Money birds

Money birds و کسب درآمد دلاری از طریق این بازی

زمان مطالعه 4 دقیقه

این روزها بازی Money birds یا پرندگان پولساز بسیار مشهور شده است و عده زیادی از آن درآمد دلاری بدست آورده اند. در این مقاله قصد داریم روش بازی، کسب درآمد و نقد کردن آن در ایران را بررسی کنیم. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

نقد درآمد ارزی

معرفی سایت Money birds

سایت مانی بردز که این بازی در آن انجام می شود، ماهیت روسی دارد و عده ای زیادی از آن درآمد دلاری بدست آورده اند، در سال 2013 راه اندازی شده است. اگرچه این سایت ورود با آی پی ایران را محدود کرده است و برای استفاده از آن باید از ابزارهای تغییر آی پی استفاده کرد اما پس از ورود خواهید دید که روند بازی بسیار ساده است.

قبل از اینکه روند بازی و کسب درآمد از بازی Money birds را بررسی کنیم، ذکر این نکته ضروری است که زبان اصلی سایت مانی بردز روسی است اما می توانید با راست کلیک و انتخاب گزینه “Translate to English” می توانید زبان آنرا به انگلیسی تغییر دهید.

کسب درآمد از بازی Money birds

Money birds چیست

برای کسب درآمد از بازی مانی بردز باید 4 مرحله را انجام دهید.

خرید پرنده : پرندگان در این بازی به 5 دسته تقسیم می شوند که با رنگ های مختلف از یکدیگر متمایز می شوند. مهم ترین فاکتور در انتخاب پرنده میزان تخمی خواهد بود که پرندگان در هر ساعت می گذارند. هر چه تعداد این تخم ها بیشتر باشد، درآمد شما نیز بیشتر است. پرنده قرمز بهترین است و البته به همان نسبت گران تر است.

جمع آوری تخم ها : باید هر روز تخم های پرندگان جمع آوری شود. از تبدیل تخم پرندگان به سیلور، درآمد شما محاسبه می شود.

تبدیل سیلور به سکه : ارز رایج در بازی سیلور یا نقره است. شما برای برداشت وجه خود به دلار یا روبل باید سیلور خود را به ارز دلاری یا روبل تبدیل کنید.

برداشت وجه : بازی همینقدر ساده است. شما می توانید به راحتی با متد برداشت متفاوت درآمد خود را در کارت بانکی خود داشته باشید.

چگونه در سایت پرندگان پولساز عضو شویم؟

Money birds چیست درآمد

برای عضویت در این سایت ابتدا بر روی این لینک کلیک کنید تا به سایت مورد نظر وارد شوید. در قسمت پایین صفحه “Buy Birds” را بزنید.

فرمی به شما نمایش داده می شود. در این فرم، نام، پسورد، ایمیل خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که در بخش ‘Nickname‘ بایستی یک نام برای اکانت خود انتخاب کنید. این نام باید یکتا باشد.

دو گزینه در قسمت انتهایی فرم وجود دارد. اولی در خصوص دریافت نوتیفیکیشن ها از طریق ایمیل و دومی برای تایید قوانین و مقررات و البته تایید این موضوع که شما بالای 18 سال سن دارید، می باشد. گزینه دوم را حتما تیک دار کنید و سپس بر روی دکمه “Sign up” کلیک کنید.

بدین ترتیب شما یک اکانت در سایت دارید.

سرمایه اولیه لازم برای بازی

برای اینکه این بازی را بتوانید انجام دهید بایستی حداقل 10 روبل واریز کنید. با واریز کردن ده روبل شما 1000 سیلور دریافت خواهید کرد. البته سایت به شما پاداش نیز خواهد داد که در مجموع با واریز 10 روبل، 1250 سیلور خواهید داشت.

در خصوص واریز پول به سایت مانی بردز باید گفت که این سایت از متد واریز متفاوت و متنوعی استفاده می کند. ویزا کارت، مستر کارت، پرفکت مانی و پایر برخی از این متد ها هستند.

برای واریز وجه و سرمایه اولیه از منو سمت چپ گزینه “Replenish account ” را انتخاب کنید. مقدار مورد نظر برای واریز را در کادر اول وارد کنید. با وارد کردن مقادیر متفاوت متوجه می شوید که در سمت راست مبلغ Total تغییر می کند. به این ترتیب می توان فهمید واریز چه مقدار روبل، چه مقدار سیلور به ما می دهد. در کادر دوم بایستی متد پرداختی را وارد کنید. مسترکارت، ویزا کارت، پرفکت مانی و … پذیرفته می شود.

در تصویر بالا گزینه “Top up balance” را بزنید تا invoice یا همان فاکتور به شما نشان داده شود. پس از تایید فاکتور به صفحه پرداخت هدایت می شوید. بدین ترتیب به آسانی حساب شما شارژ می شود.

کسب درآمد از بازی مانی برد

Money birds درآمد

برای کسب درآمد از مانی بردز هر روز سایت را چک کرده و تخم های تولید شده را جمع آوری کنید. شما می توانید با سیلور های بدست آمده خود، مجدد پرندگان متفاوتی خریداری کنید تا بازده بازی برای شما بیشتر شود. خرید پرنده از طریق کلیک بر ریو “Buy birds” در منو سمت چپ مقدور است. توجه داشته باشید که قبل از خرید، ویژگی های پرندگان مانند تعداد تخم گذاشته شده در ساعت، ذکر شده است.

لیست پرندگان شما در بخش “Your birds” و جمع آوری تخم ها از طریق “Egg warehouse” مقدور است. با فروش تخم ها شما صاحب سیلور می شوید.

با سیلور بدست آمده شما می توانید مجدد پرنده بخرید و یا با کلیک بر روی “Silver Exchange” سیلور خورد را به روبل یا دلار دریافت کنید.

برای برداشت وجه بایستی بر روی گزینه “Withdraw revenue” کلیک کنید. میزان برداشت وجه از سایت روزانه تا سقف 160 هزار دلار می باشد. البته به یاد داشته باشید تنها راه کسب درآمد از سایت پرندگان پولساز، خرید پرنده نیست. بلکه می توانید با دعوت دوستان خود به این بازی از طریق لینک هایی که در اختیار افراد مختلف قرار می دهید، نیز کسب درآمد کنید.

توجه داشته باشید که در مورد اعتبار و عملکرد این سایت، خود کاربران باید از صحت آن اطمینان پیدا کنند و این مقاله تنها ترجمه شده جهت اطلاع کاربران می‌باشد و مجموعه اول پرداخت تنها خدمات پرداخت یا نقد ارزی را انجام می‌دهد و مسولیتی در قبال سایت Money birds ندارد.

امتیاز 2.5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

28 دیدگاه

  1. امیر گفت:

    سلام یک توضیح در رابطه با قوانین زیر مجموعه ها قرار بدید

  2. محمد گفت:

    یه سوال با همین 10 روبل و بدون زیرمجموعه هم میشه برداشت زد؟؟

  3. مهدی گفت:

    سلام
    آیا میشه پرنده ها رو هم فروخت؟
    یعنی کلا بخوای از بازی خارج بشی

  4. محمد گفت:

    دزدیه همش تورو قران نرید سمتش وایه خودتون میگم من ۶۰۰روبل گذاشتم ۱۰۰روبل داد بعدش زد زیرش دیگه نداد همشون دزدن

    1. حسن گفت:

      سلام واقعا راست میگی؟؟؟؟

    2. حمید گفت:

      ن داداش من الان ده دلار برداشت زدم میدونی چرا چون باید حداقل پنج نفر زیر مجموعه داشته باشی تا بتونی بقیه برداشتند برداری البته این بازی کلاهبرداری تیکه اصل نیست من الان پنج ساله دارم بازی میکنم واقعا حرف نداره

      1. دهدش گفت:

        سلام پس کدوم سایت اصلیه؟

  5. مرتضی گفت:

    سلام دوستان برای برداشت باید زیرمجموعها بگیرید و برای مثال چند درصد از پولی ک زیر مجموعتون میریزه فقط میتونید برداشت کنید من خودم الن 30 تا پرنده قرمز دارم ولی بی فایده

    1. حسن گفت:

      سلام متشکر از راهنماییت داداش

  6. حسن گفت:

    سلام متشکر از راهنماییت داداش

  7. اریا گفت:

    سلام سایت معتبر هست و برای برداشت پول نیاز به کش پوینت و حجم برداشتی هست .افزایش حجم براشتی هم ترفند میخاد که بنده در خدتم ***** خب دوستانی که نتونستن برداشت بزنن یا پولشون گیر کرده من میتونم کمکشون کنم تلگرام پی ام بدید ادمین بزرگواری بنما و نظر بنده را بگزار تا مردم رو راهنمایی کرده باشم

    1. رضا گفت:

      سلام دوست عزیز چطوری باید باهاتون تماس بگیرم راهنمایی میخوام درباره سایت پرنده ها

      1. اریا گفت:

        سلام دهقان خط تیره irfm

        1. کیوان گفت:

          سلام میشه ادرس واتساپ بدین ؟

        2. Rashed گفت:

          من چهل دلار شارژ کردم هیچی شارژ نشد چهل دلارمو خورد کلاهبرداری کلاهبرداریه

    2. حسین گفت:

      سلام میشه راهنمایی کنین تا ماهم برداشت کنیم

  8. حامد گفت:

    فقط بیست درصد واریزی رو میشه برداشت کرد
    برای برداشت بیشتر باید زیرمجموعه بگیری

  9. ارش گفت:

    شیش هزارتا پرنده قرمز دارم سایت دزدیه

  10. امیر گفت:

    870 تا پرنده قرمزدارم بدردنمی خوره

  11. سعید گفت:

    اقا بیاین بیخیال این سایت شسن کش پوینت داره سایت و برای برداشت باید پول وارد سایت کنی و همچنین باید ۵ الی ۱۰ تا زیرمجموعه داشته باشی که هرکدکم نیم دلار اکانتشونو شارژ کرده باشن یبار میگفتن پول نمیدیم سنگین تر بودن?????

  12. حامد گفت:

    یعنی برا برداشت هم خودت و هم زیر مجموعه هات باید شارژ کنن.
    این چه جورشه بگن پول نمید یم دیگه.
    من الان ۲۵۰ تا پرنده قرمز دارم هنوز نتونستم یه دارم بگیرم.

  13. shoja گفت:

    سلام
    دوستان بزرگوار این سایت هر بگویند معتبر هست. دروغ، زیرا شما برای کسب درامد از این سایت باید رفرال بگیرید و رفرال های شما پول وارد این سایت کنند تا سایت درصدی کمیسیون برای شما پرداخت کند. یعنی شما دارید پول مردم میخورید. این درست نیست که من افرادی دیگر بیاورم این سایت تا خودم کسب سود کنم. دوباره اون فرد باید رفرال بگیرد تا بتواند اول به پول خودش برسد و اگر رفرال ها پول بیشتری واریز کردن اون وقت درامد از خون و زحمت کشی مردم بدست بیاورد. این هم یک جورایی پانزی هست.

    1. محمد حسینی گفت:

      سلام من ایمیل را فراموش کردم چون موبایل ریست شده الان هر چه وارد سایت میشم میگه ایمیل اشتباست چکار کنم

      1. محمد حسینی گفت:

        چکار کنم

  14. امین گفت:

    سلام خسته نباشید من ی مدته توی سایتش فعالم و یبار بعد از واریز پول تونستم ۵۱ روبل برداشت کنم الانم۱میلیون سیلور دارم ولی نمیتونم برداشت کنم.فک کنم فقط زمانی حساب را شارژ کنی میتونی برداشت کنی ممنون میشم راهنمایی کنید

    نظر شما برای این مطلب با موفقیت ثبت شد.

  15. سجاد گفت:

    دوستان این سایت واریزی داره ولی کش پوینت میخواد وقتی شما از ۵ تا ۱۰ رفرال فعال که واریزی دارن داشته باشید قسمت کش پونت برای شما فعال میشه.البته باید حداقل واریزی هم داشته باشید.پول خوبی میده.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT