تحلیل دوج کوین ۱۷ دی

تحلیل دوج کوین ۱۷ دی ۱۴۰۲

زمان مطالعه < 1 دقیقه

قیمت دوج کوین (DOGE) بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰۰ روزه قرار گرفته است. این سطح اغلب به عنوان یک حمایت قوی در نمودار قیمت جفت ارزهایی مانند DOGE/USDT عمل می‌کند. در این پست به تحلیل دوج کوین ۱۷ دی ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل دوج کوین ۱۷ دی ۱۴۰۲

برای دوج کوین، لمس سطح حمایتی مذکور می‌تواند حاکی از یک روند برگشتی و رشد بالقوه قیمت باشد؛ زیرا که خریداران در راستای سرمایه‌گذاری در قیمت‌های مقرون به صرفه وارد عمل می‌شوند.

با این حال، در نظر داشته باشید که تضمینی برای تحقق این ادعا وجود ندارد.
دوج کوین در یک روند نزولی قرار داشته و با یک فشار فروش سنگین، دست و پنجه نرم می‌کند. احساسات پیرامون DOGE نیز خبر از یک سوگیری نزولی می‌دهد.

در همین حال، سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه، سیگنالی از مشکلات احتمالی پیش روی قیمت این میم کوین بوده و اکنون، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه به عنوان آزمون بزرگ بعدی جلوه‌نمایی می‌کند.
لازم به ذکر است که پایداری حمایت موجود در میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه بستگی به عوامل ذاتی و پویایی بازار DOGE و چشم‌انداز اقتصادی گسترده‌تر بر رفتار سرمایه‌گذاران دارد. روندهای اخیر بازار به نفع دوج کوین نبوده است و این میم کوین، بار سنگین و نزولی بازار کریپتو را متحمل شده است.

بر این اساس و با توجه به عدم اطمینان موجود در بازار، سرمایه‌گذاران تمایل به فرار به سمت دارایی‌های با ثبات‌تر دارند.اگر DOGE بتواند حمایت سرمایه‌گذاران را جلب کند، ممکن است فرصتی برای بهبود قیمت وجود داشته باشد.

با این حال، بدون تغییر قابل توجهی در احساسات بازار یا ظهور کاتالیزوری جدید برای رشد، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه هم ممکن است سکوی پرش لازم را برای بازگشت قیمت این رمزارز که طرفداران به آن امیدوار هستند، فراهم نکند.

u.today

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT