تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال SEI که روند صعودی خود را از ماه نوامبر آغاز کرده است،۲۷ دسامبر یک اوج تاریخی جدید را به ثبت رساند. رالی صعودی این توکن از تاریخ ۱۹ دسامبر شتاب بیشتری پیدا کرد و منجر به ایجاد شش کندل صعودی روزانه طی هشت روز شد. در این پست به تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI می پردازیم.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

قیمت SEI از زمان سقوط به ۰.۰۹۴ دلار در ۱۹ اکتبر، روندی صعودی داشته است. این روند صعودی در ۲۲ نوامبر شتاب گرفت و طی آن، رکورد قبلی قیمت شکسته شد.

پس از آن، قیمت SEI در ۱۸ دسامبر یک کف دیگر ایجاد کرد و در نهایت، روز گذشته به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۵۳۷ دلار رسید. البته پس از ثبت این رکورد، قیمت SEI اندکی اصلاح شده است.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

با وجود کاهش نسبی قیمت، اندیکاتور RSI این رمزارز همچنان صعودی است. این اندیکاتور خط روند واگرایی نزولی خود را شکسته و در حال حرکت به سمت سطوح بالاتر است.

رسیدن قیمت به ۱ دلار !

معامله‌گران و تحلیلگران حوزه ارز دیجیتال نسبت به روند قیمت توکن SEI در آینده خوش‌بین هستند. دو تحلیلگر با نام‌های Nebraskangooner و CryptoTony معتقدند که قیمت به روند صعودی خود ادامه خواهد داد و آخرین سقف قیمت را هم خواهد شکست. با این حال، آنها هدف قیمتی این روند صعودی را اعلام نکرده‌اند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

در این میان، شمارش امواج الیوت نیز نشان می‌دهد که قیمت توکن SEI در موج سوم از یک حرکت صعودی پنج موجی قرار دارد (خطوط سفید در شکل زیر). موج‌های فرعی نیز در چارت با رنگ مشکی مشخص شده‌اند.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال SEI

تحلیل ارز دیجیتال SEI

در صورت ادامه صعود، این توکن می‌تواند به هدف بعدی خود در ۰.۵۸ دلار برسد. این هدف، ۲۵ درصد بالاتر از قیمت فعلی است. غلبه بر این مقاومت می‌تواند به افزایش ۷۵ درصدی و رسیدن به مقاومت بعدی در ۰.۸۱ دلار منجر شود.

علی‌رغم این پیش‌بینی صعودی، عدم موفقیت در غلبه بر مقاومت ۰.۵۸ دلاری، به معنی تثبیت این سطح به عنوان سقف موج سوم است. پس از این اتفاق، قیمت SEI می‌تواند تا ۲۰ درصد کاهش یافته و حمایت ۰.۳۷ دلار را دوباره آزمایش کند.

beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT