خرید لایسنس آنتی ویروس ESET ( نود 32 )

خرید لایسنس آنتی ویروس ESET ( نود 32 )

زمان مطالعه 2 دقیقه

پیدا کردن بهترین آنتی ویروس به دلیل زیاد بودن گزینه‌ها کار آسانی نیست. اگر به دنبال یک آنتی ویروس برای جلوگیری از ویروس‌ها، کرم‌ها و تروجان‌ها هستید، بهترین گزینه برای شما آنتی ویروس ESET (نود 32) است. نود 32 مجموعه‌ای از برنامه‌های امنیتی است که توسط شرکت ESET تولید می‌شود. در ادامه به خرید لایسنس آنتی ویروس ESET می‌پردازیم.

آنتی ویروس نود ۳۲

2 خرید لایسنس آنتی ویروس ESET ( نود 32 )

ESET ایده آل برای کاربرانی است که به طور فعال از اینترنت برای خرید، بانکداری، کار و ارتباطات استفاده می‌کنند. دستگاه‌های Windows ،macOS و Android را ایمن می‌کند. بعضی از ویژگی‌های آنتی ویروس ESET:

  • ساخته شده است تا بتوانید سریع و بدون وقفه کار کنید.
  • حتی پیشرفته‌ترین تهدیدها را مسدود و حذف می‌کند.
  • دارای set and forget protection
  • همه دستگاه‌های خود را با یک لایسنس امن کنید. مهم نیست که از macOS، ویندوز یا Android استفاده می‌کنید ESET شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • از دسترسی غیر مجاز به رایانه و سوء استفاده از داده‌های خود جلوگیری کنید. هنگام پرداخت آنلاین و دسترسی به کیف پول‌های الکترونیکی، ایمن باشید.
  • روتر خانه و دستگاه‌های هوشمند خود را از نظر آسیب پذیری آزمایش کنید. هرگونه دسترسی غیرمنتظره به وب کم خود را ببینید و مسدود کنید.

خرید لایسنس آنتی ویروس ESET

1 خرید لایسنس آنتی ویروس ESET ( نود 32 )

 

آنتی ویروس ESET در سه نسخه‌ی ESSENTIAL PROTECTION ،ADVANCED PROTECTION و ULTIMATE PROTECTION به فروش می‌رسد. (ولی شما می‌توانید سرویس‌های دیگری نیز خریداری کنید.) تفاوت این ۳ نسخه در ویژگی‌های آن‌ها است.

ESSENTIAL PROTECTION: قابل استفاده بر روی Windows و macOS، دارای آنتی ویروس پایه.

ADVANCED PROTECTION: قابل استفاده بر روی Windows ،macOS و Android، دارای آنتی ویروس پایه و قابلیت‌های جلوگیری از حملات هکری، چک کردن امنیت درگاه‌های بانی و فروشگاه‌ها، جلوگیری از هک شدن اینترنت خانه، در نسخه‌ی اندروید نیز از حملات هکری جلوگیری می‌کند و قابلیت ردیابی تلفن همراه شما را نیز دارد.

ULTIMATE PROTECTION: این نسخه شامل تمام قابلیت‌های نسخه‌ی ADVANCED PROTECTION می‌باشد. همچنین به شما قابلیت نگهداری پسورد و محافظت از تصاویر نیز می‌دهد.

قیمت سرویس‌های ESET نسبت به کارایی، تعداد دیوایس و تایم لایسنس متغیر است. ولی به صورت کلی از سرویس ۱۴/۹۹ دلاری (لایسنس ۱ ساله آنتی ویروس Android) شروع می‌شود و تا ۳۰۰ دلار ادامه دارد. نسبت به نیازتان می‌توانید سرویس‌های مختلفی انتخاب کنید.

حال که نحوه‌ی خرید لایسنس آنتی ویروس ESET را دریافتید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با ویزا یا مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با ویزا/مسترکارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT