خرید از سایت Tidebuy

خرید از سایت Tidebuy | فروشگاه مد و پوشاک

زمان مطالعه 4 دقیقه

با توجه به تحریم‌های صورت گرفته بر علیه ایران، بسیاری از سایت‌ها و کمپانی‌های خارجی از ارایه خدمات خود به هموطنان عزیزمان جلوگیری کرده‌اند. در این بین سایت هایی هستند که با ارایه محصولات خود برای پرداخت ایرانی‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کنند. در مقالات قبلی به معرفی برخی از این سایت‌های فروشگاهی پرداختیم و در این مقاله در مورد خرید از سایت Tidebuy صحبت خواهیم کرد.

معرفی سایت Tidebuy 

سایت Tidebuy، در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده است و یک شرکت جهانی خرده فروشی است. Tidebuy یک فروشگاه الکترونیکی تجارت بین المللی است که برای ارائه مد روز، لباس، کفش، لباس، کیسه، ملافه، مردان، بچه ها و طلا و جواهر، کلاه گیس ها و غیره خدمات ارایه می‌دهد. این سایت با ارایه زبان‌های مختلفی مانند انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی، و غیره در خدمت کاربران می‌باشد. این سایت با استفاده از سیستم پیشرفته فن آوری، تیم عملیات با تجربه، تیم فروش و خدمات لجستیک کارآمد، به سرعت تبدیل به یک رهبر تجارت الکترونیک بین المللی شده است.

ثبت نام در Tidebuy

۱) برای خرید یک محصول، ابتدا باید وارد اکانت خود شوید.

TIDEBUY

۲) اگر قبلا ثبت نام کرده‌اید، لطفا آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید، سپس روی دکمه “SIGN IN” کلیک کنید. اگر هنوز ثبت نام نکرده‌اید، لطفا آدرس ایمیل و رمز عبور خود را کامل کنید، سپس روی دکمه “JOIN” کلیک نمایید. اگر نمی‌خواهید در سایت ثبت نام کنید، می‌توانید با استفاده از حساب Google یا فیس بوک خود وارد شوید، که امن و راحت است.

۳) اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، لطفا نگران نباشید. تنظیم مجدد آن آسان است. در صفحه ورود به سیستم، روی دکمه “FORGET PASSWORD” کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل ثبت نام کامل خود را وارد نمایید. شما یک ایمیل ارسال شده توسط سیستم سایت به صورت خودکار دریافت خواهید کرد، که به شما کمک می‌کند رمز عبور خود را بازنشانی کنید.

درگاه‌ های سایت Tidebuy

سایت مورد نظر دارای درگاه زیر می باشد:

PayPal / Credit Card / Bank Transfer/ IDeal / Sofort / Webmoney

قابل توجه است که کشور‌های مختلف روش‌های مختلف پرداخت دارند، شما می‌توانید اطلاعات دقیق را در هنگام پرداخت مشاهده نمایید.

PayPal را می‌توان در Tidebuy برای خرید اقلام به جای ا کارت اعتباری (Visa، MasterCard، Discover، American Express)، کارت‌های اعتباری یا چک E (یعنی استفاده از حساب بانکی منظم) استفاده کنید. در صورتیکه قصد خرید دارید، شما می توانید از خدمات پرداخت ارزی سایت اول پرداخت استفاده نمایید. پس از مشاهده آیتم‌های خود در صفحه سبد خرید خود، می‌توانید از Check PayPal استفاده کنید.

TIDEBUY

 

خریداران می‌توانند به صورت مستقیم با کارت اعتباری پرداخت کنند. توجه داشته باشید که وقتی پرداخت می‌کنید، Tidebuy کارت اعتباری بدهی شما و یا اطلاعات شخصی شما را دریافت نمی کند. درصورت تمایل می توانید نسبت به خرید کارت و یا حتی پرداخت با ویزا و مستر در سایت اول پرداخت اقدام نمایید.

زمان تحویل کالای خریداری شده در سایت Tidebuy

اقلام موجود در انبار ظرف 24-72 ساعت ارسال می‌شود. اقلام غیر سهامی با توجه به زمان پردازش متفاوت ارسال می‌شود. شما می ‌توانید آن را از صفحه محصول بررسی کنید. در ضمن محصولات سفارشی مانند کلاه گیس، عروسی، لباس عروسی خاص، زمان پردازش طولانی‌تر از محصولات دیگر است.

TIDEBUY

 

با توجه به وضعیت سفارش و اطلاعات حمل و نقل بسته شما، می‌توانید به “My Account” در وب سایت مراجعه کنید. هنگامی که روی دکمه “View Detail” کلیک می‌کنید، ستونی به نام Order Tracking وجود دارد که در آن شما می‌توانید تمام اطلاعات دقیق مربوط به سفارش خود  و شرایط آن را مشاهده کنید.

مراحل خرید از سایت Tidebuy

۱) پس از ورود به اکانت خود، در سمت راست می‌توانید از قسمت Shop All Categories لیست کالاهای موجود را مشاهده نمایید. پس از انتخاب محصول مورد نظر وارد صفحه زیر می‌شوید.

TIDEBUY

۲) در سمت راست صفحه، شما می‌توانید با قرار دادن فیلترهایی خرید و انتخاب خود را آسان نمایید. سپس وارد درگاه پرداخت خواهید شد که می‌توانید درگاه های موجود را مشاهده نمایید.

TIDEBUY

لاز به ذکر است که بسیاری از ایرانی‌ها لباس‌های خود را از سایت‌های خارجی تامین می‌کنند. برای خرید از سایت Tidebuy می‌توانید روی خدمات مجموعه اول پرداخت حساب کنید.

امتیاز 5/5 - از 17 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT