بازی های تلگرام مانند نات کوین

بازی های تلگرام مانند نات کوین

زمان مطالعه 5 دقیقه

بازی نات کوین معروف ترین و اولین بازی در این سبک میلیون ها کاربر داشته و بالاخره در صرافی ها لیست شد اما آیا دیگر بازی های ترند شده هم مثل نات کوین بازدهی خواهند داشت و روزی در صرافی ها لیست میشوند؟ در این پست به معرفی بازی های تلگرام مانند نات کوین می پردازیم.

بازی های تلگرام مانند نات کوین : بازی کتیزن (Catizen)

بازی کتیزن، یک بازی جدید مبتنی بر بلاک‌چین Ton است که به تازگی معرفی شده است و توجه بسیاری از کاربران تلگرام را به خود جلب کرده است.این بازی که در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد، به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام وظایف مختلف و شرکت در رویدادها، توکن‌های ماهی (FISH) را به دست آورند.علاوه بر این، یک برنامه ایردراپ رایگان بازی کتیزن در نظر گرفته شده است که به کاربران جدید امکان می‌دهد تا بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه‌گذاری اولیه، FISH رایگان دریافت کنند. بازی کتیزن بسیار ساده است و شما با مراقبت از گربه‌های دوست‌داشتنی می‌توانید ارز دیجیتال TON رایگان کسب کنید. داستان اصلی بازی کتیزن به این شکل است که شما با ارتقای گربه‌های خود می‌توانید جایگاه بهتری در جدول کاربران این بازی کسب کنید و در نهایت در ایردراپ آینده، توکن‌ها و جوایز بیشتری به دست خواهید آورد.

بازی تپ سوآپ (Tapswap )

تپ سوآپ (TapSwap) یک پروژه در بخش امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبیه به نات کوین است. هر دو از یک بازی ماینینگ ساخته شده بر تلگرام برای جذب کاربران استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی این دو بازی در فناوری بلاک چین است که نات کوین روی بلاک چین تون (Ton ) عمل میکند در حالی که تپ سواپ از شبکه سولانا (Solana ) استفاده می‌کند.

معرفی بازی یس کوین تلگرام

پروژه یس کوین تلگرام همانند بازی نات کوین یک ربات تلگرامی است که کاربران در آن با کلیک بر روی صفحه گوشی خود می‌توانند توکن‌های پروژه را استخراج کنند. هرچه بیشتر در ربات بازی سکه جمع‌آوری کنید، یس کوین بیشتری به دست خواهید آورد.پروژه یس کوین تلگرام فقط به جمع‌آوری سکه محدود نمی‌شود. این بازی فرصت‌های متعددی را برای کسب درآمد بیشتر به شما ارائه می‌دهد. با ارتقای سطح خود و انجام وظایف مختلف، می‌توانید میزان یس کوین استخراج شده را افزایش دهید. علاوه بر این، یس کوین سیستمی مبتنی بر دعوت دوستان را نیز در نظر گرفته است که با دعوت هر دوست به بازی، شما و دوستتان پاداش یس کوین دریافت خواهید کرد.

ایردراپ زکس (CEX.io)

صرافی CEX، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، اخیراً اعلام کرده است که تلگرام را برای کاربران خود ایردراپ کرده است. ایردراپ ها به عنوان راهی برای پاداش و تشویق کاربران برای شرکت در فعالیت‌های خاص در جامعه کریپتو محبوب شده است. در این مورد، CEX از تلگرام، به عنوان بستری برای توزیع توکن های رایگان برای کاربران خود استفاده می کند. با شرکت در ایردراپ، کاربران می توانند توکن های رایگانی را دریافت کنند که می توانند در بورس معامله شوند یا به عنوان سرمایه گذاری نگهداری شوند. این نه تنها تعامل کاربران را افزایش می دهد، بلکه حجم تراکنش ها را در پلتفرم افزایش می دهد.

ایردراپ مونوریکس

مونوریکس (Monorix)، یک ارز دیجیتال جدید در شبکه اتریوم (ETH) است که اخیراً معرفی شده است. این ارز دیجیتال دومین پروژه از پروژه‌های بلاکچین تون کوین تلگرام محسوب می‌شود. آغاز استخراج این ارز دیجیتال نشان از شروع فعالیت‌های ماینینگ آن داده است. این ارز فعالیت‌های ماینینگ خود را آغاز کرده و از این رو، فرصتی برای شرکت در ابتدایی‌ترین فعالیت‌های ماینینگ این پروژه را فراهم می‌سازد.

بازی های تلگرام مانند نات کوین

بازی های تلگرام مانند نات کوین

ایردراپ ورتوس

ورتوس (VERT) یک ارز دیجیتال جدید با پلتفرمی کاربردی برای جمع‌آوری و کسب ارز دیجیتال است. این پروژه به دلیل ایردراپ رایگان ورتوس و فرصت‌های استخراج خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر، هیچ صرافی متمرکز بزرگی از ارز دیجیتال VERT پشتیبانی نمی‌کند. به همین دلیل، قیمت مشخصی برای این ارز وجود ندارد.

بازی میم فای (MemeFi )

پروژه میم فای (MemeFi) تلگرام در هسته خود، ترکیبی هیجان انگیز از نبردهای PvP (بازیکن در برابر بازیکن) و PvE (بازیکن در برابر محیط) را ارائه می‌دهد. در این نبردها، clanهای مختلف با یکدیگر روبرو می‌شوند و برای تصاحب منابع، قلمرو و قدرت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. با الهام از فرهنگ غنی میم‌ها، شخصیت‌ها، توانایی‌ها و دشمنان منحصر به فردی را به بازی خود اضافه کرده است که بازی را به شدت جذاب و سرگرم‌کننده می‌کند.

میم فای یک پروژه پویا و نوآورانه است که هدف آن انقلابی در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) با ادغام قدرت میم ها و فرهنگ عامه در دنیای فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین است. این پروژه که در جامعه رمزنگاری مورد توجه و توجه قابل توجهی قرار گرفته است، به دنبال استفاده از ماهیت همه گیر و محبوب میم کوین ها برای ایجاد یک پلتفرم منحصر به فرد و جذاب است که کاربران را قادر می‌سازد ضمن شرکت در فعالیت‌ها و تراکنش‌های مبتنی بر میم، جوایز و مشوق‌هایی کسب کنند.

بازی فرست فیشر(First fisher)

پروژه فرست فیشر یک بازی تلگرامی است که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است و شما روزانه با مراجعه به این ربات و با یک کلیک ساده می‌توانید ماهیگیری کنید و بابت ماهی هایی که به دست می‌آورید، مقداری ارز Dzook به شما داده می‌شود که می‌توانید آن را به ارز FTN تبدیل کنید و آن را به فروش برسانید.

ایردراپ نیرولت (Near wallet)

پروژه نیر ولت (NEAR Wallet) یکی برنامه‌های بلاک‌چین قدرتمند نیر پروتکل (Near Protocol) است. نیِر پروتکل یکی از پروژه‌های معروف لایه‌ی یک بلاک‌چین است که وظیفه‌ی آن مثل سایر بلاک‌چین‌های لایه یک این است که تراکنش‌های کاربران را به‌صورت غیرمتمرکز، سریع و امن انجام می‌دهد و این موارد را در شبکه‌ی بلاک‌چین ثبت کند!تیم پروژه NEAR به دنبال محبویت چشمگیر ربات تلگرامی نات کوین، برای جذب کاربران بیشتر ربات تلگرامی Near Wallet را راه‌اندازی کرد.

ایردراپ ماین هات (Minehot)

نام اصلی کیف پول (ولت) تلگرامی نیِر پروتکل که به منظورِ استخراج توکن HOT، ایجاد شده HERE Wallet است.

پروتکل NEAR با استفاده از فرصت محبوبیت ربات ایردراپ تلگرامی رایگان بین کاربران فضای مجازی، امکان استخراج توکن HOT به عنوان ایردراپ رایگان در صورت انجام بازی‌های ربات تلگرامی NEAR Wallet ایجاد کرد. با این‌کار هم کاربران جدیدی را با نوید کسب درآمد دلاری رایگان به ربات ایردراپ تلگرامی خود (Near Wallet) جذب می‌کند، و هم نام کیف پول اختصاصی خود با عنوان HERE Wallet را بر سر زبان‌ها می‌اندازد.

یک قطعه مرکزی برای اکوسیستم NEAR در داخل تلگرام است. به دلیل تراکنش‌های متا، استفاده از HOT به شما امکان می‌دهد تراکنش‌های واقعی را روی بلاک چین انجام دهید، بازی کنید و برای نقل و انتقالات پرداخت کنید. این اولین FT است که عملکرد توکن های بلاک چین L1 را دارد.

بازی های تلگرام مانند نات کوین

بازی های تلگرام مانند نات کوین

در آینده، HOT فقط با NEAR Ecosystem کار نخواهد کرد. پس از اینکه چیزی به نام Chain Abstraction در سه ماهه دوم 2024 شروع شد، می‌توانید از HOT برای انجام تراکنش‌ها در اتریوم و سایر شبکه‌هایی که مانند اتریوم هستند استفاده کنید، استخراج ارز HOT بسیار محدود است ، و در ابتدا بصورت رایگان می توانید استخراج کنید.

ایردراپ بلوم (Blum)

سازندگان این پروژه اعلام کردند که بلوم دارایی های معاملاتی را مستقیماً از کیف پول های رمزنگاری متا تسک (MetaMask ) یا تراست والت (TrustWallet) پشتیبانی می کند. علاوه بر این، پلتفرم به طور خودکار توکن‌ها را فهرست می‌کند، از قبل بررسی نقدینگی انجام می‌دهد و داده‌ها را از مبادلات و پروتکل‌ها جمع‌آوری می‌کند.

خود این پلتفرم در حال حاضر در مینی اپلیکیشن تلگرام موجود است، جایی که مزرعه Blum Points در دسترس است و نسخه موبایلی آن در آینده منتشر خواهد شد.

coingecko

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت