جایزه ۱۰ هزار دلاری بانک (BONK)

جایزه ۱۰ هزار دلاری بانک (BONK)

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت میم‌کوین بانک (BONK) روز گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و سقف ۰.۰۰۰۰۳۹۲۷ دلار را به ثبت رساند. همچنین حجم معاملات این توکن رشدی ۹۰ درصدی را تجربه کرد که از احساسات صعودی بازار حکایت دارد. گفتنی است قیمت این توکن طی هفته گذشته رشدی ۲۵ درصدی داشته است. در این پست به بررسی جایزه ۱۰ هزار دلاری بانک (BONK) می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

جایزه ۱۰ هزار دلاری بانک (BONK)

یکی از عوامل افزایش اخیر قیمت BONK، اعلام برگزاری رویداد اعطای جایزه در هفته آتی است که طی آن، ۱۰ هزار دلار توکن به ۱۰ کاربر واجد شرایط اعطا خواهد شد.

کاربران می‌توانند با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغ این میم‌کوین، شانس خود را برای دریافت این جایزه افزایش دهند. این استراتژی به صورت چشمگیری در تبلیغ میم‌کوین بانک موثر بوده است.

یکی دیگر از عوامل کلیدی، اقدام اخیر صرافی کوین‌بیس است که قصد دارد قراردادهای آتی دائمی را برای میم‌کوین‌های بانک، شیبا اینو (SHIB) و فلوکی اینو (FLOKI) ارائه دهد. این قراردادها از تاریخ ۳۰ می در دسترس معامله‌گران قرار خواهند گرفت.

علاوه بر این، شاخص سود باز بانک حدود ۶۳ درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران به طور فعال در حال باز کردن پوزیشن‌های جدید هستند.

اندیکاتورهای تکنیکال نیز چشم‌انداز صعودی قیمت BONK را تأیید می‌کنند. در چارت روزانه، قیمت نزدیک به مرز بالای کانال کلتنر (Keltner) در نوسان است که از علاقه معامله‌گران به خرید این دارایی حکایت دارد. این اندیکاتور نشان می‌دهد که پتانسیل حرکت صعودی، بالا و احساسات بازار به طور قابل توجهی مثبت است.

جایزه ۱۰ هزار دلاری بانک (BONK)

جایزه ۱۰ هزار دلاری بانک (BONK)

علاوه بر این، شخص قدرت نسبی (RSI) به سطح ۷۲.۲۶ رسیده که نشان‌دهنده وضعیت اشباع خرید است. علی‌رغم اینکه رسیدن RSI به این سطح معمولا سیگنالی نزولی محسوب می‌شود، نحوه حرکت قیمت حاکی از ادامه روند صعودی است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت