نرم افزار استخراج بیت کوین

معرفی چند نرم افزار استخراج بیت کوین در سال 2020

زمان مطالعه 4 دقیقه

همانطور که می‌دانید، دو گزینه برای به دست آوردن بیت کوین وجود دارد: می‌توانید بیت کوین را بخرید یا این که آن را استخراج کنید. فرایند استخراج شامل استفاده از سخت افزارهای اختصاصی با قدرت پردازش مناسب و برنامه‌های نرم افزاری برای مدیریت داده‌ها است. اگر تصمیم به استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دارید، در این مقاله چند نرم افزار استخراج بیت کوین که در سال ۲۰۲۰ محبوب‌ترین موارد هستند، را به شما معرفی می‌کنیم.

انتخاب مناسب نرم افزار استخراج بیت کوین

مناسب نرم افزار استخراج بیت کوین

در راه‌اندازی اکثر دستگاه‌های تخصصی ماینینگ بیت‌کوین، نیازی به نرم‌ افزارهای خاصی نیست و نرم‌افزارها به صورت پیش فرض روی خود دستگاه موجود است. اما اگر نخواهید از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید و می‌خواهید سیستم‌های کامپیوتری خود اکتفا کنید آنگاه به نرم افزار ماینینگ بیت‌کوین نیاز خواهید داشت.

نرم افزار استخراج بیت کوین یک بخش ضروری از عملیات استخراج است. این رابط کاربری امکان نظارت و مدیریت تنظیمات دستگاه استخراج (سرعت کار، سرعت فن ها و غیره) را برای شما فراهم می‌سازد. مهمتر از همه این که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید انتخاب کنید که استخراج را انفرادی انجام دهید یا اینکه به استخر استخراج متصل شوید. در حال حاضر، ده‌ها نرم‌ افزار ماینینگ بیت کوین در اینترنت وجود دارد اما بیشترشان غیرواقعی و نامعتبر هستند و در نهایت نه تنها سودی به کاربرانشان نمی‌رسانند، بلکه باعث آسیب به سخت‌افزارهای سیستم می‌شوند؛پس انتخاب مناسب نرم افزار اهمیت دارد.

معرفی چند نرم افزار استخراج بیت کوین

۱- نرم افزار CGMiner

نرم افزار استخراج بیت کوین CGMiner

نرم‌افزار CGMiner در حال حاضر محبوب‌ترین نرم افزار استخراج بیت کوین است. CGMiner یک رابط خط فرمان است که در برنامه C نوشته شده و در ویندوز، مکینتاش، لینوکس و سایر برنامه‌ها پشتیبانی می‌شود. جالب است بدانید که این برنامه از سه روش استخراج CPU ،GPU و ASIC پشتیبانی می‌کند و حتی در زمان قطعی برق هم داده‌ها را ذخیره می‌کند تا با اتصال دوباره به اینترنت بقیه فرایند را ادامه دهد. همانطور که در تصویر مشخص است، رابط کاربری گرافیکی ندارد و کاملا رابط کاربری متنی است.

۲- نرم افزار MultiMiner

نرم افزار استخراج بیت کوین miner

یکی از ساده‌ترین نرم افزارهای استخراج بیت کوین، نرم افزار MultiMiner می‌باشد که یک برنامه کاملا دسکتاپی است و برای ویندوز، مکینتاش و لینوکس در دسترس است. MultiMiner این امکان را به شما می‌دهد تا بین ارزهای رمزنگاری مختلف، به راحتی جابه جا شوید. برای افراد تازه کار این نرم افزار مناسب استو با این حال گفته شده که نصب این نرم افزار همیشه دشوار بوده، به خصوص برای مواردی غیر از ویندوز چالش‌ها بیشتر خواهد بود.

۳- نرم افزار BitMinter

نرم افزار استخراج بیت کوین Bitminer

این نرم افزار دارای استخر استخراج حرفه‌ای است که استخر این نرم افزار یکی از قدیمی‌ترین و فعالترین استخرهای استخراج دنیا می‌باشد. این نرم افزار با ویندوز، مکینتاش و لینوکس سازگار است و همچنین نیازی به نصب ندارد. از ویژگی‌های مثبت این نرم افزار، کاربری آسان، استخر استخراج اختصاصی است، مشکل اصلی این است که معمولا سود حاصل از فعالیت این استخر استخراج بین تعداد زیادی از افراد توزیع می‌شود و کاربران خیلی اوقات به نتیجه مطلوب نمی‌رسند.

۴- نرم افزار BFGminer

نرم افزار استخراج بیت کوین BFGminer

نرم افزار BFGminer یکی از برنامه‌های معتبر برای ماینینگ بیت کوین است. این نرم افزار تا حدود زیادی شبیه نرم افزار CGMiner کار می‌کند اما برای برخی دستگاه‌ها کمی محدودیت دارد. به طور خاص برای دستگاه‌های استخراج ASIC طراحی شده است و از دستگاه‌های استخراج GPU پشتیبانی نمی‌کند. این نرم افزار رابط کاربری گرافیکی ندارد و باید از رابط کاربری متنی برای راه‌اندازی و شروع به کار این نرم افزار استفاده کنید.

۵- نرم افزار EasyMiner

نرم افزار استخراج بیت کوین easyminer

EasyMiner یک نرم افزار استخراج متن باز با رابط کاربری گرافیکی مناسب است که به شما امکان استخراج بیت کوین، لایت کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری را می‌دهد. این نرم افزار تنها در ویندوز کار می‌کند و در اکثر مواقع سیستم‌هایی که آنتی ویروس آن فعال است، این نرم‌افزار از کار می‌افتد به همین دلیل به طور کل امنیت کار کمی کاهش می‌یابد.

در صورتی که قصد ورود به حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارید، پیشنهاد می‌شود قبل از هر چیز مقاله «آموزش معامله ارز دیجیتال و نکات کلیدی که باید توجه کرد» را مطالعه کنید. همچنین برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌توانید از مجموعه اول پرداخت اقدام نمایید.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT