تحلیل قیمت دوج کوین ۱۶ آذر

تحلیل قیمت دوج کوین ۱۶ آذر ۱۴۰۲

زمان مطالعه < 1 دقیقه

همزمان با رالی صعودی بازار کریپتو، دوج کوین هم رشد قابل‌توجهی را از هفته چهارم نوامبر تجربه کرده است. قیمت این میم کوین از سطح حمایتی ۰.۰۷ دلار بازگشت و با یک رشد ۴۸.۸ درصدی به سطح ۰.۱۰۶ دلار رسید. در این پست به تحلیل قیمت دوج کوین ۱۶ آذر ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل قیمت دوج کوین ۱۶ آذر ۱۴۰۲

در نتیجه این افزایش، دوج کوین از مرحله انباشت یک ساله خارج شد که یک نشانه اولیه برای معکوس شدن روند است. همچنین، خروج دوج کوین از الگوی مثلث متقارن در ۲ دسامبر و دهمین سالگرد تولد دوج کوین هم نقش مهمی در افزایش قیمت این میم کوین داشتند.

خروج دوج کوین از الگوی مثلث متقارن خود حاکی از ادامه روند صعودی احتمالی است و در صورت تداوم فشار خرید، اهداف قیمتی بین ۰.۱۶ تا ۰.۲۲ دلار در دسترس خواهند بود. با این حال، وجود یک سطح مقاومتی در ۰.۱۰۵ دلار می‌تواند باعث اصلاح جزئی قیمتی شود.

از سوی دیگر، سود باز (Open Interest) قراردادهای آتی و دائمی دوج کوین طی دو هفته به میزان ۴۰۵ میلیون دلار افزایش یافت و به ۶۲۵ میلیون دلار رسید، که بالاترین رقم در یک سال گذشته است. افزایش سود باز، همسو با بهبود قیمت دوج کوین، نشان‌دهنده اعتماد روبه‌رشد سرمایه‌گذاران به DOGE است.

در این میان، شاخص میانگین حرکت جهت‌دار (ADX) در سطح ۳۵ درصد قرار گرفته، که احتمالا حاکی از کاهش فشار خرید است و می‌تواند اصلاحات جزئی قیمت را برای دوج کوین به همراه داشته باشد.

با این حال، بازیابی مداوم قیمت به بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ و ۵۰ روزه می‌تواند به عنوان یک سد محکم و قابل‌اعتماد در طول اصلاحات قیمتی عمل کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT