دریافت سکه بیشتر در تپ سواپ

آموزش دریافت سکه بیشتر در تپ سواپ

زمان مطالعه 3 دقیقه

جمع‌آوری سکه در تپ سواپ با میزان فعالیت شما رابطه مستقیمی دارد، هرچقدر فعال‌تر باشید و زمان‌ بیشتری برای کلیک کردن، انجام تسک‌ها و دعوت از دوستان خود صرف کنید، سکه‌های بیشتری هم به‌دست می‌آورید. در این پست به آموزش دریافت سکه بیشتر در تپ سواپ می پردازیم.

آموزش دریافت سکه بیشتر در تپ سواپ

هیچ چیز باارزشی به آسانی به دست نمی‌آید. پس فعالیت‌های خود را در بازی تلگرامی Tapswap افزایش دهید، چرا که طبق اخبار غیررسمی تا جولای ۲۰۲۴ فرصت دارید تا سکه‌های بیشتری جمع‌آوری و پس از لیست شدن در صرافی، آن‌ها را به صورت توکن دریافت کنید. درنتیجه اگر قصد کسب درآمد از فروش تپ سواپ را دارید، باید با روش‌های بیشتر کردن پاداش‌ها هم آشنا شوید.

پیش از شروع، یادآوری می‌کنیم که با کلیک روی صفحه می‌توانید تا حدی سکه جمع‌آوری کنید. تعداد سکه‌هایتان را می‌توانید بالای صفحه اصلی، درست بالای علامت سکه ببینید. محدودیت شارژ مجدد برای هر مرحله استخراج در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. پس از رسیدن به این محدودیت، برای ادامه فعالیت‌های استخراج، باید منتظر شارژ مجدد TAP باشید.

ویژگی Boost برای بهبود فرایند استخراج توکن، عملکردهای مختلفی را ارائه می‌دهد. در بخش «تقویت‌کننده‌های روزانه شما» (Your daily boosters) دو گزینه وجود دارد:

استاد ضربه زدن (Taping Guru): برای تعداد توکن بیشتر
باک پر (Full tank) برای پر کردن سریع‌تر صفحه توکن وجود دارد.
گزینه اول امکان استخراج توکن بیشتر و گزینه دوم، شارژ سریع‌تر صفحه توکن را فراهم می‌کند.

علاوه‌براین، ۵ نوع تقویت‌کننده دیگر در انتهای این بخش تعبیه شده‌اند که هر کدام کارکرد خاصی دارند.

افزایش دو برابری (Boost X2): با خرید و فعال‌سازی این گزینه در تپ سواپ می‌توانید درآمد حاصل از ضربات (تپ) و بات‌‌ها را به‌صورت دائمی دوبرابر کنید. استفاده از این قابلیت نیاز به اتصال کیف پول به برنامه دارد. دراین‌صورت، با هر بار ضربه زدن یا فعالیت ربات‌ها، دو برابر سهم معمول خود را دریافت می‌‌‌کنید.
ضربه چندگانه (Multitap): تعداد توکن‌های دریافتی به ازای هر کلیک را افزایش می‌دهد.
محدودیت انرژی (Energy Limit): باعث افزایش تعداد توکن‌های قابل استخراج می‌شود.
سرعت شارژ مجدد (Recharge Speed): سرعت شارژ مجدد توکن‌های قابل استخراج را افزایش می‌دهد.
ربات ضربه زدن (Tap Bot): یک ربات خودکار است که به جای شما استخراج می‌کند. برای فعال کردن آن، به ۲۰۰.۰۰۰ توکن نیاز است. این بخش از استخراج سکه در پروژه Tapswap به شما کمک می‌کند که حتی در زمان خواب هم سکه‌هایتان را زیاد کنید.

چه راه‌کارهای ساده‌تر و سریع‌تری برای این کار وجود دارد؟

با انجام تسک‌ها تپ سواپ سکه بیشتری جمع کنید

بازی تپ سواپ برای جمع‌کردن سکه‌های بیشتر تسک‌های مختلفی به شما می‌دهد و اگر بتوانید آن‌ها را به درستی انجام دهید، سکه‌هایتان هم بیشتر می‌شود.

برای مثال، در اولین تسک، از شما خواسته می‌شود که در کانال تلگرام عضو شوید، حساب ایکس (توییتر سابق) را دنبال و از وب‌سایت Tapswap.io دیدن کنید. با انجام این کارها، ۲۰۰ هزار سکه دریافت خواهید کرد.

به همین سادگی و بدون صرف زمان زیاد برای تپ کردن، می‌توانید با انجام وظایف دیگر، سکه‌های بیشتری کسب کنید.

بخش وظایف بازی بلاکچینی تپ سواپ ۳ بخش دارد:

وظایف ویژه: این بخش به انجام فعالیت‌های خاص در شبکه‌های اجتماعی یا پروژه‌های بلاکچین تمرکز دارد. همانطور که در مثال قبل گفتیم با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی، بازدید از وب‌سایت، ثبت‌نام در صرافی خاص یا موارد دیگر می‌توانید سکه‌های بیشتری دریافت کنید.
لیگ‌ها: ای بخش که بازیکنان را بر اساس تعداد امتیازات کسب شده رتبه‌بندی می‌کند و بر رشد حساب کاربری تمرکز دارد و در هر مرحله جوایزی به کاربران ارائه می‌دهد.
معرفی (Ref): در این بخش با معرفی بازی تپ سواپ به دوستان خود و دعوت از آن‌ها برای پیوستن به بازی با لینک‌تان می‌توانید سکه‌هایتان را افزایش دهید. در صورت پیوستن افراد به پروژه از طریق لینک دعوت شما، ۲۵۰۰ توکن به ازای هر نفر دریافت خواهید کرد. برای مثال با دعوت ۱۰۰۰ هزار نفر می‌توانید ۲۵۰۰,۰۰۰ میلیون سکه دریافت کنید.
بخش وضعیت (Status) در تپ سواپ هم اطلاعاتی در مورد وضعیت شما و همچنین فعالیت کلی کاربران ارائه می‌دهد. با ورود به این صفحه، می‌توانید سهم خود از تمام توکن‌های اختصاص‌یافته به کاربران را مشاهده کنید.

به‌طورکلی، این بخش نشان‌دهنده میزان توکنی است که شما دریافت خواهید کرد. این میزان با نسبت توکن‌های شما به توکن‌های دیگران در مقیاس ۱۵۰ میلیون توکن تعیین می‌شود.

خبر خوش اینکه به زودی امکان افزودن تاپ سواپ به کیف پول تون‌کیپر (Tonkeeper) و کسب درآمد بالا از طریق افزایش و تبدیل سکه‌ها به توکن Tapswap فراهم خواهد شد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT