بهترین فعالیت Discord

بهترین فعالیت Discord که باید با دوستان خود امتحان کنید

زمان مطالعه 6 دقیقه

بسیاری از مردم از Discord به‌ عنوان مکانی برای معاشرت با دوستان خود استفاده می ‌کنند، در حالی که تماس ‌های صوتی و ویدئویی برای برقراری ارتباط عالی هستند، گاهی اوقات می ‌خواهید کمی فعالیت اضافی به این ترکیب اضافه کنید. خوشبختانه، Discord انواع مختلفی از فعالیت ‌های داخلی را ارائه می ‌دهد که برای یک پاتوق مجازی با دوستان شما عالی می باشند. در اینجا برترین ها هستند. در این پست به معرفی بهترین فعالیت Discord در سال ۲۰۲۴ می پردازیم.

پرداخت سایت دیسکورد

بهترین فعالیت Discord

1. Death By AI در دیسکورد

Death By AI مفهوم داستان سرایی تعاملی را به کار می گیرد و دوز سالمی از طنز تاریک را تزریق می کند. این فعالیت از یک مدل زبان GPT برای تولید و روایت داستان ها استفاده می نماید. نکته اینجاست: یک نفر با انتخاب یک سناریوی از پیش ساخته یا ساختن سناریوی خود، صحنه را تنظیم می کند. سپس، همه افراد گروه نقشه فرار خود را تایپ می کنند. میزبان، یک ربات هوش مصنوعی بسیار سادیستی، هر طرح فرار را می خواند و نتیجه را روایت می کند.

این سناریو ها می توانند هر چیزی، از گیر افتادن در آخرالزمان زامبی، افتادن از آسمان خراش یا مواجهه با یک دندانپزشک دیوانه باشند. میزبان هوش مصنوعی با خوشحالی نقشه ‌های شما را که به دقت طراحی کرده ‌اید، پرتاب می‌ کند، که اغلب منجر به یک مرگ خنده‌دار و وحشتناک می ‌شود. محدودیت کاراکتر برای مدت زمان راه حل شما وجود دارد و کلماتی مانند “زنده کردن” و “بقا” ممنوع هستند. بنابراین، اگر فکر می ‌کردید که برخی از تکنیک‌ های اولیه اعلان هوش مصنوعی شما را نجات می ‌دهد، باید کمی خلاق ‌تر باشید.

زمانی که سناریو های شخصی خود را ایجاد می کنید، این فعالیت لذت بخش تر است. این به شما امکان می دهد از هوش مصنوعی مولد برای به دست آوردن نتایج واقعا خنده دار استفاده نمایید. حالت پیش فرض بازی تضمین نمی کند که کسی از سناریو های فانی جان سالم به در ببرد. اما اگر این خیلی تیره و تار است، همچنین بازی دارای یک حالت بازمانده است، که در آن هوش مصنوعی یک داستان پیچیده را روایت می ‌کند که شامل همه شرکت ‌کنندگان می ‌شود. فقط یکی از شما زنده خواهد ماند.

2. Land.io در دیسکورد

بهترین فعالیت Discord

بهترین فعالیت Discord

Land.io شبیه به بازی کلاسیک Snake است و مانند نسخه اصلی، بسیار ساده است. با این حال، برخلاف بازی مار که نمی توانید دم خود را لمس کنید، در Land.io، برای کسب امتیاز باید دم خود را لمس کنید. در این بازی شما و دوستانتان با یک قطعه زمین کوچک شروع می کنید و هدف این است که قبل از تمام شدن زمان سنج، هر چه بیشتر قلمرو خود را به دست آورید.

فقط می توانید زمین خود را با بسته شدن در انتهای قلمرو موجود خود گسترش دهید. پیچ و تاب این است که وقتی به خارج از قلمرو خود حرکت کرده تا آن را گسترش دهید، دم خود را آشکار می کنید. اگر سایر بازیکنان دم آشکار شما را برش دهند، تمام قلمرو خود را به آن ها از دست می دهید و دوباره شروع می کنید. درک مکانیسم ها آسان است، و Land.io را برای یک پاتوق معمولی با دوستانی که ممکن است گیمر های هاردکور نباشند، عالی می کند. از این گذشته، Discord فقط برای گیمر ها نیست.

با وجود سادگی، Land.io هنوز هم می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. می توانید یک بازی خصوصی Land.io را با دوستان خود انجام دهید یا به یک بازی عمومی بپیوندید تا مهارت های خود را در مقابل بازیکنان سرورهای دیگر آزمایش کنید.

3. Chef Showdown در دیسکورد

بهترین فعالیت Discord

بهترین فعالیت Discord

آیا تا به حال رویای مدیریت یک آشپزخانه رستوران شلوغ را داشته اید؟ خوب، با Chef Showdown، می توانید هرج و مرج (و رضایت گاه و بیگاه) دنیای آشپزی را بدون خطر سوختن آشپزخانه واقعی خود تجربه کنید. این فعالیت از بازی ‌هایی مانند Overcooked الهام می ‌گیرد و مکانیسم ‌ها مشابه و حتی ساده ‌تر هستند.

آشپز Showdown در یک فست فود مشترک با منوی شما شامل همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، سالاد و نوشابه برگزار می شود. مشتریان پیکسل بی حوصله منتظر غذای خود خواهند بود و شما باید سریعاً به آن ها خدمت کنید. می توانید سالاد و نوشابه را به راحتی سرو نمایید، اما درست کردن همبرگر و سیب زمینی سرخ شده نیاز به چند مرحله دارد. بزرگ ترین چالش این است که وقتی دستتان پر است نمی توانید کاری انجام دهید. این قانون ساده آچاری را به بهترین نقشه ها می اندازد.

دو راه برای بازی Chef Showdown وجود دارد: مشارکتی و مقابل. در حالت تعاونی، شما و دوستتان می توانید با هم کار کنید تا یک امتیاز کلی کسب کنید. در حالت مقابل، شما رو به رو می شوید. هر دوی شما در یک آشپزخانه کار می کنید، اما تنها کسی که دستور را انجام می دهد، امتیاز می گیرد. زمانی که سه مورد از چهار مورد را در یک سفارش ارائه کرده‌اید و دوستتان با ارائه آخرین مورد امتیاز را به سرقت می ‌برد، برای صحبت در مورد زباله ‌ها آماده باشید.

4. Chess in the Park در دیسکورد

بهترین فعالیت Discord

بهترین فعالیت Discord

شطرنج نیاز به معرفی کمی دارد. شطرنج در پارک این بازی بی‌ انتها را به Discord می‌ آورد و شما را از برپایی یک صفحه شطرنج فیزیکی و دست و پا زدن با مهره‌ های نابه‌جا باز می ‌دارد. با چند کلیک می توانید یک بازی بسازید، دوست خود را دعوت کنید و در یک نبرد فکری قفل شوید.

شطرنج در پارک چیزی بیش از عملکرد اولیه را ارائه می دهد. اگر دوست دارید بازی های خود را تجزیه و تحلیل کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید، این فعالیت تاریخچه مسابقات شما را ذخیره می کند. این به شما امکان می دهد بازی های گذشته را مجدداً مشاهده ، نقاط عطف مهم را شناسایی و به طور بالقوه استراتژی های جدیدی را برای نبرد های آینده توسعه دهید. همچنین یک حالت برنامه ‌ریز حرکت مفید وجود دارد که در آن می ‌توانید حرکت ‌های بعدی خود را در حالی که دوستتان در حال فکر کردن است، در نظر بگیرید.

شطرنج در پارک یک راه عالی برای استراحت و صحبت با دوست خود است در حالی که در سکوت گاه و بیگاه چیزی برای فکر کردن دارید. همچنین می‌ توانید تخته و قطعات را با پوسته ‌های مختلف سفارشی کنید تا حس شخصیتی به آن اضافه شود. به یاد داشته باشید، اگر دوستان شما همگی آفلاین هستند، همیشه می توانید به سایر سرورهای Discord بپیوندید تا افرادی را برای بازی پیدا کنید.

5. Watch Together در دیسکورد

بهترین فعالیت Discord

بهترین فعالیت Discord

بیایید با آن روبه‌رو شویم: تماشای ویدئو ها با دوستان به صورت آنلاین معمولاً یک امر بیهوده است. شما یک لینک می فرستید، آنها آن را باز می کنند، یک تاخیر اجتناب ناپذیر وجود دارد، و به نظر می رسد یک نفر همیشه چند ثانیه عقب است. Watch Together این مشکل را با ایجاد یک پلتفرم مشاهده مشترک یکپارچه مستقیماً در Discord حل می کند. به این فکر کنید که یک مهمانی تماشای YouTube مجازی روی سرور خود دارید. یک رابط آشنا خواهید دید که با نوار جستجو و ویدئو های پرطرفدار کامل شده است.

Watch Together یکی از معدود فعالیت های Discord است که یک بازی نیست. این یک عملکرد ساده و در عین حال کلیدی را ارائه می دهد: پخش هم‌زمان. هر زمان که میزبان مکث کند، به عقب یا سریع به جلو برود، ویدیو برای همه افراد حاضر در تماس تنظیم می شود. دیگر هیچ مکثی وجود ندارد تا به همه اجازه دهد باز پخش را پیگیری کنند یا دوباره همگام‌ سازی کنند. Watch Together به شما امکان می‌دهد با هم به ویدیو ها واکنش نشان دهید، در مورد پیچش‌ های داستانی به ‌طور هم‌زمان بحث کنید و از تماشای هم‌زمان چیزی لذت ببرید. واقعا احساس می کنید که ویدیو را با هم تماشا کرده اید.

محدودیت هایی وجود دارد که باید در نظر داشت. Watch Together نمی ‌تواند محتوای دارای محدودیت سنی یا ویدئو هایی را که نیاز به ورود به سیستم YouTube دارند پخش کند. با این حال، برای اکثر محتوای YouTube، روشی روان و لذت بخش برای به اشتراک گذاشتن تجربه مشاهده با دوستان خود در Discord ارائه می دهد؛ همچنین یوتیوب تبلیغات را در حین پخش نمایش می دهد که می تواند برای بینندگان یک نقطه ضعف باشد.

این ها تنها تعدادی از فعالیت های سرگرم کننده و جذاب Discord هستند. تعداد بیشتری وجود دارد، و با تنوع خوب آن ها، چیزی برای همه وجود دارد. بنابراین، دفعه بعد که به دنبال راهی برای زنده کردن جلسه Discord خود هستید، این فعالیت ها را امتحان کنید. از اینکه چقدر می توانید با هم لذت ببرید شگفت زده خواهید شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT