Imagen AI گوگل

Imagen AI گوگل چیست؟ نحوه دسترسی به Imagen 2

زمان مطالعه 3 دقیقه

. Imagen 2 مدل انتشار متن به تصویر هوش مصنوعی گوگل است که می تواند تصاویر هنری و فوتورئالیستی ایجاد کند. Imagen AI گوگل چیست؟

. Imagen 2 ویژگی هایی مانند inpainting، outpainting و توانایی استفاده از یک تصویر مرجع را ارائه می دهد.

. افراد می توانند Imagen 2 را با ثبت نام برای یک اکانت Google Cloud رایگان و دسترسی به آن از طریق مجموعه Vertex AI امتحان کنند.

گوگل مدل هوش مصنوعی متن به تصویر خود به نام Imagen را دارد که نسخه فعلی آن Imagen 2 است. ارزش بررسی دارد و حتی اگر توسعه دهنده یا کسب و کار نیستید، می توانید Imagen 2 را به صورت رایگان با استفاده از آن امتحان کنید. Google Cloud. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

Imagen 2 گوگل چیست؟

Imagen 2 یک مدل انتشار متن به تصویر هوش مصنوعی است که توسط گوگل توسعه یافته و در 13 دسامبر 2023 منتشر شده است. این مدل به لیست رو به رشد تولیدکننده های متن به تصویر هوش مصنوعی مانند DALL-E 2، Midjourney و Stable Diffusion اضافه می شود. ، که همه آنها می توانند فوراً تصاویر شگفت انگیزی را از توضیحات متن ایجاد کنند.

Imagen 2 جهش بزرگی نسبت به نسخه قبلی خود (Imagen) داشته است و یک تولید کننده تصویر کاملاً با هوش مصنوعی ارائه می دهد که می تواند خروجی های هنری و واقعی مانند هر رقبای خود ایجاد کند. این برنامه تحت مجموعه ابزارهای Vertex AI گوگل میزبانی می شود که می توانید با یک حساب Google Cloud به آن دسترسی داشته باشید.

در مقام مقایسه، اولین نسخه Imagen که از می 2022 در دسترس بود، نسخه بتا محدودی از طریق اپلیکیشنی به نام AI Test Kitchen داشت. کاربران فقط می‌توانستند با خلق مناظر شهری یا شخصیت‌های هیولایی که شبیه فیلم‌های انیمیشن پیکسار هستند، بازی کنند.

Imagen 2 دارای ویژگی هایی مانند inpainting و outpainting است که به شما امکان می دهد محتوا را به تصویر تولید شده اضافه کنید یا تصویر را فراتر از مرزها گسترش دهید. این یک ویژگی است که DALL-E 2 نیز دارد، اما چیزی که Imagen را متمایز می کند، گزینه استفاده از تصویر مرجع هنگام ایجاد یک تصویر است.

اگر به دنبال یک تولیدکننده متن به تصویر هستید که بتواند مشکل دست های تولید شده توسط هوش مصنوعی را حل کند، ارزش بررسی قابلیت های Imagen 2 را دارد. نتایج هنوز کامل نیستند، اما این حوزه ای است که گوگل در هنگام توسعه ابزار به آن توجه ویژه ای داشته است.

چگونه Imagen 2 را برای خود امتحان کنید

Imagen 2 دقیقاً توسعه دهندگان و مشاغل را هدف قرار داده است، اما اگر فردی هستید، همچنان می توانید با ثبت نام برای یک اکانت Google Cloud رایگان آن را امتحان کنید. روی دکمه Start Free در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید، سپس دستورالعمل ها را برای تنظیم یک اکانت صورتحساب دنبال کنید.

برای صورت ‌حساب باید یک کارت اعتباری اضافه کنید، اما نباید نگران هزینه‌های آینده باشید. گوگل به صراحت اعلام می کند که پس از پایان دوره آزمایشی رایگان، به صورت خودکار صورت حساب دریافت نمی کنید.

هنگامی که یک اکانت کاربری ایجاد کردید، روی دکمه کنسول در صفحه اصلی Google Cloud کلیک کنید، سپس روی منوی همبرگر (سه خط افقی) در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید. در منو، روی Vertex AI Vision کلیک کنید. پس از ورود به این صفحه، از پنل سمت چپ روی Studio کلیک کنید یا روی دکمه Open Studio در سمت راست کلیک کنید.

گوگل چگونه مدل هوش مصنوعی Imagen را آموزش داد؟

در پشت صحنه، Imagen با استفاده از مجموعه داده های عمومی در دسترس به نام LAION-400M، در ترکیب با مجموعه داده های داخلی آموزش دید. همه شرکت‌های هوش مصنوعی این اطلاعات را عمومی نمی‌کنند. یکی از نمونه ها DALL-E 2 است.

استفاده از مجموعه داده ها نیز به یک موضوع بحث برانگیز تبدیل شده است، تا حدی به دلیل تمرین آن در حذف میلیون ها تصویر از اینترنت. به‌ویژه هنرمندان از شرکت‌های هوش مصنوعی به خاطر عدم کسب رضایت از صاحب یک تصویر یا اثر هنری قبل از استفاده از آن برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی انتقاد کرده‌اند.

اگر نگران تصاویر خود هستید، می توانید دریابید که آیا از تصویر شما برای آموزش یک مدل هوش مصنوعی استفاده شده است یا خیر و انصراف دهید.

بازی Imagen 2 سرگرم کننده است

مدت زیادی طول نکشید که شرکت های فناوری سنگین وزن مانند گوگل شروع به آزمایش مدل های هوش مصنوعی کردند. Imagen 2 یکی دیگر از تولیدکنندگان هوش مصنوعی متن به تصویر است که بدون شک بازی با آن بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

یک اکانت رایگان Google Cloud ایجاد کنید و مطمئن شوید که علاقه خود را ثبت کرده اید و برنامه AI Test Kitchen Google را دانلود کنید تا پروژه های بیشتری را قبل از هر کس دیگری در حال توسعه ببینید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT