بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

زمان مطالعه 5 دقیقه

کاهش وزن اغلب مستلزم تغییر بزرگی در سبک زندگی و روال زندگی روزانه است. با این حال، فناوری کار را آسان ‌تر کرده، زیرا داده‌ های واقعی کمک می کند تا میزان مصرف غذا و مصرف انرژی روزانه را پیگیری کنیم. در این پست به بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن می پردازیم.

خرید با پی پال

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

1. اپلیکیشن TDEE Calculator

ما برنامه کاهش وزن را در ژانویه 2024 آغاز کردیم، زمانی که وزنمان 207 پوند بود. طبق گفته کلینیک مایو، کاهش وزن عمل سوزاندن کالری بیشتر از آنچه می خورید است. بنابراین، اگر می ‌خواستیم وزن کم کنیم، باید می ‌دانستیم به چه مقدار کالری در روز نیاز داریم و سپس کمتر از آن بخوریم.

برای انجام این کار، کل انرژی مصرفی روزانه خود (TDEE) یا کالری مورد نیاز بدن برای عملکرد بهینه را محاسبه نمودیم. ما از برنامه TDEE Calculator استفاده کردیم که به صورت رایگان در دسترس است. برای تخمین مصرف انرژی خود باید سن، قد، وزن، اهداف و سطح فعالیت خود را وارد کنید.

اگر از خانه کار می کنید و به ندرت بیرون می روید، باید کم تحرکی را در سطح فعالیت قرار دهید. این سطح فعالیت ما (که یکی از معایب کار در خانه است) قبل از شروع برنامه کاهش وزنمان بود. از آن زمان، شروع کردیم به پیاده روی روزانه حدود 10000 تا 12000 قدم و سطح فعالیت را به فعالیت متوسط افزایش دادیم.

پس از وارد کردن تمام داده های مورد نیاز، روی Calculate ضربه بزنید تا برنامه کالری روزانه و هفتگی مورد نیاز برای حفظ وزن خود را به همراه اهداف کمبود کالری برای کاهش وزن به شما ارائه دهد.

Download: TDEE Calculator for Android | iOS (Free)

2. اپلیکیشن MyFitnessPal

ما MyFitnessPal را مهم ترین برنامه برای هدف کاهش وزن می دانیم. به این دلیل که کمک می کند تا غذا هایی که می خوریم را با دقت بیشتری پیگیری کنیم و حواسمان به مصرف غذا باشد.

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

همانطور که TDEE Calculator پیشنهاد کرد روزانه کمتر از 2200 کالری دریافت کنیم، از MyFitnessPal برای ثبت هر وعده غذایی که می ‌خوردیم استفاده می کردیم. همچنین یک ترازو قابل حمل برای اطمینان از وارد کردن دقیق داده ها به برنامه در اختیار داشتیم.

می ‌توان به صورت رایگان از MyFitnessPal استفاده کرد، اما اگر می ‌خواهید از ویژگی ‌های اضافی آن مانند اسکن غذا و اسکنر بارکد استفاده کنید، به اشتراک نیاز دارید که ردیابی را آسان ‌تر می ‌کنند.

اگرچه اشتراک پریمیوم یک هزینه اضافی است، اما ارزشش را دارد، به خصوص که می توان میزان خوردن در هر وعده غذایی و در روز را پیگیری کرد. با حفظ میزان مصرف غذا در حدود 600 کالری در هر وعده غذایی، می توان بدون احساس گرسنگی قبل از خواب به هدف روزانه 1800 کالری خود رسید.

Download: MyFitnessPal for Android | iOS (Free, subscription available)

3. اپلیکیشن Zepp Life

ساعت های هوشمند و ترازو های هوشمند برای نظارت بر سطح فعالیت روزانه عالی می باشند. اگر اغلب سطح فعالیت خود را برای رسیدن به اهداف کالری خود تغییر دهید، مفید هستند. ما حتی قبل از شروع برنامه تناسب اندام خود که به برنامه Zepp Life متصل می شد، روزانه از بند هوشمند شیائومی 7 استفاده می کردیم. بنابراین، به استفاده از آن ادامه دادیم تا مطمئن شویم که روزانه حداقل 10000 قدم بر می داریم.

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

همچنین یک ترازو ترکیب بدن شیائومی Mi خریدیم تا مطمئن شویم که نتایج در مسیر درست هستند، به خصوص که می ‌توان از برنامه Zepp Life برای ردیابی وزن استفاده کرد. با این حال، اگر نمی توانید ترازوی هوشمند شیائومی را در محل زندگی خود پیدا کنید، می توانید ترازو هوشمند بدنه Withings را بررسی، بررسی نمایید.

لازم نیست ترازو هوشمند بخرید، زیرا بسیاری از برنامه های تناسب اندام به شما امکان می دهند وزن خود را به صورت دستی وارد کنید، یا حتی می توانید از Google Sheets برای ایجاد ردیاب شخصی خود نیز استفاده نمایید.

صبح ها پس از بیدار شدن از خواب، بعد از اجابت مزاج یا ادرار، چیزی نخورید و ننوشید، خود را وزن کنید تا مطمئن شوید که فقط وزن بدن خود را اندازه گیری می کنید.

Download: Zepp Life for Android | iOS (Free, subscription available)

4. اپلیکیشن Samsung Health

اگرچه Samsung Health برای iOS در دسترس است، اما برای استفاده از آن با آیفون به یک دستگاه پوشیدنی Galaxy Watch3، Galaxy Fit2 یا قدیمی ‌تر نیاز دارید.

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

ما عاشق ویژگی های Samsung Health هستیم که شما در ارتباط با ساعت های هوشمند سامسونگ استفاده می کنید. به عنوان مثال، ما از ساعت برای نظارت بر سطح استرس روزانه و کیفیت خواب خود استفاده می کنیم. خواب کم و سطح استرس بالا می تواند باعث افزایش وزن شود، بنابراین کنترل آنها بسیار مهم است. سطح فشار خون را نیز می توان با استفاده از Samsung Health ردیابی کرد.

با این حال، شما باید از برنامه و ساعت هوشمند فقط به عنوان نشان دهنده سطح فشار خون خود استفاده کنید، زیرا آنها دستگاه های پزشکی نیستند. همچنین مصرف دارو را بدون نظر پزشک قطع نکنید.

Download: Samsung Health for Android | iOS (Free)

5. اپلیکیشن Strong

در نهایت، از برنامه Strong برای نظارت بر تمرینات استفاده کردیم. در حالی که کمبود کالری و افزایش جزئی فعالیت برای کاهش وزن کافی است، می خواستیم از نظر بدنی کمی بهتر به نظر برسیم، بنابراین شروع به ورزش کردیم.

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن و حفظ آن

برنامه Strong امکان می دهد تمرینات را پیگیری کنید و می توانید ببینید کدام روتین ها را در یک هفته اجرا کرده اید، به عنوان مثال: تعداد تکرار ها و ست هایی که انجام داده اید و وزنه هایی که استفاده نموده اید. اگرچه برنامه Strong یک اشتراک پولی نیز ارائه می دهد که هزینه آن 4.99 دلار در ماه یا 29.99 دلار در سال است، اما نسخه رایگان آن هم کافی می باشد.

با این حال، اگر بدنساز مشتاقی هستید، اشتراک ممتاز را در نظر بگیرید، زیرا به شما تجزیه و تحلیل و بینشی می دهد که به شما کمک می کند فرم و تناسب اندام خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

Download: Strong for Android | iOS (Free, subscription available)

همه برنامه‌های فوق (و دستگاه‌هایی که در اختیارمان بود) در مجموع به ما کمک کرده‌اند وزن بدنمان را کاهش دهیم و از زمانی که برنامه را شروع کرده‌ایم آن را حفظ کنیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت