bitcoin

bitcoin برای اولین بار از سال 2018 به قیمت 10هزار دلار رسید

زمان مطالعه 2 دقیقه

از ابتدای امسال با تحلیل های ارزهای مجازی در خدمت شما بودیم. در صورتی که مقالات ما را دنبال کرده باشید حتما متوجه تاکید ما بر صعودی بودن بازار بوده اید. بارها و بارها تاکید شد که طبق تحلیل ها و معادلات ما بیت کوین برای اولین بار از سال 2017 نشانه های صعودی بودن بازار را نشان داد. تحلیل های ما به وقوع پیوسته و تنها یک خط مقاومت دیگر بین 11 تا 12 هزار باقی مانده است. در صورتی که این خط مقاومت نیز شکسته شود باید منتظر ATH جدید در قیمت bitcoin باشیم.

رکورد ها شکسته شد و حالا بیت کوین بیشتر از ده هزار دلار به فروش می رسد !! بیت کوین در سه ماه گذشته، قیمت تثبیتی خود را حفظ کرده است و حالا پس از یک سال در قیمت بالاتر از ده هزار دلار معامله می شود.

بیت کوین در چهار ماه اول سال جاری بین سه تا چهار هزار دلار معامله شده است اما حالا قیمت به بیش از 10 هزار دلار رسیده است. همچنین این هفته نرخ هش بیت کوین، به بالاترین حد خود رسید. نرخ هش بیت کوین نشان دهنده آن است که چه میزان علاقه مندی به استخراج بیت کوین وجود دارد.

پیش بینی تام لی از قیمت bitcoin

حال که بیت کوین قیمت 10 هزار دلاری اش را شکسته است، پیش بینی تام لی در خصوص رسیدن قیمت بیت کوین به 40 هزار دلار نیز می تواند درست باشد! تام لی، تحلیلگر و مدیر اجرایی بنیاد فاندسترت اعلام کرده است این تازه اول راه افزایش قیمت بیت کوین است.

در بیشتر بازارها، ثبت یک سقف قیمتی جدید برای تایید شکست روند مورد نیاز است. اما در مورد بیت کوین، وقتی در قیمتی معامله می­‌شود که تنها در ۳ درصد از تاریخچه قیمتی خود مشاهده شده است، حتمی بودن ثبت یک سقف قیمتی جدید را تایید می­‌کند. این موضوع ارزهای دیجیتال را متمایز می‌ کند.توییت روز پنج شنبه تام لی

در ادامه تغییرات قیمت bitcoin چند ساعت قبل از رسیدن به 10 هزار دلار را مشاهده می کنید.

bitcoin

در صورت نیاز به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می توانید به راحتی از خدمات اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT