ساخت فونت با هوش مصنوعی

ساخت فونت با هوش مصنوعی

آیا در طراحی فونت و تایپوگرافی مشکل دارید؟ در این پست به آموزش ساخت فونت با هوش مصنوعی می پردازیم.

خرید اکانت هوش مصنوعی

چه بخواهید فونت‌ های منحصر به ‌فرد را از ابتدا طراحی کنید، یا فونت ‌های موجود را متناسب با پروژه‌ های خود بسازید، یا انواع فونت‌ های مختلف را برای تایپوگرافی بهینه هماهنگ کنید، این تولید کننده ‌های فونت رایگان مبتنی بر هوش مصنوعی ابزار عالی هستند که به شکوفایی خلاقیت شما کمک می ‌کنند.

1. ساخت فونت با هوش مصنوعی Calligrapher.ai

Calligrapher.ai در ایجاد دستخط واقعی کامپیوتری تخصص دارد. از یک شبکه تکراری برای تبدیل متن تایپ شده به سبک های مختلف دست خط استفاده می کند که می تواند از نظر خوانایی، عرض ضربه و سرعت سفارشی شود.

این ابزار به راحتی دانلود دست خط تولید شده را، به عنوان فایل های SVG مقیاس پذیر ارائه می دهد و آن را برای برنامه های کاربردی از طراحی گرافیکی گرفته تا دعوت نامه های رویداد شخصی ایده آل می کند.

2. هوش مصنوعی Fontjoy

ساخت فونت با هوش مصنوعی

ساخت فونت با هوش مصنوعی

برای کسانی که به دنبال ترکیب یکپارچه فونت ها هستند، Fontjoy یک راه حل هوشمندانه ارائه می دهد. این ابزار از الگوریتم ‌های یادگیری عمیق برای پیشنهاد جفت‌ های فونت استفاده کرده که کنتراست و هارمونی را متعادل می‌ کند، در نتیجه خوانایی و جذابیت زیبایی ‌شناختی هر پروژه را افزایش می ‌دهد.

Fontjoy برای طراحانی که به دنبال یافتن سریع تایپ ‌فیس‌ های مکمل برای چیدمان‌ های وب و چاپ هستند بسیار ارزشمند است و اطمینان حاصل می ‌کند که همه عناصر متنی جذاب و کاربردی هستند.

3. ساخت فونت با هوش مصنوعی Typogram

ساخت فونت با هوش مصنوعی

ساخت فونت با هوش مصنوعی

تایپوگرام یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای کمک به طراحان در استفاده و سفارشی سازی فونت ها و حروفی که هویت برندشان را منعکس می کند، طراحی شده است. این یک فرآیند ساده و تعاملی را ارائه می ‌دهد که در آن می ‌توانید سبک ‌ها، وزن ‌ها و تزیینات مختلف را انتخاب کنید تا فونت‌ هایی را بسازید که خوب به نظر برسند و با شخصیت برندتان مطابقت داشته باشند.

رویکرد طراحی گام به گام تایپوگرام استفاده از آن را برای هر کسی آسان می ‌کند، حتی اگر اهل تایپوگرافی یا طراحی نباشید. این باعث می شود که صاحبان مشاغل کوچک و طراحانی که می خواهند فونت های منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای مواد بازاریابی خود بسازند عالی باشد.

4. هوش مصنوعی AI Create

ساخت فونت با هوش مصنوعی

ساخت فونت با هوش مصنوعی

AI Create به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی فونت های خود را بسازید. این پلتفرم گزینه های زیادی را برای سفارشی سازی فراهم کرده و به شما امکان می دهد سبک ها، وزن ها و سایر عناصر طراحی را تنظیم کنید. پس از ساخت فونت خود، می توان آن را به عنوان یک فایل TTF دانلود نموده، که می تواند در پلتفرم های مختلف دیجیتال و چاپ استفاده شود.

این ابزار فونت برای طراحانی که به انواع خاصی از فونت ‌ها برای پروژه ‌های خاص نیاز دارند ایده‌آل است و راهی مستقیم برای انجام دادن الزامات طراحی ارائه کرده و در عین حال آزادی خلاقانه را تشویق می‌ کند.

5. هوش مصنوعی PageGPT

ساخت فونت با هوش مصنوعی

ساخت فونت با هوش مصنوعی

PageGPT یک رویکرد مناسب برای ایجاد تایپوگرافی پیچیده ارائه می دهد. کاربران می ‌توانند اولویت ‌های طراحی خود را وارد نموده و هوش مصنوعی از این پارامتر ها برای ایجاد فونت ‌هایی استفاده می ‌نماید که با سبک‌ ها و زمینه ‌های مشخص‌ شده هماهنگ هستند. این فرآیند طراحی را ساده ‌تر کرده، آن را سریع ‌تر و کارآمد تر می‌ کند و به شما امکان می ‌دهد دید دقیق خود را زنده کنید.

چه برای یک کسب و کار یا یک پروژه شخصی طراحی می کنید، PageGPT دریافت فونت مناسب را آسان می کند.

6. ساخت فونت با هوش مصنوعی AI Font Generator

ساخت فونت با هوش مصنوعی

ساخت فونت با هوش مصنوعی

برای کسانی که به دنبال یک رویکرد آزمایشی تر برای ایجاد فونت هستند، AI Font Generator بستری برای بازی با هوش مصنوعی در تولید فونت هایی را فراهم می کند که به راحتی می توان آن ها را کپی و در پست بعدی رسانه اجتماعی خود جایگذاری کرد.

این ابزار به ویژه برای ایجاد فونت ‌های تزئینی یا موضوعی مناسب برای پروژه‌ ها یا کمپین ‌های خاص مؤثر است و روشی سرگرم ‌کننده و خلاقانه برای آزمایش تایپوگرافی در سایت‌ های رسانه ‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس ‌بوک و یوتیوب ارائه می ‌دهد.

7. مولد فونت Brandmark.io

ساخت فونت با هوش مصنوعی

ساخت فونت با هوش مصنوعی

Brandmark.io بر کمک به افراد برای حفظ هویت بصری ثابت در تمام مواد بازاریابی خود تمرکز دارد. از هوش مصنوعی برای پیشنهاد فونت ‌هایی استفاده می ‌کند که نه تنها با هویت برند مطابقت دارند، بلکه خوانایی و جذابیت ارتباطات بازاریابی را نیز افزایش می ‌دهند.

چه برای پست‌ های رسانه ‌های اجتماعی، تبلیغات یا اسناد رسمی، Brandmark.io تضمین می ‌کند که هر قطعه متن با استراتژی کلی برند مطابقت دارد و ظاهری یکپارچه ارائه می ‌دهد.

8. ساخت فونت با هوش مصنوعی SpinBot

ساخت فونت با هوش مصنوعی

ساخت فونت با هوش مصنوعی

مولد فونت هوش مصنوعی SpinBot برای کسانی طراحی شده که تازه طراح شده اند یا سادگی را ترجیح می دهند. این یک راه ساده برای ایجاد فونت های متمایز است که می تواند به اسناد یا وب سایت های شما شخصیت بیافزاید. مشابه AI Font Generator، می توانید به سادگی فونت را کپی و جایگذاری کنید.

این ابزار مخصوصاً برای افرادی که تجربه طراحی گرافیکی زیادی ندارند و هنوز هم می خواهند متن خود را از نظر بصری جالب کنند خوب است.

هر یک از این مولد های فونت هوش مصنوعی نقاط قوت و کاربرد های منحصر به فرد خود را از تقویت هویت برند با تایپوگرافی ثابت گرفته تا ایجاد یادداشت های دست نویس سفارشی به همراه دارد. این ابزار ها راه ‌های جدیدی را برای علاقه ‌مندان به ابراز خلاقیت و طراحان حرفه ‌ای که به دنبال ساده ‌سازی جریان کار خود هستند، باز می ‌کند. چه برای استفاده شخصی و چه حرفه ای، این ابزار ها تایپوگرافی منحصر به فرد را در دسترس همه قرار می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT