تحلیل قیمت ارز هلیوم (HNT) ۱۶ آذر

زمان مطالعه 2 دقیقه

هلیوم (HNT) در ماه آوریل به بلاکچین سولانا (SOL) کوچ کرد و شبکه لایه ۱ بومی خود را برای رشد و موفقیت بیشتر کنار گذاشت. در این پست به تحلیل قیمت ارز هلیوم (HNT) ۱۶ آذر می پردازیم.

تحلیل قیمت ارز هلیوم (HNT) ۱۶ آذر

حال، پروژه هلیوم اعلام کرده که کاربران در سراسر ایالات متحده می‌توانند به داده‌ها، صدا و متن نامحدود، از طریق یک خدمات تلفن همراه تازه راه‌اندازی‌شده، با هزینه ماهانه ۲۰ دلار، دسترسی داشته باشند. در نتیجه انتشار این خبر، قیمت رمزارز هلیوم در یک بازه زمانی کوتاه به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت.

از زمان همکاری با T-Mobile در سپتامبر ۲۰۲۲، نوا لبز، شرکت پشتیبان شبکه هلیوم، در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی این طرح در سراسر کشور بوده است. در این طرح، و با استفاده از شبکه هلیوم، یک تلفن سراسری معرفی شد که از هات‌اسپات ارائه‌شده توسط مردم و شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.

تحلیل قیمت ارز هلیوم (HNT) ۱۶ آذر

تحلیل ارز هلیوم (HNT) ۱۶ آذر

به دنبال این خبر، قیمت HNT از ۲.۷۵ به ۳ دلار در روز سه‌شنبه افزایش یافت و به دلیل فضای مثبت کلی در بازار ارزهای دیجیتال به رشد خود ادامه داد. این حرکت صعودی ادامه یافت و قیمت HNT اکنون به بیش از ۵.۳۳ دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش تقریبا ۳۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است که آن را به یکی از ارزهای دیجیتال پرسود‌ در بازار تبدیل می‌کند.

این افزایش ناگهانی قیمت و حجم معاملات هلیوم عمدتاً ناشی از اعلام راه‌اندازی طرح تلفن سراسری هلیوم موبایل بوده، که نشان‌دهنده پذیرش و کاربرد روزافزون خدمات شبکه این ارز دیجیتال است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT