تحلیل ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI)

تحلیل ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI) : ترند شبکه های اجتماعی

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI) در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۲۵ درصدی به ۰.۴۶ دلار رسیده که بالاترین سطح از ۷ ژوئن تا کنون محسوب می‌شود. با وجود پتانسیل ادامه روند صعودی، وضعیت اشباع بازار ممکن است این روند را با چالش‌هایی مواجه کند. در ادامه به تحلیل ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI) می پردازیم.

تحلیل ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI)

رشد اخیر قیمت اس‌ای‌آی، فعالیت در بازار مشتقات آن را نیز افزایش داده و در همین راستا، شاخص سود باز (Open Interest) آن با جهشی ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۲۶.۲۸ میلیون دلار افزایش یافته که بالاترین سطح از ماه آوریل به شمار می‌آید.

افزایش شاخص سود باز همزمان با افزایش قیمت، نشان‌دهنده احساسات صعودی است و از ورود معامله‌گران بیشتری به این بازار حکایت دارد.

علاوه بر این، احساسات مثبت پیرامون SEI در شبکه‌های اجتماعی نیز به تقویت این روند کمک کرده است. طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، شاخص احساسات وزن‌دار SEI به ۲.۸۱ رسیده که نشان‌دهنده غلبه احساسات مثبت در بحث‌های مرتبط با این رمزارز است.

تحلیل ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI)

تحلیل ارز دیجیتال اس‌ای‌آی (SEI)

همه این عوامل در کنار هم، سیگنال صعودی قوی‌ای است که احتمال تداوم رشد قیمت SEI را تقویت می‌کند. بنابراین، اگر فشار خرید ادامه داشته باشد، قیمت SEI ممکن است به ۰.۵۶ دلار افزایش یابد.

با این حال، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) آن به ۷۵.۰۹ رسیده که نشان‌دهنده وضعیت اشباع خرید است. به همین دلیل، احتمال کاهش موقت قیمت SEI به سطح حمایتی ۰.۴۲ دلار وجود دارد. در صورتی که این سطح حفظ نشود، قیمت ممکن است تا ۰.۲۰ دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT