ETH/USD

قیمت لحظه ای اتریوم و تحلیل تکنیکال این ارز دیجیتال در اول مرداد ماه

زمان مطالعه 2 دقیقه

اتریوم نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارای سرعت اصلاح بهتری می باشد. در این مقاله به بررسی قیمت لحظه ای اتریوم و تحلیل تکنیکال این ارز دیجیتال در اول مرداد ماه می پردازیم.

قیمت لحظه ای اتریوم

از آنجایی که بیشتر 10 رمز ارز برتر بازار در وضعیت سبز قرار گرفته اند، می توان فهمید که خریداران همچنان کنترل وضعیت را در دست دارند.

قیمت لحظه ای اتریوم

قیمت لحظه ای اتریوم

قیمت اتریوم ETH/USD

روز های گذشته، قیمت اتریوم، پس از برگزاری کنفرانس آنلاین The B Word با حضور چهره های سرشناس عرصه رمز ارزها، شرایط پرچمدار بازار کریپتو را دنبال کرد و محدودیت بالایی شبکه در 1,860 دلار را شکست. در ادامه، رشد بیشتری هم در حجم های متوسط صورت گرفت و تا پایان روز، این جفت ارز ETH/USD سطح روانشناختی 2,000 دلار را مورد آزمایش قرار داد.

ETH/USD

ETH/USD

امروز هم خریداران سعی کردند که این وضعیت را ادامه دهند و به رشد قیمت تداوم بیشتری ببخشند، اما تا به اینجا نتوانستند جای پای خود را در بالای محدوده 2,000 دلار محکم کنند. در ادامه، یک بازگشت به محدوده میانگین قیمت، ممکن به نظر می آید.

پیش بینی قیمت اتریوم

اگر میانگین متحرک EMA55 در عقب نشینی توقف کند، آن وقت می توان به ادامه رشد قیمت به سمت 2,100 دلار امیدوار بود.

ETH/USD

ETH/USD

بر روی نمودار روزانه، اتریوم بعد از سیر صعودی دیروز، به افزایش ادامه می دهد. در حال حاضر، ما باید دقت زیادی به محدوده اطراف 2,000 دلار داشته باشیم. اگر کندل روزانه بالای این محدوده بسته شود، شانس بالایی وجود خواهد داشت که این افزایش را تا رسیدن به محدوده حداکثر نقدینگی در 2,300 دلار ادامه یابد.

قیمت لحظه ای اتریوم

قیمت لحظه ای اتریوم

از یک منظر بلند مدت، اتریوم از سطح حمایت در 1,730 دلار برگشت کرده است و این اتفاق برای بار سوم در برابر حجم معاملاتی پایین رخ داده است. اگر خریداران بتوانند این رشد قیمت را ادامه دهند، نزدیکترین سطحی که احتمالاً دوباره فشار بالای فروشندگان را به همراه خواهد داشت، محدوده 2,250 دلار خواهد بود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT