پرداخت سایت Booking

سایت Booking سایتی برای رزرو هتل و میزبان سفر شما

زمان مطالعه 5 دقیقه

با پیشرفت تکنولوژی و راه‌های ارتباطی بسیاری از کسب و کارها به فکر ایجاد بستری در زمینه اینترنتی برای افرایش ارایه خدمات خود به مشتریان افتاده‌اند. در این زمینه سایت‌های مسافرتی و رزواسیون نظیر سایت Booking هم از این موضوع بی‌بهره نمانده‌اند که در این مقاله به طور کامل به این سایت می‌پردازیم.

معرفی سایت Booking

Booking.com در سال ۱۹۹۶ در آمستردام هلند تأسیس شد و خیلی زود به یکی از بزرگترین شرکتهای تجارت الکترونیک در جهان تبدیل شد. در حال حاضر بیش از ۱۶ هزاز کارمند دارد و ۱۹۸ دفتر نمایندگی در کشورهای مختلف جهان دارد. Booking مسافران را با بزرگترین مکان‌های باورنکردنی در جهان از جمله آپارتمان‌ها، استراحتگاه‌های لوکس و هتل‌های مجلل آشنا می‌کند. همچنین این سایت توانسته ۲۲۸ کشور جهان را تحت پوشش قرار دهد.

مزایای استفاده از Booking.com

booking.com

بازاریابی آنلاین تخصصی

سایت بوگینگ خود را در موتورهای جستجویی مانند گوگل، یاهو و بینگ تبلیغ می‌کند تا به سرعت و سهولت به آن دسترسی داشته باشیم و بتوانیم از خدمات آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید طرح‌های ویژه‌ای را از طریق نمایندگی Booking.com در اقصی نقاط جهان پیگیری کنید.

 ابزارها و ویژگی های نوآورانه

سایت بوکینگ دائماً امکانات جدید خود را در وب سایت تست می‌کند و همیشه به روز هست تا فرآیندهای کاری را آسانتر نماید. به عنوان مثال بهینه سازی برنامه هایی همچون Pulse app ، BookingSuite و  extranet سایت Booking همیشه در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

مخاطبان جهانی

روزانه بیش از ۱/۵ میلیون اتاق و محل اقامت در سایت Booking.com رزرو می شود. همچنین این مجموعه به مهمانان کمک می کند تا به هر آنچه می‌خواهند دسترسی داشته باشند و اوقات خوشی را در طول مدت اقامت تجربه کنند.

 تأیید فوری

همه رزروهایی که از طریق  سامانه‌های بوکینگ ثبت می‌شود بلافاصله مورد تأیید قرار می‌گیرد و همه چیزی به شکلی سریع و ساده پیش می‌رود.

بررسی شرایط سفر مهمانان

یک گروه متخصص شرایط مهمان‌ها را بررسی می‌کند تا مطمئن شود هیچ مشکل قانونی برای سفر وجود ندارد. به همین دلیل با آسودگی خاطر می‌توانید سفر خود را آغاز کنید.

پایگاه داده سایت Booking 

ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت بوکینگ اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب می توانید درک عمیقی از محل سفر خود داشته باشید و تمام امکانات آن را بررسی کنید.

 خدمات دهی شبانه روزی

خدمات دهی به مشتریان توسط گروه مجرب Booking.com به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته صورت می‌گیرد. شما می توانید با تلفن، ایمیل و یا پیام رسان‌های فوری و به ۴۰ زبان دنیا با این مجموعه در تماس باشید. همچنین می‌توانید راهنمایی، مشاوره و ثبت نام گام به گام را از پلت فرم دریافت کنید.

ثبت علاقه مندی ها در سربرگ My list

شما می‌توانید از طریق گزینه‌های موجود درسایت به بخش My Listبروید و شرایط ایده آل و مطلوب خود را برای انتخاب محل اقامت و امکانات مورد نیاز ذخیره کنید یا حتی به اشتراک بگذارید تا در زمان مناسب از آن استفاده کنید.


حق کمیسیون برای رزرو 

وقتی که از طریق وب سایت مکانی را رزرو و برای آن پول پرداخت می‌کنید، مقدار درصد کمیسیون در طول روند ثبت نام برای شما نمایش داده می‌شود. در پایان هر ماه یک فاکتور با مبلغ کمیسیون بدهی به شما ارسال می‌کند.

نحوه ی پیش پرداخت

حالت پرداخت pay now: در این حالت هنگام رزرو هتل بعد از وارد کردن اطلاعات کارت کل هزینه هتل از حسابتان کسر می شود. دراین حالت لازم است شما شخصا کارت ویزای خود را که از سایت اول پرداخت تهیه کرده و با کارت و اطلاعات خود به رزرو هتل بپردازید.

حالت پرداخت pay later: در این حالت با وارد کردن مشخصات کارت اعتباری خود در سایت مربوطه اتاق شما رزرو می‌شود و مبلغی از آن کم نمی‌شود و پس از انجام رزرو، سایتی که در آن این کار انجام شده اطلاعات کارت شما را به هتل می‌دهد و بعدا و بر اساس مدت اقامت و خریدهایی که انجام می‌شود از موجودی آن برداشت می‌شود.

نحوه ایجاد اکانت در سایت Booking.com

booking.com

۱) در قسمت Find deals for any season مشخصاتی مانند مقصد، نام ، آدرس و روزهای ورود و خروج را مشخص نمایید.

۲) در این مرحله با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که لیست بلند بالایی از اقامتگاه ها را در سمت راست تصویر به شما ارائه می‌کند. هم چنین در سمت چپ فیلترهایی برای شما تعریف شده که تصمیم گیری را برای شما آسان تر می‌کند.

booking.com

۳) به عنوان مثال می‌توانید محدوده بودجه انتخابی، امکانات محل اقامت مانند اینترنت و نوع صبحانه و هم چنین تعداد ستاره‌های هتل را انتخاب کنید.

۴) در این مرحله می‌توانید مواردی مانند امتیازدهی هتل‌ها، مزیت کیفی نسبت به قیمت، کنسل‌های رایگان، رزرو بدون استفاده از کارت اعتباری و پیش پرداخت را مشخص نمایید.

۵) پس از انتخاب اتاق مورد نظر با صفحه زیر روبرو خواهید شد.

booking.com

۶) پس از انتخاب تعداد اتاق‌های مورد نیاز وارد صفحه زیر خواهید شد که باید اطلاعات خود را وارد نمایید.

booking.com

۷) که صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد و پرداخت را تکمیل نمایید.

booking.com

پرداخت در سایت Booking 

پرداخت در محل: که معمولا با گزینه (pay at hotel یا pay at the property) مشخص می‌شود. این نوع پرداخت رزرو آفلاین هست که اطلاعات کارت وارد می‌شود اما هزینه‌ای از کارت کسر نمی‌شود. هتل در این نوع پرداخت اطلاعات کارت را روی دستگاه POS تست می‌کند تا از اعتبار کارت اطمینان حاصل کند. 

پرداخت از کارت‌: در این نوع پرداخت اطلاعات کارت وارد می‌شود و هتل کل هزینه را از کارت کم می‌کند این پرداخت نیز به  ۲ صورت است پرداخت آفلاین که اطلاعات کارت وارد دستگاه POS شده و هزینه کسر می‌شود و یا پرداخت آنلاین که به صورت آنی هزینه از کارت کم می‌شود و معمولا با گزینه book now یا pay now مشخص می‌شود.

برای رزرواسیون و ثبت در سایت Booking ، شما می‌توانید به راحتی از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید و با خیلی آسوده سفر خارجی خود را سپری نمایید.

امتیاز 4.6/5 - از 18 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT