تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ آبان

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ آبان : لیست شدن در آپ‌ بیت

آپ‌بیت (Upbit)، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در کره جنوبی، روز سه‌شنبه از لیست کردن میم‌کوین بانک (BONK) خبر داد. در این پست به تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ آبان می پردازیم.

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ آبان

پس از اعلام این خبر، قیمت بانک بلافاصله ۷ درصد افزایش یافت و رشد ماهانه آن را به ۳۵ درصد رساند. با این حال، قیمت این رمزارز در حال حاضر اندکی اصلاح شده است.

بر اساس اطلاعیه آپ‌بیت، کاربران می‌توانند از ساعت ۰۶:۰۰ عصر به وقت کره جنوبی (۱۲:۳۰ ظهر به وقت ایران) روز ۲۲ اکتبر، به معامله جفت ارز BONK/USDT بپردازند. البته باید توجه داشت که واریز و برداشت این رمزارز فقط از طریق شبکه سولانا امکان‌پذیر است.

این صرافی همچنین اعلام کرده که کارمزد برداشت این توکن به مدت تقریباً ۲۴ ساعت پس از آغاز فرآیند واریز و برداشت، رایگان خواهد بود.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بانک با کاهشی ۱.۱۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۲۳۶ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۷۵ میلیارد دلار رسیده است.

تحلیل قیمت بانک (BONK) ۱ آبان

قیمت بانک (BONK) ۱ آبان

همچنین، حجم معاملات روزانه آن با جهشی ۱۷ درصدی به حدود ۲۴۵ میلیون دلار افزایش یافته است.

در همین حال، شاخص سود باز معاملات آتی با رشدی ۲۰ درصدی طی روز گذشته به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است که از مشارکت بیشتر در بازار و اعتماد سرمایه‌گذاران به این رمزارز حکایت دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT