خرید گیم سرور Zap Hosting هزینه

خرید گیم سرور Zap Hosting | گیم سرور حرفه ای

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازیهای کامپیوتری همواره یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین عرصه‌ها در دنیای کامپیوتری بوده‌اند. در دنیای گیم تحولات بسیار زیاد و متنوعی روی داده است و حتی عده‌ای از این صنعت به طرق مختلف کسب درآمد می‌کنند. اما تحول در دنیای بازی‌های کامپیوتری را باید در تلاش آنها برای ارائه بازیهای گروهی و از راه دور دانست، بدین ترتیب که رفته رفته بازی‌ها جای خود را به بازی‌های چند نفره با امکان بازی به طور همزمان دادند. در همین راستا گیم سرورهای حرفه‌ای (Gameserver) بسیار مورد توجه قرار گرفتند و در این مقاله به خرید گیم سرور Zap Hosting می‌پردازیم که برای بعضی بازی‌ها بسیار اهمیت دارد.

معرفی Zap Hosting

سایت و شرکت Zap Hosting یک شرکت آلمانی با ۹ سال سابقه است که انواع خدمات گیم سرور را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این شرکت یکی از بهترین گیم سرورهای تخصصی Minecraft را دارد. علاوه بر آن خدمات VPS و Root سرور هم ارایه می‌دهد.

با فراگیر شدن بازی‌های کامپیوتری و راه اندازی شبکه های محلی (LAN) و همچنین فعالیت رسمی گیم نت‌ها، بازی‌های گروهی دوران جدیدی را تجربه کردند. در همین دوره بازی‌هایی مانند Counter Strike و یا World of Warcraft به استقبال بی نظیری روبرو شد. اما راه اندازی یک شبکه با توان کافی می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، برای راه اندازی یک مرکز بازی‌های رایانه‌ای، حتما باید از سرورهایی با پردازنده‌های قوی و پر هسته استفاده شود.

به همین دلیل ارایه دهندگان گیم سرو مانند Zap Hosting شکل گرفتند که گیم سرور به راحتی قابل ارتقا است، تعداد کاربران هم بر حسب نیاز می‌تواند با اندکی صرف هزینه اضافه شود. همه کاربران می‌توانند از هر جایی با یک خط اینترنت به محیط بازی متصل شوند، و در عین حال نیازی به گرافیک‌های قوی و یا پردازنده‌های پر سرعت هم نخواهند داشت.

خدمات گیم سرور Zap Hosting

خرید گیم سرور Zap Hosting

خدمات گیم سرور Zap Hosting به صورت اختصاصی و یا اجاره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و آنان می‌توانند به صورت مشترک و تیمی به انجام بازی در محیط وب بپردازند. در حالت اجاره‌ای شما به فضای ابری سرور دسترسی دارید و به صورت ماهیانه باید شارژ را پرداخت کنید. در حالت دریافت اختصاصی سرور، شما یک سرور را برای خود خریداری می‌کنید و شرکت تنها هزینه نگه داری و برق سرور را به صورت سالیانه از شما می‌گیرد و حتی امکان انتقال به کشوری دیگر را دارید.

با توجه به اینکه هر بازی و گیم به یک سری حداقل‌های سخت افزاری مانند پردازنده، RAM و فضا احتیاج دارد، شرکت Zap Hosting سرورهای بهینه شده‌ای را برای هر بازی پیشنهاد می‌کند تا کاربران راحت‌تر سرور مورد نیاز خود را بیابند و همچنین هزینه‌ای اضافه‌ای متحمل نشوند. همانطور که در تصویر مشخص است کاربران می‌توانند در بخش Explore Our Server انواع سرور اپتیمم شده با هر بازی را انتخاب کنند که در حال حاضر ۱۲۳ پلن ابتیمم شده را پیشنهاد می‌دهد (البته اگر بازی هم در لیست نبود، سرورهای Zap Hosting قابل تنظیم است). همچنین بازی Minecraft به صورت اپتیمم شده در حالت‌های مختلف سرور ارایه می‌شود.

خدمات گیم سرور Zap Hosting

علاوه بر آن، با توجه به ارایه خدمات ابری سرور گیم، شما در صورت نیاز به راحتی می‌توانید موارد سخت افزاری مانند RAM ، تعداد ورودی‌ها، CPU، کشور قرار گیری سرور و … را به راحتی تنظیم نمایید (برای اینکه بدانید سرور ابری چه تفاوتی با دیگر سرور‌ها دارد مقاله «معرفی انواع هاست و سرور» را مطالعه فرمایید).

سرور ابری گیم سرور Zap Hosting

برای خرید گیم سرور Zap Hosting انواع درگاه پرداخت در این سایت در نظر گرفته شده است. اگر بخواهید پرداخت ارزی از ایران در سایت Zap Hosting انجام دهید، پرداخت ارزی با پی پال (PayPal) یا پرداخت با بیت کوین (Bitcoin) مواردی هستند که مجموعه اول پرداخت در این زمینه به شما یاری می‌رساند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT