رسیدن اتریوم به ۱۵ هزار دلار در سال ۲۰۲۴

احتمال رسیدن اتریوم به ۱۵ هزار دلار در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه < 1 دقیقه

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش بازار، در سال جاری نتوانسته نسبت به همتایان خود رشد زیادی داشته باشد. با این حال، در ۲۶ دسامبر، لارک دیویس، یوتیوبر بازار رمزارزها گفت که اتریوم در سال ۲۰۲۴ میلیونرهای جدید زیادی خواهد داشت. در این پست به بررسی احتمال رسیدن اتریوم به ۱۵ هزار دلار در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

احتمال رسیدن اتریوم به ۱۵ هزار دلار در سال ۲۰۲۴

به گفته دیویس، افرادی که ETH زیادی دارند و اتریوم‌های خود با قیمت‌های بسیار پایین‌تری خریداری و استیک کرده‌اند، در بازار صعودی بعدی بازدهی خوبی خواهند داشت. او می‌گوید، اتریوم اساساً بسیار قوی است.
با این وجود، دیویس اذعان کرد افرادی که اکنون وارد بازار شده‌اند، فقط در صورت داشتن سرمایه زیاد می‌توانند سود خوبی کسب کنند. وی گفت که برای دریافت بازدهی بیشتر، افراد می‌توانند به معامله دارایی‌های لایه ۲ اتریوم از جمله سلستیا (TIA) و zkSync هم بپردازند. با وجود رویکرد پامپ و دامپ سریع در توکن‌های تازه راه‌اندازی‌شده، بعضی از دارایی‌های لایه ۲ اتریوم پس از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ به رشد خود ادامه داده‌اند.

در کل، برای دارندگان اتریوم، اوضاع می‌تواند در سال ۲۰۲۴ خوب باشد. دیویس افزایش ETH را با مقایسه چرخه‌های قبلی، در سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ پیش‌بینی کرد. دیویس افزود اکنون که اتریوم از سطح مقاومتی خود در ۲۱۵۰ دلار خارج شده، می‌تواند رشد زیادی را تجربه کند. به گفته او، اگر رشد اتریوم در چرخه فعلی همانند چرخه‌های قبلی باشد، می‌توان قیمت ۱۵ هزار دلار را برای ETH متصور بود.
رسیدن اتریوم به ۱۵ هزار دلار نیازمند رشد ۲۰۰ درصدی نسبت به بالاترین سقف قیمت قبلی است که در نوامبر ۲۰۲۱، در حدود ۴۸۸۰ دلار ثبت شد. دیویس افزود که در این صورت، خریداران فعلی اتریوم می‌توانند انتظار بازدهی ۵۰۰ تا ۶۰۰ درصدی را داشته باشند.
cryptopotato

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT