گالری یا چرخ فلک است که همه آنها را دوست خواهید داشت! همچنین دارای تایپوگرافی زیبا برای بیان شما (فونت های وب گوگل و آیکون های فونت Themify) است.

Pofo دارای صفحات همه منظوره ای است که هر وب سایتی به آن نیاز دارد. شما مشتریان، مخاطبین، درباره ما، تیم، خدمات، قیمت گذاری و موارد دیگر خواهید داشت. همچنین با بهینه سازی سرعت و سئو از نظر عملکرد بسیار خوب است. توسعه دهندگان به طور موثر این الگو را کدگذاری کردند و دائماً به روز خواهند کرد. اگر می خواهید وب سایت خود را برای چاپ تمبر خود طراحی کنید، به سراغ پوفو بروید!

Leverage (وردپرس)

وقتی کسب و کار را جدی می گیرید، باید ساخت یک وب سایت را در نظر بگیرید. نه هر وب سایتی، بلکه به گونه ای که همه چیز را به سطح بعدی می برد. با یک الگوی وب سایت نمونه کارها مانند Leverage، می توانید چیزهای جادویی را به سرعت انجام دهید. فقط چند دقیقه طول می‌کشد و می‌توانید اولین پیش‌نویس را آماده کنید. شما آماده هستید تا نمونه کارهای آنلاین خود را با چند ترفند اینجا و آنجا به دنیا ارائه دهید.

Leverage بیش از بیست وب‌سایت نمایشی نفس‌گیر را ارائه می‌کند که می‌توانید از میان بسته‌ای از موارد دلخواه انتخاب کنید. هر یک از اینها 100٪ با فرآیند مفید کشیدن و رها کردن قابل تنظیم است. می توانید با Elementor یا WPBakery کار کنید – انتخاب با شماست. سایر نکات برجسته شامل فرم‌های هوشمند، پشتیبانی یک و چند صفحه‌ای، ووکامرس، سرصفحه‌ها، پاورقی‌ها، خوب، شما به اصل آن پی می‌برید، Leverage راه‌حلی جدی است که به شما کمک می‌کند پتانسیل خود را افزایش دهید.

Victim (وردپرس)

Victim نام بسیار جالبی برای قالب وب سایت نمونه کارها است. اما نام فقط یک جزئیات کوچک از همه چیزهای شگفت انگیزی است که این طراحی وب به شما ارائه می دهد تا از آنها بهره مند شوید. 20 نمونه صفحه آرایی در اختیار شماست که شش مورد آن خانه های زیبا هستند. تنها با استفاده از این موارد، می‌توانید یک نتیجه کامل و آماده برای ورود به اینترنت داشته باشید. اما هنوز چیزهای بیشتری برای Victim وجود دارد که شما را شگفت زده می کند و می خواهد از آن برای ایجاد نمونه کار آنلاین خود استفاده کنید.

البته Victim از تمام جنبه های فنی یک وب سایت مراقبت می کند. Preloader، بخش سرصفحه و پاورقی قابل ویرایش، وبلاگی برای بازاریابی محتوا، موضوع کودک و صفحه 404 همه از تخصص های مختلف Victim هستند.

Wavo (وردپرس)

همه دوست دارند از توده ها متمایز شوند، به خصوص در فضای شلوغ قالب های وب سایت نمونه کارها آنلاین. اگر هیچ‌کدام از ابزارهایی که در این مجموعه پیدا می‌کنید علاقه شما را برانگیخت، مطمئن هستیم که Wavo این کار را خواهد کرد. با مواد بسیار زیادی برای بازی، Wavo تضمین می‌کند که همه بیشترین بهره را از آن ببرند. ساختن نمونه کارها آنلاین رویایی شما تبدیل به یک تکه کیک می شود. در حالی که تمام مطالب از پیش تعریف شده در حال حاضر برای چشم بسیار جذاب است، شما همچنین می توانید به راحتی صفحات سفارشی ایجاد کنید. البته بدون نیاز به پرداختن به کار خسته کننده کدنویسی.

بسیاری از طرح‌بندی‌های صفحه جلویی و داخلی در انتظار هر کاربر هستند تا با موفقیت به کار گرفته شوند یا آن‌ها را بیشتر تقویت کنند. علاوه بر این، Wavo همچنین دارای افکت اختلاف منظر، لغزنده تعاملی، پانزده انیمیشن، صفحه ساز Elementor، توصیفات، نمایش منو و نقشه های گوگل است. شما آن را دارید – Wavo.

Manon (وردپرس)

ایجاد یک نمونه کار آنلاین به این معنی است که شما به وب سایتی نیاز دارید که کار شما را به طور کامل به نمایش بگذارد. استفاده از Manon به شما کمک می کند تا سایتی بسازید که عمق و کیفیت کار شما را به صورت حرفه ای و شیک برجسته کند. این الگوی وب‌سایت نمونه کارها به سبک کلاسیک، بیش از سی طرح‌بندی، عناصر و ویژگی‌های نمونه کارها را ارائه می‌دهد، با صفحات داخلی متعددی که به همان اندازه خلاقانه پشتیبانی می‌کنند. حتی می توانید با WooCommerce وبلاگ یا یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

چه هدف شما نمایش یا فروش آثارتان باشد، این الگو به نور خلاق شما اجازه می دهد تا به صورت آنلاین بدرخشد. انتظار یک نتیجه سریع و قابل توجه را داشته باشید که در زمان کوتاهی به واقعیت تبدیل خواهید شد. با همه چیز آماده و کشیدن و رها کردن صفحه ساز، نیازی به تجربه ساختن نمونه کارها آنلاین با Manon ندارید.

Satelite (وردپرس)

هنرمندان وب سایتی می خواهند که استعدادهای خلاقانه آنها را برجسته کند و به زیبایی کار کند. ماهواره می تواند از نمونه کارها شما با سبکی زیبا و ظریف پشتیبانی کند که بلافاصله شما را از توده ها متمایز می کند. به عبارت دیگر، اگر چیز متفاوتی می‌خواهید، بهتر است بررسی ماهواره و تمام خوبی‌های آن را از دست ندهید.

یک قالب وب سایت نمونه کارها مانند Satelite به معنای داشتن افزونه های ممتاز، آسان کردن، انعطاف پذیری و کاربرپسند بودن سایت با محصول نهایی است که نمونه کارها درجه یک را ارائه می دهد. بازاریابی کار و هنر شما با سایتی که با ماهواره ساخته شده است ساده می شود. شما بدون هیچ مشکلی صفحه خود را مدیریت و نگهداری خواهید کرد، حتی اگر بخواهید اولین وب سایت خود را ایجاد کنید. این ابزار بسیار سریع بارگیری می شود و از پس زمینه های ویدئویی پشتیبانی می کند، دارای یک منوی تمام صفحه و تعداد زیادی کد کوتاه است. اگر قصد دارید کار خود را نشان دهید و دنبال کننده آنلاین بسازید، ماهواره یکی است.

Brabus (وردپرس)

اگر به دنبال یک قالب وب سایت نمونه کارها عالی، براق و کاملا متحرک هستید، استفاده از Brabus ایده آل خواهد بود. انعطاف پذیری آن هم برای فریلنسرها و هم برای آژانس ها و هم برای سایر خلاقان در این بین عالی است. صفحه اصلی و داخلی برابوس هر نمونه کار را با پیچیدگی و سبک به نمایش می گذارد. با برابوس، هیچ مشکلی برای جلب توجه همه فورا نخواهید داشت.

چیدمان ها و عناصر از پیش تعریف شده برای هر قطعه ای که می خواهید توجه را به آن جلب کنید به خوبی کار می کنند. کار بر روی قالب و سفارشی کردن آن تا آخرین جزئیات آسان است، بنابراین دقیقاً با سبک شما مطابقت دارد. برابوس راه‌حل‌های خلاقانه‌ای را برای مسائل مربوط به مجموعه‌ای که ممکن است نیاز داشته باشید ارائه می‌دهد. پشتیبانی و ارتقاء عالی نیز وجود دارد.

Lumos

این الگو شامل جلوه‌های بصری Parallax پیچیده و سفارشی است، از جمله اسکرول بی‌نهایت و جلوه‌های اسکرول صاف زیبا، پلاگین شگفت‌انگیز Revolution Slider، طراحی زیبا و مسطح که یادآور فلسفه طراحی متریال گوگل است و برای مخاطبان آنلاین گسترده که به پلتفرم‌های موبایل عادت کرده‌اند، بسیار شهودی است. Lumos شامل انواع روشن و تیره، هدرهای افقی و عمودی و 8 طرح رنگی از پیش تنظیم شده است. شما همچنین می توانید Lumos را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید، از انتخاب های بی نهایت رنگ گرفته تا فناوری های یک ظاهر طراحی غنی و پویا.

Maha

وقتی با ماها همکاری می کنید، منتظر یک رزومه آنلاین قوی باشید. این قالب وب سایت نمونه کارها Bootstrap یک راه حل ایده آل برای مارکتینگ مهارت ها، استعدادها و تجربیات خود در وب مانند یک حرفه ای است. ماها از یک طرح سازماندهی شده و پیشگامانه برای CV شما استفاده می کند که به شما امکان می دهد نام تجاری خود را سریع و موثر بسازید. شما حتی می توانید بازار خاصی را هدف قرار دهید یا از طرح هایی که در اختیار دارید استفاده مجدد کنید.

با ترکیب سبک، ترجیحات، محتوا و مفهوم خود با ماها که استفاده آسان است، خود را به طور ایده آل معرفی کنید. همه صفحات در همه دستگاه ها واکنش گرا هستند، بنابراین ارزش زیبایی شناختی هرگز مشکلی نخواهد بود. ماها همچنین دارای هشت پوسته چشم نواز، انتقال صاف، جداول قیمت‌گذاری و تغییر دهنده سبک زنده است و به طور کامل از زبان‌های RTL پشتیبانی می‌کند. دو سبک اصلی در طرح‌بندی‌های تیره و روشن موجود است که می‌توانید بدون عرق کردن آن‌ها را تقویت کنید.

Runaway

اگر چیدمان تاریک چیزی است که بیشتر از همه دوست دارید، Runaway یکی از بهترین راه حل ها است. به جای ارائه تنها یک طرح، Runaway یک قالب وب سایت نمونه کارها Bootstrap با چندین نسخه نمایشی است که متناسب با هر ذهن خلاقی است. از نسخه‌های اسکرول افقی و صاف گرفته تا افکت‌های آبی، پس‌زمینه‌های عمودی و موارد دیگر، Runaway گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پروژه خود را در کمترین زمان ممکن شروع کنید. از این به بعد دیگر نیازی نیست که در مورد ظاهر آنلاین خود زحمت بکشید.

Prague

Prague الگوی نمونه کارها Bootstrap ایده آل برای معماران است. این یک بوم سایت قابل توجه ارائه می دهد که می توانید بدون زحمت به جایگاه خود بپردازید. با این حال، حتی اگر تنظیمات پیش فرض را حفظ کنید و آن را با جزئیات و محتوای سفارشی خود به روز کنید، می توانید به نتایج خارق العاده ای برسید.

علاوه بر این، Prague با مجموعه ای عظیم از 22 صفحه اصلی و 45 طرح بندی جوراب های شما را از بین می برد. آن خیلی زیاد است! علاوه بر این، پراگ از آخرین روندهای وب و فناوری و شیوه های SEO پیروی می کند و عملکرد درجه یک را تضمین می کند. با پراگ، راه‌اندازی وب‌سایت نمونه‌کارهای معماری آنلاین خود را منفجر می‌کنید و تجربه مطلوبی را ارائه می‌دهید که گیگ‌های بیشتری کسب می‌کند.

Zuman

تصویرگران، طراحان وب، عکاسان و هر شخصیت خلاق دیگری باید آثار خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارند، بهتر است زومان را در اختیار داشته باشید. با استفاده از این قالب وب سایت نمونه کارها Bootstrap باشکوه، می توانید با اجتناب از ساختن و ایجاد فضای آنلاین دقیق مورد نیاز خود از ابتدا در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید. اکنون می‌توانید از طرح‌ها، طرح‌بندی‌ها و مؤلفه‌هایی که زومان روی میز آورده است استفاده کنید و مانند یک حرفه‌ای از ابتدا در وب شروع کنید.

Zuman سه دمو دارد که بین تصویر، ذرات و نوار لغزنده تصویر Ken Burns متفاوت است. علاوه بر آن، زومان برای ایجاد وب‌سایت‌های تک صفحه‌ای با طرح‌بندی واکنش‌گرا، انعطاف‌ پذیر و قابل گسترش ایده‌آل است. برخی از موارد اضافی این ابزار عبارتند از: یک پنجره بازشو جزئیات کار، یک نمونه کار قابل فیلتر، آمار متحرک و جلوه های شناور.

Wexim

Wexim ابزاری فوق العاده است که می توانید از آن برای ایجاد یک فضای وب جذاب برای خدمات و کارهای خود استفاده کنید. این یک قالب نمونه کار بوت استرپ با ساختار یک صفحه ای، طراحی وب جذاب و تعداد زیادی دموهای شخصی است. به طور خلاصه، این یک پکیج کامل برای ایجاد یک طراحی دیدنی برای وب سایت شما است. Wexim همچنین دارای Revolution Slider، افکت اختلاف منظر، رنگ‌های نامحدود و آخرین فناوری‌ها است.

هر کاربر Wexim همچنین حق دریافت به‌روزرسانی‌های مادام العمر رایگان و پشتیبانی عالی، دوستانه و حرفه‌ای مشتری را دارد. به نسخه ی نمایشی که دوست دارید خارج از جعبه بچسبید یا به تنظیم و بهبود آن ادامه دهید تا زمانی که کاملاً با سبک امضای شما مطابقت داشته باشد.

Missio

چه یک عکاس آماتور یا حرفه ای باشید، Missio قالب اختصاصی وب سایت نمونه کارها Bootstrap است. با مجموعه عظیم 48 دمو، می‌توانید بدون زحمت ظاهر دقیقی را پیدا کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد. از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده Missio می‌توان به Slider Revolution، Cube Portfolio، Flickity carousels و Vanilla form اشاره کرد.

بیشتر وجود دارد.

Missio شامل شانزده پوسته رنگی، نه سبک هدر، هفت فونت و دو مجموعه آیکون مناسب است. سایر ویژگی‌های Missio شامل، اما نه محدود به دوستی SEO، فیدهای اجتماعی، طرح‌بندی وبلاگ و انبوهی از عناصر UI مفید است. اکنون می توانید نام خود را دریافت کنید، خدمات خود را بازاریابی کنید و پروژه های خود را با Missio نمایش دهید.

Lydia

Lydia یک وب‌سایت خلاقانه سازگار با موبایل است که از وبلاگ‌های عکاسی و عکاس خبری گرفته تا اخبار یا مجلات مد آنلاین را شامل می‌شود. با این حال، به طور منحصر به فردی برای ایجاد و سفارشی کردن وب سایت های نمونه کارها شگفت انگیز آماده شده است.

دارای فناوری‌های پیشرفته خارج از جعبه است که شامل Cube Portfolio، Revolution Slider و افزونه‌های Vanilla Form با گزینه‌های سفارشی‌سازی بی‌پایان، پشتیبانی از وب‌سایت‌های یک صفحه‌ای، مسلط به گزینه‌ها و عملکرد نمونه کارها AJAX، و بسته‌بندی‌شده به همراه چندین بسته بندی مختلف و متفاوت است. لیدیا می تواند با الگوهای نمونه کارها و گزینه های پیشرفته کار کوتاهی از یک وب سایت نمونه کارها با نتایج چشمگیر ایجاد کند. یک پاورقی ویجت‌شده و سه نسخه مختلف Header تصویر را برای یک الگوی محکم و قوی، انعطاف‌پذیر و فوق‌العاده پاسخ‌گو تکمیل می‌کنند که به همه اجازه می‌دهد تا وب‌سایت‌های نمونه کارها را تولید کنند. کار خود را با لیدیا به نمایش بگذارید، و جهان خیره خواهد شد!

در اینجا چند نمونه وب سایت عکاسی خیره کننده وجود دارد تا ببینید وردپرس و سایر سازندگان وب سایت چه کاری می توانند انجام دهند.

LeadGen

LeadGen یک قالب وب سایت چند منظوره مارکتینگ HTML قادر و پاسخگو است. این الگو یک پلتفرم قدرتمند برای کنار هم قرار دادن وب سایت های مدرن شیک است. شما همچنین می توانید انواع تجربه های ناوبری سفارشی عالی را به راحتی ایجاد کنید. LeadGen را در هر کسب و کار یا پروژه ای مستقر کنید و شاهد افزایش ترافیک خود باشید. LeadGen که برای عملکرد سئو بهینه شده است، برای بازاریابان ایده آل است. اگر می‌خواهید محتوای شما بر مخاطبان تأثیر بگذارد، LeadGen راهی است که می‌توانید انجام دهید. وب سایت های برنامه ریزی کنفرانس و رویدادها، فروشگاه های آنلاین و مشاغل عاشق LeadGen هستند. این یک راه قابل اعتماد برای ایجاد وب سایت های سازگار، جذاب و بدون درز است.

LeadGen بیش از 30 وب سایت نمایشی را بسته بندی می کند که می توانید با یک کلیک آنها را مستقر کنید. آنها شامل کاربردهای بازار عمومی و خاص هستند. ویجت‌های راحت و منعطف، صفحات شما را زیبا می‌کنند و قابلیت‌هایی را در هر کجا اضافه می‌کنند. همچنین، LeadGen یک راه حل سریع و همه کاره برای گالری ها و نمونه کارها است. محتوای خود را به روش‌های خلاقانه و منحصربه‌فرد برای دیدن دنیا به نمایش بگذارید. هیچ کس مانند LeadGen آنچه را که باید نشان دهید به بازار عرضه نمی کند. فناوری تصور تطبیقی ​​سازگار با موبایل، محتوای شما را در هر صفحه‌ای بکر نگه می‌دارد. با LeadGen در کنار شما، می توانید وب سایت رویاهای خود را بسازید!

Skrollex

Skrollex یک الگوی وب‌سایت اختلاف منظر خلاقانه یک صفحه‌ای بوت استرپ است که برای ایجاد تأثیر ماندگار در بازدیدکنندگان شما ساخته شده است.

Skrollex یک بازی ایده آل برای وب سایت های نمونه کار حرفه ای یا شخصی خلاقانه یا هنری است. این می تواند از دی جی ها و مجریان گرفته تا هنرمندان بصری، طراحان گرافیک، توسعه دهندگان وب و بسیاری از برنامه های کاربردی دیگر باشد. Skrollex الگویی برای برجسته شدن و ایجاد یک تاثیر قوی است. شما می توانید از این الگو برای نمایش زیبایی محتوای صیقلی و بی نقص خود در پیکسل استفاده کنید. شما هنوز هم می توانید یک سبک مهربان، به یاد ماندنی و متمایز را که منحصر به فرد و تکرار نشدنی است حفظ کنید.

سازندگان Skrollex را با چارچوب بوت استرپ توییتر توسعه دادند و آن را به صورت بومی پاسخگو ساختند. این باعث افزایش دامنه کاربران وب سایت شما در بهینه ترین و قابل مشاهده ترین اشکال می شود. و با جلوه‌های پارالکس صاف در همه جا، مخاطبان برای درازمدت به اطراف خواهند ماند. به طور خلاصه، نمی توانید با Skrollex اشتباه کنید.

کدام یک از این قالب های نمونه کار بوت استرپ را بیشتر دوست دارید و چرا؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. اگر نتوانستید الگوی مناسبی برای خود پیدا کنید، نگران نباشید. ما حدود 900 الگوی دیگر داریم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT