براش Procreate

11 بهترین براش Procreate که باید امتحان کنید

زمان مطالعه 7 دقیقه

از انتخاب های پیش فرض براش در Procreate خسته شده اید؟ برای ارتقاء سطح هنر خود، این براش ها را بررسی کنید. بهترین براش Procreate که باید امتحان کنید.

اگر از Procreate استفاده کرده‌اید، به‌طور پیش ‌فرض از کتابخانه بزرگ براش Procreate مطلع خواهید شد. اما گاهی اوقات، کافی نیست.

اگر به برس‌های بیشتری نیاز دارید، پیدا کردن برس‌هایی که کیفیت خوب، در دسترس و چیزی که واقعاً از آن استفاده می‌کنید سخت است. ما فهرستی از بهترین براش‌های Procreate را که باید امتحان کنید، شامل گزینه‌های رایگان، پریمیوم و هزینه‌ای که می‌خواهید، گردآوری کرده‌ایم.

1. برس Procreate برای بچه ها

براش Procreate

براش Procreate

فرقی نمی‌کند بچه دارید، بچه هستید یا دلتنگ بچه‌بودن هستید، مجموعه برس‌های بچه‌گانه باردو (Bardot) براش برای شما عالی است. این مجموعه براش رایگان شش رسانه رایج را که کودکان با آن کار می کنند ترکیب می کند و آنها را به برس های دیجیتال تبدیل می کند.

برس هایی برای نشانگرها، مداد شمعی (crayons)، مداد رنگی، رنگ مرطوب، رنگ نامرتب و نشانگرهای ریز دریافت خواهید کرد. با این برس های دیجیتال دوران کودکی خود را دوباره زنده کنید – یا به فرزندتان کمک کنید بهترین دوران کودکی خود را داشته باشد. بهترین چیز در مورد آنها؟ شما تمام سبک هنری را خواهید داشت، بدون هیچ یک از دیوارهای آشفته یا رنگی.

2. Holy Halftones

Procreate برخی از براش‌های halftone را در گزینه‌های براش پیش‌ فرض خود ارائه می‌کند، اما استفاده از halftone سفارشی تضمین می‌کند که اثر هنری شما تبدیل به بهشت ​​گرانج می‌شود. VisualTimmy بسته براش Holy Halftones Procreate را با کمتر از 21 براش halftone به قیمت 20 دلار ارائه می دهد.

نقطه‌ها و خطوط halftone را دریافت خواهید کرد که همگی کاملاً در یک راستا قرار دارند. می توانید با این تنوع عظیم برس های halftone سایه بزنید، بکشید یا بافت دهید. دیگر لازم نیست از فتوشاپ برای ایجاد پرتره های پاپ آرت استفاده کنید، زیرا می توانید آنها را از ابتدا در Procreate با این کیت براش ترسیم کنید.

3. The Spitshade Set

بسیاری از هنرمندان تاتو (tattoo) از Procreate برای کشیدن طرح های خود استفاده می کنند. Tattoo Smart کیت‌های Procreate را برای کمک به سبک، الگوها یا یادگیری طراحی خالکوبی ارائه می‌کند.

مجموعه Spitshade یک بسته قلم موی ممتاز Procreate است که به شما کمک می کند نقاشی های خود را مانند آبرنگ با استفاده از روش سنتی spitshade بکشید یا سایه بزنید. این بسته براش حدود 75 دلار قیمت دارد، اما ارزش زیادی دارد.

در مجموعه Spitshade برس‌های دیگری وجود دارد که ابزارهای محبوب طراحی، نقاشی یا سایه‌زنی را که هنرمندان خالکوبی به طور سنتی از آن‌ها استفاده می‌کنند، مانند شارپی، رنگ آبرنگ، لاینرهای ظریف و بافت‌های مختلف کاغذ تکرار می‌کنند. این بسته برای ارائه هنر سنتی بدون هزینه های اضافی عالی است.

4. Watercolor Feather Brush Kit

نقاشی با آبرنگ ظریف است، اما نقاشی پر(feathers) نیز ظریف است. چگونه می توان دو تمرین ظریف را در نظر گرفت و آنها را در یک روش ساده و آسان برای تسلط ترکیب کرد؟ کیت قلم موی feather (پر)آبرنگ را برای Procreate فقط با 4.50 دلار دانلود کنید.

این کیت فاقد feather (پر) است. شما 9 قلم مو را دریافت خواهید کرد که هنرمند ساخته و برای نقاشی پرهای (feathers) واقع گرایانه از آنها استفاده کرده است. این حتی شامل یک نمودار آناتومی پر با قلم مو است تا به شما کمک کند خودتان در این هنر تسلط پیدا کنید.

5. Neon & Light Pens

MazakBrushes یک گزینه سریع برای اضافه کردن نور نئون به تصاویر شما با بسته براش نئونی خود ارائه می دهد. می توانید یک افکت درخشش نور نئون در فتوشاپ ایجاد کنید یا از یکی از این براش های Procreate استفاده کنید تا با یک ضربه همان جلوه را به دست آورید. می توانید ست قلم موی Neon & Light را با قیمت حدود 9 دلار از Mazak Brushes خریداری کنید، مراقب تخفیف ها باشید.

ایجاد یک جلوه نور نئون خودتان با استفاده از لایه‌ها و جلوه‌های تاری زمان می‌برد، بنابراین داشتن قلم مویی که تمام کارها را برای شما انجام می‌دهد عالی است. افکت واقع گرایانه است و با چندین گزینه رنگی کار می کند تا کار شما را روشن کند.

6. Glitter Brushes

Di Brushes مجموعه وسیعی از براش های Procreate را ارائه می دهد. یکی از موارد مورد علاقه ما بسته براش براق آنهاست. می توانید به روش های مختلف کمی تزیینات سبک و درخشندگی به کار خود اضافه کنید. بسته Glitter Brush دارای 22 برس است. از آنها می توان برای ایجاد بک گراند به سبک بوکه، ذرات زرق و برق معلق در هوا، کک و مک و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

Di Brushes همچنین بسته های براش دیگری را، هم به صورت رایگان و هم گزینه های ممتاز، در صفحه Gumroad خود ارائه می دهد. بسیاری از گزینه‌های براش رایگان یک نسخه پریمیوم از همان بسته دارند، بنابراین ممکن است در بسته‌های رایگان کیفیت کمتر یا طراحی نهایی کمتری نسبت به بسته‌های پولی داشته باشید.

بسته Glitter Brushes برای مدلی با قیمتی که می خواهید با قیمت 2.99 دلار در دسترس است.

7. Every Day Brushes

گاهی اوقات شما به هیچ چیز پر زرق و برقی نیاز ندارید. microbians شما را با این 13 برس هر روز پوشانده است. شما می توانید اینها را با یک مدل پرداختی که می خواهید دانلود کنید.

مجموعه براش شش قلم مو و موارد دیگر را ارائه می دهد: آبرنگ، روغن قلم مو، مداد سخت، نویز، نشانگر گرد و لحاف گرد(round quilt). همانطور که از نام آن پیداست، می توانید از این ها برای نقاشی های عمومی روزمره استفاده کنید. این چیز خاصی نیست، اما ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. راهنمای نکات و ترفندهای ما را برای استفاده از هر برس Procreate بخوانید.

8. Nitty Gritty

بسته برس Nitty Gritty Procreate جیمی بارتلت شامل چهار برس بافت ساده است. اگرچه ساده هستند، اما زمانی که می خواهید کمی بافت شن به کار خود اضافه کنید، می توانند در زمان صرفه جویی کنند. نتایج حاصل از این براش ها با کمی نتیجه اشتباه چاپی، حسی از چاپ لینو یا چاپ صفحه را ایجاد می کند.

این جلوه‌های قلم موی منقطع منجر به یک افکت پوستر قدیمی می‌شود. این یک روش ظریف و سریع برای افزودن بافت به کار شما، بدون اینکه آن را به کل نقطه کانونی قطعه تبدیل کند، ارائه می دهد. این بسته براش کوچک برای مجوزهای تجاری شخصی، تجاری و توسعه یافته از 9 دلار در دسترس است.

9. Hair Brushes for Procreate

اگر دوست دارید از Procreate برای کشیدن پرتره استفاده کنید، ممکن است تجربه کرده باشید که کشیدن یا رنگ آمیزی موی واقعی چقدر سخت است. با این مجموعه برس مو برای Procreate، این مبارزات به گذشته تبدیل خواهند شد.

این ست برس رایگان دارای بیش از 20 برس شامل تک رشته، پایه های گروه بندی شده، ابرو، مژه و انواع ته ریش می باشد. با این برس‌ها می‌توانید تقریباً تمام انواع موهایی را که فکر می‌کنید بکشید. ممکن است مشکلات رایجی وجود داشته باشد که بتوانید به راحتی آنها را در Procreate برطرف کنید، اما با این برس کشیدن مو یکی از آنها نخواهد بود.

10. Realistic FUR

از مو تا خز – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. این بسته 28 تکه قلم مو Realistic FUR تمام چیزی است که برای نقاشی و کشیدن دوستان پشمالو یا موجودات تخیلی خود نیاز دارید. این نام واقع بینانه را نشان می دهد و نتایج آن را ثابت می کند. وقتی از این برس ها استفاده می کنید، فک شما می افتد و می خواهید نقاشی کرکی خود را در آغوش بگیرید و نوازش کنید. این مجموعه براش برای استفاده شخصی با قیمت 10 دلار موجود است.

11. Chloe Procreate Brush

این برس رایگان یک بافت گچی سبک ارائه می دهد که می تواند برای طراحی، سایه زدن یا نوشتن استفاده شود. برای جلوه کامل، آن را با بک گراند بافت‌دار جفت کنید. بسته‌های براش ممتاز بیشتری را در Super Nice Stuff خواهید یافت که مقرون به صرفه هستند، اما هیچ چیز مقرون به صرفه‌تر از رایگان نیست.

کافی است لینک را دنبال کنید و در لیست پستی Super Nice Stuff ثبت نام کنید تا دریافت کننده این قلم موی بافتی باشید. برس Chloe Procreate فقط یک برس ارائه می دهد، اما افزودنی عالی به کتابخانه برس شما است.

بهترین براش ها را به کتابخانه Procreate خود اضافه کنید

اکنون تعداد زیادی برس جدید برای انتخاب دارید. با گزینه های رایگان، می توانید بلافاصله دانلود کنید و شروع به ایجاد کنید، یا با گزینه های برتر، می توانید تصمیم بگیرید که روی آثار هنری خود سرمایه گذاری بیشتری کنید.

این تغییرات قلم مو، هنری را که می‌توانید تولید کنید، ارتقا می‌دهد و به شما امکان می‌دهد فقط با استفاده از براش‌های کتابخانه پیش‌ فرض به مخاطبانی دست پیدا کنید که ممکن است آن‌ها را پیدا نکرده باشید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT