درآمد ارزی از بازی Minecraft ( ماینکرافت )

آموزش کسب درآمد ارزی از بازی Minecraft ( ماینکرافت )

زمان مطالعه 4 دقیقه

امروزه که دنیای گیم به واسطه اینترنت بسیار گسترده و متنوع شده است، شرایطی را فراهم ساخته که گیمرها از مسیر‌های مختلف و بازی‌های متفاوت به درآمد دلاری برسند. در همین راستا ما در این مقاله به راه های کسب درآمد ارزی از بازی Minecraft ( ماینکرافت ) می‌پردازیم که یک بازی محبوب جهانی محسوب می‌شود.

نقد کردن درآمد ارزی

معرفی بازی Minecraft ( ماینکرافت )

معرفی درآمد ارزی از بازی Minecraft (ماینکرفت)

بازی ماینکرافت (Minecraft) یک بازی جهان باز مستقل است که توسط استودیو سوئدی Mojang ساخته شده و توسط همین استودیو برای کامپیوتر و موبایل منتشر شده‌ است. ویژگی‌های خلاقانه و قابلیت‌های ساخت و ساز در Minecraft به بازیگران این امکان را می‌دهد تا به وسیله مکعب‌هایی با بافت‌های مختلف در دنیایی مجازی سازه‌های مختلف و متفاوتی را بسازند. فعالیت‌های دیگر در بازی شامل اکتشاف، جمع‌آوری منابع، صنعتگری و مبارزه می‌شوند.

در نسخه تجاری بازی، شامل دو حالت اصلی می‌باشد: حالت بقاء، که بازیکنان در آن می‌بایست به جمع‌ آوری منابع پرداخته و برای حفظ و نگهداری میزان سلامتی و گرسنگی خود تلاش نمایند. حالت خلاقانه که در آن بازیکنان موجودی نامحدودی از منابع را در اختیار دارند، آزادانه می‌توانند فعالیت کنند.

از سال ۲۰۰۹ که این بازی منتشر شد، یک دهه می گذرد و هم اکنون به یکی از محبوب‌ترین بازی های خلاقانه دنیا تبدیل شده است. در آخرین ماه سال ۲۰۱۹، این ۱۱۲ میلیون عضو فعال داشت!

کسب درآمد ارزی از بازی Minecraft (ماینکرافت)

برای اینکه از بازی ماینکرفت بتوانید به درآمد برسید، شش روش وجود دارد:

۱- بیزینس و تجارت خود را راه‌اندازی کنید

درآمد ارزی از بازی Minecraft (ماینکرفت) اشیا

مانند هر کسب و کاری شما به یک لوگو و برند نیاز دارید. سپس اقدام به خرید یک دامین کنید و همچنین بدون نیاز به دانستن برنامه نویسی با استفاده از قالب‌های وردپرسی و هاست وردپرسی ، یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید. در سایت خود می‌توانید ساختار‌های مختلفی را که ساخته‌اید به فروش گذارید. حتی برای اینکار می‌توانید درگاه پرداخت پی پال خود را روی سایتتان فعال نمایید.

۲- یک دنیا برای کرایه بسازید

درآمد ارزی از بازی Minecraft (ماینکرفت) محیط

شما می‌توانید یک دنیای Minecraft جذاب و دوست داشتنی بسازید که دیگران با پرداخت هزینه وارد دنیای شما شوند و به درآمد برسید. البته باید توجه داشته باشید که برای توسعه حرفه‌ای دنیای خود، باید ایتدا سروهای بیشتری کرایه کنید تا فضا بیشتری برای فعالیت در اختیارتان قرار گیرد.

۳- درخواست اهدایه مالی کنید.

اگر یک دنیای ایده‌ال ساخته‌اید، می‌توانید به جای پولی کردن ورودی‌ها، آن را رایگان کرده و در عوض از دنبال کنندگان و استفاده کنندگان بخواهید که به برای توسعه این دنیای مجازی پول هدیه دهند. به طور معمول دیگر اعضای می‌دانند که برای توسعه، شما هم باید وقت صرف کنید و هم سرورهای جدید بخرید.

۴- در بازار عمومی محصولات را بفروشید

فروشگاه درآمد ارزی از بازی Minecraft (ماینکرفت)

شما می‌توانید در بخش فروشگاهی Minecraft (اینجا را کلیک کنید) اقدام به خرید و فروش اجزای مختلف کنید. مانند پوسته‌ها، اشیا، بافت‌ها، مینی بازی‌ها و … در این بخش قابل فروش و معامله است و شما پس از فروش می‌توانید با کمک مجموعه اول پرداخت برای نقد کردن درآمد ارزی اقدام کنید. یا اینکه شما پلایگن فروشگاهی Tebex را نصب کنید که کار شما بسیار از این بابت راحت‌تر خواهد شد.

۵- بازی خود را استریم کنید

استریم درآمد ارزی از بازی Minecraft (ماینکرفت)

یکی از قوانین استدیو Mojang این است که می‌توانید روی یوتیوب گیمینگ (YouTube Gaming) یا دیگر محیط ها استریم کنید. به طور کل یوتیوب محیط مناسبتری است که اگر بتوانید از طریق تبلیغات به درآمد برسید. البته استریم روی توییچ (Twitch) یا میکسر (Mixer) و کسب درآمد از طرفدارن خود هم یک راهکار مناسب است. پیشتر مقاله‌ای را تحت عنوان «بهترین ویدیو گیمر ها در ۲۰۱۹» منتشر کردیم که بسیاری از همین بازی میلیونر شده‌اند.

۶- خدمات مهمانی‌های ماینکرافتی ارایه دهید

شاید یکی از شغلهای عجیب ولی جالب باشد. در سرتاسر دنیا، جشن‌های تولد، سالگردهای ازدواج، جشن فارغ التحصیلی و انواع جشن‌ها برگزار می‌شود. برخی با استفاده از Minecraft ، چنین جشن‌هایی را شبیه سازی می‌کنند و یک سوپرایز عالی برای برگزار کنندگان این جشن‌ها می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام شروع به جمع‌اوری مشتری و ثبت چنین سفارش‌هایی کنید.

نقد کردن درآمد ارزی از بازی Minecraft (ماینکرافت)

پس از کسب درآمد ارزی از بازی Minecraft (ماینکرفت) ، شما برای نقد کردن درآمدهای دلاری خود می‌توانید به راحتی از مجموعه اول پرداخت اقدام کنید. مجموعه اول پرداخت خدمات متنوع ارزی را به مشتریان خود ارایه می‌دهد.

امتیاز 4.8/5 - از 44 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. امیر عباس گفت:

    عالی

  2. Amir گفت:

    مپ بازي ماين كرفت گوشي رو مي شه فروخت ؟؟؟
    مپ من 353 MB حجمشه
    سيستم IOS

  3. mohammad gholy گفت:

    من چهل سالمه از یک سالگی ماینکرافت بازی میکنم اصلا درآمد که نداشتم نصف داراییم را دراین بازی خرج کردم اینا که میگویند راسته واقعا پول درمیاد ازین بازیها

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT