آموزش بازیابی کیف پول لجر در صورت اشتباه وارد کردن پین کد نانو لجر

آموزش بازیابی کیف پول لجر | در صورت اشتباه وارد کردن پین کد نانو لجر

زمان مطالعه 2 دقیقه

در صورتی که از کیف پول لجر نانو (Ledger Nano) استفاده می‌کنید، ممکن است بیش از سه بار پین کد pin code را اشتباهی وارد کرده باشید و لجر شما به حالت روز اول خود برگشته باشد. به هیچ عنوان نگران از دست دادن ارزهای خود نباشید. در این مقاله به آموزش بازیابی کیف پول لجر در صورت اشتباه وارد کردن پین کد می‌پردازیم.

فرایند بازیابی کیف پول لجر

1 آموزش بازیابی کیف پول لجر در صورت اشتباه وارد کردن پین کد نانو لجر

بعد از 3 بار اشتباه وارد کردن پین کد (Pin)، لجر خود به خود راه‌اندازی مجدد (Reset) خواهد شد.

دلیل اینکار این است که اگر کیف پول شما دزیده شود و شخصی پین کد را اشتباه وارد کند، یا حتی اگر قفل پارتیشن اصلی را بگشایید، پارتیشن مخفی پین کد پاک می‌شود و دسترسی به محتوای آن امکانپذیر نخواهد بود مگر آنکه صاحب اصلی آن را بازیابی کند.

  • بعد از سه بار اشتباه وارد کردن پین کد نانو لجر، به حالت راه‌اندازی مجدد رفته و درست شبیه به حالتی می‌شود که برای اولین بار آن را روشن می‌کنید.
  • در اینجا به جای انتخاب گزینه راه‌اندازی به عنوان دستگاه جدید (Set up as new device)، گزینه بازیابی (Recovery Phrase) را انتخاب نمایید.
  • پین کد جدید خود را وارد و آن را تأیید کنید. یا می‌توانید پین کد قدیمی خود را وارد کنید. در هر صورت پین کد قبلی پاک شده است و نیاز به وارد کردن دوباره است.
  • در مرحله بعد از شما کلمات عبارت بازیابی (Recovery Phrase) را می‌خواهد. حالت ۲۴ کلمه‌ای را انتخاب کنید و بازیابی را شروع کنید.
  • حالا می‌توانید عبارت بازیابی خود را یک به یک وارد کنید. معمولاً پس از وارد کردن دو یا سه حرف اول هر عبارت، لجر به شما عباراتی را پیشنهاد می‌دهد تا از میان آنها عبارت مورد نظر را انتخاب کنید. وارد کردن هر ۲۴ عبارت زمان بر است.
  • بعد از وارد کردن صحیح ۲۴ کلمه، کیف پول با پین کد جدید بازیابی شده و می‌توانید مانند گذشته استفاده کنید.
  • در مرحله بعد باید وارد بخش manager شوید و دوباره اپلیکیشن مربوط به هر ارزی که داشتید را نصب کنید.

خرید و تهیه نانو لجر معتبر

2 آموزش بازیابی کیف پول لجر در صورت اشتباه وارد کردن پین کد نانو لجر

توجه داشته باشید تحت هیج شرایطی کیف پول سخت افزاری دسته دوم خریداری نکنید. همچنین خرید کیف پول سخت افزاری از مراکز نا معتبر، خطر این را دارد که بد افزارهایی روی کیف پول برای سرقت دارایی‌های شما نصب شده باشد.

حالا که متوجه شدید فرایند بازیابی کیف پول لجر در صورت اشتباه وارد کردن پین کد به چه صورت است، پیشنهاد می‌شود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر از مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید. همچنین پیشنهاد می‌شود مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال» را هم مطالعه فرمایید. اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

خرید کیف پول لجر

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT